Ne stvarno.....BMW se pokazao kao najbolji u nekoj srednjoj kategoriji.
Svi veliki motori 5.0 itd. su veoma skupi za odrzavanje...ne ekonomicni itd. mnogo muka. Isto tako i top modeli tipa "M'.... su strasno skupi za odrzavanja i ne retko problematicni.
Najbolji u eksplataciji su se pokazali sestaci srednjih kubikaza od 2.5 do 3.5L kao na primer 325 u kockici - ne unistiv delovi svuda i pristupacni, prelaze pozamasne kilometraze. Isto tako i 3.5 u petici ne unistiv motor.
Od novijih najbolja i najproverenije varijante su 2.5, 2.8 i 3.0.
Na primer idealan je 330i bez previse tih hi-tech *ranja koji pored ostalih navedenih ne pravi probleme takvog tipa.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Ima li vesti ? Vozi li se taj X5?
Ovo mi dodje kao neka Ljovisna ili Kasandra, svaki post je dramaticna epizoda Salu na stranu, nije to mala muka...
Samo se pokazalo da vise para znaci i vise problema, najbolje da svi idemo peske
Pazi kad ne mogu da verujem !!! Ozbiljno si poljuljao moju ljubav ka BMW-u, ali skroz!
Bice dobro ako se zavrsi samo sa cupanejm kat-ova. Nije mi jasno da tolika firma zeli tako mali profit s ovog naseg jadnog trzista da forsira modele koji su neprilagodjeni ovdasnjim uslovima. Ili, 'ajd da im predlozimo da MI budemo test poligon za njihova vozila, pa ako izdrze nas, valjace i ostatku sveta Evo, X5 je prs'o k'o tikva na ovdasnjem terenu... A mnogo lep auto, mnogo....
Gde prso.....da mu se ovo nije dogodilo ne bi znao koliko brzo jeep moze da ide .
I sta mu se dogodilo....crko katalizator....pa nije to BMW-ov katalizator. Takve katalizatore voze mnoga vozila danasnjice samo je pitanje koji motor ih tera i sa kakvim gorivom.
Cak nije problem ni katalizator....nije crkao....sace je kao novo...vec receno da ima pristupa bukvalno je mogllo da se isece 2 mm i opet kao nov ili bikvalno da se ismirgla. Doslo je do prigusenja protoka izduvnih gasova i otuda i pada snage- logicno. kao da ti se raspadne lonac i pregrade naprave prigusenje....zamenis ga i opet kao novo. Potrosni materijal i jedno i drugo
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
A zamislite da vam neki čudom padne 100k evra sa neba i kupite najnoviji bmw m5 i onda vam menjač posle 10 000 km umre i zaustavi vam auto da čak ne možete ni da ga odgurate u stranu.
Te brojke ipak govore da nesto mnogo ne valja...
A to da je kat potrosan deo, ne prihvatam, uostalom, cak i ako se tako tretira, u garanciji se mora ispostovati obecano, tome i sluzi garancija. Kad kupis Ladu, dobijes garanciju 35K km (valjda), a kad kupis BMW, dobijes dve godine, mnoga platis i jose je je*b k'o nevinog cvorka, pa moras da se vozis bez kat-ova. Sto je mnogo mnogo je.
Comment