Octavia ili nesto drugo za 6-7000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nebojsa
    CBC Član
    • 28.03.2008
    • 57
    • Krupanj

    Octavia ili nesto drugo za 6-7000

    Pozdrav,
    ovih dana bi trebalo pazariti auto, pa bih da cujem sto vise misljenja. Auto mi prvenstveno treba za posao, prelazim 30- 40 hiljada godisnje i bitno mi je da je siguran, jeftin za odrzavanje i naravno ne preterano veliki potrosac. Odvojio sam nekih 6-6.5 hiljada, ali ako zaskripi dodao bih jos koji evric. Cini mi se da mi se Octavia uklapa u potrebe i mogucnosti, isao bih na '98, '99 godiste, i benzinski motor od 1.8 (eventualno i 2.0, a 1.6 bih izbegao), i trudio bih se da ubodem bar A/C klimu. Kakva su vasa misljenja, ima li drugih predloga, i ima li neko neki konkretan primerak u vidu (Tetak, ako se osecas prozvanim, veruj nije slucajno)?
  • MOSLER
    CBC Senator XXL
    • 27.05.2005
    • 1064
    • Niš

    #2
    Evo ti najbolji predlog za pocetak,a posle videcemo


    Comment

    • Nebojsa
      CBC Član
      • 28.03.2008
      • 57
      • Krupanj

      #3
      O.K. 'upisao sam se', i evo prosirenja pitanja: posto ce voznja obavezno biti na auto-gas interesuje me da li su svi benz. motori u ovim generacijama skode (do '00) sa metalnim usisnim granama?

      Comment

      • bojanTI
        CBC Senator XXL
        • 04.01.2006
        • 870
        • Pancevo

        #4
        Razlika izmedju sekvent i LC sistema je sada nekih sto eura, tako da nema potrebe da stedis na tome, ugradi sekvent i ne razmisljaj.
        Nisam neko vreme gledao oglase, ali mislim da za taj novac mozes uzeti i bolji automobil.
        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

        Comment

        • low rider
          CBC Senator XXL
          • 03.04.2006
          • 613
          • Beograd

          #5
          Ja sam gledao pre oko mesec dana i nigde razlika u okviru jednog servisa izmedju lc i seq. nije 100e, od 170-250e minimalno i to za najjeftiniji sekvencijalni. Sem ako se nesto nije promenilo.
          Sto ne menja tvoju poentu, ali ipak novana razlika nije tako mala kao sto se prica.

          Comment

          • Williams
            CBC Senator XXL
            • 07.02.2006
            • 556
            • Beograd- Cerak

            #6
            Lovatto i Landirenzzo su oko 900e sekventi. Moj predlog ti je da uzmes fiat stila npr. Jel ti treba auto za gradske uslove ili duza putovanja?

            Comment

            • iwcham1979
              CBC Senator XXL
              • 17.07.2007
              • 741
              • Nis
              • Seat Altea 2.0Tdi

              #7
              Jasta Octavia dakako. Evo moj drugar prodao pre mesec dana za 7000e Octaviu Tdi 99god. Elegance (alu felne, digitalna klima.....) Mazga od motora, malo trosi, ne zali se na gorivo, provrena nemacka mehanika. Milina jedna.

              Comment

              • bojanTI
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2006
                • 870
                • Pancevo

                #8
                Mozda sam negde pogresio, ali *IvanT* neka kaze tacnu cenu, cini mi se da je kod njega sekvent 650 a lc samo 100 eura manje. U svakom slucaju mislim da ne treba stedeti ni 100 eura vise na ovu cifru ako se uzima automobil te vrednosti.
                Oktavia i Stilo nisu u istoj klasi, ali su u toj ceni i smatram Stila za malo bolju kupovinu, gledajuci na sve iz mog ugla. Pre mesec dana sam sedeo u Oktaviji staroj par meseci i osim sto je sve oko mene bilo novo nisam bio zadovoljan materijalom sedista i plastikom. Stilo je atraktivniji i lepsi, sa dosta opreme, a svakako dolazi u obzir 1.9 JTD koji je skuplji eto taman za tu cenu ugradnje gasa.
                U svakom slucaju ima jos nekoliko automobila koje bi trebalo staviti u razmatranje, a nisu ni Fiat ni Skoda, da ne bude da sam pristrasan.

