Sta ako...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #46
    Po mom misljenju je problem sto su generalno SVA auta koja se u poslednjih 5-6 godina proizvode u autoindustriji, jako nekvalitetna. Dakle nije samo BMW u pitanju nego i svi ostali, cak mislim da bih sa nekim drugim markama imao daleko vise problema.

    Verovatno je postojao i splet kojekakvih nesretnih okolnosti tipa nasi putevi, nekompetentnost servisera, lose gorivo, teska noga...

    Sumnjam, iskreno, da bi sa bilo kojim drugim autom imao bog zna koliko manje problema, tako i da sad prodam auto sumnjam da bih resio problem kupovinom nekog drugog jer apsolutno je nemoguce garantovati da necu naleteti na potpuno isto sranje...

    E da, ne znam da li sam napisao negde ranije, ali izgleda da sam iskopao sta je bio problem sa menjacem - u odredjenim slucajevima i uslovima eksploatacije dolazi do preterane kondenzacije vode u menjacu (Audi je imao identican problem sa svojim menjacima!). To je donekle normalno i tolerise se, medjutim kad sadrzaj vode predje odredjenu granicu (recimo 0,1%, nemam vise pojma koliko...), pocinje da utice da lamelice u menjacu, i malo po malo krece da skripi i zeza.

    A sto se katova tice to je iskljucivo krivica loseg goriva. Verovatno cu ih i zameniti ali pre ili kasnije moraju leteti napolje posto sumnjam da ce i novi komplet izdrzati vise nego ovi, a onda sam opet u maleru...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #47
      Pa sto ne probas i sa nekim aftermarket katovima, pa ako ne uticu na performanse, a nize su cene, menjaj to zajedno na velikom servisu!!!!
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #48
        Pod broj 1: aftermarket katovi za razliku od BMW-ovih, su mnogo vise restriktivni.

        Pod 2: ne pada mi na pamet da placam makar jedan dinar za katove. Dobicu nove u garanciji od BMW-a, ako ne dobijem cupam ih napolje

        Pod 3: potpuno ista stvar desice se i sa aftermarket katovima, koje sam platio manje ali ipak platio, i onda sam opet u maleru.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #49
          Pa ja ti kazem da stavis plin i nemas problem
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #50
            S konja na magarca nikad
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #51
              Kompleksu!
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #52
                sto se kat i goriva tice, stvari nisu tako jednostavne-
                u lokalnom Auto Bildu je clanak o testu Mercedesa ML koji je vozen na zapadno evropsko gorivo i kat je crkao za 79.317km (iz prve fabricke ugradnje).
                tako da gorivo nije uzrok za sve sto se moze pokvariti na autu, ima nesto i u kosntrukciji/izradi auta.

                ako se uzme u obzir kolicina po zapremini gasova koja prodje kroz kat i ogromnu zapreminu motora nije nista neocekivano da se katovi menjaju svakih 80.000km kao redovna potrosnja.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #53
                  I to je tacno, ali opet...
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #54
                    Sva vozila za USA imaju imaju 3 god. ili 36K garanciju minimalno. Korejci, tj. Hunday je probio barijeru prije nekih 10 god. s petogodisnjom garancijom na cijeli auto i desetogodisnjom na motore i transmisije
                    (powertrain). Kao rezultat, garancije ostalih proizvodjaca su rasle u varijabilnom spektru.

                    USA vlada je nametnula zakon po kojem proizvodjaci moraju obezbjediti garanciju na katalizatore od 8 god. ili 80K milja. Zato se i cijela OBD II
                    tehnologija vrti oko ispusnih plinova. Kvarovi katalizatora unutar garancije se desavaju, iako su vise iznimka nego pravilo. Osim toga, americki benzin sadrzi daleko vise sumpora nego evropski. S druge strane, ogranicenje brzine sprecava ono sto se desava u Evropi. Visoke temperature ispusnih plinova.

