Zvanično: Nissan GT-R oko "Ringa" za 7:29!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    Originally posted by mirdza
    http://www.nissanusa.com/pdf/techpubs/gtr/2009/2009_GTR_WIB.pdf

    Nisam "Japan-hater" ali str. 6 je veoma zanimljiva - kad je vec rijec o garanciji...
    (Da malo dolijem ulja na vatru )
    mislis strana 9?
    ■ Operating the vehicle with the Vehicle Dynamic Control
    (VDC) off, except when rocking vehicle when stuck in
    mud or snow (see GT-R Owner's Manual).
    samo da dodam i u mom UM za moju Mazdu pise da TCS i ostala eloktronika ne sme da se iskljuci i ako se iskljuci u kojim uslovima (slichni uslovi kao kod gtr)ili da se kontrola proklizavanja prednjih tockova ne koristi duze od nekih 20-30 sec. bez prestanka...
    e sada gde ima dima ima i vatre,tako da necega tu ima...videcemo kao sto napisah par postova pre,kako ce se pokazati u eksploataciji.
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      To je na strani 6, Miki
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • X9
        CBC Senator XXL
        • 28.06.2005
        • 3179
        • Wien-Sabac
        • RX-8 i X-9

        auuuu
        pa ovde je teska kontrola
        udba zivi dalje
        hebiga ja gledao na starnu u pdf file-u....
        imate pravo...
        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

        No ROTOR no MOTOR...

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          Originally posted by 206
          Ne, radi se o lakoci upotrebe, smanjenju troskova odrzavanja (zamena kvacila), i nemogucnosti da takav menjac zameni brzinu toliko brzo i "mekano" kao DSG. Robomanuelci obavezno trzaju
          To sam i napisao.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Znam, samo sam se nadovezao.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • VR6
              CBC Senator XXL
              • 31.10.2004
              • 512
              • Sarajevo

              Ja kad cujem kako salta onaj mjenjac u Scuderiji, hoce mi nesto bit Predobar je, no koliko sam skuzio kod saltanja dosta grubo prebacuje brzinu i kazu nakon svakog saltanja imas novi udar u ledja, sto kod DSG-a nema. Meni licno u jednom takvom sportskom autu, taj udar u ledja ne bi uopste smetao, cak je pozitivan. Sto vise auta vozam, sve mi je manje bitno koliko je auto brz, a vazno koliko se dobro vozi

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                Dobro je kada se vozi ostro, onda ti udari i ne smetaju. Doduse, vrhunski vozaci koji su presli Boga oca s tim menjacima mogu da promene bez "udara", ali bas treba iskustva i znanja.

                DSG je sve u svemu bolji sem u ekstremno ostroj voznji, samo da ga naprave da moze da izdrzi goleme Nm, a da ne bude basnoslovno skup kao kod Veyrona.

                Comment

                • JaMaL
                  CBC Senator XXL
                  • 14.04.2007
                  • 448
                  • JaMaL

                  realno cela tehnologija prenosa snage je itekako dozivela svoj vrhunac i kraj jos odavno i vreme je da se smisli nesto bolje... sa manje gubitaka i sa vecom otpornoscu...

                  ceo problem nastaje u zelji za brzom promenom brzine... dakle nije frka napraviti menjac koji trpi extremne Nm ali je problem napraviti ga da brzo menja brzine...

                  pogledaj amere koji imaju po 1500 ks... i menjace sa 3 i 4 brzine... i to radi... a pricamo o mnooogoooo Nm... ali je promena brzine 1-2 sek... cak ima i automatika...

                  problem je danas sto se hoce i jare i pare... i brz i pouzdan i lagan i trajan... kapiram da nema nista od toga jos neko vreme dok neki nemac ili japanac ne napravi neki neunistivi CVT i to ce biti zakon... CVT je buducnost... sigurno... sad imamo 2 pa cak i 3-4 kvacila... previshe komplikuju stvari... CVT ce ih pojesti...

                  Comment

                  • kosooki
                    CBC Član
                    • 03.07.2008
                    • 14
                    • Beograd

                    Originally posted by ///M_Power
                    Jedna od stvari koja mi se ne dopada je prelaz sa rednog 6-cilindrasa ugradjivanog u R34, na V6 u ovom modelu - ne sumnjam da su oba motora odlicna, ali ipak...
                    Ovo se i meni isprva nije svidelo. Medjutim posle prvih testova i cele te fame oko rucne izrade motora, mislim da ce ovaj biti i bolji. Kada vidim kako se novinari odusevljavaju da se snaga isporucuje bez lag-a, pravi potencijal tog motora ce se tek videti ( kad isteknu prve garancije ) .

