Naravno da im je potrebna, jer je ovo prvi GT-R koji ce se globalno prodavati...i imati levi volan. Za veliki broj ljudi on je nepoznanica. Zbog toga ga i ne zovu Skyline - ovo je novo poglavlje.
Ocigledno da u Nissanu misle drugacije, sto je normalno i racionalno. Ulaze na teren supersportskih automobila, ulaze na sva evropska trzista i americko trziste i borba je zestoka. Imaju nasledje iz proslosti Skyline, ono je korisno u jednom solidnom delu populacije i buducih kupaca...da ne spominjemo koliko je korisno u tehnoloskom smislu. Medjutim, prodajno moze biti i kontra produktivno i zbog toga marketinski hoce da naprave otklon od Skyline jer im treba i drugaciji, da ne kazem ozbiljniji tip kupaca. Zbog toga, recimo, ne zele da ovog auta naprave tuning ikonu. U Nissanu to i ne kriju.
konstantno pricas gluposti, samo ja ZAISTA nemam nameru da se raspravljam sa tobom.Non-stop mi kontriras da bi bio interesantan i ulazis na teren koji nepoznajes.
Misli sta god zelis.Meni je dosta jednog Bricka.
Vazno je Sky da si ti najpametnija osoba na svetu i da si po****o svu pamet ovoga sveta. Prosto ne znam sta bi smo svi mi ovde radili da nema tebe da nam pametujes.
Ajde, za promenu, umesto sto veoma uspesno stvaras sebi neprijatelje sirom Cannon-a, pokusaj da jednom u zivotu iskuliras i prihvatis tudje misljenje.
Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
Vidi, ja tebi ne branim da živiš u tvom svetu mašte, iluzija i koje kakvih vesti i izveštaja koje si samo ti video i čuo... vidim da ti je lepo, zašto kvariti ...
E, pa sad ...
Nista ni "vi, japanci" nista bolji. Ni vama bas ne ide od ruke prihvatanje cinjenica. Svuda su "japanci" superiorni Evo, u F1 npr.
Da ne bude zabune, meni je Sky (pardon - GT-R) fantastican auto, i definitivno je brzi na Ringu od konkurencije, ali kada neko postavi pitanje istinitosti podataka Nissanovog testiranja - odma nastaje prepirka u kojoj "japanci" ne zele ni da cuju da to nije mozda bas tako. Sad sam potrazio jedan stari tekst u Autocar-u, i nasao ga - iz decembra '97. - test na Ringu. Imali su stazu samo za sebe, gume im je obezbedjivo Bridgestone. Najbrze vreme je postigao Caterham Superlight R - 8:06.2 (rekord za serijske automobile), pa Ruf CTR II - 8:15.0, pa Sky - 8:28.1, pa 911 - 8:38.4. Prvo uocavam koliko su automobili napredovali u odnosu na pre 10 god! A sad poenta - Autocar je otisao na Ring sa zeljom da proveri tvrdnju Nissana da serijski Sky na Ringu postize 7:59! A uspeli su da postignu 8:28! Jos pre testa su izrazili sumnju da to nikako nije serijski auto, vec sa podesenim ogibljenjem, boostom, delimitiran itd. Nissan je rekao da auto nije imao ogranicenje na 155mph (kao serijski), ali samo to nikako nije moglo da objasni razliku od skoro 30s! Potpuno ista prica je i danas. Zato razumem Bojana koji Nissanove tvrdnje uzima s rezervom dok testiranje ne obavi neko drugi, i ja delim isto misljenje.
Da je GT-R brzi od konkurenata ne sumnjam, ali "japansko" prikazivanje drugih kao potpuno nesposobnih nema smisla ...
sve znalci i vozaci silni... o cemu bre vi raspravljate...
nego ti se baneRu javi kad dobijes neki aparat tako da ti cika zverko da koji cas slikanja u bilo kojim uslovima pa da se posle falis tamo po komsiluku kako si ti namestio fotku iz ruke bez tripoda i rasvete...