                Recimo ovako nesto...
                http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=48813
                http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=47619
                http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=48993
                http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=48282
                http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=48152
                http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=47421
                http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=48859
                http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=48692
                http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=48009
                http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=48009

                Ovo su neki nasumicni oglasi, bitan je primer sta sve moze i ima...
                In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                Comment

                • Nebojsa
                  CBC Član
                  • 28.03.2008
                  • 57
                  • Krupanj

                  #9
                  O.K. sto se tice plina, i ja sam se malo raspitao i posto razlika stvarno nije znacajna, verovatno cu bez obzira na usisnu granu ugradjivati sekvent, na Audiju sam imao Star Gas lambda control i radio je perfektno (potrosnja na otvorenom 8,5), a sto se tice izbora marke automobila ipak naginjem ka nemackom taboru, tako da su za sada u uzoj konkurenciji Pasat B5 i Octavia sa motorima 1.8T ili 2.0. Za Pasata me plase skupim odrzavanjem ogibljenja, a par ljudi koji imaju B5 mi kazu da to 'nije tako strasno'!?
                  Da, zaboravih da kazem, auto mi treba za uglavnom duge ture (cesto 500-1000 km za dan).

                  Comment

                  • iwcham1979
                    CBC Senator XXL
                    • 17.07.2007
                    • 741
                    • Nis
                    • Seat Altea 2.0Tdi

                    #10
                    Samo cu jedno reci, bez ulaska u dalje rasprave. Octavija je MNOGO bolji auto od Stila. Po Adacu Stlo je na POSLEDNJEM mestu po kvarovima u klasi. To je i praksa pokazala. Takodje ne drzi cenu pa ga je tesko kasnije prodati, za razzliku od Octavije, koja odlicno drzi cenu. Vi sad kako hocete.

                    Comment

                    • MOSLER
                      CBC Senator XXL
                      • 27.05.2005
                      • 1064
                      • Niš

                      #11
                      Za tu kilometrazu koju pominjes treba ti veliki i pre svega udoban auto,tako da tu Oktavia otpada.Posto hoces nemca, za tu cifru pokusaj da nadjes neki Pasat B5.Vozio sam neko vreme B5 tdi sa 90ks i bio sam jako zadovoljan njime.Za tu snagu nije bio spor a i delovi nisu preterano skupi.Sto se udobnosti tice nemam nikakvih zamerki =]

                      Comment

                      • Nebojsa
                        CBC Član
                        • 28.03.2008
                        • 57
                        • Krupanj

                        #12
                        Pa i ja se slazem da se B5 bolje uklapa u profil, ali ja bih radije neku benzinsku varijantu (obicno su manje izrabljeni) u koju bih ugradio plin. Danas sam bio na bubanj potoku i neverovatno zvuci, ali nisam nasao ni jedan B5 benzinac, a i ponuda dizela je bila prilicno losa. Ako neko ima neku ponudu od poznanika ili licno (limuzina 1.8 ili 2.0) dobro bi dosla za razmatranje, a sad nastavljam sa citanjem oglasa i zivkanjem telefonom.

                        Comment

                        • bojanTI
                          CBC Senator XXL
                          • 04.01.2006
                          • 870
                          • Pancevo

                          #13
                          Najvaznije je da se odlucis sta zelis, a kod tebe to vidim nije problem. Mislim da je B5 svakako bolji izbor, ali problem je za tvoj novac pronaci dobar primerak, poprilicno su na ceni a i bice, sto ti sada nikako ne ide u korist.
                          Nista drugo nego da lovis privatne oglase i nadas se necemu slicnom sto sam ja imao, covek je jednostavno zeleo nesto novije i nije htreo da prodaje auto pola godine, ma koliko bio dobar.
                          Nek ti je sa srecom!
                          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                          Comment

                          • Dragon
                            CBC Senator XXL
                            • 15.11.2006
                            • 963
                            • Beograd

                            #14
                            Slazem se da je B5 najbolja opcija ako nadjes dobar primerak. Mada, ja uopste nisam razocaran Stilom, iako sam vozio Mondea.
                            Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                            Comment

                            • Nebojsa
                              CBC Član
                              • 28.03.2008
                              • 57
                              • Krupanj

                              #15
                              Novi momenti

                              Sutra idem do Cacka da pogledaj jednu Octaviu, par drugara iz mog mesta koji su imali B5 me definitivno odvratilo od te opcije zbog velikih problema (troskova) sa ogibljenjem, jer je nas kraj poznat po losim putevima (verovatno medju najlosijim u Srbiji), tako da je Octavia ipak prevagnula. Ako na forumu ima neko voljan iz Cacka da mi se javi, cisto da se 'konsultujemo' u smislu da mu dam podatke pa da vidimo da li mu je auto poznat od ranije, bio bih zahvalan.

                              Comment

                              Working...
                              X