Yaris ili Jazz?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • majkrofajber
    CBC Član
    • 03.03.2008
    • 24
    • Beograd

    Yaris ili Jazz?

    Treba mi savet za kupovinu auta.

    Kupio bih mali auto, najvise za grad, ali i za povremena (leto, zima) putovanja, i pri tom da ispunjava "porodicne" zadatke, onoliko koliko je to naravno moguce u ovoj klasi automobila.

    U uzi Izbor su usli Yaris 1.3 (mislim da je Stella+) i Jazz 1.4LS. Obe kupovine imaju dobre i lose strane, ali kako nisam strucnjak za automobile, voleo bih ako ima neko da mi prokomentarise i da mi da neki savet, jer sam u zescoj frci da ne napravim los izbor.

    Pozitivne stvari koje sam ja primetio:

    YARIS
    - 5 zvezdica na NCAP
    - dobra servisna mreza sa prihvatljivom cenom osnovnog servisiranja
    - jako slabo pada vrednost polovnih toyota

    JAZZ
    - pouzdanost i kvalitet izrade (najbolje ocene na razlicitim trzistima i po razlicitim kriterijumima, od ADAC-a, JD Power, Topgear, itd...)
    - bogatija oprema od yarisa (automatska klima, odlican audio uredjaj, audio kontrole na volanu, zmigavci na grejanim elektricnim retrovizorima, itd, itd...)
    - dosta veca prostranost od yarisa, narocito prtljaznog prostora, tzv."magic seat" (meni vrlo bitno zbog dece i zbog putovanja)
    - potrosnja mu je navodno manja od Yarisa.

    Skoro sam se definitivno odlucio za Jazz, ali mi je frka sto, koliko znam, Delta Auto je jedini ovlasceni servis, a pride sam negde procitao da su nestrucni i da deru. Takodje a malo me muci sto je tvrdji od jarisa, tj. manje prikladan nasim putevima...


    Ako neko ima savet, ili neku informaciju, bicu vecno zahvalan

    Eh da, siri izbor obuhvata jos i imprezu 1.5, osnovnu, bez klime, opet u istoj ceni, ali i tu opet imam frku oko servisa u beogradu, a i auto je svez, pa nisam nasao neka korisna iskustva na internetu...
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    "Preskochicu" malo redovnu praksu ali ti ipak skrenuti pazhnju da svratish do sekcije za predstavljanje i napishesh par rechi o sebi. To je "dnevni red" i obaveza svakog novog chlana foruma, a i nije neki tezhak posao

    Pre svega chestitam na pravom izboru, ovde se radi o dva najbolja modela u klasi i kakva god krajnja odluka bila izbor ce biti pravi.

    Lichnih iskustava nemam ni sa jednim od ova dva modela, ali cu pokushati da budem konstruktivan i da iznesem neke dodatne informacije koje mogu da imaju presudnu ulogu. Jer, u izboru izmedju Jazz-a i Yaris-a, stvarno samo sitnice mogu da presude.

    Pre svega samo da razjasnimo jednu stvar - paket opreme "Stella +" ne postoji, bar ne na website-u Toyote Srbija. Verovatno si mislio na paket Terra +, jer Stella dolazi nakon njega, a najvishi paket je u verziji Sol.

    U paketu Terra + se ubrajaju: ABS + EBD (elektronska raspodela kochione snage, nezavisno po tochkovima), BA (sistem koji registruje nagla kochenja u kritichnim situacijama i intenzivira kochionu silu), podesiv volan, podesivo vozachevo sedishte, deljivo zadnje sedishte 60/40 %, airbag za vozacha i suvozacha, RDS radio + CD, zatezachi prednjih pojaseva, progresivni servo upravljach, isofix sistem, elektrichno podeshavanje nivelacije prednjih farova, elektrichno podeshavanje retrovizora, putni rachunar, bochni vazdushni jastuci, elektrichni podizachi prednjih stakala, manuelni klima uredjaj.

    Yaris 1,3 VVTi: 87 KS @ 6000 rpm, 121 Nm @ 4200 rpm, 0-100 km/h: 11,5 sec, max v: 170 km/h, dohc 16v, medjuosovinsko rastojanje 2460 mm, duzhina 3750 mm, shirina 1695 mm, visina 1530 mm. Kombinovana potroshnja: 5,3 litara / 100 km.

