ti branis americku auto industriju kao da si "pilgrim"
Americhki automobili i ostali (off iz 8.6 milijardi...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Ugljesa,Ford je vlasnik Volvoa,a Reno hoce da ga otkupi.
Horsepower,gde si to nasao da je Ford zaradio 2milijarde,posto se ovde po stampi non stop provlaci da Ford upada u sve vecu krizu(da ima deficit)Takva nam vremena predstoje da se ni u Americi uskoro nece prodavati kola koja toliko trose,zagadjuju itd,a konkurencija nadire i ja stvarno ne vidim kako Ford moze da se odbrani(bar iz ove perspektive)Mozda nekom rasprodajom delova koji su na gubitku i zestokom racionalizacijom proizvodnje,ali po meni nece Ford jos dugo biti ono sto jeste.Drugo,Toyota jeste broj 1 u svetu sa 9 miliona proizvedenih automobila i tendencijom daljeg rasta.Vreme ce pokazati ko je bio u pravu,da ne vodimo sada prazne price sta bi bilo kad bi bilo
Comment
-
-
Koliko imas godina kad jos ides u skolu? A imas sve te silne aute?
Ja bi rado vozio taj ford iz tvog signature-a, taj kao pickup, bas bi mi dobro dosao jer je uzice - zlatibor dosta brdovito, he he... Najozbiljnije mislim - po slici izgleda mnogo dobro, sad ne znam kakav je taj tvoj...
Za mustanga stoji da ga jedu mnogi evropljani i japanci za dorucak. Mozda su kod vas putevi pravi i nemate krivina, pa je zato 402m glavna disciplina, ali u evropi obiluju krivine i neravnine, pa nam trebaju auti koji su sigurni na podlozi, sto kaze voditelj topgear-a (bbc), mclaren slr ce pre da iscupa asfalt nego sto ce da prokliza u krivini, carrera gt, a tek kocenje kod oba auta, keramicke kocnice se pale u voznji. slr ima 5500 kubika i 628ks sa supercardzerom, a cls brabus ima obrtni moment od 1300Nm koji je neizdrziv za mehaniku menjaca pa se elektronski spusta na 1100Nm. On ima 730ks na 6200 kubika, o bugatti veyronu da i ne pricamo 1001ks 16 i 18 cilindara...
Jednostavno mentalitet je drugaciji evropljana i amera... Mada ti si evropljanin, ne znam sto toliko se cimas, vidis da te mangupi jebu. Ovde je bezakonje postala privredna grana, tako da ti ne vredi da se prepires sa ovim momcima, jebace te u zdrav mozak...1998 Volvo S40 2.0i dohc 140ps
2003 Renault Megane II 1,5 dci 82ps
Comment
-
-
Originally posted by CorsaUgljesa,Ford je vlasnik Volvoa,a Reno hoce da ga otkupi.
Horsepower,gde si to nasao da je Ford zaradio 2milijarde,posto se ovde po stampi non stop provlaci da Ford upada u sve vecu krizu(da ima deficit)Takva nam vremena predstoje da se ni u Americi uskoro nece prodavati kola koja toliko trose,zagadjuju itd,a konkurencija nadire i ja stvarno ne vidim kako Ford moze da se odbrani(bar iz ove perspektive)Mozda nekom rasprodajom delova koji su na gubitku i zestokom racionalizacijom proizvodnje,ali po meni nece Ford jos dugo biti ono sto jeste.Drugo,Toyota jeste broj 1 u svetu sa 9 miliona proizvedenih automobila i tendencijom daljeg rasta.Vreme ce pokazati ko je bio u pravu,da ne vodimo sada prazne price sta bi bilo kad bi bilo
To je upravo ono sto ja pricam. Ljudi procitaju da im je prodaja pala, da zatvaraju mesta gde se prave auti i automatski zakljuce kako je sve lose i kako propadaju.
Nadji mi dokaz da je Toyota prestigla GM jer sam siguran da nije.
Comment
-
-
Originally posted by UgljesaKoliko imas godina kad jos ides u skolu? A imas sve te silne aute?
Ja bi rado vozio taj ford iz tvog signature-a, taj kao pickup, bas bi mi dobro dosao jer je uzice - zlatibor dosta brdovito, he he... Najozbiljnije mislim - po slici izgleda mnogo dobro, sad ne znam kakav je taj tvoj...
Za mustanga stoji da ga jedu mnogi evropljani i japanci za dorucak. Mozda su kod vas putevi pravi i nemate krivina, pa je zato 402m glavna disciplina, ali u evropi obiluju krivine i neravnine, pa nam trebaju auti koji su sigurni na podlozi, sto kaze voditelj topgear-a (bbc), mclaren slr ce pre da iscupa asfalt nego sto ce da prokliza u krivini, carrera gt, a tek kocenje kod oba auta, keramicke kocnice se pale u voznji. slr ima 5500 kubika i 628ks sa supercardzerom, a cls brabus ima obrtni moment od 1300Nm koji je neizdrziv za mehaniku menjaca pa se elektronski spusta na 1100Nm. On ima 730ks na 6200 kubika, o bugatti veyronu da i ne pricamo 1001ks 16 i 18 cilindara...
