Americhki automobili i ostali (off iz 8.6 milijardi...)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DejanV
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2005
    • 682
    • Beograd

    #91
    Originally posted by Horsepower
    Kad budem tvojih godina - mozda i budem trazio nesto vise od auta. Sada, licno mi se ne svidja nijedan luksuzni auto osim Mercedesa, ali verovatno sada ni njega nebi kupio. Da ima $50,000 nebi ih potrosio na jedno dobro auto nego bi kupio 2 malo slabija.
    Ja ne bih dao $50K ni za jedan auto. Bilo bi mi zao da mi toliko para truli na ulici. Ne treba mi bar 90% elektronike koja se danas trpa u automobile, a sasvim sigurno mi ne trebaju motori koji se danas ugradjuju u americka kola. Meni je sasvim dovoljan ovaj motor od 2 litra i nekih 147 KS, ma i to je suvise, za normalnu voznju u dozvoljenim granicama, do Grcke na more i nazad.

    Daewoo Nubiru karavan CDX, sto im je maksimalni paket opreme, sam platio 13.600 evra, odnosno oko $16,7K, na drumu, sve placeno, sa tablicama. Ne znam ko mi je nudio ista slicno za ikakve slicne pare u tom trenutku. Poredjenja radi, Skoda Octavia sa 2 litra motorm i 115 KS je kostala nekih 17,5K eura. Objektivno, i SX verzija sa 1,6 litara i 109 KS mi je bila dovoljna, kostala bi nekih 2.500 eura manje.

    Americko trziste trazi pickupe, cak i Honda sada prodaje po 50,000 pickupa godisnje iako im se svi smeju kakav im je pickup (Ridgeline), iako ljudi govore da ima slab motor (samo V6) i da je preskup (pocetna cena $27,000). Znaci cak i u takvim uslovima oni su uspeli prodati 50,000 primeraka (taj broj nije nikakav u poredjenju sa 900,000 Ford F-Series ili 820,000 Chevrolet Silverado). Sto znaci da svaki pickup u Americi ima svog kupca. Citam pre neki dan da ce i Suzuki praviti pickupa.
    Sada si otkrio toplu vodu. Maksima da svaka roba ima svog kupca se obicno pripisuje Paretto-u, Lozanska skola ekonomije, 1904 godina.

    Znaci Evropske firme nemaju ama bas nikakav izgovor da neprave pickupe u Severnoj Americi. Osim ako mozda nije tako jednostavno kao sto izgleda?
    Budi siguran da bi mogli da ih naprave, sto se tehnologije i znanja tice, cas posla. To je stvar ciste ekonomiej, niceg vise - evropska vozila su relativno skupa za Amerikance, pa se Evropljani tamo pojavljuju uglavnom u gornjem segmentu trzista. Pickup iz Evrope bi naprosto bio skup, oni to znaju, pa se ni ne trude.

    Medjutim, kako su sada poceli da zidaju i kupuju fabroke po Americi, nemoj se zacuditi ako se za par gopdina i to pojavi, pickup sklopljen u Americi na bazi evropske tehnologije.

    Ali, ja bih se ipak malo zamislio - sam si lepo rekao, NIKO sem Amera ne goni filosofiju pickup-a. Upitaj se zasto je to tako? Nece biti da su Ameri jedini u pravu, a svi ostali grese.

    Amerikanci, i pored gubitaka, opet su ispred svih u S. Americi. Primera radi, prodaja GM-a padne sa 8.5 mill na 8 mill i svi govore kako im lose ide, kako ovo kako ono ... Sa druge strane prodaja Honde skoci sa 1 mill na 1.5 mill i odjednom svi govore kako Hondi super ide, kako joj bolje ide nego GM-u ... Japance je sada strah vise nego ikada. Zasto mislis da Toyota povecava cene svojih vozila i to zato kako oni kazu "Da bi pomogli GM-u". Zasto bi Toyotu bilo briga da pomogne najvecem rivalu (GM)? Zato sto ih je strah, jer znaju da Americki kupci iz principa mogu kupiti Forda ili Chevroleta pre Toyote, da iz principa mogu prestati kupovati Japance.
    Zar mislis da su nemci ista drugaciji u odnosu na svoja vozila, ili Englezi u odnosu na svoja (bar dok su ih jos imali), ili Svedjani u odnosu na svoja, ili Japanci u odnosu na svoja?

    Tvoje objasnjenje u vezi Toyote i cena je detinjasto. Pre ce biti da su tu pali politicki dogovori, jer Ameri ne mogu - NE MOGU! - da drze korak sa ostalima, jedino im ostaje da ucenjuju. Oni sada placaju ceh spavanja od 50 godina. Pogledaj njihove "male" modele - NI JEDAN nije koncipiran u Americi, SVI do jednog su modeli njihovih - gle cuda! - evropskih filijala.

    Poslednja americka firma koja je pravila sopstveni mali auto je bio AMC, a oni su bankrotirali odavno. Kao i drugi, koji su u Americi pokusavali da prave vozila po evropskom uzoru (Studebaker jos sa pocetka 60-ih godina, Chevrolet Corvair, AMC kao celina, Ford Pinto, itd).

    Da ti navedem jos 1 primer: trenutno u skoli radim financije za Ford Motor Company u prosloj godini: zatvaraju 14 fabrika, otpustaju 30,000 radnika, prodaja je za skoro 5% manja - i pored toga zaradili su $2 biliona prosle godine.
    Da, ali odakle? Od svojih ogranaka u Evropi i posebno Juznoj Americi, koja im je posebno zanimljiva jer tamo liferuju stare masine iz SAD, i tako poslednjih 70 godina.

    Gde je najveca profitna stopa bas Forda? U Indiji, ne u Americi. Idi vidi sta prave i prodaju u Indiji.

    Sta ti mislis, zasto oni tako ludacki kupuju druge? Ford je kupio Jaguara, Land Rovera, Mazdu, Volvo i druge, GM SAAB, Daewoo, pokusao FIAT pa neslavno propao, itd. Oni kupuju "know-how" koji sami dobro znaju da nemaju, a jednako dobro znaju koliko vise bi ih to kostalo kada bi sami morali sve da razvijaju. I to je OK, to je normalno ponasanje takvih firmi, ali ti govori o tome sta oni sami misle o trzistu u SAD. To i za njih postaje trziste drugog reda, jer procentualno sve manje i manje ucestvuje u njihovim prihodima. A opet, zgodno im je jer su masine odavno otplatili, to su tehnologije pre svega motora koje su u Evropi napustene pre najmanje 40 godina.

    Pozdrav,
    DVV
    Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      #92
      Ja ne bih dao $50K ni za jedan auto. Bilo bi mi zao da mi toliko para truli na ulici. Ne treba mi bar 90% elektronike koja se danas trpa u automobile, a sasvim sigurno mi ne trebaju motori koji se danas ugradjuju u americka kola. Meni je sasvim dovoljan ovaj motor od 2 litra i nekih 147 KS, ma i to je suvise, za normalnu voznju u dozvoljenim granicama, do Grcke na more i nazad.