    Yaris 1,3 Terra+: 14400 euro, sa pdv-om.

    U verziji 1,4 LS Jazz "dolazi" sa sledecom opremom: ABS + EBD (elektronska raspodela kochione snage, nezavisno po tochkovima), podesiv volan, podesivo vozachevo sedishte, deljivo zadnje sedishte 60/40 %, airbag za vozacha i suvozacha, automatska klima, radio + CD, elektrichni podizachi napred, elektrichno podeshavanje retrovizora sa grejachima, audio komande na volanu.

    Jazz 1,4 LS: 83 KS @ 5700 rpm, 119 Nm @ 2800 rpm, 0-100 km/h: 12,9 sec, max v: 171 km/h, sohc 8v, medjuosovinsko rastojanje 2450 mm, duzhina 3845 mm, shirina 1676 mm, visina 1525 mm. Potroshnja (grad/otvoren put/kombinovano): 6,9/4,9/5,7 l / 100 km.

    Jazz 1,4 LS: 14160 euro, sa pdv-om.

    Garantni rok je identichan: tri godine ili 100000 km. Shto se servisne mrezhe tiche, slazhem se da je Toyota u blagoj prednosti, ali ne mislim da taj podatak treba da presudi...

    Shto se pouzdanosti tiche, radi se o dva najpouzdanija i najmanje kvarljiva modela u klasi, tako da nema smisla komentarisati ili trazhiti druge opcije, jer bolje od ovoga nema. =]

    Znachi u principu dva jako slichna "paketa", i stvarno su "slatke muke" koji od ova dva modela izabrati. Ipak, ima malih razlika medju njima, od toga koja oprema se dobija za maltene isti novac, preko neke praktichne upotrebljivosti pa do nekih "sitnica", ali poshto ovde odluchuju nijanse naveshcu koje su najbitnije razlike medju njima (navodim podatke sa matichnih website-ova ovih brendova u Srbiji):

    Jazz se vozi na 14" tochkovima, Yaris na 15", naravno u standardnoj verziji. Na autu te klase ovaj podatak mozhe itekako da pravi veliku razliku po pitanju komfora u vozhnji i sposobnosti tochka da "apsorbuje" manje neravnine, narochito ako ce auto prevashodno da se vozi po gradu.

    Yaris je generalno gledano bezbedniji shto dokazuje i maksimalnih 5 zvezdica za zashtitu odraslih putnika, za razliku od 4 koje je osvojio Jazz. Za zashtitu dece, medjutim, oba su ostvarila identichan rezultat - po 3 zvezdice. Magic Seat koji si napomenuo kod Jazz-a je "pandan" ISOFIX sistemu za montazhu dechjih sedishta koji ima Yaris. Ono shto pravi razliku u ovom sluchaju po pitanju bezbednosti je da Jazz u ovoj verziji nema bochne vazdushne jastuke ni na listi opcija, kod Yaris-a u paketu Terra + oni su standardni.

    Yaris ima elektronsku blokadu motora (immobilizer), Jazz u ovoj verziji nema.

    Sudeci po spoljashnjim gabaritima, ispostavlja se da je Honda daleko pametnije iskoristila raspolozhive "dimenzije" po pitanju organizacije prostora i ergonomije. U svakom sluchaju ergonomija mi se chini daleko boljom kod Jazz-a, a tu narochito mislim na centralnu konzolu. Meni lichno kod Yarisa mnogo smeta konzola koja je postavljeno centralno, po sredini. Mislim da je taj "eksperiment" propao, iako je to ludilo pre par godina zahvatilo automobilsku industriju po svim segmentima, od malog Yarisa do nizhe srednje klase (Nissan Primera npr). Dakle, taj koncept je "propao" i mislim da je to dobro.

    Kad smo vec kod bolje iskorishcenosti prostora, da dodam i josh jednu jako bitnu razliku: zapremina prtljazhnog prostora kod Jazz-a iznosi 353 litara, primetno vizhe nego kod Yarisa u chiji se "gepek" mozhe smestiti samo 272 litara.

