ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    Hmmm, neshto gledam ove podatke i ako je ovaj diferencijal 43 (ili 44) zuba onda bi se mogao slozhiti prenos kao na turbo sektashici... To je taman negde izmedju TS i V6. Dobija se malo kraci prenos sa jedva promenjenom maks brzinom.

    P.S. Zna li neko nekog poshtenog strugara koji radi i balansiranje?


    Iskopao sam neshto interesantno...




    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • TOKYO
      CBC Senator XXL
      • 17.07.2006
      • 1696
      • Beograd- NBGD

      Jedino pametno za "tebe" sa slika je eventualno olaksavanje zupcanika druge jel se jedino tu stvara problem!

      To ucvrscivanje nosaca menjaca je definitivno vise za stazu nego za street varijantu!


      Izgleda da ona prica o diskovima do menjaca bla bla manja ovesena masa itd nikako ne pije vodu posto vidim da sve iole ozbiljnije prepravke izbacuju to napolje! Niko ne moze da me ubedi da nisu mogli napraviti neke usmerivace vazduha u njih tako da je izgleda definitivno bolje kad je OUT!
      MY ex RWD Alfa
      Drift & Donuts & Track

      Comment

      • superfly tnt
        CBC Senator XXL
        • 29.05.2006
        • 609
        • Zagreb

        Originally posted by killaz
        Hmmm, neshto gledam ove podatke i ako je ovaj diferencijal 43 (ili 44) zuba onda bi se mogao slozhiti prenos kao na turbo sektashici... To je taman negde izmedju TS i V6. Dobija se malo kraci prenos sa jedva promenjenom maks brzinom.
        taj diff nije od turbaljke. gle da ti objasnim nesto. ako ces ici mijenjat omjer diferencijala, onda moras korisit i osovinu sa pinjonom od te krune, dakle nemozes mijesat bez obzira sta se slazu brojevi. ako si odlucio imat omjer od 1.8 t treba ti i osovina i kruna od 1.8t , posto nijeh bas nema puno, preporucam ti da nadjes TS getribu i nju stavis gore, problem rjesen bez puno filozofije.
        TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
        nova stranica

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          Originally posted by TOKYO
          Jedino pametno za "tebe" sa slika je eventualno olaksavanje zupcanika druge jel se jedino tu stvara problem!
          Svi sklopovi u menjachu se okrecu, tako da sve brzine mozhesh posmatrati kao jedno telo. Skidanje mase sa samo jednog zupchanika, ne igra nikakvu ulogu jer je to malo smanjenje u odnosu na ceo sklop...

          Ovo za out i ja mislim da je bolje reshenje, ne znam shta je poenta std reshenja koje je primenjivano i na prvim modelima boxera.

          Superfly: Thx, videcu shta pishe ovamo pa na dalje snalazhenje, uklapanje, poljske radove itd...
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • superfly tnt
            CBC Senator XXL
            • 29.05.2006
            • 609
            • Zagreb

            dedion koji je ionako tezak, dodatno otezati sa celjustima i diskovima bi bilo previse. ovo sta ste vidjeli na slikama je totalni hi performance i to se ne ugradjuje u serijske aute. po meni je bolje rjesenje na getribi, sve dok ne pocnes vozit kruzne staze preko 200kmh gdje je svaka stotinka bitna a kocenja su abnormalna. gdje je vaznije sacuvat poluosovinu nego imat nesto vise kila na ovjesu. po tome je onda bezveze sta su uopce stavili getribu iza, i sta su vukli auspuh po sredini, sta su metali torzionke. sve u cilju smjestanja mase u sredinu sto nize.

            bas zbog toga je 75ica bila superiorna sto se lezanja tice u odnosu na konkurenciju. a ni danas ne zaostaje.
            TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
            nova stranica

            Comment

            • VOR75
              CBC Veteran
              • 10.02.2007
              • 134
              • BG

              Laki,

              Imam ja jednog strugara, moram sutra da se vidim sa njim pa cu ga pitati koliko para bi to izaslo i da li moze da uradi.

              Sto se tice kocnica po meni je mnogo bolje da stoje napolju. Nigy moze da posvedoci da nije lepo kada ostanes bez poluosovina.

              Menjac, koliko sam ja skuzio delovi za turbaljku su skupi kao krv u ratu, stoga se drzi TS-a i ne beri brigu.

              Ono sto je zanimljivo je da je lik sam pravio balans stanglu i to nije prva izvedba koju sam video. Samo milsim da je problem naci odgovarajuci celik kod nas.

              Danas sam dobio neke telefone koji mi mogu pomoci da saznam ko pravi torzije kod nas. Ko zna mozda nesto i iskopam.

