Originally posted by CLD
Zvanično: Nissan GT-R oko "Ringa" za 7:29!
Collapse
X
-
Originally posted by starac vujadinAko sam dobro razumeo: Ne pokrivaju stetu koja nastane ako auto nije u VDC modu. Ok, razumem (mada je to cudno, prvi put cujem...)...A ako se ukljuci launch control onda se VDC automatski iskljuci, a tada menjac trpi veliko (najvece) opterecenje. Mozda su se pokrili pravno (mada bi preko reklama i poruka koje su mediji emitovali vlasnici mogli da ih tuze da su dovedeni u zabludu), ali to u najmanju ruku nije fer.
Najmanja steta je sto ljudi prakticno ne smeju da koriste launch control, a to znaci da auto ne ubrzava onoliko koliko je mereno na testovima...o ovoj finansijskoj da ne govorim
Bilo bi ok da anonsiraju recall i srede to ljudima ako je to stvarno problem koji se ponavlja tokom takve upotrebe auta, umesto da zezaju ljude sa sitnim slovima na dnu strane garantnog lista.
e ljudi a niko ne kometarise sto Corvete napravi onako dobro vreme na stazi?ja ne verujem Amerima oni sve nameste
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Samo jedno pitanjce, koliko kosta 7g tronic, SMG itd. kod ostalih proizvodjaca? Neko je pominjao cifru od 7-8 000 eur za X5 ili nesto slicno? Zasto to isto kod nisana kosta 20000 USD? Razumem da je napredan, ali toliko bas nesto mi i ne ide u glavu? Pa Ferarijev kambriokorsa menjac je nekih 15-16000 USD koliko sam skoro naleteo po netu.You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
Comment
-
-
Prvo, tu transmisiju za GT-R je pravio "Borg-Warner", a za Veyrona "Ricardo".
7Gtronic, SMG i taj Ferarijev (koji su robotizovani manuelci) nemaju veze sa 2 gore pomenuta menjaca, jer su u pitanju DSG menjaci sa 2 seta brzina i 2 kvacila. MNOGO ih je teze naterati da trpe veliki obrtni momenat - u prevodu nije tesko nego skupo.
Dakle menjac koji trpi momenat i uslove eksploatacije kao na GT-R-u nikako ne moze biti nimalo jeftin, ali da lako crkava, ni to mi bas ne ide u glavu...
Comment
-
-
Originally posted by Bane RU tome i jeste poenta. Ne treba prilaziti grupama i ponavljati ono što se čuje od lidera iste. Formiranje sopstvenog kritičkog mišljenja je neophodno.
Comment
-
-
Druže, deo mog posla je kritičko mišljenje
A to što ti nisi video moje observacije japanaca, ponajviše novih Accorda ili Civica, šta da ti radim... Imaš search opciju...
Tema je GTR, a ne Bane R...
PS. E sad, problem je i elementalna kultura i obrazovanost, ne konkretno tebe, nego drugih ljudi. Da bi neko shvatio šta pišem, mora makar malo da zna o čemu pišem. Recimo, nepoznavanje klasa automobila. Enzo je hypercar, a GTR je sportscar... Kada ja kažem Enzo nije dovoljno dobar sportscar kao GTR, 99,98% ljudi će to videti kao to da je meni mnogo dosadno u životu i da idem od foruma do foruma i širim svoju bolesnu opsednudost japanom... Kada ja na Bricka ili eMa ne bi gledao kao na objektivne osobe, nikada o Volvu ili BMWu ne bi naučio nešto što sam ovde naučio. Isto tako će i drugi ostati uskraćeni za informacije o japancima koja ja, eto, znam zato što sam se više time bavio, sve dok zaista misle da sam ja neka ****** koja nema pametnija posla...
Problem današnjeg društva je što svi u okolini gledaju neku konkurenciju. Ko ima bolji mobilni, kola, ribu, posao, televizor, političku partiju i ljudi se tokom celog dana nekom nešto suprostavljaju. I svako brani i ističe nešto.
Ja sam na ovom forumu iz razloga da pokupim informacija o BMWu i Audiju, makar onoliko koliko znam o japancima.
Ja GTR ne bi kupio kada bi imao pare. A realno, nije ni da ne mogu da ga uzmem. Par nekretnina i onako stoji bez veze. Mada priznajem da ne bi mogao da ga održavam i pojim gorivom. Ali neku svoju imovinu da trošim da bilo kome pokažem da je "moj duži", pa ne čini mi to baš satisfakciju u životu. Verovatno ne bi ni vozio automobil da imam malo više para.