      Daewoo Nubiru karavan CDX, sto im je maksimalni paket opreme, sam platio 13.600 evra, odnosno oko $16,7K, na drumu, sve placeno, sa tablicama. Ne znam ko mi je nudio ista slicno za ikakve slicne pare u tom trenutku. Poredjenja radi, Skoda Octavia sa 2 litra motorm i 115 KS je kostala nekih 17,5K eura. Objektivno, i SX verzija sa 1,6 litara i 109 KS mi je bila dovoljna, kostala bi nekih 2.500 eura manje.
      Dao bih jedino $50,000 za neki dobar klasicni auto (na primer 1949 Mercury Custom ili uz malo srece neki Mopar sa 426 Hemi). Ali osim toga nebi ni ja dao tolike pare za samo 1 auta, kao sto sam rekao radije bi kupio nekoliko slabijih nego jedno odlicno.
      Ako gledas sta je dovoljno sam za voznju od mesta A do mesta B i netreba ti vise. Ali meni (kao i vecini Amerikaca) nije cilj da nas samo auto preveze od mesta A do mesta B.

      Budi siguran da bi mogli da ih naprave, sto se tehnologije i znanja tice, cas posla. To je stvar ciste ekonomiej, niceg vise - evropska vozila su relativno skupa za Amerikance, pa se Evropljani tamo pojavljuju uglavnom u gornjem segmentu trzista. Pickup iz Evrope bi naprosto bio skup, oni to znaju, pa se ni ne trude.

      Medjutim, kako su sada poceli da zidaju i kupuju fabroke po Americi, nemoj se zacuditi ako se za par gopdina i to pojavi, pickup sklopljen u Americi na bazi evropske tehnologije.
      Volkswagen je jos tokom 1980ih imao svoju fabriku automobila u SAD. Sada ta fabrika ne postoji vise, ali postoji fabrika u Meksiku koja pravi Golfove, Bube i cini mi se i Jette. Znaci ako im je skupo praviti u Evropi pa izvoziti u SAD, oni se jednostavno mogu napraviti u Meksiku. Uostalom, tako se Jetta pravi i prodava se poprilicno dobro u SAD.

      Ali, ja bih se ipak malo zamislio - sam si lepo rekao, NIKO sem Amera ne goni filosofiju pickup-a. Upitaj se zasto je to tako? Nece biti da su Ameri jedini u pravu, a svi ostali grese.
      Evropa je jedno, SAD je drugo. Ti sigurno nebi mogao po Beogradu da se vozis sa pickupom koji je dugacak 20 feeta. Ja bez problema mogu da tog istog pickupa vozim po bilo kom gradu u SAD.
      Ali da ti dam jedan primer pa mi ti reci koji Evropski auto bi mu ti preporucio. Imas coveka koji ima 7 osoba u familiji. Treba mu mala prikolica zbog posla, treba mu dobra vuca jer ima camac koji preko leta voli da odveze na jezero i pritom mu treba 4x4 jer zivi u mestu gde ima poprilicno snega preko zime. Koji auto bi mu ti preporucio da ispunjava sve te uslove u jednom? Moj pickup ih ispunjava, ali me zanima sta bi preporucio onoj osobi koja zivi tamo gde nema pickupa.

      Tvoje objasnjenje u vezi Toyote i cena je detinjasto. Pre ce biti da su tu pali politicki dogovori, jer Ameri ne mogu - NE MOGU! - da drze korak sa ostalima, jedino im ostaje da ucenjuju. Oni sada placaju ceh spavanja od 50 godina. Pogledaj njihove "male" modele - NI JEDAN nije koncipiran u Americi, SVI do jednog su modeli njihovih - gle cuda! - evropskih filijala.

      Poslednja americka firma koja je pravila sopstveni mali auto je bio AMC, a oni su bankrotirali odavno. Kao i drugi, koji su u Americi pokusavali da prave vozila po evropskom uzoru (Studebaker jos sa pocetka 60-ih godina, Chevrolet Corvair, AMC kao celina, Ford Pinto, itd).
      Dobro kad je moje objasnjenje detinjasto, onda mi ti objasni zasto bi jedna Toyota izjavila "Povecavamo cene svojih vozila da bi pomogli GM-u". To ti je isto kao da Piksi kaze "Prodacemo Zigica da mi pomogli Partizanu". Zasto bi iko to uradio?
      Americki mali auti su bili popularni samo tokom malog dela 1970ih zbog ogromnih cena goriva. Pre i posle toga nikoga nije bilo briga za njima, kao sto ih ni sada nije briga.
      By the way, taj AMC koga hvalis i koji je pravio sopstevne prave aute - gde je na kraju zavrsio?

      Da, ali odakle? Od svojih ogranaka u Evropi i posebno Juznoj Americi, koja im je posebno zanimljiva jer tamo liferuju stare masine iz SAD, i tako poslednjih 70 godina.

      Gde je najveca profitna stopa bas Forda? U Indiji, ne u Americi. Idi vidi sta prave i prodaju u Indiji.

      Sta ti mislis, zasto oni tako ludacki kupuju druge? Ford je kupio Jaguara, Land Rovera, Mazdu, Volvo i druge, GM SAAB, Daewoo, pokusao FIAT pa neslavno propao, itd. Oni kupuju "know-how" koji sami dobro znaju da nemaju, a jednako dobro znaju koliko vise bi ih to kostalo kada bi sami morali sve da razvijaju. I to je OK, to je normalno ponasanje takvih firmi, ali ti govori o tome sta oni sami misle o trzistu u SAD. To i za njih postaje trziste drugog reda, jer procentualno sve manje i manje ucestvuje u njihovim prihodima. A opet, zgodno im je jer su masine odavno otplatili, to su tehnologije pre svega motora koje su u Evropi napustene pre najmanje 40 godina.
      Ti brojevi su se odnosili na Severnu Ameriku.
      Ford je krajem 1990ih bio toliko mocan da je bilo samo pitanje vremena kada ce prestici GM i postati broj 1. Imali su ogromne profite i naravno te pare je trebalo investirati, zato su i kupili sve one kompanije prakticno u isto vreme. Pare se uvek trebaju investirati, nikad ne treba samo da stoje. I naravno kupili su nekoliko kompanija, koje su imale probleme sa prodajom, sta je tu cudno? Jaguar je bio losa investicija, svi ostali su bili dobra investicija.

      Comment

      • Skyline GT-R
        CBC Senator XXL
        • 13.02.2005
        • 806
        • Chicago - My Kind Of Town

        #93
        Originally posted by Horsepower
        U drag-racing ne gube sigurno.
        Drag gube SIGURNO!Navrati malo do Great Lakes-a.

        Originally posted by Horsepower
        U krivinama mogu izgubiti, ali u Americi nikog nije briga za tim
        Da li stvarno mislis da NIKOG nije briga.Mislis zato sto je to trkanje u USA pocelo jos pre 70 god da u dansnje vreme ljudi samo gledaju da im auto ide pravo Veruj mi..ITEKAKO ima ljudi koji razmisljaju normalno i koji znaju sta dobiju za svoje pare.Mozda se ti kreces u takvom drustvu, koji su zaljubljenici u americke automobile pa posto nemaju cime drugo da se hvale, uvek uzimaju samo drag kao merodavno poredjenje kvaliteta automobila.


