Iziritiran neverovatnim (nelogicnim, nepovezanim, nejasnim, nedoslednim) nastupom dame po imenu Tijana iz Milenijum osiguranja molim da se ova tema zalepi pri vrhu.
O cemu se radi. Auto mi je delimicno kasko osiguran od loma stakala (10% ucesce u steti). Pocetkom marta zateknem svoj parkiran auto sa razbijenim vetrovbranskim staklom. Pomislih - dobro, osiguran sam, ajde da vidim kako da prodjem proceduru. Nazovem osiguranje telefonom, objasnim o cemu se radi, i dobijem instrukcije da ujutro dodjem da njihov procenitelj snimi stetu, napravi zapisnik, i da onda moram u sopstvenoj reziji da izvrsim zamenu stakla, donesem racun, a oni ce mi refundirati iznos od 90% vrednosti racuna. Tako i bi. Odem do njih, oni uzmu podatke, zamole me da odem do auta sacekam procenitelja (moram reci, vrlo fin gospodin, poznajem ga i privatno, jedan od razloga sto sam se tamo i osigurao), on uradi svoj deo posla, objasni mi da odem i da zamenim staklo i da im donesem racun. Uradim promenu stakla, dodjem donesem uredan racun, oni to preuzmu, i zatraze broj mog bankovnog racuna jer mi ne mogu stetu nadoknaditi u kesu, vec samo na racun. Malo me je to zacudilo, al kazem ajde - i dam im broj racuna i instrukcije za placanje. Naravno, upitam ja kada ce biti uplata - odgovori dama za 15 dana. Uzmem ja kopiju zapisnika, zahvalim se, i odem. To se sve desava 9.3.2006.
Kao realan i strpljiv covek, sacekam da prodje 15 dana, a i malo vise i juce (29.3.2006.) nazovem da pitam kada mogu da ocekujem svoje novce. Ljubazna dama, koju sam spomenuo na pocetku kaze sl. recima: "Pa ne znam, valjda do kraja sledece nedelje". Nakon takvog odgovora sam dobio inspiraciju da pocnem da postavljam neprijatna pitanja:
- Kako to ne znate? Ako vi ne znate, ko treba da zna?
- Zbog cega toliko kasnite? Objasnite mi to.
- Zasto ste mi rekli 15 dana, a krajem sledece nedelje ce biti 4 nedelje nakon moje uredne predaje celokupne dokumentacije?
Posto se ocito nasla u nezgodnoj poziciji, pokusava da se izvuce sa "provericu ja sa koleginicom" na sta je odmah pitam "kada, da li da ostanem na vezi ili da nazovem za par minuta?"
Sad krece neverovatna prica, koju parafraziram.
-Ne, nemojte ostati na vezi, koleginica je izasla.
-Pa kako cete da proverite sa koleginicom ako ona nije tu?
-Pa sutra cu...
-Dobro, onda cu da vas nazovem sutra ujutro.
-Ne nemojte ujutro, imamo puno posla, zauzeti smo,nazovite posle 14h.
-Da li vi cujete sebe sta govorite? Placam vam osiguranje, dajete mi pogresne informacije, kasnite mi sa uplatom, govorite da ne mozete da mi kazete kada ce mi steta biti nadoknadjena - znaci ne radite ilil ne znate da radite svoj posao, i kazete mi da ste zauzeti i da vas ne zovem za svoj novac sutra pre 14h?
- Pa jako smo zauzeti...
- Pa sta to mene briga, i ja sam jako zauzet bio da zaradim novac da platim osiguranje, da platim popravku, sad treba da vas kreditiram uz obrazlozenje da ste jako zauzeti?
- Pa ne znam sta da vam kazem.
- Nemojte mi sad nista reci, nego proverite to sutra ujutro i ja cu vas nazvati oko 9h.
- Nazovite.
Tu je bio kraj ovog divnog razgovora, ali shvatam da sam tek na pola puta.
Nisam siguran da li je u pitanju jedna osoba koja je potpuno nesposobna ili nevoljna da radi, ili je u pitanju politika kuce (koja ne bi bila nista novo na ovim prostorima) koja govori "super, sad smo ti uzeli pare, a ako nam se obratis za nesto ko te j... , nismo mi odgovorni".
Cudan mi je princip da ne pokazuju visi stepen kooperativnosti i kvaliteta usluge. Ako ne mogu da biram kome cu da placam vodu i struju, osiguravajucu kucu mogu da biram. Ovo iskustvo me definitivno odbija od njih, ali svakako bi bilo dobro da cujemo druga direktna iskustva sa ostalim osiguravajucim kucama pa da svi merimo sta nam je ciniti.[/b]
Edit by killaz : predlazhem da u ovoj listi budu samo negativna iskustva kako bismo jasno razdvojili dobre od loshih.
