Evo šta mi se desilo pre neki dan.
Auto sam ostavio na popravci u "Auto servisu Stojanov" u Novom Sadu. Inače sam njihova stalna mušterija od dana kada sam kupio kola. U pitanju je bilo peglanje i farbanje haube. Nakon dva dana javili su mi iz servisa da je auto gotov i da mogu da dođem da ga preuzmem. Uredno sam regulisao svoje obaveze i potpisao da sam preuzeo vozilo koje me je čekalo parkirano ispred servisa.
Kada sam seo u kola i pokušao da krenem kugla menjača mi je ostala u ruci. Odmah sam izašao i požalio se glavnom majstoru. On mi je rekao da je to verovatno puklo od vremena. Ja sam mu rekao da je to nemoguće jer je kugla napravljena od pune plastike. Verovatnoća da se istroši od vremena je minimalna. Uz sve to videlo se da je plastika unutar kugle pukla na više mesta - pretpostavljam od udarca. Tražio sam da mi nameste novu kuglu. "Majstor" mi je na to ponudio da mi staru kuglu zalepi za menjač, uz napomenu da neće dugo izdržati. Naravno, ja sam to odbio. Tada se i on malo iznervirao uz reči "Ne misliš valjda da ćemo mi da ti platimo novu kuglu". Nova kugla inače košta 30 eura. Pošto nisam hteo da popustim sledeći korak je bio da idemo kod vlasnika servisa.
Vlasnik servisa je čitavu situaciju primio još teže. Počeo je da tvrdi kako ja neću da priznam da se kugla klima već duže vreme a sada je slučajno baš kod njih pukla. Nakon pet minuta rasprave, pošto ja nisam odustajao od nove kugle, a oni pokušavali da me ubede kako se njih ne tiče što je kugla pukla dok su kola bila kod njih, vidno iznerviran demonstrativno mi je bacio kuglu u ruke i rekao da je nosim.
Bio sam u šoku. Jasno mi je da majstori pokušavaju na svaki način da te prevare i da ti uzmu pare, ali mi nije jasno da vlasnik servisa kod koga ja treba i sutra da dođem i da ga preporučim svojim prijateljima reaguje na ovakav način. Na njegovom mestu neki pravi "gazda" bi uz izvinjenje rekao majstorima da ugrade novu kuglu a onda bi ispitao zbog čega je došlo do ove situacije. Ja bih servis napustio zadovoljan i verovatno bih čitavu situaciju već sutra zaboravio. Ovako, potrudići se da ga što više negativno izreklamiram, ne zbog osvete već da se ne bi desilo i drugima da prođu slično kao ja.
Auto sam ostavio na popravci u "Auto servisu Stojanov" u Novom Sadu. Inače sam njihova stalna mušterija od dana kada sam kupio kola. U pitanju je bilo peglanje i farbanje haube. Nakon dva dana javili su mi iz servisa da je auto gotov i da mogu da dođem da ga preuzmem. Uredno sam regulisao svoje obaveze i potpisao da sam preuzeo vozilo koje me je čekalo parkirano ispred servisa.
Kada sam seo u kola i pokušao da krenem kugla menjača mi je ostala u ruci. Odmah sam izašao i požalio se glavnom majstoru. On mi je rekao da je to verovatno puklo od vremena. Ja sam mu rekao da je to nemoguće jer je kugla napravljena od pune plastike. Verovatnoća da se istroši od vremena je minimalna. Uz sve to videlo se da je plastika unutar kugle pukla na više mesta - pretpostavljam od udarca. Tražio sam da mi nameste novu kuglu. "Majstor" mi je na to ponudio da mi staru kuglu zalepi za menjač, uz napomenu da neće dugo izdržati. Naravno, ja sam to odbio. Tada se i on malo iznervirao uz reči "Ne misliš valjda da ćemo mi da ti platimo novu kuglu". Nova kugla inače košta 30 eura. Pošto nisam hteo da popustim sledeći korak je bio da idemo kod vlasnika servisa.
Vlasnik servisa je čitavu situaciju primio još teže. Počeo je da tvrdi kako ja neću da priznam da se kugla klima već duže vreme a sada je slučajno baš kod njih pukla. Nakon pet minuta rasprave, pošto ja nisam odustajao od nove kugle, a oni pokušavali da me ubede kako se njih ne tiče što je kugla pukla dok su kola bila kod njih, vidno iznerviran demonstrativno mi je bacio kuglu u ruke i rekao da je nosim.
Bio sam u šoku. Jasno mi je da majstori pokušavaju na svaki način da te prevare i da ti uzmu pare, ali mi nije jasno da vlasnik servisa kod koga ja treba i sutra da dođem i da ga preporučim svojim prijateljima reaguje na ovakav način. Na njegovom mestu neki pravi "gazda" bi uz izvinjenje rekao majstorima da ugrade novu kuglu a onda bi ispitao zbog čega je došlo do ove situacije. Ja bih servis napustio zadovoljan i verovatno bih čitavu situaciju već sutra zaboravio. Ovako, potrudići se da ga što više negativno izreklamiram, ne zbog osvete već da se ne bi desilo i drugima da prođu slično kao ja.
Comment