              Eto

              Pozdrav

              Comment

              • ljube-kugla
                CBC Senator XXL
                • 04.05.2006
                • 1531
                • batajnica

                zvao sam nekog iz Zemuna sto radi menjace,pitao za sinhrone,njegov odgovor samo sinhron nije resenje nego i ogrlica i sinhron u kompletu a to je 70€,a meni treba bar prve dve,tako da ostajem samo na sinhronima

                a ovo sa diskovima do tocka mislim da je resenje,i ja sam razmisljao o tome alio zamenuo sam lezajeve letos,a ne menjaju mi se ponovo,a ako bi vario oslonac klesta spaljuju se lezajevi ko od sale,bilo bi resenje da idu jugicevi diskovi a alfina prednja klesta a da se napravi ragulator pa da mogu da se iskljucuju ili da se uradi ventil koji bi mogao da sluzi za rucnu koja bi mogla da bude hidraulicna,koji bi to filing bio zanosenje pod rucnom bez nateanja rucne nego na dodir,ma napravicu cim dodjem do slobodnog vremena,imam i diskove od una turba koji su isti kao jugovi ali su originalni i zadnja klesta od krome na sajlu,hm,tu bi moglo i ispasti nesto a imam i odrane alfine diskove za one distanc sajbne na mestu originalnih diskova,uh kako lete ideje,nego kad pomislim da sutra idem na atest plina i registraciju,izgubim volju za radom a i za trosenjem na delove jer mi muka sto i to ovo kosta i para i zivaca,taman skupim za neku doradu i ode na nesto drugo,a razmisljam da novu godinu docekam ispod alfe nekako mi je pitomija situacija,jer ako budem na ulici moze nesto da me pogodi
                ko na nas krene iz mesta je naje&o
                a sto nas je vise,jaci smo

                Comment

                • VOR75
                  CBC Veteran
                  • 10.02.2007
                  • 134
                  • BG

                  Drugari,

                  Saznao sam na 1.8ie su iste poluosovine kao na TS-u. Isto vazi i za kardan.

                  Eto ako nekome zatreba.

                  Comment

                  • TOKYO
                    CBC Senator XXL
                    • 17.07.2006
                    • 1696
                    • Beograd- NBGD

                    Originally posted by superfly tnt
                    po tome je onda bezveze sta su uopce stavili getribu iza, i sta su vukli auspuh po sredini, sta su metali torzionke. sve u cilju smjestanja mase u sredinu sto nize.

                    bas zbog toga je 75ica bila superiorna sto se lezanja tice u odnosu na konkurenciju. a ni danas ne zaostaje.
                    Stavljanje menjaca iza je bila odlicna ideja koja je jos 70-tih bila u opticaju i tad je bila superiorna,posle toga dosta stvari pada u vodu!

                    Da je alfa imala para pa malo drugacije napravila tu 75-ticu bila bi mnogo
                    bolja,previse su stvari upropastili!

                    Torzionke su greska,i one ne povlace masu ne znam koliko pa da su ih morali stavljati tu gde su ih stavili,75 se ne naginje zato sto su torzionke ili balans stangle slabe vec zato sto ovesena masa ( mesto gde se drzi sama viljuska na sasiji je mnogo blize unutarnjoj tacki nego spoljnjoj! )

                    De dion je greska "PO MENI" najveca,zauzima i previse prostora,definitivno je pretezak, da ne kazem trom a drzi se fakticki u jednoj centralnoj tacki da ne spominjim watt koji je tu da drzi samo bocne sile MRZIM GA OD UVEK!

                    Imali su hiljadu boljih resenja od de diona da ne nabrajam!

                    I auspuh su okacili na zadnji nosac zvona koji kad ode mozes da sednes i da places,i provlacenje auspuha oko de diona je problematican i svima poznat!

                    Da spomenem i problem visine,nama koji se trudimo da budemo ulicni trkaci i drifteri taj auto definitivno po dosta odgovara ali sretao sam pre par godina ljude koji su ga psovali samo zbog visine,prenizak je,porodicni ljudi ( klasa kojoj je i namenjan model ) nije odgovarao bas zbog visine!

                    I za poprave je tezak!

                    Zato ga je konkurencija pojela, BMW serije 3 ili Mercedes 190 iz iste klase su brojniji 100:1!

                    Moja zamisao je ovakakva,napred izbacivanje "levka" i umetanje normalnih koseva,izbacivanje torzionki i stavljanje normalnih opruga,malo izdrzljiviji menjac,zadnje vesanje po sistemu starijih Maseratija,Bmw-a ili cak dvostrukih "A" ramena,taman bi se tu naslo mesta za auspuh,blaga modifikacija rezervoara i instrument table i to je to!


