CITROEN Dyane
Collapse
X
-
Citroen Diana 6, 1976 godiste prvi vlasnik idem da je pogledam mozda je i kupim... Nema Meharia jos nigde na vidiku pa reko da prekratim vreme...
Comment
-
-
-
-
Znas kako, zenama je svaki auto dobar. Jos ako pali iz prve eto super je. Znas i sam - pogledaj sasiju. Ako je varena, ili pocela da se krivi bezi od tog auta ili joj ponudi max 200EUR i to ako je registrovana. Pazi, nova sasija da se uradi je 350EUR!
Ako je sasija OK, ne znam, pusti amsti na volju, malo se neckaj... neka spusti maloŠto više za što manje
Comment
-
-
Bilo je nekoliko "special edition" serija Dijana. One su se pre svega razlikovale od konvencionalnih po drugačijem dezenu unutrašnjosti i spoljašnjosti, ali ih je svakako zanimljivo pogledati.
Dyane Caban
Dyane Capra
Dyane Edelweiss
Dyane Côte d'Azur[/url]Što više za što manje
Comment
-
-
Pored nabrojanih, postoje još dve varijante dijane, i to:
Dyane Nazaré
Nazaré je obalsko seoce u Portugaliji. Nisam naašo podatak zašto je Citroën dao ime ovom modelu po ovom selu. Ako neko zna odgovor neka ga napiše. Ono što je sigurno da je logo pod kojim se ovaj model, da tako kažem proizvodio je definitivno inspirisan ribarskim brodićima ovog kraja...
Auto je inače bio kao i svaka druga dijana, proizvodio se u tri boje: plava, žuta i bež. Od ostalih dijana se razlikovala po plavoj okrugloj znački na masci motora sa Nazaré logoom.
Što više za što manje
Comment
-
-
Druga verzija se zvala
Dyane6 Dyanissima
i takođe se proizvodila u Portugaliji. Ništa čudno, obzirom da je Citroen imao svoju fabriku u Portugaliji. Na kraju krajeva, poslednji Spaček je upravo sišao sa proizvodne trake fabrike u Portugaliji.
Glavne razlike Dyanissime u odnosu na ostale dijane:
"Dyanissima" znak na petim vratima;
Ratkapne od GS Pallas;
Branici ofarbani u boji karoserije sa plastičnim umecima;
Kao i sve dijane koje su se proizvodile u Portugaliji, prednja stakla se uvlače u vrata dok su zadnja klizajuća.
Što više za što manje
Comment
-
-
Dyane Caban
Dijana Caban je bila specijaln serija od 1.500 primeraka proizvedenih u Francuskoj počevši od aprila 1977. Boja karoserije je marino plava (AC649) dok je boja krova i točkova ledeno bela (AC088). Posebni detalji su:
"Caban" na prednjim i petim vratima i na haubi;
Bele trake na vratimahaubi i petim vratima
Točkovi obojeni u belu boju;
Krov je takođe beo;
Unutrašnji mebl je u dezenu "petlovog stopala";
Automobili su numerisani.
Što više za što manje
Comment
-
-
Dyane Capra
Dijana Capra je specijalna serija koja se proizvodila u Španiji. Proizvodnja je počela u january 1981 i napravljano je 600 automobila. Kao i Caban postojala je samo jedna boja: mimoza žuta (AC333). Od svih "specijalki" na ovoj dijani ima najviše modifikacija pre svega estetske prirode:
"Capra" logo na prednjim i petim vratima;
Na haubi - pojednostavljen logo;
Metalik sivi točkovi sa cetnrom ofarbanim u crno;
GS X3 ratkapne;
Retrovizor u crnoj boji;
Crna gumene ivice na dnu vrata i zadnjim krilima;
Zadnji branik u crnoj boji sa cevnim okvirima;
Zadnja svetla sa pozajmljena od Vize;
Prednja krila obojena u crno;
Crn krov;
Serijski broj (broj automobila) na petim vratima;
Mebl: svetlo sivi dezen pojačan sa crnim krajevima od skaja.
Kao i Dyanissima prednjastakla se uvlače u vrata dok se zadnja klizaju.Što više za što manje
Comment
-
-
Dyane Edelweiss
Ohrabreni uspehom prethodne serije Capra Španci još jednom puštaju "specijalku" ovoga puta od 750 primeraka, decembra 1981.
Opet u jednoj boji, sada metalik plavoj
Izmene:
"Edelweiss" logo na vratima prednjim i petim, kao i na krilima;
Pojednostavljeni logo na haubi;
Metalik sivi točkovi;
GS X3 ratkapne;
Retrovizori u crnoj boji;
Crna guma kao "opšivka" prednjih i zadnjih vrata kao i zadnjih krila;
Prednji i zadnji branik sa cevnim okvirima;
Zadnja svetla preuzeta od Pežoa 104 sa prerađenim zadnjim panelom;
Reflektujući nosač za tablice automobla na zadnjem braniku;
Pomoćni nosač prtljaga na petim vratima;
Krov u crnoj boji;
Plava boja mebla.
Serijski broj na petim vratima;
Stakla na prednjim vraima se uvlače u vrata, zadnja klizajuća vrata. Gumesu tipa Michelin 135x15 ZX tyres.Što više za što manje
Comment
-
-
Dyane Côte d'Azur
Iako se po nazivu ne bi reklo, Côte d'Azur je "specijalka" pravljena u Engleskoj. Serija je startovala 1982 godine. Boja karoserije je bela (Blanc Alaska AC077) sa plavim krovom. Svetlo plave trake se nalaze po sredini vrata i petim vratima, to su zapravo jedine modifikacije.Što više za što manje
Comment
-
Comment