    Kad se podvuche crta, "na chistini" ostaju sledece chinjenice:

    Iako je manuelna klima "minus" u poredjenju sa automatskom kod Jazz-a, Yaris ipak dolazi sa vishe opreme, narochito shto se bezbednosnog aspekta tiche. Po meni je sasvim racionalan kompromis za izbor manuelne klime u odnosu na automatsku ako uz to dobijam i: bochne vazdushne jastuke (vrlo bitno za porodichan auto malih dimenzija), sistem za asistenciju pri kochenju (opet, jako bitna stavka shto se bezbednosti tiche), zatezache prednjih pojaseva (takodje), automatsko "uvlachenje" pedala i volana pri (ne daj Bozhe) sudaru (chime se smanjuje mogucnost tezhih povreda nogu i glave tj. grudnog kosha vozacha), kao i mogucnost iskljuchenja airbag-a za suvozacha (chime se dechije sedishte mozhe montirati i napred, za sluchaj potrebe, bez opasnosti od povrede pri eventualnoj aktivaciji airbag-a). Nedostatak audio komandi na volanu kod Yaris-a jeste minus, ali u tom sluchaju se dobija putni rachunar, progresivni servo upravljach i elektrichna nivelacija prednjih farova.

    Josh jedan minus kod Toyote je shto se za metallic boju mora doplatiti 350 evra, ali treba imati na umu da je u cenu svih Toyota vozila ukljuchena i usluga "Toyota Eurocare", odnosno 24-chasovna besplatna pomoc na putu, u Srbiji i inostranstvu. Malo li je? =]

    Dakle, zakljuchak je da je Yaris sveukupno gledano bezbedniji, Jazz je praktichniji i sa vishe prtljazhnog prostora. Yaris dolazi sa malo duzhim spiskom opreme, Jazz sa boljom ergonomijom i "pametnijom" organizacijom unutrashnjeg prostora. Yaris-ov VVTi motor je savremeniji, efikasniji i sa vecom specifichnom snagom po litri zapremine. Dve bregaste i 16 ventila obecavaju za auto tezhak oko 1000 kg dosta zabave, laka medju-ubrzanja i, sudeci bar po inforamcijama sa zvanichnih website-ova Toyote i Honde u Srbiji, 1,3 VVTi je i manji potroshach. Na nekim duzhim krstarenjima autoputem, motor Jazz-a sa jednom bregastom i 8 ventila ce se daleko vishe "chuti" u kabini, a i elastichnost mu je loshija nego kod konfiguracije DOHC 16v. Na kraju, Jazz je po meni daleko lepshe dizajniran, spolja ali i iznutra. Toyota je malo "diskretnija" i tradicionalnija, ali, ruku na srce, ipak ima za nijansu bolju reputaciju i za nijansu blazhi pad vrednosti na trzhishtu.

    Posle svega, verujem da si sad u josh vecoj nedoumici i da i nisam bash "pomogao"

    Ja bih na tvom mestu recimo sachekao BG Car Show, obishao shtandove Honde i Toyote, proverio ima li (a verujem da ce biti) bilo kakvih beneficija, snizhenja, "poklon paketa opreme", i sl., "raspalio" malo vatru medju prodavcima, dogovorio probnu vozhnju, i nakon svega, ukljuchujuci i probne vozhnje oba modela - podvukao crtu i doneo odluku.

    Opet kazhem, kakav god izbor da napravish na kraju - necesh pogreshiti...

    Pozz i srecna kupovina

    Samo josh da dodam: mada mislim da je Subaru Impreza zaista pravi best-buy u svom segmentu jer se za oko 14500 veverica dobija verzija sa klimom, boxer motorom i simetrichnim AWD pogonom, to je mozhda pravi izbor za mene, chije specifikacije ispunjavaju neke moje potrebe u ovom trenutku, jer su mi performanse mozhda bitnije od par elemenata opreme ili podatka o zapremini prtljazhnog prostora. Medjutim, mislim da za pretezhno gradsku upotrebu i kao prvi izbor za porodichni auto i nije bash za preporuku. Ta konfiguraciju u gradskoj guzhvi se ne snalazi bash najbolje, zbog pogona na svim tochkovima motor od 1,5 litara troshi iznaf proseka klase, a praktichnost Impreze ipak nije na nivou ovde navedenih modela. Tako da mislim da na Imprezu treba da zaboravish, tim pre shto ce bilo Yaris ili Jazz u potpunosti ispuniti tvoja ochekivanja i potrebe. Impreza je, ipak, ciljana na malo drugachiju "publiku"...

