nastavak eksperimenata sa usisnom granom i plinom,evo jedno od do sada solidnih resenja i prilicno jednostavnih sa interesantnim zvukom
a obloge od nekih avionskih kocnica dosle na red da se spakuju na lamelu
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Eh taj plin, koliko bi nam zivoti bili jednostavniji da mozemo da se vozimo na benzin ko ljudi...Kako sljaka ovak sistem? Jel moze da se usteluje kako treba? Kod mene je nesto slicno posto 16v boxer ima 4 leptira a mesac je daleko ispred njih, radi na plindzi ok ali ja ipak gledam da na plinu ne idem preko 4000rpm...
lepo radi i solidno ide,nije preterano zivahan na gasu ali puni do 6500rpm bez problema,vec preko ga mrzi da navrti,a za potrosnju javljam za koji dan,predhodna verzija je bila 16.5L po gradu
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Jaooo sunce vam vase, svaki dan razmisljam o tim 75icama i nadam se da ce u mojoj glavi preovladati razum...Ali opet kad pomislim kakva 75ica moze da se napravi za 4000e...
uh,ispala bi kao devojcica,sa ful opremom i euro 4 standardom,koza,klima,lamperija,laminat,spusten plafon,podno grejanje,halogena rasveta i jos kojecega
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
E sad ********te....
Ne ozbilno sto se tice limarije i farbanja imam drugara koji profi radi a jos stalno nesto budzi oko kola tako da...Za mehaniku tu je QVLale kog samo treba naterati da uzme da radi jer je covek stvarno jako dobar majstor itd itd...Kupiti za 1500 evra neku solidnu TS(jer ne bi isao na V zbog registracije) i uloziti jos toliko i vrh...
Pazi naravno da je to dobro ali moras da pazis 2 stvari:
1. solidnih TS-ova ima veoma malo i vrlo se retko prodaju... onih malo manje solidnih ima i da se nadje jos kako moze ali i to je frka...
2. delovi su pakao za naci... ako ne nadjes u startu dobar auto sa vecinom delova na mestu... nikada ga neces sastaviti kako treba jer kod nas ih po otpadina nema a onda pocinje budzenje koje znas i sam kako ispada na kraju... a od novih delova pola se ne prozvodi u originalu vishe a ostali su losheg generalnog kvaliteta...
ja sam se skoro bacio u sredjivanje svog auta i pricam ti iz licnog iskustva kako to sve ide... najmanji problem je mehanika i limarija... to mozes i sam da odradis ako znas i imas gde, ja sam imao nesrecu da nisam mnogo znao o 75icama kada sam kupio moju (odnosno o nedostatku delova za istu)... i naravno iako mi je sve izgledalo kao sredice se lako to su samo sitnice, samo izduvna grana ili retrovizor ili relej itd... kad pocnes da trazis shvatis koliko je nemoguce doci do pravih delova i sve namestiti da radi kako zelis... dosta stvari mora da se pravi, narucuje, budzi, sta god... a najgore sto stvari tipa poklopci, plastike, drzaci ovoga i onoga ne postoje vishe nigde... i onda ukapiras da ti za posao od 2 min. treba nedelju dana dok sve nabavis i 10x vishe para nego za neki popularniji auto...
Kada sve sastavis naravno ne zelis vishe da izadjes iz nje, ali pre nego sto se upustis u akciju pogledaj duboko u svoj dzep i kesu nerava i slobodnog vremena i vidi da li si spreman to da odvojis na auto...
Razlika izmedju korisnika i entuzijaste je razlika izmedju vozaca golfa 2 dizel i alfe 75...
He, razumemo se...Ja sam hiljadu puta rekao raznim likovima da je razlika izmedju mene i njih u tome sto ja razmlisljam kao ljubitelj automobila a ne kao preprodavac...
E sad ********te....
Ne ozbilno sto se tice limarije i farbanja imam drugara koji profi radi a jos stalno nesto budzi oko kola tako da...Za mehaniku tu je QVLale kog samo treba naterati da uzme da radi jer je covek stvarno jako dobar majstor itd itd...Kupiti za 1500 evra neku solidnu TS(jer ne bi isao na V zbog registracije) i uloziti jos toliko i vrh...
ako imas limara, onda si rjesio glavni problem. uzmi neki krsh, spusti cijenu do maximuma. sredi limariju i pofarbaj za tu cijenu sta si spustio jer je "krsh"
motor i mehanika su toliko jednostavni i prilicno jeftini da sve sam mozes slozit. na kraju balade ces znat sta imas i upoznat ces auto do zadnjeg sarafa, to cini i voznju ugodnijom.
govorim za TS, kod V6 je druga prica, tu izgorish dok slozis motor
TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice nova stranica
Comment