                    Comment

                    • AreOut
                      CBC Senator XXL
                      • 22.07.2006
                      • 590
                      • Zabjelo

                      Originally posted by Kenno
                      Dok se automobilska javnost i dalje bavi time da li je Nissan sa novim modelom GT-R varao ili ne na poznatoj stazi Nirburgring, dotle je neimenovani (ali svakako prebogati) vlasnik pet ekskluzivnih automobila (Maserati MC12, Ferrari Enzo, Koenigsegg CCX, Porsche Carrera GT i Pagani Zonda F Clubsport) prepustio svoje "igračke" vozaču američke Le Mans Serije Marcu Bassengu da ih potjera po ovoj njemačkoj stazi.
                      Pritom je Basseng (u prisustvu ljudi iz EVO magazina da sve to lijepo pribelježe) sa Maseratijem MC12 postavio i novi rekord za serijske modele na Nirburgringu, koji sada iznosi 7:24.29.
                      Na drugom mjestu se inače našao Pagani Zonda F Clubsport sa vremenom 7:24.65, treći je završio Ferrari Enzo (7:25.21), četvrti Porsche Carrera GT (7:28.71), a peti Koenigsegg CCX (7:33.6).

                      Konacno neki bogatas da uradi nesto pametno sa svojim kolima/parama. Neka su mu proste i nek da i nama koji krug

                      Od tih auta tu ipak bih izabrao Carreru GT jer je strogo manualac sto pored motora u sredini iza vozaca sa predivnim zvukom pravi od nje pravi supercar za uzivanje, ipak mi je osjecaj u voznji da ja kontrolisem auto mnooogo bitniji od tih par sekundi koliko je razlika izmedju njega i MC12/Enza. To je po meni najbolji Pors ikada, a tek iza njega bih stavio 959. Inace Hakinen je jos daaavno(prije 15ak godina) odvozio F1 XP LM (prototip "serijskog" LMa, serijskog koliko i ovaj MC12) za 7:11, mada ne pise nigdje jesu li bile DOT gume ili puni racing slikovi kao i ima li razlike izmedju prototipa i "obicnog" LMa, mada mislim da je samo limiter obrtaja pomjeren malo na gore ako su ga uopste i dirali.
                      http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                      Comment

                      • VR6
                        CBC Senator XXL
                        • 31.10.2004
                        • 512
                        • Sarajevo

                        Poslusajte samo ova saltanja...

                        Comment

                        • AreOut
                          CBC Senator XXL
                          • 22.07.2006
                          • 590
                          • Zabjelo

                          Svejedno bilo koje vozilo sa duplim saltanjem ce brze da salta od Scuderie.
                          http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                          Comment

                          • VR6
                            CBC Senator XXL
                            • 31.10.2004
                            • 512
                            • Sarajevo

                            Scuderia mjenja brzine za samo 60 milisekundi, tako da je to "bilo koje" vec upitno. Evo recimo Bugatti za Veyron navodi 150 milisekundi, a proizvodjac mjenjaca za GT-R kaze 100 milisekundi "Similar to VW’s DSG, the all-wheel-drive GT-R’s gearbox has six forward gears and is operated by either a console-mounted shifter or paddles on the steering wheel. With shift times in certain situations dropping below 100 milliseconds, the new gearbox will be crucial to the lofty performance expected of the GT-R, as well as allow it to use less fuel and be easier to drive, BorgWarner says." Tako da bi se o tome dalo raspravljati, al nisam stavio video zbog toga, nego fenomenalnog zvuka i ubrzanja...

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              A i to milisekundi...jaka stvar dal je 46 ili 92, to je ne merljivo, nemas nista od toga. Ko da kaazes ovaj auto bolje koci od ovoga jer mozes 4,5 mm kasnije da pocnes da kocis.
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • AreOut
                                CBC Senator XXL
                                • 22.07.2006
                                • 590
                                • Zabjelo

                                Hm DSG mijenja za 8 milisekundi cudi me da je onda GTR tako spor, vjerovatno zbog mnogo veceg opterecenja.
                                http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                                Comment

                                Working...
                                X