Kraj Chryslera ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #61
    Mislim da su upravo automobili van svakog konteksta kao sto su ovi Dodge truckovi, koji "trebaju" Hyundaiju, upravo i razlog zasto se Chrysler prodaje a ostalim US proizvodjacima ide kako ide...

    Hyundaiju ide sasvim lepo i bez Chryslerovih poluproizvoda, pogotovo u doba globalne recesije.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      #62
      Pickupi su i dalje veoma popularni u Americi, cak i sada kada se cini da su takva vozila dotalka dno dna Ford i GM ce prodati po 700,000 pickupa godisnje. A ceo Hyundai u Americi jedva proda toliko svih vozila zajedno.

      Chrysler takodje ima fenomenalne minivans i prodaje po 300,000+ njih godisnje dok Hyundai i dalje muku muci sa Entourage koji se pokazao bas ispod ocekivanja (prosle godine prodali svega 2,000 primeraka).

      Chrysler jos uvek ima mnogo toga da ponudi bez obzira na sve. I dalje imaju najbolje i najpopularnije full-size automobile u Americi, a nema te kompanije koja nebi pozelela Jeep.

      Comment

      • skaarj
        CBC Veteran
        • 25.03.2005
        • 176
        • Novi Sad

        #63
        Ne znam koliko Ameri vole pickup vozila ali sve se cini da ce im ih neke druge firme prodavati.

        http://www.bloomberg.com/apps/news?pid= ... refer=home
        *** ********************** ***
        *** gf AL QK \=-Q XES1 ***

        Comment

        • Superbird
          CBC Senator XXL
          • 06.02.2006
          • 384
          • Sabac ---> Novi Sad
          • Audi 100 Typ 43

          #64
          Amerikanci da masovno kupuju non-US pickupe..? Za to su sanse ravne onima da Srbi kupuju albansku sljivovicu...

          Comment

          • Horsepower
            CBC Senator XXL
            • 29.12.2005
            • 2000

            #65
            Kupuju Amerikanci i strane pickupe, ali ne toliko koliko domace.

            Toyota Tacoma je vec neko vreme najprodavaniji pickup srednje i manje klase.

            Evo prodaja u Oktobru po klasama:

            Full-size:
            1. Ford F-Series 43,324
            2. Chevrolet Silverado 31,689
            3. Dodge Ram 17,626
            4. GMC Sierra 11,256
            5. Toyota Tundra 6,425
            6. Nissan Titan 1,007

            Small & mid-size:
            1. Toyota Tacoma 10,001
            2. Ford Ranger 3,891
            3. Chevrolet Colorado 2,552
            4. Nissan Frontier 1,551
            Nemam brojeve za GMC Canyon (blizanac od Colorado), Dodge Dakota i Honda Ridgeline.

            Comment

            • skaarj
              CBC Veteran
              • 25.03.2005
              • 176
              • Novi Sad

              #66
              Da li mozes da pronadjes brojeve za isti mesec prosle godine?
              *** ********************** ***
              *** gf AL QK \=-Q XES1 ***

              Comment

              • Horsepower
                CBC Senator XXL
                • 29.12.2005
                • 2000

                #67
                http://news.pickuptrucks.com/2008/11/oc ... 08-to.html

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #68
                  Originally posted by Superbird
                  Amerikanci da masovno kupuju non-US pickupe..? Za to su sanse ravne onima da Srbi kupuju albansku sljivovicu...
                  Vidim Nissan i Toyota se slabo bas prodaju...
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • HEMI 426
                    CBC Senator XXL
                    • 23.12.2005
                    • 1833
                    • Novi Sad -United States of Liman

                    #69
                    u odnosu na americke konkurente, te cifre su prilicno slabe... Imaj u vidu da je 2008 extremno losa godina.
                    koliko se secam, japanci su uvek pokusavali ( i relativno uspevali ) da imaju predstavnike u small size pick upovima...mazda i ford ranger klasa pick upova i to je najbolje sto su uspeli da se etabliraju u tom segmentu...bez obzira na ozbiljne pokusaje Toyote, dzaba je sve...

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      #70
                      S tim sto Ford Ranger nije dobio znacajnije promene (kako dizajnerske tako i mehanicke) jos od 1993. godine i dalje je jedan od lidera u klasi.
                      Ford ga je planirao ugasiti vec nekoliko puta, ali je prodaja uvek zadovoljavajuca tako da su odustajali.

                      Toyota je prosle godine napravili veliki korak u full-size kategoriji kada su predstavili novu Tundru, ali su je predstavili u najgore moguce vreme. Da su je predstavili pre 10-ak godina situacija bi bila drugacija, ali ovako ...

                      Comment

                      • HEMI 426
                        CBC Senator XXL
                        • 23.12.2005
                        • 1833
                        • Novi Sad -United States of Liman

                        #71
                        znam da su Rangera vise puta "skidali sa lopate" ali je tu demonstrirao osnovnu osobinu svih Fordovih pick upova... izdrzljivost! Doduse, dosao mu je kraj, nema sumnje ali mislim da bi Ford trebao da izbaci naslednika...