    BTW. Dobrodoshao na Cannonball, na pravom si mestu...
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Milorad90
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2007
      • 975
      • Beograd

      #3
      @overspeed

      Brate svaka ti cast na tekstovima,svaki dan me iznenadjujes koliko znas u detalje.

      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #4
        Ma over ima brz net i ume da prevede text, nista drugo

        Ja cu kratko, Jazz je stigao letos u caletove ruke, odmah je krenuo na turneju po Srbiji i komentar je bio da mnogo dobro lezi po ibarskoj i to solidno natovaren. Jazz mi deluje prakticnije, mnogo bolje je resen unutra, ima sve sto je neophodno od opreme.

        Sta god da uzmes, imas te 3 godine garancije, a za posle toga ti opet sleduje samo redovno odrzavanje koje nije neka mudrost, a bice i vise servisera. (inace nije delta jedna ovlascena za hondu)

        Sa druge strane, kada te zadovoljava nesto u rangu Jazza i Yarisa, cini mi se da bi onda pomenuta Impreza bila najbolja stvar, ipak je za klasu iznad, a male razlika u parama je u pitanju.
        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • majkrofajber
          CBC Član
          • 03.03.2008
          • 24
          • Beograd

          #5
          Overspeed, hvala na detaljom odgovoru, i naravno ostalima. Na zalost, kao sto si konstatovao, jos sam vise zbunjen, a i nisam snimio sve te dzidza-bidze na spisku u (u pravu si) Terra + opremi.

          Za Imprezzu, slazem se, "racionalnost" nadvladava testosteron, primoravajuci me da izaberem "mini-auto" umesto normalnog vozila.

          Nekako ja naginjem na Jazz, najvise zbog tog prtljaznika od 380l, koj u sklopljenoj varijanti dobacuje i do ~1100-1200L, a i mozda malo i zbog ranijeg ultra pozitivnog iskustva sa Hondom. Na zalost, ne znam ko je jos ovlasceni servis za hondu osim Delte? To me najvise zanima, jer ja koliko znam postoji jos Mile Pile da valja i par nekih servisera sa kojima ljudi nesto nisu zadovoljni, a za Mileta kazu da ne radi nove modele, kao nema dijagnostiku, masine, itd, itd...?

          Za Yarisa nema greske, mada i mene nervira ta centralna "konzola", gde imam osecaj da treba da obucem srebrno odelo sa naramenicama pre nego sto udjem u auto. Ipak, ako odem na yarisa, to znaci da moram da uzmem neki Top Case za putovanje sa decom...

          Uh, agonija se nastavlja...

          Comment

          • 230
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2007
            • 775
            • Semberija

            #6
            Kao što ti je već rekao overspeed, uskoro će BG car show, sigurno će biti popusta, svrati, pa vidi u kojem se autu uživo osećaš prijatnije, ako ništa drugo ne može da te natera na odluku.

            Ako ćeš se svaki put namrštiti kad uđeš u Yaris, možda treba da ga zaobiđeš. To ti je kao da jedeš bombone koje ne voliš, a ti si ih lično kupio iako su bile na istoj polici na kojoj su i tvoje omiljene. Besmisleno.
            155+75=230
            VIVA LA VITA!!!

            Comment

            • sri98
              Admin od Trpeze
              • 24.10.2004
              • 7262
              • Republic of Konjarnik
              • Toyota Corolla E 210

              #7
              A pre sajma, idi u Hondu i Toyotu i odradi neki test drive, toga na sajmu nema.
              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

              Comment

              • low rider
                CBC Senator XXL
                • 03.04.2006
                • 613
                • Beograd

                #8
                Originally posted by overspeed
                Samo josh da dodam: mada mislim da je Subaru Impreza zaista pravi best-buy u svom segmentu jer se za oko 14500 veverica dobija verzija sa klimom, boxer motorom i simetrichnim AWD pogonom, to je mozhda pravi izbor za mene, chije specifikacije ispunjavaju neke moje potrebe u ovom trenutku, jer su mi performanse mozhda bitnije od par elemenata opreme ili podatka o zapremini prtljazhnog prostora.
                Sta radi slavno ime Subaru Impreze , mislim da preterujes u delu sa performansama. Ovde se radi o 1.5 motoru sa 107ks, najvecim obrtnim momentom na 3200rpm, masom od oko 1300kg i ubrzanjem do stotke za 14s.
                Sa druge strane imas npr. Jazz 1.4 koji je u na sajmu u NS bio na popustu, koji sa tim motorom ima i nesto bolje performanse od nove Impreze 1.5, bar na papiru. Mozda nije jazz za krivine, ali nije ni ova impreza sportista.

