iznenadio bi se kolika je razlika kad sjednes u 2 TS-a
ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!
Collapse
X
-
kako i nece biti razlika,jedna izakana a druga ocuvana i redovno odrzavana,ja sam seo u jednu 1.8,nisam je provozao ali kad samo seo kao na dasku,neznam kako je na drugim alficama ali meni kvacilo ide relativno tesko,nije preterano ali posle par minuta gradske guzve ubi me noga
sutra idem do grada pa cu svratiti u tiki vent da vidim za hilzne dal ima ili ove da samo ishonujem pa sta ispadne,a kad budem skidao glavu da joj proverim gumice,sumnjam da nema karika iako je solidna kompresija,pa bi mogao glavu jos malo da je olindramko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
Generalno, svaka je svojstvena, al' su manje - vise sve slicne.
1.6 IE nema servo, al' ima isto podesavanje volana po dubini i visini, isti je obruc, nema naslon na srednjij konzoli, sedista su (barem na mojoj ex) bila stari tip kod kojih ima malo razlike u sedenju, ali to mnogo vise zavisi od samog stanja sedista...
Menjac - ista prica, samo je pitanje stanja caure rucice i, naravno, onoga sto je u 'kutiji'
Kada sam prelazio iz 1.6 u TS, morao sam priznati da je prva za nijansu bolje lezala u kivini...Mada,mislim da se sve to moze svesti pod samo stanje makine.
Originally posted by JovanaSamo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
Comment
-
-
evo pronasao sam jeftino resenje lezajeva za prednje tockove,i zamenio sam levi sto je brujao,joj miline za voznju,ovako,semering-100din,veci konusno valjkasti cela garnitura (audi,seat,skoda vagen,opel-zadnji)-400din,i manji konusno valjkasti 250 din,a inace u stilu je oko 1500 din bez semeringa (breda),sto mu dodje upola jeftinije,cak i matica odgovara samo bi moralo da se probusi rupa za rascepku posto ima krunastu sajbnui preko matice,sto je mnogo bolji fazon ako nemas rezervnu kucajucuko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
pozivam sektase na susret na grobniku 1.6.
alfisti.hr ce organizirat susret i bilo bi zgodno da bar netko dodje. ovo je prilika da se i okupate jer ce biti toplo. 442 do beograda i onda jos samo 150 km do grobnika, sta bi vam falilo ? ajmo sad je red na vasTS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
nova stranica
Comment
-
-
E par pitanja za iskusnije Twin Sektashe...
Desila mi se cudna stvar ako neko moze da mi objasni kako i zasto...
Sipam benzin na pumpi A. ugrejem auto... pritisnem u 2. gas limiter se upali na 5500rpm
Sipam benzin na pumpi B. ugrejem auto limiter se ne pali maltene do 7000rpm
E sad pitanje znam da kada je temperatura motora ispod 88c limiter je na 5500, to sam procitao negde... takodje sam kod onog engleza procitao da ECU "oseca" oktansku vrednost benzina i da prema tome ogranicava obrtaje ako misli da je premala... da li je to tacno?
Drugo pitanje... kada upalim ujutru a hladno je napolju ispod 10c, papucica kocnice mi je tvrda... veoma... kao da nema servo... i posle 25 sek. popusti i bude normalna? U cemu je caka?
Comment
-
-
nisam cuo da limitira okretaje na temperaturu, bar meni ne radi to. kad sam bas ljut nesto onda i na 30C ide u 6500. a ecu nemoze osjetit oktansku vrijednost jer TS nema knock sensor. na ecu mozes jedino odredit koju oktansku vrijednost ces vozit. mozes birat od 92 na vise sa i bez katalizatora ili 97 na vise sa ili bez katalizatora. znaci 4 opcije. jedino sta mi sad pada na pamet je da je benzin na toj pumpi A jako los pa ima smeca ili vode ili ko zna sta mjesaju pa motor jednostavno nemoze vise od 5500 , pogotovo dok je hladan.
sto se papucice tice izgleda da ti je zaglavio protupovratni ventil pa servo jednostavno ne komunicira za usisnom granom tih 25 sekundi.TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
nova stranica
Comment
-
-
ovo za knock sensor povlacim jer jos nisma otkrio sta je ono iza na glavi motora , neki kockasti komad sa zicom, a nema veze ni sa vodom ni sa uljem. samo je nasarafljen na glavu. iako sumnjam da je to knock sensor, ali oni tako izgledaju otprilike.TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
nova stranica
Comment
-
-
Evo ti LINK za podesavanje compa na oktansku vrednost. To je jedino podesavanje compa za koje znam.
Konck sensor postoji na T motoru, (fiksiran je na srafu usisne grane sa donje strane do motora, ima zicu koja izlazi iz njega) za TS nisam siguran (jos ga nisam rasklapao)...
@ superfly tnt
Verovatno je to knock senzor.
Originally posted by JovanaSamo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
Comment
-
-
Originally posted by vladaromeokockica na glavi motora-indikator pregrevanja-crvena lampica
Originally posted by NigyEvo ti LINK za podesavanje compa na oktansku vrednost. To je jedino podesavanje compa za koje znam.TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
nova stranica
Comment
-
-
Mene uveravali da je to knock senzor (istina, na T). Moracu da proverim sta kazu one mudrijaske knjige...
@ superfly tnt
Imam u PDF-u originalnu stranu na engleskom, gde je i popravka contola, al' kod kuce, pa nemam pojma koji je link ka tom. Ovo iskopah googlovanjem.
Nesto sto sam iskopao, a moze da koristi...
Answer
It is probably the fuel quality. The knock sensor will degrade performance if engine knock or ping exists. Try this formula for an octane improver. 13 oz. isopropyl alcohol, 2 oz. acetone and 1 oz. ATF for every 10 gallons of fuel.
Originally posted by JovanaSamo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
Comment
-
Comment