        Originally posted by Horsepower
        Kazes Japanci apsolutno dominiraju. Da, Japanci tipa Honda Civic, nju mozes videti na svakom koraku.
        Aloooo...zasto pricas nesto sto VEZE nema...i nedaj boze da odes u srbiju i pocnes price, ljudi ce stvarno misliti da se u USA samo voze mustanzi.Kazes ne ides tamo gde su Importi.Prvo...stvarno neznam gde onto ti to ides?drugo..ako ne ides...zasto onda pricas takve price.Prvo....sto uvek imas one "S2000 guys" koji UVEK idu zajedno u grupi od po 20 (ili vise) vozila.O Integrama, prellude, civic, accord i ostalim necu ni da pricam.Koliko samo uvece ima STi-a i EVOlution-a...RX-7, Eclipsa...ima i pontiaca i mustanga..naravno...ali ne koliko japanaca.Da SVI razmisljaju\gledaju kao i ti...da li bi neko od tih ulicnih trkaca kupovao japance?

        Onda...zasto Ameri u filmu F&F forsiraju smao japance.Na stranu to sto je film " da se deca pale", ali jesi gledao kako su birali automobile i kog su potezali da napravi spisak najmocniih masina.Zasto u prvom planu nema NI JEDNOG americkog auta.Mislis da to nije udarac za njihovu auto-industriju.

        Originally posted by Horsepower
        Licno nevidim poentu toga "hp po litri"
        "eboteeee....sta ti pricas....

        Originally posted by Horsepower
        Japance je sada strah vise nego ikada
        Sto neko rece..ovo postaje komicno.. Usrase se ljudi od straha...toliko su se upasili da konstantno prijavljuju povecanje prozivodnje

        Originally posted by Horsepower
        Ali meni (kao i vecini Amerikaca) nije cilj da nas samo auto preveze od mesta A do mesta B.
        Ovo si jos jednom napomenuo u postovima, kako evropljaniima kola nista ne znace a ameri kao uzivaju u voznji.Na osnovu cega si izveo takav zakljucak.Na osonovu koliko ispitanika.Ja radim za zenu koja je PUNA love i koja kad sam pricao sa njom o automobilma sama kaze "ja imam para da kupim sta hopcu...ali...meni auto samo treba da odem do posla i nazad".Bio sam takodje i na zabavama kod nekih ljudi u vilama vrednim NEKOLIKO MILIONA DOLARA.Vlasnici voze Range Rover, MB (nekoliko godina star), Honde civic...Ja bih pre reko da evropljani polazu daleko vise na auto nego ameri.

        Originally posted by Horsepower
        Zato sto ih je strah, jer znaju da Americki kupci iz principa mogu kupiti Forda ili Chevroleta pre Toyote, da iz principa mogu prestati kupovati Japance.
        Opet katastrofalno razmisljanje.Da li ti mislis da su svi oko tebe budale i da niko nezna da ceni svoj novac i vreme.Odakle ti samo ovakve izjave...mislim...stavrno su ti stavovi na nivou deteta Pls..back to real life".NIKO nece da bacas voje pare iz inata.Majka zene za koju radim je bila bas takva kao sto si naveo.Kupovala je 3 americka auta za redom.I SVA TRI su je za redom ostavljala na putu.....problemi..oud itd..dok an kraju nije rekla da i pored SVE DOBRE VOLJE da pmogne americku industriju...NEMA NAMERU da vise ispada ******.A znam jos ihihi amerikanaca koji smao kazu da su americki automobili KRS!


        Gore si napomenuo istio (ne mogu da trazim sad gde) da nama u USA nije problem gorivo...nije kad auto trosi umereno..a kad auto srce ko sumanut..nije svakom svejedno...rastojanja su velika...i to mogu da budu evliki trioskovi.recimo..moj drug iz Bostona radi za coveka koji je "tezak" nekoliko DESETINA MILIJARDI DOLARA, samo (jedna od) kuca je vredna 48 miliona dolara.Auto koji sluzi za "rad", koji inace moj drug vozi je GMC (mislim daje 5.7L), i tezak je 6600 pounda (oko 3300kg).Taj covek sam kaze da ce morati da ga prioda jer trosi KAO NENORMALAN i ima u planu da kupi Hondu .On i zena takodje voze evropske automobile.

        Onaj sajt sto si naveo za Corvettu mi ne pije mnogo vodu..tim pre sto Viper ( http://www.fast-autos.net/dodge/dodgevipersrt10.html ) po njima slabije ubrzava od Vette sto je na SVIM testovima obrnuto (a i ti kao fun aerickih autombila bi to trebao da znas).Zato sam i reko da mi das nekoliko sajtova...ja sma naso nekoliko sa 12.5sec.
        Na kraju...da li mislis da je vette stvarno brza od jednog ENZO-a?

        Comment

        • Horsepower
          CBC Senator XXL
          • 29.12.2005
          • 2000

          #94
          Drag gube SIGURNO!Navrati malo do Great Lakes-a.
          Mozda modifikovani Japanac protiv stock Amera. Ali ako gledamo stock vs stock, u isti price range, Amer ce u vecini slucajeva pobediti.

          Mozda se ti kreces u takvom drustvu, koji su zaljubljenici u americke automobile pa posto nemaju cime drugo da se hvale, uvek uzimaju samo drag kao merodavno poredjenje kvaliteta automobila.
          Mozda, a mozda se i ti kreces u tipicnom drustvu nasih koji mrze sve sto je Americko. Veruj mi, upoznao sam gomilu takvih. Neka nije Americko, pa makar i ***** bilo, on/ona ce biti na njihovoj strani.

          Aloooo...zasto pricas nesto sto VEZE nema...i nedaj boze da odes u srbiju i pocnes price, ljudi ce stvarno misliti da se u USA samo voze mustanzi.Kazes ne ides tamo gde su Importi.Prvo...stvarno neznam gde onto ti to ides?drugo..ako ne ides...zasto onda pricas takve price.Prvo....sto uvek imas one "S2000 guys" koji UVEK idu zajedno u grupi od po 20 (ili vise) vozila.O Integrama, prellude, civic, accord i ostalim necu ni da pricam.Koliko samo uvece ima STi-a i EVOlution-a...RX-7, Eclipsa...ima i pontiaca i mustanga..naravno...ali ne koliko japanaca.Da SVI razmisljaju\gledaju kao i ti...da li bi neko od tih ulicnih trkaca kupovao japance?
          Pa vidim sta se voza po ulicama. Ako ces pricati samo o okupljanju, naces ti i gomilu Yuga ne jednom mestu u Wisconsinu. Gledam sta se voza po ulicama, Civica ima dosta, ali Sti, S2000, Evo sretnem jednom u mesec dana (i obicno bude onaj isti).