                Impreza ima svoje kvalitete, ali kao sto sam napisao u nekoj drugoj temi, mislim da su omasili metu. Marketinski i sa ovim motorima. Sledeci motor koji nude kod nas je 2.0, ali cena je sada od 21.000 evra min. Hteli su da idu u narodne mase, promenili dizajn i nista vise nisu uradili. Lose se izreklamirali, stavili jake cene za novajliju, sa samo jednim motorom ispod 2 litre... Mozda razocarali stare fanove, ne znam da li su dobili nove.
                Da se razumemo i meni se svidja , ali...

                Nego ako vec pitas za misljenje ja bih rekao Jazz, a ti idi i provozaj oba. Ja dok nisam seo u jazz simpaticniji mi je bio jaris.

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  @ majkrofajber:

                  Nema na chemu, samo vidim da sam zapravo vishe odmogao nego shto sam pomogao...
                  Kazhem, slatke su to muke, odluchuju nijanse... Kao shto reche sri prvo probne vozhnje oba modela, pa sachekaj sajam. Mozhda neki popust ili bogatiji paket opreme za nizhu cenu prevagne. U svakom sluchaju srecno, verujem da ti nije lako... =]

                  @ low rider:

                  Ma, svestan sam ja potencijala iz atmosferskih 1500 kubika, u kojoj god da su konfiguraciji ta 4 cilindra poredjana. Ali, znash kako ono reche neko: "boj ne bije svijetlo oruzhje, vec boj bije srce u junaka"

                  A sad ozbiljno - znam ja da 107 KS nije nikakva snaga za 1300+ kg, zapravo "power-to-weight" odnos kod Impreze nije nishta bolji nego kod Yarisa, a tezhak AWD pogon samo stvari chini tezhim i dodatno negativno utiche po pitanju efektivne snage prenesene na tochkove. Po brojnim testovima dobija kritike upravo "na adresu" performansi, pre svega ostalog. Ono shto mene neodoljivo privlachi nije ime, mada jeste za respect, vec karakter i zvuk boxer motora, lezhanje i stabilnost na putu, peglanje krivina "kao po shinama", eksplozivnost u medjuubrzanjima... Naravno da za sve ovo mora da postoji adekvatna motorizacija, a 107 KS jednostavno nije dovoljno za to. Pa ipak, radi se o izvanrednoj osnovi, i ako izbace jachu verziju ovog, ili neki npr. 1,8 motor sa oko 130+ KS - eto zabave =] Pa neka bude i malo skuplji, mislim da bi prodaja ishla daleko bolje jer su naishli na dobar odziv javnosti, ali su napravili tu "pochetnichku" greshku. Tim pre shto dobijaju puno prekora po pitanju performansi, a obzirom da je 2,0 ipak klasa iznad, mislim da ce brzo reagovati i popuniti "rupu" izmedju 1,5 sa 107 KS i 2,0. Kvalitet, tradicija, pedigre, sve to vec imaju. Nadam se samo da ce imati i malo sluha da uvide gde su pogreshili i da ce brzo da reaguju.

                  @ sri:

                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • Vocko
                    CBC Senator XXL
                    • 25.04.2005
                    • 4556
                    • nBGd

                    #10
                    Pogledaj i Mazdu2, posto je u klasi sa gore 2 navedena...

                    Comment

                    • majkrofajber
                      CBC Član
                      • 03.03.2008
                      • 24
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by 230
                      Ako ćeš se svaki put namrštiti kad uđeš u Yaris, možda treba da ga zaobiđeš.
                      Naravno, necu se namrstiti, ali dok sam probao Yarisa, moram da priznam da mi je bio "cudan trip", a hondu jos nisam probao, mada po slici kokpita vec mogu da ocenim da ce bolje da cucne.

                      Mozda je upravo to stvar koja treba da presudi, tj. osecaj u autu koj treba da vozim. U pravu si skroz.

