Niko od Cacana mi se ne javi, pa ja danas zapucah do Cacka, i tamo imadoh sta i da vidim, DRONJA od auta zrela za komplet farbanje, a mozda i generalnu, a prica je bila: prvi vlasnik, servisna knjizica, servisiran samo u ovl. servisu, zadnji servis pre mesec dana, auto bez ulaganja - sramota.
Nazalost, nagledaces se takvih oglasa i automobila!
U Srbiji jedino preostaje da par meseci juris neku neverovatnu priliku i tako se usrecis, inace "regularnom" kupovinom ne postize se gotovo nista!
Ono sto sam gore pomenuo kao prosirenje potrage je bilo i zbog ovoga, definitivno je tesko pronaci kvalitetan polovan auto kod nas, a ako zapucas samo na jedan model, dobro ces se napatiti. Realno i sam sam u slicnoj poziciji, ne bi me mnogo sta zainteresovalo osim onoga sto bih trazio, tako da razumem. Eto ako bih mogao da "posavetujem", nek ti ne bude tesko pogledaj sve sto se moze kupiti tim novcem koji imas, bez obzira sto nije Nemac, daj sansu nekom ocuvanom primerku, a i sebi da mozda pronadjes nesto sto ce ti se mozda svideti i vise nego to zbog cega si zapoceo potragu.
Nek ti je sa srecom.
In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Niko od Cacana mi se ne javi, pa ja danas zapucah do Cacka, i tamo imadoh sta i da vidim, DRONJA od auta zrela za komplet farbanje, a mozda i generalnu, a prica je bila: prvi vlasnik, servisna knjizica, servisiran samo u ovl. servisu, zadnji servis pre mesec dana, auto bez ulaganja - sramota.
Standardna stvar. Potpuno te razumem i ja sam bio u takvim situacijama, vise od 6meseci sam trazio auto da bude po mojim standardima. Bila je lancia u pitanju. Posto Octavia ima dosta vise ne bi trebalo da imas problema, ipak je izbor veliki.
Ljudi, danas sam gledao jos 3 oktavije, ona glavna zbog koje sam krenuo je bila propast:2000 god. farbana komplet, sva stakla sa razlicitim godistima, motor 1.6 (tropa), a prica je bila ekstra, ali nebitno ove druge dve koje su bile kao rezerva, jer su bile usput, su vec zanimljivije. Prva je met.siva, 1.9tdi 66KW, klima podizaci, abs, alu u prilicno dobrom stanju (nekad je bila cuknuta u levu zadnju stranicu, ali je dobro odradjeno), a druga je 1.8 slx 20V 95KW, klima, podizaci, alu, abs, diskovi pozadi, el. siber, bela, sve ukupno gledano u malo boljem stanju nego prva, obe su '98, a cene su ~5800 za prvu i ~5600 za drugu. E sad kod druge je problem sto je bela i sto nema plin, a ima plasticnu usisnu granu (pitanje za Doru, Ivana i kompan. koliko je sekvent sa tocak bocom?). Za ovaj 1.9 TDI znam sta je, ali ima li neko iskustva sa ovim 1.8 SLX 20V?
oktavija ti je bolja od pasata b5 ,vesanje je stvarno problem pogotovo na nasim putevima.samo polako naices na dobru.nemoj zuriti.pisacu ako se pojavi neka u mojoj okolini a da vredi
Auto mi prvenstveno treba za posao, prelazim 30- 40 hiljada godisnje i bitno mi je da je siguran, jeftin za odrzavanje i naravno ne preterano veliki potrosac.