          Onda...zasto Ameri u filmu F&F forsiraju smao japance.Na stranu to sto je film " da se deca pale", ali jesi gledao kako su birali automobile i kog su potezali da napravi spisak najmocniih masina.Zasto u prvom planu nema NI JEDNOG americkog auta.Mislis da to nije udarac za njihovu auto-industriju.
          Buraz, koliko mene pamcenje sluzi, u oba dela najmocniji auto je bio Amer. U prvom delu to je bio '70 Charger, u drugom delu to su bili '69 Yenko Camaro i '70 Challenger 426 Hemi.

          Sto neko rece..ovo postaje komicno.. Usrase se ljudi od straha...toliko su se upasili da konstantno prijavljuju povecanje prozivodnje
          Onda mi ti objasni zasto bi jedna Toyota izjavila "Povecavamo cene svojih vozila da bi pomogli GM-u". To ti je isto kao da Piksi kaze "Prodacemo Zigica da mi pomogli Partizanu". Zasto bi iko to uradio?

          Ovo si jos jednom napomenuo u postovima, kako evropljaniima kola nista ne znace a ameri kao uzivaju u voznji.
          Pa zato sto je otprilike tako. U Evropi cilj je da te auto izadje jeftinije i da te sto jeftinije preveze do mesta A do mesta B. U Americi gledas da volis to auto bez obzira dali bio krs ili ne, znaci nije vazno koliko ce trositi, koliko ce se kvariti i slicno. Primera radi, kad je gorivo skocilo letos na najvecem forumu o Fordovim trucks (www.ford-trucks.com) samo cuo sam jednu jedinu osobu da je rekla da ce prodati svog pickupa za nesto sto malo trosi. Na kraju je kupio I6 Ford Bronca.

          Gore si napomenuo istio (ne mogu da trazim sad gde) da nama u USA nije problem gorivo...nije kad auto trosi umereno
          Broj godisnje prodanih pickupa ti uglavnom govori koliko je vazna potrosnja. Nijedan full-size pickup ne moze preci vise od 14-15 milja po galonu (ne racunam hybride), sto ako je moja racunica tacna ti izadje preko 20 litara na 100 km.

          Onaj sajt sto si naveo za Corvettu mi ne pije mnogo vodu..tim pre sto Viper ( http://www.fast-autos.net/dodge/dodgevipersrt10.html ) po njima slabije ubrzava od Vette sto je na SVIM testovima obrnuto (a i ti kao fun aerickih autombila bi to trebao da znas).Zato sam i reko da mi das nekoliko sajtova...ja sma naso nekoliko sa 12.5sec.
          Buraz, 2003 & 2004 Mustang Cobra sa 390 hp je radila 1/4 mile za 12.5-12.9 sec (zavisno dali je Coupe ili Convertible). Nema sanse da ce Corvette Z06 sa 115 hp VISE raditi isto vreme.

          Za kraj mislim da nema poente da nastavimo pricati o ovome. Ti imas svoju teoriju, ja imam svoju i to se nece promeniti bez obzira sta kazem ja ili kazes ti. Mozemo mi ovako raspravljati danima, ali misljenja se nece promeniti.

          Ja sam rekao sve sto sam imao reci. Budi pozdravljen.

          Comment

          • Miljan3
            CBC Veteran
            • 10.12.2005
            • 156
            • under my car

            #95
            Ajde ljudi nastavite taman sam se uzivio u gledanje,stavio sam kokice pored mene i jedem polako,nema bolje uzivancije
            05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
            03' inf. G35-Greddy TT narucen
            95' M3 turbo-Prodat
            97' M3-4 vrata automatik
            95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

            Comment

            • Corsa
              CBC Senator XXL
              • 22.09.2005
              • 450
              • Beograd

              #96
              Horsepower,kazes da tebi(i vecini Amera)automobil ne sluzi samo da te preveze od tacle A do tacke B,vec vise od toga.Kako ti onda nije bitnije ponasanje automobila u voznji(krivine kako kazes)od nekih par stotinki razlike ubrzanja do 1/4milje?Zar nije car voznje voziti brzo kroz krivine,obilaziti ljude po gradu npr u saobracajnoj guzvi i imati osecaj sta se desava pod tockovima?drugo,ako ti je toliko do osecaja u voznji,zar nije logicnije da kupis jedan dobar auto koji ce ti pruziti uzitak,nego da naslazes recimo 3 neka dosadna?

              Comment

              • Horsepower
                CBC Senator XXL
                • 29.12.2005
                • 2000

                #97
                Originally posted by Corsa
                Horsepower,kazes da tebi(i vecini Amera)automobil ne sluzi samo da te preveze od tacle A do tacke B,vec vise od toga.Kako ti onda nije bitnije ponasanje automobila u voznji(krivine kako kazes)od nekih par stotinki razlike ubrzanja do 1/4milje?Zar nije car voznje voziti brzo kroz krivine,obilaziti ljude po gradu npr u saobracajnoj guzvi i imati osecaj sta se desava pod tockovima?
                Od kada sam pukao speeding ticket - vise mi nije cilj. Volim kad osecam snagu motora i da vidim kazaljku kako ubrzava brzo, ali ludiranja vise nema, barem ne u naredne 3 godine dok mi ovaj ticket ne ode sa rekorda.

                Originally posted by Corsa
                drugo,ako ti je toliko do osecaja u voznji,zar nije logicnije da kupis jedan dobar auto koji ce ti pruziti uzitak,nego da naslazes recimo 3 neka dosadna?
                Pa mozda su nekom drugom dosadni, ali meni nisu. Luksuzno auto nikad nebi kupio jer to jednostavno nije moja vrsta auta. Ono sto se meni svidja i sto mene zadovoljava u najgorem slucaju kosta oko $40,000. Opet kazem u najgorem slucaju jer toliko bi me izasao Dodge Ram Mega Cab sa nekoliko skupljih opcija, mada mene bez problema moze zadovoljiti vozilo koje je duplo jeftinije.

                Comment

                • Skyline GT-R
                  CBC Senator XXL
                  • 13.02.2005
                  • 806
                  • Chicago - My Kind Of Town

                  #98
                  Originally posted by Horsepower
                  Ali ako gledamo stock vs stock, u isti price range, Amer ce u vecini slucajeva pobediti.
                  Stock vs stock u isti price rang smo vec apsolvirali, prica je o "tuning vs tuning" gde ameri neosporno gube.

                  Originally posted by Horsepower
                  Mozda, a mozda se i ti kreces u tipicnom drustvu nasih koji mrze sve sto je Americko. Veruj mi, upoznao sam gomilu takvih. Neka nije Americko, pa makar i ***** bilo, on/ona ce biti na njihovoj strani.
                  Niti se druzim sa srbima, niti idem na nase skupove.I NIKAKO ne pripadam toj grupi.Stavise...uopste ne mislim da je bilo sta ovde lose, naprotiv, strasno mi se svidja sve ovde.Ali..to nikako nije razlog da budem subjektivan i kazem da je nesto dobro ako nije.