                    Malo mi je glupo da pisem sad o tome,ispasce "vise ga ne vozim" pa ga pljujem,ja sam ga zavoleo i sa njegovim vrlinama i manama isto kao i devojku!
                    MY ex RWD Alfa
                    Drift & Donuts & Track

                    Comment

                    • ljube-kugla
                      CBC Senator XXL
                      • 04.05.2006
                      • 1531
                      • batajnica

                      giulietta 2.0 i 75-ica 1.6 isti kardan i iste poluosovine,iste kocnice,isti donji cilindar kvacila,gornji ima posebnu kanticu,kvacilo je 215mm,finalni prenos je 10/43 ka o na 75-ici 1.8
                      ko na nas krene iz mesta je naje&o
                      a sto nas je vise,jaci smo

                      Comment

                      • VOR75
                        CBC Veteran
                        • 10.02.2007
                        • 134
                        • BG

                        Slazem se,

                        Lakse je juga ukrutiti nego 75-cu, o nekim kvalitetnijim kolima necu ni da pricam. Ide ona kao po sinama, ali se krivi i to pomalo(mene mnogo) nervira. Moram da dotegnem one moje amorte i pod hitno da nadjem one likove sto prave torzije.

                        Nego Tokyo spremi za petak u garazi neki crtez kako si mislio da ubacis neki drugi menjac pa mozda i probamo nesto. Vrti mi se neka ideja u glavi ali cu ti ispricati sve u petak.

                        Poz

                        Comment

                        • superfly tnt
                          CBC Senator XXL
                          • 29.05.2006
                          • 609
                          • Zagreb

                          evo najobicnije 75ice na grobniku, spustena i nesto tvrdji amortizeri pozadi, napred serija. ovo je na grobniku i ako se bude igdje brze vozili onda mozda sve to ima smisla, ovako pricat o nekim poboljsanjima a ne iskoristit serijalu do kraja, nevidim bas smisla.


                          onaj kadet se jadan izvrtio pod pritiskom 75ice, a porsche je odma odustao, na kraju je i bmw poginuo a bio je u unutarnjoj putanji . naravno bitan je i vozac

                          tu je i moj TS 1-5 brzina u 2 semafora

                          i jedno medjuubrzanje
                          TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                          nova stranica

                          Comment

                          • kilson
                            Moderator
                            • 09.10.2004
                            • 3216
                            • NoviBGD
                            • AR 75 GT

                            superfly tnt: Ovaj sklop kod mene je 10:43... Znachi, mogu iskoristiti osovinu i pinjon od ovog menjacha a moram nabaviti krunu od TS-a?
                            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                            Comment

                            • superfly tnt
                              CBC Senator XXL
                              • 29.05.2006
                              • 609
                              • Zagreb

                              kad preradjujes diferencijal, moras krenut sa jednom kompletnom getribom , i to sa onom ciji omjer zelis. nemogu ti garantirat da ce na 10/43 getribu pasat kruna 41, iako je bila na 10/41. a i tesko ces pogodit medju plocu, tj koliko treba podic krunu sa diferencijala da se priblizi pinjonu. (kada ides na kraci omjer, precnik pinjona se smanjuje pa se samim time udaljava od krune). daj mi reci sta imas sve od dijelova.

                              ako imas cijelu 1.8 getribu, skini njenu krunu sa ovog otvorenog diferencijala. isto tako skini krunu sa svojeg V6 diffa. stavi diffove na ravnu podlogu. izmjeri koliko je ploha na koju sjeda kruna niza na lsd diffu nego na otvorenom. toliko moras nadomjestit(distanca kod tokara), stavi lsd diff sa 1.8 krunom u 1.8 getribu, ici ce ko metak.

                              ako ti je to prekratko onda nabavi od TS getribu kompletnu i nemoj nista dirat, ustedit ces si posla i kemijanja, a bice tvornicki. preradjivanje i kombiniranje se isplati samo ako ides pretvarat getribu bez lsd u getribu sa lsd.

                              sve sto trebas na TS getribi zamjenit su onaj kriz na pocetku da pase na kardan od V6 i male poluosovine da ti pasu na V6.
                              TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                              nova stranica

                              Comment

                              • superfly tnt
                                CBC Senator XXL
                                • 29.05.2006
                                • 609
                                • Zagreb

                                ps to sto pinjon ima 10 zuba ne znaci da su svi sa 10 zuba isti (dizajn raspored promjer) bilo bi gadno da ne pasu, samljelo bi nesto.

                                ako ti je nesto nejasno, kontaktiraj me na messenger alfaromeo75ts@hotmail.com objasnim ti u 3 minute sve, malo je tesko ovako
                                TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                                nova stranica

                                Comment

                                Working...
                                X