Zvanično: Nissan GT-R oko "Ringa" za 7:29!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    U vezi vremena Ferrarija na Ringu - Ferrari ne dovodi svoju fabricku ekipu da obara rekorde na ovoj stazi jer ima svoju stazu Fiorano. Vreme koje je citirano kod svih Ferrarija je ono koje je izmerio Sport Auto u njihovom supertestu, a ta vremena su uvek dosta slabija od fabrickih ekipa koja dodju i nabijaju vreme. Pravi reper ce biti kada GT-R provozaju vozaci Sport Auta, pa ce moci da se uporedi sa Scuderiom na Nurburgringu, a mislim da ce to vreme biti slabije od Ferrarija, sto je i logicno s obzirom na odnos tezina /snaga.

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      Originally posted by Bane R
      Ferrari je sa Californiom prešao na menjač sa dva kvačila, ali to nije dovoljno, trebaće im 4x4, al to će malo teže da urade, jer su godine razvoja i tehnologije posvećivali krojenju sedišta i presvlačenja volana kožom.
      Ha ovde sam umro od smeha. stravicno




      Originally posted by Bane R
      A još ne znamo ni šta će da izbace Honda/Acura i Toyota/Lexus, kojima su automobili pri kraju razvoja, ali računajte da im se ne isplati da ih puštaju ako ih ne naprave brže nego GTR.
      Svi znamo da to nema veze s vezom. Sad ce prestati proizvodnja supersportskih automobila, sem kad se napravi model koji obavezno ima bolje vreme na nirburgringu od GTR-a

      Originally posted by Bane R
      To je već dovoljno ponižavajuće za kvazi sportske marke kao što su Ferrari, Lambo, Aston (koji, zapravo, nikad nisu pravili sportske automobile, nego "show" automobile) i naravno Porše koji ima veće sportsko znanje nego ove 3 marke zajedno, ali mogu da se slikaju sa performansama (za 21 vek) dokle god imaju motor u ****tu.
      Pateticno. Ceo post je super jedino je ovo bespotrebno skroz. Znaci dok je porsche ili neko drugi drzao rekord japanci nisu smeli da proizvode sportske automobile ili je to tada bilo ponizavajuce za kvazi sportske japance. Nov model je izaso....to tako ide...nece da izbace noviji model koji ce biti sporiji od porsche-a. Mislis da ce porsch izbaciti sledecu generaciju da bude sporija od gtr-a na ringu? Naravno da nece....onda ce se on hvalisati sledece 2, 3 god pa sve tako u krug.
      Ferrari tesko da ce to dostici jer je previse nervozan i politika mu je vise okrenuta dizajnu, eleganciji i zvuku ali porsch svakako nece sedeti skrstenih ruku.

      Ima li negde dimenzija guma od GTR-a?
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Pro_Touring_Mopar
        CBC Senator XXL
        • 13.11.2007
        • 684
        • Sabac

        Originally posted by Bane R
        To je već dovoljno ponižavajuće za kvazi sportske marke kao što su Ferrari, Lambo, Aston (koji, zapravo, nikad nisu pravili sportske automobile, nego "show" automobile) i naravno Porše koji ima veće sportsko znanje nego ove 3 marke zajedno, ali mogu da se slikaju sa performansama (za 21 vek) dokle god imaju motor u ****tu.
        Decko, jesi ti uopste svestan sta si napisao?
        Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          Dje je kljucar?

          Comment

          • VR6
            CBC Senator XXL
            • 31.10.2004
            • 512
            • Sarajevo

            Originally posted by Bane R
            Činjenica je da ostali moraju da počupaju enterijer i opremu i da pripreme vešanje i kočnice za stazu kako bi stali na crtu sa serijskim automobilom koji dolazi iz iste kuće odakle dolazi i Micra. To je već dovoljno ponižavajuće za kvazi sportske marke kao što su Ferrari, Lambo, Aston (koji, zapravo, nikad nisu pravili sportske automobile, nego "show" automobile) i naravno Porše koji ima veće sportsko znanje nego ove 3 marke zajedno, ali mogu da se slikaju sa performansama (za 21 vek) dokle god imaju motor u ****tu.
            Mozda previse navijas za japan, bez da pogledas neke sumnjive stvari ovdje. Ipak je Porsche - Porsche, ne bi se oni zezali tek tako sa ovim demantima, da nisu 99% sigurni da je nemoguce GT-Rom odvesti tako brzo krug ringa. Evo posto spominjes fullinterijer aute, uzmimo za primjer Audi R8, koji je udobna ladja u odnosu na GT-Ra (ovo procitao i u nekim usporednim testovima ova dva auta). Evo vremena...