                  Originally posted by Horsepower
                  Pa vidim sta se voza po ulicama. Ako ces pricati samo o okupljanju, naces ti i gomilu Yuga ne jednom mestu u Wisconsinu. Gledam sta se voza po ulicama, Civica ima dosta, ali Sti, S2000, Evo sretnem jednom u mesec dana (i obicno bude onaj isti).
                  Znas kako...javis se ti meni lepo..pa te malo provozam kroz 108st, sta mislis.mozda ih vidis jednom na tvom putu do skole...ja pricam o nocnom jurcanju.Pogotovo leti kad su svi svako vece na ulicama.Na kraju, imam i snimke kamerom..ili eto...pitaj "saab power-a" (inace promenjen nick iz mustang power ).

                  Originally posted by Horsepower
                  Buraz, koliko mene pamcenje sluzi, u oba dela najmocniji auto je bio Amer. U prvom delu to je bio '70 Charger, u drugom delu to su bili '69 Yenko Camaro i '70 Challenger 426 Hemi.
                  O cemu ti to..."buraz".Ili si pomesao filmove..ili si se nesto DEBELo zahebo

                  Originally posted by Horsepower
                  Pa zato sto je otprilike tako. U Evropi cilj je da te auto izadje jeftinije i da te sto jeftinije preveze do mesta A do mesta B.
                  Opet te pitam - odakle ti to.iz kojih izvora...ko je sproveo anketu.Takve stvari su skroz relativne.I u evropi i u USa imas i jednu i drugu grupu ljudi.Cak i u Srbiji imas ljude kojima auto NISTA ne znaci i gledaju ga ka obicno prevozno sredstvo - licno znam nekoliko ljudi.U USA sam ti naveo par ljudi koji imaju love da kupe 3 ferrari-a istovremeno ali..ne intersuje ih.Voze automobile u nekom visem rangu (opet- evropske) ali..nista posebno.Ja sma te pitao odakle ti to - ti i dalje dajes neko svoje misljenje, i odgovaras mi "zato sto je tako"



                  Originally posted by Horsepower
                  Broj godisnje prodanih pickupa ti uglavnom govori koliko je vazna potrosnja. Nijedan full-size pickup ne moze preci vise od 14-15 milja po galonu (ne racunam hybride), sto ako je moja racunica tacna ti izadje preko 20 litara na 100 km.
                  Ne. 15-17L na 100km.naravno...sve zavisi od od motora.Onaj GMC je srkao kao blesav, a eto, opet...pitaj "SAAB\mustang power-a" koliko mu je trosio auto.Par krugova kroz 108st, pa ajde na pumpu

                  Originally posted by Horsepower
                  Buraz, 2003 & 2004 Mustang Cobra sa 390 hp je radila 1/4 mile za 12.5-12.9 sec (zavisno dali je Coupe ili Convertible). Nema sanse da ce Corvette Z06 sa 115 hp VISE raditi isto vreme.
                  Opet mi dajes tvoje misljenje.Trazio sam da mi postujes par sajtova gde se poklapa tvoja prica o 11.2sec@1\4mile.

                  Ja sam samo naso podatke (oko) 12.5 i to mi se cini ok jer:

                  -Dodge viper ima (oko) 12 - naso sam par sajtova sa istiom podacima,
                  -ENZO ferrari ide 11.1-11.3sec@1\4mile...
                  -Porsche 911 turbo, tuniran na 650hp ide 11.54sec@1\4mile ( http://www.cardomain.com/ride/293017 )
                  -Porsche Carrera GT 11.2-11.4sec@1\4mile
                  -McLaren 11-11.1sec@1\4mile
                  ...itd itd..

                  Da li mislsi da je stock vette brza od svih ovih automobila

                  Originally posted by Horsepower
                  Ti imas svoju teoriju, ja imam svoju
                  Ja ti iznosim podatke, pricam kako drugi ljudi razmisljaju (ti isti ameri koje spominjes) a ti mi uporno iznosis svoje misljenje i pokusavas da me\nas ubedis kako SVI amerikanci razmisljaju BAS tako, POTPUNO ISTO\kao ti!

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    #99
                    Stock vs stock u isti price rang smo vec apsolvirali, prica je o "tuning vs tuning" gde ameri neosporno gube.
                    Tuning me ne interesuje toliko tako da neznam mnogo o njemu. Uglavnom volim da mi auto ostane stock.

                    Znas kako...javis se ti meni lepo..pa te malo provozam kroz 108st, sta mislis.mozda ih vidis jednom na tvom putu do skole...ja pricam o nocnom jurcanju.Pogotovo leti kad su svi svako vece na ulicama.Na kraju, imam i snimke kamerom..ili eto...pitaj "saab power-a" (inace promenjen nick iz mustang power Ljubomoran ).
                    Cuo sam za to, ali me to "nocno juricanje" kako si ga ti lepo nazvao ne interesuje. Interesovalo me je dok sam bio mladji i dok sam jos isao u high school. Sada vise volim da provodim petak i subotu uvece uz TV i kompjuter. Nekad izadjem, obicno na utakmicu ili da pogledam film, ali cak i tada se rano vratim kuci.

                    O cemu ti to..."buraz".Ili si pomesao filmove..ili si se nesto DEBELo zahebo
                    The Fast and The Furious i 2 Fast 2 Furious - jesi li na to mislio? Prvi deo, '70 Dodge Charger koji je na kraju slupan, najmocniji auto u filmu. Drugi deo, '69 Camaro Yenko i '70 Challenger 426 Hemi. Znas u drugom delu znas onaj deo gde su 2 Japanca morali cheat da bi pobedili trku? Iako su i Evo i Eclipse dobro modifikovani, a Camaro i Challenger su potpuno stock.

                    Opet te pitam - odakle ti to.iz kojih izvora...ko je sproveo anketu.
                    Posecujem nase forumu, poznajem dosta nasih ljudi. To mi je dovoljan dokaz. Zar moram anketu da otvaram i sprovodim?

                    Ne. 15-17L na 100km.naravno...sve zavisi od od motora.Onaj GMC je srkao kao blesav, a eto, opet...pitaj "SAAB\mustang power-a" koliko mu je trosio auto.Par krugova kroz 108st, pa ajde na pumpu
                    Upravo moja poenta - i dalje trose puno i dalje se prodaju dobro iako su cene goriva visoke. Zavisi puno od motora, ali pickupi (o kojima sam i pricao) su uglavnom V8, malo ljudi kupuje V6 opciju. Moj F-150 je 4.6L V8, prelazi 14/18 mpg.

                    Opet mi dajes tvoje misljenje.Trazio sam da mi postujes par sajtova gde se poklapa tvoja prica o 11.2sec@1\4mile.
                    'Ebiga sada, ja sam ti dao link, ali ti kazes da nije u pravu. Posecujem nekoliko Mustang sajtova, znam sta ljudi pricaju. Evo ti link gde su testirana 3 Mustanga od cega je jedan Cobra i lepo pise 1/4 mile vreme koje su oni uradili. Nema sanse da ce 'Vette Z06 sa 115 hp vise uraditi isto vreme.