Nisi naveo KAKAV zapravo auto trazhish, striktno sedan ili je to manje bitno, i shta zapravo ochekujesh od auta, kakve performanse, a malo je kontradiktorno to shto trazhish malog potroshacha a opet te interesuju mashine reda 1800-2000 ccm, jer tolike zapremine i mala potroshnja vrlo retko idu jedno uz drugo
Poshto si vec na VW "terenu", a obzirom da ti je bitan jeftin auto za odrzhavanje koji je uz to i mali potroshach, mogao bi da pogledash i:
Nisi naveo KAKAV zapravo auto trazhish, striktno sedan ili je to manje bitno, i shta zapravo ochekujesh od auta, kakve performanse, a malo je kontradiktorno to shto trazhish malog potroshacha a opet te interesuju mashine reda 1800-2000 ccm, jer tolike zapremine i mala potroshnja vrlo retko idu jedno uz drugo
Pa po obliku karoserije bi mi sedan najvise odgovarao, a da se ne ponavljam sto puta, ali mislim da sam rekao da od auta ocekujem da prvenstveno bude siguran, ne previse skup za odrzavanje (jer su u pitanju prilicne kilometraze godisnje) iole optimizovan za 'otvoren put', a mislim da se tu uklapaju kubikaze koje sam naveo i nisam rekao da ocekujem MALU potrosnju, vec NE PRETERANO VELIKU, misleci na kubikace 2.6 , 2.8 i sl. Jednom recju nesto slicno Octavia-i 1.8 (90KS-125KS po meni je neka optimala za nase otvorene puteve).
Ja imam jako dobra iskustva sa Octaviama. Naime u firmi imamo 10 komada, koje vozi oko 200 ljudi sve ukupno ( mozes samo da zamislis kao se to vozi). Osim redovnog odrzavanja nema stvarno nikakvih problema sto se tice mehanike. Jedina zamerka je na kocnice kod modela A4 sa dobosima pozadi. Samo strpljivo nacices vec neku koja vredi.
koliko znam baza OKtavije je Golf.
malo medjuosovinsko rastojanje, automatski neudoban za iole duza putovanja.
ja ne bih ni pomislio na Oktaviju ako treba da se koristi za nesto vise osim po gradu i slicno sitno vozikanje.
ako je Skoda odabir, onda Superb je bolja varijanta sto se prilagodjenosti ciljanoj nameri tice.
sa 90-125KS maximuma je preslab motor za vangradsku voznju, isto mislim za 1800-2000 kubika varijantu ako su u pitanju atmo motori.
nije da ne moze da se vozi, ali bice mucno ako sedne unutra vise putnika, ako se naidje na neko brdo, ako treba preticati..
u tom slucaju bolja opcija je dizel i to turbo, recimo onaj 1.9 od 110 ili 105KS sto se vozljivosti van grada tice.
za taj novac moze da se potrazi recimo Opel Omega, koji je 3 klase iznad Superba, Oktavije, Pasata i slicnih po vozljivosti, udobnosti i pogodnosti za duze ture voznje.
potrosnja prati tu executive klasu, i veca je nego za manje i po snazi slabije automobile, ali to je nuzna posledica komfora i svega sto su osobine te klase (kategorije) automobila generalno.
za van grada preteznu upotrebu, auto sa manje od 2.7m medjuosovinskog rastojanja ne bi ni trebalo uzimati u obzir, bilo koje marke i modela.
koliko znam baza OKtavije je Golf.
malo medjuosovinsko rastojanje, automatski neudoban za iole duza putovanja.
ja ne bih ni pomislio na Oktaviju ako treba da se koristi za nesto vise osim po gradu i slicno sitno vozikanje.
modela.
Pa i ja se pribojavam tako malog medjuosovinskog rastojanja, vozio sam Golfa IV i stvarno nije za duza putovanja, nadam se da je Octavia nesto udobnija zahvaljujuci boljoj raspodeli tezine po osovinama. (moze li neko poredjenje iz iskustva?)
Sto se optimalne snage tice, s' obzirom da na posl. putovanja obicno idem sa jos jednim putnikom i nesto malo prtljaga, mislim da se i sa benzincem 125 KS moze sasvim opusteno putovati. Slazem se i za dizele, ali je jako tesko naci ocuvan dizel motor star 7-8 godina.
Sto se tice pouzdanosti verujem da ce pristojno sluziti, ali ako ti je udobnost bitan kriterijum, tu octavia nema sta da trazi...
Pogotovo ta prva generacija, meni licno jedan od neudobnijih automobila u kojima sam se vozio.
Comment