                    Ovdje BMW mehanicari zovu isti job security. Kad se upari s "malo zescim"
                    stilom voznje, dobije se X5 od 206. BMW ima poduzu historiju nepouzdanosti. Vjerojatno prouzrocenu prekompliciranom tehnologijom.
                    Sjecam se slucaja od prije 10 god, za vrijeme testa ispusnih plinova na dinamometru, eksplodirao sistem za hladjenje na godinu dana starom bimeru.

                    206, pa ni americke SUV kante se ne kvare toliko. Daj nazovi centralu u
                    Bavariji i pitaj ih dali treba tu sramotu objavljivati u novinama.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #55
                      Pokusao sam upravo to, vise puta - komentari u stilu "jako nam je zao, znate cinimo sve sto mozemo za nase musterije, idite vasem seviseru za sve ce se pobrinuti, to ne bi trebalo da se desava, da li ste bas sigurni da se to i to desilo..." ili neki sistemski generisan mail. Bio u par servisa u i oko Minhena, sve u stilu "znate to je manje-vise normalno, samo vi vozite, znate zivite u vukojebini i zbog toga se to u stvari desava a ne zato sto mi ne znamo da napravimo POUZDAN auto, i boli nas stojko za sve vas balkance, koji se moj zalis uopste..." tako da sam maltene odustao i od toga...

                      Ozbiljno i razmisljam da sve dam nekim novinama, ali sa druge strane - kakva vajda od toga? Ja sumnjam da ce mi dati nov auto ili neku drugu varijantu, a da bijem vetrenjace nesto ne mogu...
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #56
                        Onda samo treba da odlucis dali je tvoja ljubav za BMW bezgranicna.
                        Malo me cudi da nemas nikakve garancijske papire za novi auto. Predpostavljam da je kupljen nov. Ugovorno pravo postoji i kod vas.
                        Ili ces morati progutati tu knedlu, ili se upustiti u malo jaci sukob. Novine , TV, advokat i sudska tuzba, agencija za zastitu kupaca, ako imas prijatelja u vladi jos bolje.. Pokrenes malu antI-BMW kampanju. Govorim uopceno, ti poznajes lokalnu scenu. Znam da je kod vas svako za sebe sistem, no sto da radis. Ako se pak odljubis od BMW-a, ima izbora.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #57
                          Sto se tice izbora i nema ga...skroz je suzen...svuda ista prica.

                          A sto se tice novina televizije i te kampanje nema vjde.

                          206 je niko i nista naspram onog coveka sto je kupio najskuplji mercedes na sajmu i od prvog dana ne radi.
                          Ne da ima problema nesto mu cvrci ili ne ide preko 250 nego bukvalno ne radi.
                          Covek se zalio svim zivima i mesecima pisao svoje muke u novinama, radiju, TV-u i nikom nista. Proslo je par godina i koga to vise zanima
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #58
                            Moja ljubav za BMW jeste velika i traje od detinjstva, ali ****** nisam. Sledeci auto sumnjam da ce biti BMW...

                            Kupljen je mesec dana star, ali ne trebaju mi nikakvi ugovorni papiri ili pismena garancija, samo VIN broj po kome se vidi datum proizvodnje, ali i prve prodaje od kad i tece garancija, tako da sa time nisam imao problema.

                            Mislim da cu moci da proguram i katalizatore kroz garanciju, iako je proslo 2 godine garantnog roka, ali izvesna gorcina ipak ostaje...
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #59
                              Problem je samo sto si kupio BMW-ov jeep. Zna se da je to komercijala i ne mozes ti sa tim da divljas. Cak i ne postoji mnogo dzipova sa kojima bi mogao da budes toliko brz. Mislis da bi te neki ML55 bolje sluzio ili tako nesto.

                              Jeep je jeep i nije za divljanje...pogotovu ti jakih brendova koji su napravljeni za poziranje i dzekiranje. Masa cini mnostvo problema kad krenes da opterecujes sklopove tipa konkretno menjaca i letve s kojom si imao problema.
                              Kupi M-a pa divljaj a pusti dzipa na miru
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #60
                                Sve bi to stajalo na mestu da M3 nije imao dosta slicnih problema kao X5... Dakle nije do tipa vozila, rekao bih.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X