                    Ja ti iznosim podatke, pricam kako drugi ljudi razmisljaju (ti isti ameri koje spominjes) a ti mi uporno iznosis svoje misljenje i pokusavas da me\nas ubedis kako SVI amerikanci razmisljaju BAS tako, POTPUNO ISTO\kao ti!
                    Ne razmisljaju svi, ali razmislja vecina Amerikanaca kao ja. Zar ti stvarno mislis da ce Amerikanac imati misljenje da je Sti bolji od Mustanga (misljenje koje ti imas)? To ti moze reci jedino vozac Subarua i vozac Chevroleta (posto se zna koliko se vozaci Forda i Chevroleta "vole").
                    Postavim ti link gde pise brzina auta - kazes da nije istina. Kazem ti kako je neko auto proslo na J.D. Powers - kazes da oni samo forsiraju Americka auta. Znaci koji god dokaz sam ja izneo ti si tvrdio da oni grese i da ti znas bolje.

                    p.c. jos mi nisi odgovorio zasto je Toyota dala one izjave.

                    Comment

                    • DC2R
                      CBC Senator XXL
                      • 06.12.2005
                      • 334
                      • Perth Australia

                      stock VS stock, ako ces i tako mislim da ameri gube, ako cemo neko fer poredjenje, recimo uzmi pravu japansku Integru (DC2), radi 14.2s 1/4mile, to je 1.8l 4cyl NA, nadji mi nekog amera u toj klasi da radi bolje vreme.

                      Poceli ste porediti babe i zabe, nemozes da poredis V8 supercharged sa 4cyl na civic itd.

                      Comment

                      • Skyline GT-R
                        CBC Senator XXL
                        • 13.02.2005
                        • 806
                        • Chicago - My Kind Of Town

                        Originally posted by Horsepower
                        Tuning me ne interesuje toliko tako da neznam mnogo o njemu.
                        Originally posted by Horsepower
                        Cuo sam za to, ali me to "nocno juricanje" kako si ga ti lepo nazvao ne interesuje.
                        Pa to je druze TOTALNO druga stvar.Neznam samo sto onda ispisasmo ovolike strane.Znaci ti tvoj autic vozis preko dana od kuce do skole, uz to ga vise i ne stiskas jer si jednom dobio speed ticket i sad vozis 55-60mph, na mesta gde se skupljaju tunirani automobili ne ides jer ti je preca utkamica i ostalo a onda dodjes ovde i drzis predavanja o tome, koliko su I4 motori podlozni tuning-u, koliko moze da se izvuce hp i kog auta, kako "hp po litri" nista ne znaci itd itd....Zasto ovo nisi naveo na pocetku a ne da kucamo bezveze ovde i pravimo poso moderatorima

                        BTW.To nocno jurcanje se u najvecem broju slucajeva svodi na "od mefaora do semafora (par blokova) i roll on, znaci-pravac.

                        Originally posted by Horsepower
                        The Fast and The Furious i 2 Fast 2 Furious - jesi li na to mislio? Prvi deo, '70 Dodge Charger koji je na kraju slupan, najmocniji auto u filmu. Drugi deo, '69 Camaro Yenko i '70 Challenger 426 Hemi. Znas u drugom delu znas onaj deo gde su 2 Japanca morali cheat da bi pobedili trku? Iako su i Evo i Eclipse dobro modifikovani, a Camaro i Challenger su potpuno stock.
                        Nista od ovoga nije tacno, a ti plus nisi shavtio poentu.Nevermind, i onako zavrsavamo razgovor.


                        Originally posted by Horsepower
                        Posecujem nase forumu, poznajem dosta nasih ljudi. To mi je dovoljan dokaz. Zar moram anketu da otvaram i sprovodim?
                        Aloooo ..momak....jesi svestan da na osnovu 5 coveka dajes zakljucke u ime 300 miliona ljudi.Da li znas koliko je ta konstatacija - RELATIVNA!!!

                        Originally posted by Horsepower
                        'Ebiga sada, ja sam ti dao link, ali ti kazes da nije u pravu.
                        I ja sam tebi dao nekoliko linkova a imam ih jos nekoliko.Trazim vise sajtova jer na netu (za bilo koji auto) moze da se nadje milon brojeva.Ja sam te smao pitao...da li mislis da je realno da vette bude brza od gore navedenih autyomobila.Jos jedan podatak - Ford 2005 GT40 sa superchargerom i celihi 550hp ide 11.2@1\4mile. Evo i sajta http://motortrendenespanol.com/pruebas/ ... ndex5.html - Ajde ad probam ponovo.Da li mislis da ovaj auto i vette imaju isto ubrzanje?

                        Originally posted by Horsepower
                        Evo ti link gde su testirana 3 Mustanga od cega je jedan Cobra i lepo pise 1/4 mile vreme koje su oni uradili. Nema sanse da ce 'Vette Z06 sa 115 hp vise uraditi isto vreme.
                        http://musclemustangfastfords.com/features/0404mm_must/
                        Sajt je mustangov...sto nista ne znaci...o tome sam i pricao.Tvoj problem je sto si ogranicen na mustang sajtove i izvore informacija.Zasto en gledass druge emisije i sta drugi (neutralni) ljudi imaju da kazu.
                        Da elaboriramo ipak ovaj sat.Prvo..oni kazu da je (neki tamo) test vozac uspeo da postigne 12.778sec ali da su oni ceo dan pokusavali i nisu mogli bolje od 12.966.Znaci nema govora o tvojih 12.5 koliko si reko.
                        Tvoj zakljucak da nesto "NEMA SANSE" me ne interesuje.Ti OPET guras TVOJE misljenje.Daj mi nekoliko uporednih testova.
                        BTW cak i onaj sajt sto si dao se ne poklapa sa vremenom koje si reko

                        Originally posted by Horsepower
                        Ne razmisljaju svi, ali razmislja vecina Amerikanaca kao ja.
                        Koja to vecina.Znaci ti siguras za PREKO 150 miliona ljudi da razmislja kao ti?

                        Originally posted by Horsepower
                        Zar ti stvarno mislis da ce Amerikanac imati misljenje da je Sti bolji od Mustanga (misljenje koje ti imas)?
                        Slusas li sebe.Znaci ti pravis sve ljude (u US) na debile, gde niko nema pravo na svoje misljenje i gde svi treba "jednoobrazno" da razmisljaju, i da je skroz ok biti subjektivan.Da li znas i JENDNOG srbina koji ce da drzi stranu Zastavi u poredjenju sa drugim autom, samo zato sto je nacionalni auto.Zasto ne postoji neko u USA ko zna koliko vredi jedan, koliko drugi.Znaci strasno je koliko ti GENERALIZUJES stavri po SVIM pitanjima.
                        BTW. STi je NEUPOREDIVO bolji trkac od Cobre.Daj ova dva auto BILO KOM casopisu ili timu i videces misljenja.0.3, 0.4 sec na 1\4mile je NISTA...i automobili se NIKAKO ne ocenjuju po tome.A i to je JEDINA stavka gde bi Cobra imala prednost i to sa preko 100HP vise od Sti-a (ne racunajuci litrazu).U SVEMU drugom....smesno ih je i porediti.

