to je sve u redu, ali bolje ga neimat nego vozit sa pokvarenim jer tada ni prednje ne koce kako treba. stavr je jedino cudna sta ga 2 lika , a mozda i vise, koji stvarno voze da se useres nemaju taj korektor i niti jednom nije pobjegla guzica osim kad su oni to htjeli. eto neznam kojim cudom ne blokiraju.
a inace taj korektor je totalno glupo napravljen. to samo talijanski inzenjeri mogu izmislit. kako taj korektor reagira na odredjen pritisak prednje kocnice, pri vecem opterecenju je potrebno jace stisnut papusicu, tj ostvarit jaci pritisak u sistemu prednjih kocnica da bi jednako kocio kao da je prazan auto. a tada se desava da taj korektor zatvara dovod ulja uvijek na odredjenom tlaku prednjeg sistema. znaci kod opterecenijeg auta slabije koce zadnje, sto je glupo. drugo, taj korektor nema smanjen protok nego samo otvoreno i zatvoreno, takodjer glupo.
a inace taj korektor je totalno glupo napravljen. to samo talijanski inzenjeri mogu izmislit. kako taj korektor reagira na odredjen pritisak prednje kocnice, pri vecem opterecenju je potrebno jace stisnut papusicu, tj ostvarit jaci pritisak u sistemu prednjih kocnica da bi jednako kocio kao da je prazan auto. a tada se desava da taj korektor zatvara dovod ulja uvijek na odredjenom tlaku prednjeg sistema. znaci kod opterecenijeg auta slabije koce zadnje, sto je glupo. drugo, taj korektor nema smanjen protok nego samo otvoreno i zatvoreno, takodjer glupo.
Comment