Nissan laze? OK, nek' laze, ne ide 7:38 vec 7:45, ali je zato po priznanju svih casopisa koji su ga testirali ubedljivo superioran po sirovim performansama u poredjenju sa vrhunskim sportskim automobilima danasnjice, od Z06, preko 911 Turbo i bilo kog drugog u slicnoj klasi, a po svakodnevnoj iskoristivosti tih performansi nadmasuje bilo sta do sada napravljeno, ukljucujuci tu i R8, M3, M5 i ne znam ni ja sta sve ne...
Nije pristrasno misljenje ali ZAISTA su napravili odlican auto za solidan novac.
Ko tvrdi drugacije morace debelo da argumentuje zasto se njegovo misljenje razlikuje od svekolike svetske stampe i testera koji se mahom slazu u zakljucku oko GTR-a.
A bice i prilike da se ovi rezultati sa Nordschleife-a nezavisno i potvrde, ovo o cemu mi ovde lupetamo, kao slagali ili nisu, je mlacenje prazne slame, mi kao znamo kakav su auto i na cemu su ga vozili...a jos manje razloga da se ubedjujemo oko toga.
The difference between men and boys is the price of their toys
Nissan laze? OK, nek' laze, ne ide 7:38 vec 7:45, ali je zato po priznanju svih casopisa koji su ga testirali ubedljivo superioran po sirovim performansama u poredjenju sa vrhunskim sportskim automobilima danasnjice, od Z06, preko 911 Turbo i bilo kog drugog u slicnoj klasi, a po svakodnevnoj iskoristivosti tih performansi nadmasuje bilo sta do sada napravljeno, ukljucujuci tu i R8, M3, M5 i ne znam ni ja sta sve ne...
Nije pristrasno misljenje ali ZAISTA su napravili odlican auto za solidan novac.
Ko tvrdi drugacije morace debelo da argumentuje zasto se njegovo misljenje razlikuje od svekolike svetske stampe i testera koji se mahom slazu u zakljucku oko GTR-a.
A bice i prilike da se ovi rezultati sa Nordschleife-a nezavisno i potvrde, ovo o cemu mi ovde lupetamo, kao slagali ili nisu, je mlacenje prazne slame, mi kao znamo kakav su auto i na cemu su ga vozili...a jos manje razloga da se ubedjujemo oko toga.
@all
obratite paznju...
opet pocinje prepucavanje oko nechega ..ko je od vas vozio taj auto?ko je prisustvovao merenjima jednih i drugih?
e sada kao sto reche 206-ca napravili su ODLICHAN auto koji ide za sve pare,i sto je najgore za DE automobilske marke upotrebljiv je za svakodnevnicu.
BMI cenim samo zbog jedne stvari-isteraju sve sto ih interesuje na stazu i deru ih,nesto se ne secam da nemci nesto tako uradise,jedino sada mali Schrick nesto tako radi i gle chuda...gde god je testovao neke aute gde su bili jap i de konkurencija ,za DE aute nije bilo ni bas puno rechi hvale...
o merenju -pa recimo da su austrijanci merili prethodni evo 9,sti i mps6 na stazi..normalno (ne kao nemci)sipali pravo gorivo i gle chuda...vremena tako slichna i priblizna da ne verujes..isto tako izmerili mps6 na dyno i pronasli da ima malo vise od 260 konjica...
nemci naprotiv i sami priznali u testu protiv bmw-a i audija u klasi sa snagom i pogonom na pitanje strucnjaka koje su gorivo koristili odgovaraju "95 oktana a koje bi" iako im je naglaseno koje gorivo taj auto koristi,isto kao i audi i bmw
iskreno ni ja ne verujem nissanu,ali jos vise ne verujem ni ostalima ,ipak je to zemlja nemaca i nepriznaju tako lako da neko nesto bolje pravi od njih..
@tema
svaka im chast...hvala bogu da je neko iz japana krenuo da pravi ponovo prave aute...trenutno best buy je Z06 i gtr..
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Comment