                        Originally posted by Horsepower
                        Postavim ti link gde pise brzina auta - kazes da nije istina.
                        Argumetovano.Po tebi je onda Vette daleko brza od Viper-a.Eto..to cak i u americkim casopisima nema

                        Originally posted by Horsepower
                        Kazem ti kako je neko auto proslo na J.D. Powers - kazes da oni samo forsiraju Americka auta.
                        To sam se nasalio jer su 3 (od 4) zasedanja J.D.Power-sa bas u US-u

                        Originally posted by Horsepower
                        p.c. jos mi nisi odgovorio zasto je Toyota dala one izjave.
                        Sta ima da ti odgovorim.Prvi put cujem i nemam pojma u kom kontekstu je receno i kad...i gde...daj link...txt...

                        Comment

                        • Skyline GT-R
                          CBC Senator XXL
                          • 13.02.2005
                          • 806
                          • Chicago - My Kind Of Town

                          Originally posted by MUGEN_1981
                          Poceli ste porediti babe i zabe, nemozes da poredis V8 supercharged sa 4cyl na civic itd.
                          Bilo koji (ozbiljniji) tuning koji krene (u 99% slucajeva) se ubacuje turbo\supercharger.

                          A poredjenje atmo vs atmo...hehhe....ima amerima da ispadnu oci od buljenja u auspuh....bas zbog onog "hp po litri", ali nas kolega nema pojma cemu to...

                          Comment

                          • Miljan3
                            CBC Veteran
                            • 10.12.2005
                            • 156
                            • under my car

                            E pa briga mene i za ta vasa V8 i za turba vidicete sutra kad ja istjeram frezu agriju pa ajde onda da vidimo ko ce vise izfrezat/uzorat ona ili te vase V8 i turbo 4 cyl
                            05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                            03' inf. G35-Greddy TT narucen
                            95' M3 turbo-Prodat
                            97' M3-4 vrata automatik
                            95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                            Comment

                            • DejanV
                              CBC Senator XXL
                              • 19.07.2005
                              • 682
                              • Beograd

                              Originally posted by Horsepower
                              ... Evropa je jedno, SAD je drugo. Ti sigurno nebi mogao po Beogradu da se vozis sa pickupom koji je dugacak 20 feeta. Ja bez problema mogu da tog istog pickupa vozim po bilo kom gradu u SAD.
                              Ali da ti dam jedan primer pa mi ti reci koji Evropski auto bi mu ti preporucio. Imas coveka koji ima 7 osoba u familiji. Treba mu mala prikolica zbog posla, treba mu dobra vuca jer ima camac koji preko leta voli da odveze na jezero i pritom mu treba 4x4 jer zivi u mestu gde ima poprilicno snega preko zime. Koji auto bi mu ti preporucio da ispunjava sve te uslove u jednom? Moj pickup ih ispunjava, ali me zanima sta bi preporucio onoj osobi koja zivi tamo gde nema pickupa.
                              Ja u zivotu nisam upoznao porodicu koja ima 7 clanova, a upoznao sam mnoge Amerikance i van i unutar Amerike. Dobro nisi rekao da jos sa sobom vode i babe i dede, pa da ih bude bar 15.

                              Ako smem da primetim, Renault Espace je bio prvo vozilo koje je pokrilo cak i takve zahteve, bar donekle. I usput kreairalo potpuno novu kategoriju vozila, ali dobro, neko uvek mora da bude prvi.

                              Onome kome treba 7+ mesta, 4x4, i ostalo sto si naveo, savetujem da potrazi i vozilo koje moze preko ili ispod vode, kako bi bio siguran da ga ni jezero ne moze iznenaditi. Aman zaman covece, pa koliko takvih porodica ima? 100 ili 150 miliona? Daj bre, uozbilji se. Sigurno ima i takvih, ali koji su oni procenat u ukupnoj masi?

                              Dobro kad je moje objasnjenje detinjasto, onda mi ti objasni zasto bi jedna Toyota izjavila "Povecavamo cene svojih vozila da bi pomogli GM-u". To ti je isto kao da Piksi kaze "Prodacemo Zigica da mi pomogli Partizanu". Zasto bi iko to uradio?
                              Pritisci i pretnje. Amerika zagovara slobodno trziste - ali kod drugih. Poslednjih 20+ godina, oni vode tihi trgovinski rat sa Japanom, jer Japan poslednjih 40+ godina ima nenormalno velimi suficit u trgovini sa Amerikom.

                              Tada i sada Japan, a evo bogami i Kine. E, tek ce sa njima da bude frke, vec je pocela.

                              A KLJUCNI razlog za to je cinjenica da Ameri imaju samo jednog boga, on se zove Dolar - ali bi hteli da cak i taj bog uvek bude na njihovoj strani. Ne svidja im se sto ih Japanci i Kinezi tuku u njihovoj sopstvenoj igri. Zasto Ameri ne izvoze automobile u Japan? Sta ih sprecava? Ili u Kinu? Ili u Evropu? Ako evropski auto moze da se preveze do SAD i ostane konkurentan, zasto Americki auto ne moze da se preveze u Evropu i da on ostane konkurentan?

                              Zasto je isti auto za Evropu tezi 100+ kg od drugog istog takvog, namenjenog americkom trzistu? Zato sto u Americi, on ne mora da ima podosta toga sto u Evropi mora da ima. I ko tu sada pravi tehnicki superiornija vozila? Oni koji ne ugradjuju, ili oni koji ugradjuju?

                              Zasto nikada nema Americkih vozila na evropskim NCAP testovima bezbednosti?

                              Zasto americki motori ne zadovoljavaju evropske Euro 4 norme o zagadjenju?

                              Zato da bi tebi bili jeftini. Losiji od konkurencije, da, ali jeftini. Jer cena je jedina stvar koja im je jos ostala, sve ostalo je u rukama konkurencije.

                              Americki mali auti su bili popularni samo tokom malog dela 1970ih zbog ogromnih cena goriva. Pre i posle toga nikoga nije bilo briga za njima, kao sto ih ni sada nije briga. By the way, taj AMC koga hvalis i koji je pravio sopstevne prave aute - gde je na kraju zavrsio?
                              Da, to sam ja tebe pitao. A odgovor je - ?

                              A zasto je odgovor takav? Zasto tako mocna industrija nije bila u mogucnosti ni da prismrdi konkurenciji?


                              Ti brojevi su se odnosili na Severnu Ameriku.
                              Pa, posto su maticne firme u Americi, sasvim je logicno da ce se i profiti i gubitci deklarisati kod maticne firme. Tako GM i ima gubitak od $8,6 milijardi, od cega je $1,5 milijardi napravljeno samo u slucaju FIAT-a, odnosno razvoda barak sa FIAT-om, a to nije bilo u Americi.