Po količini informacija koju sam samovoljno pružio na ovom forumu mogu da stanem na crtu sa svima, osim sa par istaknutih članova.
Ali da sam svaki put dobio evro od tebe riceru kada si postovao ispod mene i imao neku zamerku na moje ponašanje, do sada ne bi Nissan GTR, nego bi imao 51% akcija Renoa. Razmisli šta si ti doprineo ovom forumu, sa svojim jednorečeničnim postovima obično da opljuješ nekoga, da li si nešto ovde naučio i da li si nekoga nešto naučio...
Comment
-
-
za veyronove menjace moze biti negde sam chitao da ih je pravila ista firma,medjutim isto sam chitao i da su oni sami imali problema u pocetku i da je bilo pokrljanih menjaca.
osim toga Nissan nije Ferrari koji je ulozio ko zna koliko miliona eura u razvoj svojih menjaca(F1 itd),pa prema tome menjaci kod nissana u ovom slucaju fazon DSG menjaca se ne mogu pariti menjacima koji dolaze iz Ferrarija.to je moje misljenje...
meni na primer smeta izbacivanje meanuelnog menjaca iz GTr-a ,sto smeta prakticno svim pravim ljubiteljima Godzile."I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Na šta misliš kada porediš menjače u GTR i Ferrarijima.
Ako misliš na dugotrajnost, to ne znam (može li to neko uopšte da zna), ali ako misliš na performanse, onda se jasno na video snimcima vidi prednost GTR menjača u odnosu na bilo koji Ferrari.
Da nije tako, Ferrari na novoj Californiji ne bi ponudio menjač sa dvostrukim kvačilom, kao što je DSG, kao što ima Veyron ili kao što ima GTR.
Comment
-
-
mislim na znanje i iskustvo kako napraviti dobar tj. odlichan menjac. i mislim da je tu ferari daleko ispred nissana,sa znanjem,iskustvom,tehnologijom,verovatno i sa kvalitetom..a sada sto je i ferrari ponudio isto tako dsg menjac to je samo ono nase da prati svetske trendove...to je bar moje misljenje
osim toga koliko se ja secam i starom GTR-u nije nissan pravio menjac ili se mozda varam?
na snimcima se ne vidi prednost menjaca ,ne znam kako si to video,moze da se vidi celokupan paket tj. auto ako ima prednost...ja nisam dovoljno tehnicki jak da kazem da ovaj ili onaj menjac ima prednost,mogu koa i ostali ovde da procitam ovde ili tamo nesto i da sam donesem neki zakljucak i na to imam svoje misljenje."I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
http://www.nissanusa.com/pdf/techpubs/g ... TR_WIB.pdf
Nisam "Japan-hater" ali str. 6 je veoma zanimljiva - kad je vec rijec o garanciji...
(Da malo dolijem ulja na vatru)
Zovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-
-
Video sam auto uzivo i izgleda jako dobro. Ono sto me je iznenadilo jeste da izgleda manji i nizi nego sto bi se reklo po slikama.
Jedna od stvari koja mi se ne dopada je prelaz sa rednog 6-cilindrasa ugradjivanog u R34, na V6 u ovom modelu - ne sumnjam da su oba motora odlicna, ali ipak...
I da, crna boja mu odlicno stoji...
Comment
-
-
Ferrari je ubacio menjac s duplim kvacilom u Californiu zbog udobnosti upotrebe (gradska voznja i voznja unazad). F1 menjac (koji je manuelni za razliku od ovde pominjanih SMG i 7GTronic) je suvise sportski naostren i dok se ne prodje 10-ak hiljada km retko ko ume da menja brzine, a da auto ne cima glave putnika. Kupci Californie nece biti takvog profila. Ferrari ovim modelom "puca" na malo "meksu" klijentelu, ona koja vozi Mercedes SL, npr. Iz istog razloga je na Maserati Quattroporte zamenjen taj menjac sa ZF automatskim.
Ne radi se o promeni radi dobitka u perfomansama.
Comment
-
-
Ne, radi se o lakoci upotrebe, smanjenju troskova odrzavanja (zamena kvacila), i nemogucnosti da takav menjac zameni brzinu toliko brzo i "mekano" kao DSG. Robomanuelci obavezno trzaju, automatski mod je nikakav, i vreme im je debelo proslo.
Comment
-
Comment