O cemu se radi. Auto mi je delimicno kasko osiguran od loma stakala (10% ucesce u steti). Pocetkom marta zateknem svoj parkiran auto sa razbijenim vetrovbranskim staklom. Pomislih - dobro, osiguran sam, ajde da vidim kako da prodjem proceduru. Nazovem osiguranje telefonom, objasnim o cemu se radi, i dobijem instrukcije da ujutro dodjem da njihov procenitelj snimi stetu, napravi zapisnik, i da onda moram u sopstvenoj reziji da izvrsim zamenu stakla, donesem racun, a oni ce mi refundirati iznos od 90% vrednosti racuna. Tako i bi. Odem do njih, oni uzmu podatke, zamole me da odem do auta sacekam procenitelja (moram reci, vrlo fin gospodin, poznajem ga i privatno, jedan od razloga sto sam se tamo i osigurao), on uradi svoj deo posla, objasni mi da odem i da zamenim staklo i da im donesem racun. Uradim promenu stakla, dodjem donesem uredan racun, oni to preuzmu, i zatraze broj mog bankovnog racuna jer mi ne mogu stetu nadoknaditi u kesu, vec samo na racun. Malo me je to zacudilo, al kazem ajde - i dam im broj racuna i instrukcije za placanje. Naravno, upitam ja kada ce biti uplata - odgovori dama za 15 dana. Uzmem ja kopiju zapisnika, zahvalim se, i odem. To se sve desava 9.3.2006.
Kao realan i strpljiv covek, sacekam da prodje 15 dana, a i malo vise i juce (29.3.2006.) nazovem da pitam kada mogu da ocekujem svoje novce. Ljubazna dama, koju sam spomenuo na pocetku kaze sl. recima: "Pa ne znam, valjda do kraja sledece nedelje". Nakon takvog odgovora sam dobio inspiraciju da pocnem da postavljam neprijatna pitanja:
- Kako to ne znate? Ako vi ne znate, ko treba da zna?
- Zbog cega toliko kasnite? Objasnite mi to.
- Zasto ste mi rekli 15 dana, a krajem sledece nedelje ce biti 4 nedelje nakon moje uredne predaje celokupne dokumentacije?
Posto se ocito nasla u nezgodnoj poziciji, pokusava da se izvuce sa "provericu ja sa koleginicom" na sta je odmah pitam "kada, da li da ostanem na vezi ili da nazovem za par minuta?"
Sad krece neverovatna prica, koju parafraziram.
-Ne, nemojte ostati na vezi, koleginica je izasla.
-Pa kako cete da proverite sa koleginicom ako ona nije tu?
-Pa sutra cu...
-Dobro, onda cu da vas nazovem sutra ujutro.
-Ne nemojte ujutro, imamo puno posla, zauzeti smo,nazovite posle 14h.
-Da li vi cujete sebe sta govorite? Placam vam osiguranje, dajete mi pogresne informacije, kasnite mi sa uplatom, govorite da ne mozete da mi kazete kada ce mi steta biti nadoknadjena - znaci ne radite ilil ne znate da radite svoj posao, i kazete mi da ste zauzeti i da vas ne zovem za svoj novac sutra pre 14h?
- Pa jako smo zauzeti...
- Pa sta to mene briga, i ja sam jako zauzet bio da zaradim novac da platim osiguranje, da platim popravku, sad treba da vas kreditiram uz obrazlozenje da ste jako zauzeti?
- Pa ne znam sta da vam kazem.
- Nemojte mi sad nista reci, nego proverite to sutra ujutro i ja cu vas nazvati oko 9h.
- Nazovite.
Tu je bio kraj ovog divnog razgovora, ali shvatam da sam tek na pola puta.
Nisam siguran da li je u pitanju jedna osoba koja je potpuno nesposobna ili nevoljna da radi, ili je u pitanju politika kuce (koja ne bi bila nista novo na ovim prostorima) koja govori "super, sad smo ti uzeli pare, a ako nam se obratis za nesto ko te j... , nismo mi odgovorni".
Cudan mi je princip da ne pokazuju visi stepen kooperativnosti i kvaliteta usluge. Ako ne mogu da biram kome cu da placam vodu i struju, osiguravajucu kucu mogu da biram. Ovo iskustvo me definitivno odbija od njih, ali svakako bi bilo dobro da cujemo druga direktna iskustva sa ostalim osiguravajucim kucama pa da svi merimo sta nam je ciniti.[/b]
Edit by killaz : predlazhem da u ovoj listi budu samo negativna iskustva kako bismo jasno razdvojili dobre od loshih.
Comment