                      Originally posted by low rider
                      Sta radi slavno ime Subaru Impreze, mislim da preterujes u delu sa performansama.
                      Ja mislim ipak da malo ko ocekuje od auta za te pare "performanse" WRX-a, ali ja sam ga ja svrstao u siri izbor samo iz 2 razloga:

                      Za pare yarisa ili jazza, impreza nudi:

                      - auto vise klase
                      - 4x4

                      Mislim da je to vise nego dovoljno, pa cak i da unutra nije fina box masina sa jebozovnim zvukom

                      Originally posted by Vocko
                      Pogledaj i Mazdu2, posto je u klasi sa gore 2 navedena...
                      Dobro si me podsetio, i iskreno, to je jos jedan interesantan auto za te pare, i sigurno cu ga pogledati na sajmu. Svidja mi se mazdica unutra i kokpit, a gledao sam i neki uporedni test bas sa yarisom i jazzom, i mazda je po tom testu izasla kao najbolji izbor.

                      Nisam je uvrstio u najuzi izbor, cisto zato sto je to koliko znam nov auto kod nas (ne znam da li sam video 2 komada starije generacije kod nas na putevima), pa je tesko doci i do nekih iskustava iz prve ruke, dok je yaris ovde osvedocen i potvrdjen, Jazz takodje.

                      U svakom slucaju mi nece promaci na sajmu, pa, ko zna ?!

                      Comment

                      • supic dejan
                        CBC Veteran
                        • 11.07.2006
                        • 146
                        • Novi Sad

                        #12
                        Nemoj to da te obeshrabri da Mazdu otpišeš, jer zum zum Mazde su možda the best buy u Evropi.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          auto je za grad, jel tako ?
                          ono sto vidim iz ponudjenih brojki je da Jazz ima elasticniji i jaci motor od Yarrisa, maximalni obrtnim moment na vec 2800 obrtaja.

                          time se i lakse vozi.

                          Jazz ima i 100 kubika veci motor i koristi 8V tehniku.

                          sve to je daleko bolje od Yarrisa sto se tice udobnosti voznje.

                          takodje, obrati paznju na ergonomiju vozaceve pozicije.
                          taj faktor je daleko bitniji za voznju od na papiru pobrojanih delova opreme.

                          valzno je kako sve to radi.

                          u smislu, klima bilo rucna bilo automatska nije svaka ista, koliko buke pravi, koliko brzo deluje, koliko lako se rukuje, koliko precizno ima regulaciju odzavanja temperature, koliko promaje stvara, itd....

                          veoma su velike razlike u osobinama automobila po pitanju ugodjaja u kabini iako na papiru imaju opremu svu na spisku.

                          nije retko, da oprema postoji ali lose funkcionise.

                          na primer, tokom jeseni kakvo je provetravanje kabine, da ne dodje do zamagljivanja stakala.

                          kakav je preglednost iz pozicije vozacevog sedista.

                          to sve ne moze da se "vidi" iz papira niti iz raznih (samo) reklamerskih tekstova raznih novinara....probaj, provozaj i prema tvom stasu proceni sta ti je ugodnije pri voznji.

                          ako ces dosta voziti po BGd porazmisli i o mogucnosti automatik menjaca.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • bax76
                            CBC Senator XXL
                            • 07.11.2006
                            • 605
                            • BG

                            #14
                            Kad smo kupovali automobil razmisljao sam se izmedju, Jarisa i Jazz, testirali smo oba, i Jazz je ostavio mnogo bolji utisak, i sama voznja, elasticniji motor, a ponajvise komfor...Toyota je sigurno auto koji ce imati laksu ekplataciju, sto zbog cene delova, servisa, kasnije prodaje...
                            Imprezu uzmi ako si mazohist, ako sa egzotikom krene lose, ni majstora, ni servisa ni dalje prodaje....Mi smo na kraju uzeli Astru Classic, i jedino mi je zao sto nismo pazarili tog Jazz, auto je sjajan, a radi se i u Japanu, za razliku od Toyote

                            Comment

                            • Eon
                              Moderator
                              • 10.03.2005
                              • 4225
                              • Beograd-NBG-44
                              • Superb 2.0 4x4 DSG

                              #15
                              Jazz je mnogo bolji izbor za porodicu, kada se uzima auto tog segmenta i tu nema price... A razlozi su vec navedeni!
                              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                              Comment

                              Working...
                              X