                              Ne mozes profite prikazivati na jedan, a gubitke na drugi nacin. Bar ne u Americi, veruj mi na rec, radim sa njima 20+ godina. Ono su dobiti i gubitci sa consolidated balance sheet-a, a dobro se zna sta to znaci.

                              Ford je krajem 1990ih bio toliko mocan da je bilo samo pitanje vremena kada ce prestici GM i postati broj 1. Imali su ogromne profite i naravno te pare je trebalo investirati, zato su i kupili sve one kompanije prakticno u isto vreme. Pare se uvek trebaju investirati, nikad ne treba samo da stoje. I naravno kupili su nekoliko kompanija, koje su imale probleme sa prodajom, sta je tu cudno? Jaguar je bio losa investicija, svi ostali su bili dobra investicija.
                              Pa zasto je onda GM kupovao, ako mu je Ford dahtao iza vrata? Zasto je Chrysler propao? Zasto je pre njema AMC propao?

                              Sto se jaguara tice, sam po sebi on je potencijalno odlicna investicija, sto je Ford dobro znao i zbog cega ih je i kupio. To sto posle nisu znali sta treba da urade sa njima je sasvim druga stvar. I ne moze se izjednaciti sa Volvoom. U slucaju Volvoa, do posrtanja je doslo iz socijalnih razloga, tj. prevelikih davanja drzavi u vidu raznih poreza i taksi, uz nedovoljnu konkurentnost automobila; preuzimanjem, malo ce da uzmu od Forda, malo ce da daju Frodu, i u proseku, serije rastu jer se sve vise i vise delova deli izmedju firmi, ergo cena po delu opada, ergo cena gotovog proizvoda bar relativno stagnira, ako vec ne ide dole.

                              U slucaju Jaguara, Ford je ostavio na celu iste ljude koji si doveli do bankrota firme. Kako i zasto, ja zaista ne znam, ali da sam ja bio na celu Forda, to sigurno ne bih uradio. Rezultat je presminkani Mondeo kao mali Jaguar, koji opet gura tradicionalni Jaguar look cak toliko da im to i sami Englezi zameraju (komentar iz "Car": They should have been bolder). I tako ce biti dok ne dodju novi ljudi, sa novim idejama.

                              Isto vazi i za Ford i GM u Americi - imace gubitke sve dok ne dodju neki novi ljudi, sa novim idejama i raskrste sa krs tehnologijama, okrenu novi list i krenu kako valja. A to ce se kad-tad dogoditi. Ako se ne dogodi, Toyota i drugi ce nastaviti da rastu, Ford i GM ce nastaviti da opadaju. Tu nema milosti ni za koga. Ford je to vec otpoceo sa novom generacijom motora, i rezultati su vise nego ocigledni. Sada je red na GM.

                              Pozdrav,
                              DVV
                              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                              Comment

                              • Horsepower
                                CBC Senator XXL
                                • 29.12.2005
                                • 2000

                                Odgovoricu ti u najkracim crtama posto sam vecinu ovoga napisao ranije.

                                Pa to je druze TOTALNO druga stvar.Neznam samo sto onda ispisasmo ovolike strane.Znaci ti tvoj autic vozis preko dana od kuce do skole, uz to ga vise i ne stiskas jer si jednom dobio speed ticket i sad vozis 55-60mph, na mesta gde se skupljaju tunirani automobili ne ides jer ti je preca utkamica i ostalo a onda dodjes ovde i drzis predavanja o tome, koliko su I4 motori podlozni tuning-u, koliko moze da se izvuce hp i kog auta, kako "hp po litri" nista ne znaci itd itd....Zasto ovo nisi naveo na pocetku a ne da kucamo bezveze ovde i pravimo poso moderatorima

                                BTW.To nocno jurcanje se u najvecem broju slucajeva svodi na "od mefaora do semafora (par blokova) i roll on, znaci-pravac.
                                Da bi znao neke stvari ne moras da ih vidis (i uradis) uzivo.

                                Nista od ovoga nije tacno
                                Koji deo u The Fast and The Furious i 2Fast 2Furious ono sto sam ja napisao nije tacno? Daj mi malu analizu zasto nije tacno.

                                Aloooo ..momak....jesi svestan da na osnovu 5 coveka dajes zakljucke u ime 300 miliona ljudi.Da li znas koliko je ta konstatacija - RELATIVNA!!!
                                Otkud tebi to da je u pitanju samo 5 osoba?

                                I ja sam tebi dao nekoliko linkova a imam ih jos nekoliko.Trazim vise sajtova jer na netu (za bilo koji auto) moze da se nadje milon brojeva.Ja sam te smao pitao...da li mislis da je realno da vette bude brza od gore navedenih autyomobila.Jos jedan podatak - Ford 2005 GT40 sa superchargerom i celihi 550hp ide 11.2@1\4mile. Evo i sajta http://motortrendenespanol.com/pruebas/ ... ndex5.html - Ajde ad probam ponovo.Da li mislis da ovaj auto i vette imaju isto ubrzanje?
                                Onaj sajt sto sam ti dao kaze da 'Vette Z06 ima 1/4 mile vreme 11.5 sec. Ford GT je za 0.3 sec brzi. Sta je tu cudno? GT ima 45 hp vise, ali je skoro 400 pounda tezi.

                                Da elaboriramo ipak ovaj sat.Prvo..oni kazu da je (neki tamo) test vozac uspeo da postigne 12.778sec ali da su oni ceo dan pokusavali i nisu mogli bolje od 12.966.Znaci nema govora o tvojih 12.5 koliko si reko.
                                Ako se secas sta sam ja rekao, rekao sam da Mustang Cobra radi 12.5-12.9 sec ZAVISNO DALI JE COUPE ILI CONVERTIBLE. Model koji je testiran je bio CONVERTIBLE i uradio je 12.9 sec sto znaci da je tacno ono sto sam napisao.

                                Slusas li sebe.Znaci ti pravis sve ljude (u US) na debile, gde niko nema pravo na svoje misljenje i gde svi treba "jednoobrazno" da razmisljaju, i da je skroz ok biti subjektivan.Da li znas i JENDNOG srbina koji ce da drzi stranu Zastavi u poredjenju sa drugim autom, samo zato sto je nacionalni auto.Zasto ne postoji neko u USA ko zna koliko vredi jedan, koliko drugi.Znaci strasno je koliko ti GENERALIZUJES stavri po SVIM pitanjima.
                                Rekao si da ce se Amerikanci pre sloziti sa tobom nego samnom. Ti kazes da je Sti bolji od Mustang Cobre. Jeli mislis da ce se vecina Amerikanaca sloziti sa tim?

                                Argumetovano.Po tebi je onda Vette daleko brza od Viper-a.Eto..to cak i u americkim casopisima nema
                                Evo ti pa uzivaj. AutoWeek je testirao Viper SRT-10 protiv Corvette Z06. Brojevi su malo off u poredjenju sa drugim sajtovima, ali u svakom slucaju "vette je brza od Vipera.
                                http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... 4650117995

                                Comment

                                Working...
                                X