                        ali da se ne odaljavamo od teme... Najvredniji deo Chryslera je Jeep,tu nema sumnje, zbog njega je Chrysler i kupio AMC pa ga ugasio pre skoro 30 godina a danas se istorija ponavlja. Interesantno je sto ce Jeep jos jacati jer ga ceka velika vojna narudzbina za Jeep J8. Seti se kako je od malog AM Generala postala kompanija Hummer samo zahvaljujuci tom kesu od vojske. Ko god uzme Jeep ima siguran plasman jos godinama, pogotovo jer je J8 dizajniran za prekomorske operacije, NATO armije i nece biti deo vojnih snaga na domacem tlu. Svi znamo da ce Amerika sigurno jos ratovati tako da ce biti i Jeepova. Medjutim, pored pick upova i mini vanova ( gde je Chrysler pionir ) tu su i flotne narudzbine koje je ispratio sam Magnumom i Chargerom ( i pored recalla od 20 000 ), tako da ko god bude imao deal sa Chryslerom ili ga bude kupi, mudrim vodjstvom moze da napravi cudo jednakom onom sa pocetka 80tih i u doba Lee Iaccoca-e



                        Comment

                        • Pro_Touring_Mopar
                          CBC Senator XXL
                          • 13.11.2007
                          • 684
                          • Sabac

                          #72
                          Originally posted by HEMI 426
                          Svi znamo da ce Amerika sigurno jos ratovati tako da ce biti i Jeepova.
                          Da manje ratuju, a vise ulazu u auto-industriju, Chrysleru se mozda i ne bi pisao kraj...
                          Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #73
                            Da baba ima m***...

                            Ratuju, i nastavice da ratuju, ali ovakav nacin razmisljanja US autoindustrije, "lako cemo" odnos prema ostatku sveta, novim tehnologijama, eni i raspolozivosti goriva - pre ili kasnije ce rezultirati ili u totalnoj propasti kompletne US industrije, ili radikalnoj promeni iz korena. Trece nema.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • HEMI 426
                              CBC Senator XXL
                              • 23.12.2005
                              • 1833
                              • Novi Sad -United States of Liman

                              #74
                              ne bi ulazio u geo-politicke razloge zasto amerika ratuje, to sad nije tema ali je to bitna stvar za Chrysler zbog potrebe za J8 terencima... medjutim, Crysler ima ok platformu za full size rwd automobile i ima kompakt platformu za Calibera i PT Cruiser koja bi mogla biti aktuelnija. mislim da je put da se izvuku iz krize u manjim modelima, novom PT Cruiseru, cak i u nekom modelu ispod njega, novom Sebringu i Avangeru, nisu losi automobili ali su zaista ruzni, u par crossovera na njihovoj bazi... ali, iako je nacin izlaska iz krize vezan za jeftinija vozila, celoj grupaciji treba i jedan "hello car" nesto specijalno, luxuzno ili supersportsko, ne da se razbije od prodaje nego da okrene paznju kupaca i javnosti. to je do sad bio Viper ali mislim da je postao vec standardan iako je fantastican auto. znaci, dodjes u salon da vidis to cudo a odes u PT Cruiseru ili necem slicnom...

                              Comment

                              • Pro_Touring_Mopar
                                CBC Senator XXL
                                • 13.11.2007
                                • 684
                                • Sabac

                                #75
                                Originally posted by 206
                                Ratuju, i nastavice da ratuju, ali ovakav nacin razmisljanja US autoindustrije, "lako cemo" odnos prema ostatku sveta, novim tehnologijama, eni i raspolozivosti goriva - pre ili kasnije ce rezultirati ili u totalnoj propasti kompletne US industrije, ili radikalnoj promeni iz korena. Trece nema.
                                Zaista nema potreba ubacivati moderna elektronska sranj*a da bi se automobil nazvao uspesnim. HP je pomenuo mali motor u Challengeru-u... Ni za tim nema potrebe. Dovoljno je izvuci dobrih 800 konja i oko 650 lb·ft obrtnog momenta iz vec postojeceg 6.1L HEMI-ja, sto bi rezultiralo u snazi koja bi bila bukvalno nenadjebiva na pravcu, a ni vi vise ne biste mogli da se zalite na HP po litru... Jos da se suspenzije malo dotegnu da budu na nivou Saleen-ovih i to je to - perfektan muscle car. Mene, a verujem i ostale muscle fanove, u zivotu ne zanima varijabilno vremensko upravljanje ventilima i ostali, navodno "high tech" bullshit.

                                Da Bushova administracija nije vodila Hitlerovsku politiku i da je samo malo vise paznje posvetila auto-industriji, ovo sto sam napisao bi bila stvarnost. Gorivo ne bi bilo ovoliko basnoslovno, a verovatno bi smo imali jos par muscle modela na sceni...
                                Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                                Comment

                                Working...
                                X