CITROEN Dyane

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    CITROEN Dyane

    CITROEN Dyane























  • @lix
    CBC Senator XXL
    • 17.12.2004
    • 875
    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

    #2
    Hm, da. Lepotica!
    I moja ce biti takva jednog dana
    Što više za što manje

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #3
      Citroen Diana 6, 1976 godiste prvi vlasnik idem da je pogledam mozda je i kupim... Nema Meharia jos nigde na vidiku pa reko da prekratim vreme...
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • @lix
        CBC Senator XXL
        • 17.12.2004
        • 875
        • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

        #4
        Koja kinta?
        Što više za što manje

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #5
          500 pocetna cena...
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • @lix
            CBC Senator XXL
            • 17.12.2004
            • 875
            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

            #6
            Hm, za te pare trebalo bi da joj je sasija prava k'o strela. Jel registrovana?
            Što više za što manje

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #7
              Kaze zena da je u odlicnom stanju kolko da ponudim para
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • @lix
                CBC Senator XXL
                • 17.12.2004
                • 875
                • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                #8
                Znas kako, zenama je svaki auto dobar. Jos ako pali iz prve eto super je. Znas i sam - pogledaj sasiju. Ako je varena, ili pocela da se krivi bezi od tog auta ili joj ponudi max 200EUR i to ako je registrovana. Pazi, nova sasija da se uradi je 350EUR!
                Ako je sasija OK, ne znam, pusti amsti na volju, malo se neckaj... neka spusti malo
                Što više za što manje

                Comment

                • @lix
                  CBC Senator XXL
                  • 17.12.2004
                  • 875
                  • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                  #9
                  Bilo je nekoliko "special edition" serija Dijana. One su se pre svega razlikovale od konvencionalnih po drugačijem dezenu unutrašnjosti i spoljašnjosti, ali ih je svakako zanimljivo pogledati.


                  Dyane Caban


                  Dyane Capra


                  Dyane Edelweiss


                  Dyane Côte d'Azur[/url]
                  Što više za što manje

                  Comment

                  • @lix
                    CBC Senator XXL
                    • 17.12.2004
                    • 875
                    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                    #10
                    Pored nabrojanih, postoje još dve varijante dijane, i to:
                    Dyane Nazaré

                    Nazaré je obalsko seoce u Portugaliji. Nisam naašo podatak zašto je Citroën dao ime ovom modelu po ovom selu. Ako neko zna odgovor neka ga napiše. Ono što je sigurno da je logo pod kojim se ovaj model, da tako kažem proizvodio je definitivno inspirisan ribarskim brodićima ovog kraja...


                    Auto je inače bio kao i svaka druga dijana, proizvodio se u tri boje: plava, žuta i bež. Od ostalih dijana se razlikovala po plavoj okrugloj znački na masci motora sa Nazaré logoom.
                    Što više za što manje

                    Comment

                    • @lix
                      CBC Senator XXL
                      • 17.12.2004
                      • 875
                      • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                      #11
                      Druga verzija se zvala
                      Dyane6 Dyanissima
                      i takođe se proizvodila u Portugaliji. Ništa čudno, obzirom da je Citroen imao svoju fabriku u Portugaliji. Na kraju krajeva, poslednji Spaček je upravo sišao sa proizvodne trake fabrike u Portugaliji.

                      Glavne razlike Dyanissime u odnosu na ostale dijane:

                      "Dyanissima" znak na petim vratima;
                      Ratkapne od GS Pallas;
                      Branici ofarbani u boji karoserije sa plastičnim umecima;
                      Kao i sve dijane koje su se proizvodile u Portugaliji, prednja stakla se uvlače u vrata dok su zadnja klizajuća.




                      Što više za što manje

                      Comment

                      • @lix
                        CBC Senator XXL
                        • 17.12.2004
                        • 875
                        • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                        #12
                        Dyane Caban
                        Dijana Caban je bila specijaln serija od 1.500 primeraka proizvedenih u Francuskoj počevši od aprila 1977. Boja karoserije je marino plava (AC649) dok je boja krova i točkova ledeno bela (AC088). Posebni detalji su:

                        "Caban" na prednjim i petim vratima i na haubi;
                        Bele trake na vratimahaubi i petim vratima
                        Točkovi obojeni u belu boju;
                        Krov je takođe beo;
                        Unutrašnji mebl je u dezenu "petlovog stopala";
                        Automobili su numerisani.


                        Što više za što manje

                        Comment

                        • @lix
                          CBC Senator XXL
                          • 17.12.2004
                          • 875
                          • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                          #13
                          Dyane Capra

                          Dijana Capra je specijalna serija koja se proizvodila u Španiji. Proizvodnja je počela u january 1981 i napravljano je 600 automobila. Kao i Caban postojala je samo jedna boja: mimoza žuta (AC333). Od svih "specijalki" na ovoj dijani ima najviše modifikacija pre svega estetske prirode:

                          "Capra" logo na prednjim i petim vratima;
                          Na haubi - pojednostavljen logo;
                          Metalik sivi točkovi sa cetnrom ofarbanim u crno;
                          GS X3 ratkapne;
                          Retrovizor u crnoj boji;
                          Crna gumene ivice na dnu vrata i zadnjim krilima;


                          Zadnji branik u crnoj boji sa cevnim okvirima;

                          Zadnja svetla sa pozajmljena od Vize;
                          Prednja krila obojena u crno;

                          Crn krov;
                          Serijski broj (broj automobila) na petim vratima;
                          Mebl: svetlo sivi dezen pojačan sa crnim krajevima od skaja.

                          Kao i Dyanissima prednjastakla se uvlače u vrata dok se zadnja klizaju.
                          Što više za što manje

                          Comment

                          • @lix
                            CBC Senator XXL
                            • 17.12.2004
                            • 875
                            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                            #14
                            Dyane Edelweiss

                            Ohrabreni uspehom prethodne serije Capra Španci još jednom puštaju "specijalku" ovoga puta od 750 primeraka, decembra 1981.
                            Opet u jednoj boji, sada metalik plavoj
                            Izmene:


                            "Edelweiss" logo na vratima prednjim i petim, kao i na krilima;


                            Pojednostavljeni logo na haubi;
                            Metalik sivi točkovi;

                            GS X3 ratkapne;
                            Retrovizori u crnoj boji;
                            Crna guma kao "opšivka" prednjih i zadnjih vrata kao i zadnjih krila;
                            Prednji i zadnji branik sa cevnim okvirima;

                            Zadnja svetla preuzeta od Pežoa 104 sa prerađenim zadnjim panelom;
                            Reflektujući nosač za tablice automobla na zadnjem braniku;

                            Pomoćni nosač prtljaga na petim vratima;

                            Krov u crnoj boji;
                            Plava boja mebla.
                            Serijski broj na petim vratima;

                            Stakla na prednjim vraima se uvlače u vrata, zadnja klizajuća vrata. Gumesu tipa Michelin 135x15 ZX tyres.
                            Što više za što manje

                            Comment

                            • @lix
                              CBC Senator XXL
                              • 17.12.2004
                              • 875
                              • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                              #15
                              Dyane Côte d'Azur

                              Iako se po nazivu ne bi reklo, Côte d'Azur je "specijalka" pravljena u Engleskoj. Serija je startovala 1982 godine. Boja karoserije je bela (Blanc Alaska AC077) sa plavim krovom. Svetlo plave trake se nalaze po sredini vrata i petim vratima, to su zapravo jedine modifikacije.
                              Što više za što manje

                              Comment

                              Working...
                              X