Ajde da ponovo unesem josh malo zabune =]
Upravo sam te zbog ovih stvari ranije i pitao kakav auto zhelish, jer nigde nisi naveo shta ti je bitnije - udobnost ili performanse, praktichna upotrebljivost i zapremina prtljazhnika ili ergonomija i shto vishi nivo komfora. Ono shto si naveo - da trazhish pouzdan auto koji je povoljan za odrzhavanje i umereni potroshach je ipak dosta uopshteno, to su nekako uopshteni preduslovi za kupovinu maltene svakog automobila, razlike su "u nijansama"
Ako si vec vozio "chetvorku" i nije ti se svidela na duzhim putovanjima, onda slobodno batali i Octaviu. Radi se o maltene istoj osnovi, razlike su osim "shminke" minorne a vishak prostora u odnosu na chetvorku dobijash samo u gepeku. Ne samo da je medjuosovinsko rastojanje isto, nego je maltene i kompletan trim podvozhnja i veshanja identichan, tipichna VW shkola. Udobnost ne zavisi od raspodele tezhine po osovinama, tako da iako je Octavia izbalansiranija od chetvorke po pitanju raspodele masa po osovinama, to ni u kom sluchaju ne utiche na udobnost, bar ne u nekoj realnoj, merljivoj i u praksi osetnoj meri.
Slazhem se sa brickom u vezi Omege, mada treba "ubosti" solidan primerak, mozhe da se pokazhe kao itekako racionalan izbor a udobnost je na vrlo visokom nivou, a ukupni troshkovi eksploatacije i odrzhavanja su povoljni. Neka Laguna ili Peugeot 406-ica mogu takodje da u potpunosti ispuni tvoje uslove za udobnim autom za duzhe ture, ali se narochito ova prva nije bash proslavila shto se pouzdanosti tiche.
A opet, za (otprilike) toliki kesh mozhe da "uleti" i jedan E39 520i, ima ih dosta po oglasima, pojedini i sa sekvent lpg sistemom. Mada, shto se godishta tiche morali bi da budu tek par godina "zreliji" od tvojih zhelja. Udobni, komforni (pozadi dodushe prosechno), dosta opreme, sa lpg-om su takodje vrlo mali potroshachi
, a tih 150 KS je za lezhernu i relaksiranu vozhnju leglo toj karoseriji "ko boodali shamar" =] Razmisli i o njemu...
Upravo sam te zbog ovih stvari ranije i pitao kakav auto zhelish, jer nigde nisi naveo shta ti je bitnije - udobnost ili performanse, praktichna upotrebljivost i zapremina prtljazhnika ili ergonomija i shto vishi nivo komfora. Ono shto si naveo - da trazhish pouzdan auto koji je povoljan za odrzhavanje i umereni potroshach je ipak dosta uopshteno, to su nekako uopshteni preduslovi za kupovinu maltene svakog automobila, razlike su "u nijansama"

Ako si vec vozio "chetvorku" i nije ti se svidela na duzhim putovanjima, onda slobodno batali i Octaviu. Radi se o maltene istoj osnovi, razlike su osim "shminke" minorne a vishak prostora u odnosu na chetvorku dobijash samo u gepeku. Ne samo da je medjuosovinsko rastojanje isto, nego je maltene i kompletan trim podvozhnja i veshanja identichan, tipichna VW shkola. Udobnost ne zavisi od raspodele tezhine po osovinama, tako da iako je Octavia izbalansiranija od chetvorke po pitanju raspodele masa po osovinama, to ni u kom sluchaju ne utiche na udobnost, bar ne u nekoj realnoj, merljivoj i u praksi osetnoj meri.
Slazhem se sa brickom u vezi Omege, mada treba "ubosti" solidan primerak, mozhe da se pokazhe kao itekako racionalan izbor a udobnost je na vrlo visokom nivou, a ukupni troshkovi eksploatacije i odrzhavanja su povoljni. Neka Laguna ili Peugeot 406-ica mogu takodje da u potpunosti ispuni tvoje uslove za udobnim autom za duzhe ture, ali se narochito ova prva nije bash proslavila shto se pouzdanosti tiche.
A opet, za (otprilike) toliki kesh mozhe da "uleti" i jedan E39 520i, ima ih dosta po oglasima, pojedini i sa sekvent lpg sistemom. Mada, shto se godishta tiche morali bi da budu tek par godina "zreliji" od tvojih zhelja. Udobni, komforni (pozadi dodushe prosechno), dosta opreme, sa lpg-om su takodje vrlo mali potroshachi

Comment