            Audi R8 - Nissan GT-R
            Vairano Handling Course 1:18.460 1:17.600
            Bedford Autodrome West Circuit (pre 06/2008) 1:22.10 1:21.7
            Willow Springs 1:33.20 1:31.23
            Laguna Seca 1:40.920 1:40.453
            Rockingham 1:23.83 1:22.20
            Willow Springs - Streets of Willow 1:26.92 1:25.68

            i pazi sad...

            Nordschleife 8:04 7:29

            Meni ovo bas i nema velike logike, na drugim stazama do dvije sekunde razlike, a ovdje preko 30 sekundi. Ono vrijeme koje je Porsche izmjerio, mnogo mi se bolje uklapa u ovu pricu kad vidim razlike na ostalim stazama. Vidjet cemo sta ce na kraju ispasti od te price, ali moglo bi biti da je Nissan stvarno tu nesto smutio. Ako je, GT-R ce se "potopiti" jako brzo.

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              Ne znam zasto ali ja nikad ne bi poredio GT2 i GT-R. To su skroz dva razlicita auta. Sta ima veze koji je malo brzi od drugog? Jednostavno nisu isti ma ni slicni pa je stvar ukusa sto posto ko bi koji auto izabrao. Naravno, ako zanemarimo razliku u ceni a ostavimo samo subjektivni utisak u voznji.
              Ja nikad ne bi izabrao auto koji je brzi na ringu a da mi se ne svidja vise od onog drugog sporijeg. Auto se jos i napravi da je jaci nego fabricki ali mu se tesko menja fabricki konstrukcijski karakter a to cini jedno vozilo najvise razlicitim od drugog. Pa ko sta vise voli ako vec moze da se bira.
              Jel sve vi culi sta je rekao probni vozac na clipu? Kaze, lakse se menjaju brzine. To bi mogao da bude nekome presudni faktor da odabere bas taj auto. Zar je to mala razlika a ima ih ko zna koliko ovako i da se ne meri vreme uopste?
              Bas ne navijam ni za koga i drago mi je sto ima takvih automobila i treba da ih ima sto vise da se ne uspava jedan brand jer nema konkurenciju u nekom smislu. Kazem u nekom smislu jer ce mnogi izabrati uvek Porsche samo zato jer je to Porsche pa u tom smislu nema konkurenciju uopste jer tacno ima svoje kupce. Imaju i druge marke, naravno ali se tradicionalno zna ko je tata. Ko kome danas to da izbije iz glave. Jedino da cekamo da pomru ovi fosili koji vole Porsche samo onako iz nostalgije. Da mi samo neko ne kaze da nisu nista novo napravili godinama. Budite malo oprezni kad mislite tako nesto. SVI napreduju a nece neko ko ulaze basnoslovne pare u razvoj a vec ima znaje i iskustvo ne pitaj. Desavace se stvari a nase je da pratimo kao i do sada i da nas ne cudi nista. Jos malo pa je svasta moguce.

              Comment

              • Bane R
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2006
                • 1769
                • Beograd

                Originally posted by VR6
                Originally posted by Bane R
                Činjenica je da ostali moraju da počupaju enterijer i opremu i da pripreme vešanje i kočnice za stazu kako bi stali na crtu sa serijskim automobilom koji dolazi iz iste kuće odakle dolazi i Micra. To je već dovoljno ponižavajuće za kvazi sportske marke kao što su Ferrari, Lambo, Aston (koji, zapravo, nikad nisu pravili sportske automobile, nego "show" automobile) i naravno Porše koji ima veće sportsko znanje nego ove 3 marke zajedno, ali mogu da se slikaju sa performansama (za 21 vek) dokle god imaju motor u ****tu.
                Mozda previse navijas za japan, bez da pogledas neke sumnjive stvari ovdje. Ipak je Porsche - Porsche, ne bi se oni zezali tek tako sa ovim demantima, da nisu 99% sigurni da je nemoguce GT-Rom odvesti tako brzo krug ringa. Evo posto spominjes fullinterijer aute, uzmimo za primjer Audi R8, koji je udobna ladja u odnosu na GT-Ra (ovo procitao i u nekim usporednim testovima ova dva auta). Evo vremena...

                Audi R8 - Nissan GT-R
                Vairano Handling Course 1:18.460 1:17.600
                Bedford Autodrome West Circuit (pre 06/2008) 1:22.10 1:21.7
                Willow Springs 1:33.20 1:31.23
                Laguna Seca 1:40.920 1:40.453
                Rockingham 1:23.83 1:22.20
                Willow Springs - Streets of Willow 1:26.92 1:25.68

                i pazi sad...

                Nordschleife 8:04 7:29

                Meni ovo bas i nema velike logike, na drugim stazama do dvije sekunde razlike, a ovdje preko 30 sekundi. Ono vrijeme koje je Porsche izmjerio, mnogo mi se bolje uklapa u ovu pricu kad vidim razlike na ostalim stazama. Vidjet cemo sta ce na kraju ispasti od te price, ali moglo bi biti da je Nissan stvarno tu nesto smutio. Ako je, GT-R ce se "potopiti" jako brzo.
                Ja navijam za japan a ti imaš argument "porše je proše" I još se blamiraš pred ljudima i porediš R8 sa GTR

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  VR6.
                  Na kratkim stazama po 2 sec. na dugoj stazi 7-8X duza toliko X 2sec.

                  I jos nesto, na najduzem pravcu vreme najvise kradu jaci automobili...ja merio na par klipova, izmedju takva 2 auta razlika je 3-5sec samo na tom pravcu. Jedan lotus elise brije krivine ko pola tih automobila sa super vremenima ali na najduzem pravcu uzmu mu 10 sec jer on dodje do 220-230 dok ovi par sekundi idu oko 300. I eto za lotusa jos par tih kracih pravaca i ode pola minuta.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • kosooki
                    CBC Član
                    • 03.07.2008
                    • 14
                    • Beograd

                    U potpunosti se slazem sa ovim sto je rekao M-power. Zapravo nijedno od ovih vremena ne iznenadjuje previse ako se imaju u vidu razlike izmedju automobila.
                    Svaki GT-R od 32-ojke pa na ovamo je dokazivao svoj potencijal testiranjem na Nürburgring-u valjda zato sto su procenili da tu najvise njihov 4wd/4ws moze da dodje do izrazaja u odnosu na ostale. Zapravo sa svakim novim GT-R om se ponavlja ista prica, i slicne ovakve rasprave, ali u epilogu i nema velikih razlika. Malo duza vremenska razlika, promenjena "pravila igre", cisto populisticki Launch control itd su mozda uticali da se cini da je bas ovaj GT-R nesto poseban. Ali i ovog ocekuje isto mesto na trzistu, kao sto mu je uostalom i cena jako slicna ceni 34-orke.

                    Comment

                    • VR6
                      CBC Senator XXL
                      • 31.10.2004
                      • 512
                      • Sarajevo

                      Bane R svi ugledni svjetski magazini su napravili usporedbu R8 - GT-R, sad kad si dobio njemca sa fullinterijer i argumentima, to ti ne odgovara. Dali se ja blamiram ostaje jos da se vidi, a ti si se vec izblamirao u prethodnim postovima - pogledaj samo odgovore na svoj post na stranici ispred. Tako te price o blamiranju ostavi za nekoga drugog, a iznesi koji argument, ako imas...

                      M-power upravo na tu kalkulaciju ja i aludiram. Primjera radi, staza Willow Springs - Streets of Willow je duga 2.900 metara. I razlika u vremenima, R8 - 1:26.92, GT-R - 1:25.68. Nordschleife je dug nesto manje od 21 km, et tom tvojom jednacinom od 2 sekunde x 7, dolazimo da bi GT-R trebao biti brzi za nekih 15 sekundi, sto se gotovo poklapa sa vremenom koje je postigao test vozac Porschea. A odnos KG/KS kod ova dva auta se i ne razlikuje previse. Vjerujem da ce se neki neovisni medij ukljuciti u otkrivanje istine, pa cemo vidjeti ko je bio zlocest

                      Comment

                      • starac vujadin
                        CBC Senator XXL
                        • 27.08.2005
                        • 2617
                        • Stari grad

                        ...A to ce biti kad ga testira Sport Auto za koji mesec, vozice ga vozac koji je vozio sva ostala kola na toj stazi (Horst von Saurma), sa serijskim gumama, punim tankom i suvozacem i to ce biti dovoljno objektivno. I sigurno ce biti sporije nego vreme koje je postavio Nissanov tim, ali videcemo koliko sporije. Sta tu moze da se ocekuje vec je donekle poznato jer je auto vec redakcija vozila, ali ne na testu...

                        "Sportauto with the famous driver Horst has driven the new Skyline on N-ring.
                        *7:50 --- 157.787 km/h -- Nissan GT-R, 480 PS/1750 kg, Horst von Saurma, partially wet track (sport auto 12/07)*

                        Horst von Saurma, chief editor of sport auto magazine, completed about 100 kms with the new Nissan GT-R at the Nurburgring Nordschleife. Best time he achieved was a 7:50 on a partiallly wet track especially at one of the key passages so called Kesselchen.

                        With all the electronic aids the handling is absolutely perfect, the driver doens´t feel how the drive-by-wire system really works as the GT-R stay on track like on rails, always has grip, doesn´t lose control, higly computerized and a perfect racer for the street. A time less than 7:40 is pretty much optimistic, 7:50 shows the true potential of the car. And when the price stays at the announced level, it is a real bargain.

                        Sport Auto lap time comparisons:
                        Ferrari F430 F1: 7:55 seconds
                        Ferrari 599 GTB Fiorano: 7:47 seconds
                        Porsche 997 911 Turbo : 7:54 seconds
                        Chevrolet Corvette C6 Z06: 7:49 seconds
                        Ford GT:7:52 seconds
                        Nissan GTR: 7:50 seconds

                        ""Also it SHOULD be noted that the 7:50 Sport Auto recently got with the GTR was a Fahrberichte. This means they they are test driving it around the ring to describe more what the car feels like and their impressions of the car. Not to set a fast lap time. The important result will come when they do their Supertest."".

                        Ja se ne bih nesto preterano "uzbudjavao" zbog toga i ako ce biti losije vreme od Porsche-a (recimo ako poredimo...) jer je Nissan samim tim sto je uopste dosao u situaciju da se meri sa evropskim i americkim "velikanima" napravio veliki proboj. I u testu koji je pravio Quattroroute Alain Prost ga nije previse kritikovao sem tezine iako je zauzeo poslednje mesto, ali u kakvoj konkurenciji...

                        Comment

                        • Bane R
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2006
                          • 1769
                          • Beograd

                          Ma ako Sport Auto i Horst von Sarma ne izvade GTR mislim da će Nissan bankrotirati

                          Comment

                          • Gruja
                            CBC Senator XXL
                            • 09.02.2006
                            • 614
                            • Bgd
                            • Alfa 75 TS

                            Meni uopste nije jasno sta si svi vi ovde gicate oko tamo nekih japanskih zujalica, nemackih drobilica, americkih grmilica...
                            jos pre 20ak godina je postojao auto koji je bio tada tehnicki napredniji nego oni sada, brzi, a i bolje je kocio...

                            ... ja se izvinjavam ....
                            .... morao sam ....
                            Transaxle u krvi...

                            "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              Originally posted by Bane R
                              Ma ako Sport Auto i Horst von Sarma ne izvade GTR mislim da će Nissan bankrotirati
                              Sto se plasis rezultata?

                              A Nissan-a je Renault izvukao od bankrota, tako da je Sarma zakasnio u svakom slucaju.

                              Comment

                              • Bane R
                                CBC Senator XXL
                                • 27.03.2006
                                • 1769
                                • Beograd

                                Ne plašim se jer razvoj GTRa pratim odavno, bitnost rezultata na Ringu još duže. Malo je poznato da su japanci bitnost Ringa shvatili odavno i donekle je očekivano što se njihovi automobili tamo bolje ponašaju i što njihovi vozači bolje znaju da voze po Ringu, ali to je stvarno nebitno.

                                Što se tiče bankrota Nissana. Po tvojoj logici, najkvalitetnije piće na svetu je Koka Kola? Je li tako, pošto ima najbolje poslovne rezultate.

                                Ignorišete bitnu činjenicu da se OSNOVNI GTR stavlja na crtu sa NABRIJANIM 430, 911, Korvetama... Tek će biti V Speca i pravih tunera, a ne ovih evro-američkih "specifikacija-tunera" (mtm, novitec, gembala...) koji povećaju snagu 300ks, ne promene kočnice i vešanje i dodaju da je crveni konac na volanu zamenjen za žuti... Naravno, nikad ne skupe snage da taj svoj "tunirani" auto poteraju na stazi.

                                Da probam da ilustrujem vaš trenutni ugao gledanja:

                                Comment

                                Working...
                                X