Jednostavno mentalitet je drugaciji evropljana i amera... Mada ti si evropljanin, ne znam sto toliko se cimas, vidis da te mangupi jebu. Ovde je bezakonje postala privredna grana, tako da ti ne vredi da se prepires sa ovim momcima, jebace te u zdrav mozak...
Dobro sad, moja 2 auta nisu ko ta 2 iz signature. Na primer, Mustang iz signature je GT model sa 4.6L V8 motorom i 2004 godiste sa svim opcijama. Moj Mustang je 2000 godiste i ima 3.8L V6 motor (dizajn enteriora je isti). F-150 iz signature je skoro isti kao i moj samo sto je nema onakva zadnja vrata nego ima suicide doors (koja se otvaraju sa suprotne strane).
Necu reci da Mustang nebi uzgubio na stazi od Japanskog ili Evropskog auta jer sigurno bi. Ali Mustang je pravljen samo za Americko trziste i cilj Forda je da zadovolji Americkog kupca.
Comment
-
-
@ Ugljesa Ok,pogresno sam skapirao
@ Horsepower Auto blic(pod Auto bildom)-"I sluzbeno je potvrdjeno da Toyota postaje najveci svetski proizvodjac automobila.Ove ce godine proizvesti vise od 9 miliona automobila,cime ce preteci GM i zauzeti prvo mesto" Ne verujem da bi kockali svoj ugled objavljivanjem pogresne informacije
Comment
-
-
@ Horsepower Auto blic(pod Auto bildom)-"I sluzbeno je potvrdjeno da Toyota postaje najveci svetski proizvodjac automobila.Ove ce godine proizvesti vise od 9 miliona automobila,cime ce preteci GM i zauzeti prvo mesto" Ne verujem da bi kockali svoj ugled objavljivanjem pogresne informacije
I to pod uslovom da Toyoti nastavi da raste prodaja, a GM-u da pada.
Comment
-
-
Mislim da su do tog podatka dosli na osnovu planova i Toyote i GM-a za proizvodnju.Stvarno ne mogu preciznije nista da ti kazem.Ja licno ne sumnjam u ovo sto su napisali,jer se zna da se Toyota dobro prodaje na svim kontinentima..U krajnjem slucaju,ne gajim ljubav ni prema jednoj od tih kompanija,pa da budem pristrasan.Ja sam ipak vise ljubitelj Francuza
Comment
-
-
Ocekivao sam da ce ih Toyota prestici, ali ne ove godine. Citao sam pricu o tome na AutoWeek i oni su napisali da tek za oko 3 godine Toyota treba da prestigne GM.
GM cenim zato sto pravi ona vozila koja ja volim, dok Toyotu postujem zbog njenog kvaliteta (mada pocinju da gube moje postovanje nakon lazi koliko konja njihovi auti imaju i koliko trose). Ali ce Toyota ubrzo shvatiti da je dosta teze ostati na vrhu nego stici od vrha.
Comment
-
-
resek teme::OFF:
Momci, malo vise medjusobnog poshtovanja i uvazhavanja tudjeg mishljenja ce vas dovesti do znatno naprednije diskusije. Izlazite iz tih rovova!
Tema ima potencijala i to u smislu spajanja dva razlichita sveta poimanja automobila... Savet je postaviti se malo iznad priche "ko za koga navija" i doneti neki progresivan zakljuchak, npr. u kontekstu; chija se autoindustrija, u kom pravcu krece.
Comment
-
-
Nema razoga za brigu Killaz.Ipak je i Opel iz GM tabora,pa sam skroz ok sa HorsepoweromSalim se malo.Postujem ja svacije misljenje,ali ne moram i svako da prihvatim.
A mali zakljucakve se auto kompanije krecu u istom pravcu,samo razlicitim putevima
Cisto malo filozofiranja u ove sitne sate
Comment
-
-
Originally posted by HorsepowerMajstori ce ti reci da su Fordovi iz kraja 1980ih i pocetka 1990ih losi jer i jesu. Ali ovi noviji nisu sigurno. Crown Victoria je na trzistu jos od 1955 godine. Ako je lose auto - kako je 51 godinu opstala na trzistu?
Od moja 4 Forda sto sam imao (ili jos uvek imam), jedino je '92 Escort video mehanicara. '91 Taurus je bio zakon. Kupljen na otpadu, lezao je nekoliko meseci u dvoristu da ga nisam ni upalio. I jedne zime je bilo toliko snega da se Taurus nije uopste video. Dodjem kuci uvece, ocistim sneg iz dvorista i jedva sam dosao od snega do Taurusa. I ubacim kljuc u bravu, okrenem i bez problema upali iz prve.
A i za tog ti forda nevjerujem znaci lezo je 4-5 mjeseci nisi ga palio po zimi i jos vamo su zime opasne i upali iz prve???Preporucimi taj akumulator koji toliko dugo moze da ostane dobar bez paljenja,jer ove zime ovde i na ovim autima veoma je mala sansa da ce ostat 'ziv' toliko dugo jos zimi
A znas kako je viktorija ostala toliko,zato sto nisu imali bolje,posto nisu uvozili japance ni evropljane prije pa je to bila njihova ikona,ali sada zadnjih nekoliko godina GM je poceo gledat na evropska auta pa se popravio malo, i znaci poceo je pravit bolja auta od forda
Samo da dodam da su novu Corvette radili njemci,suspenziju i tuning,pa je zato toliko postignuto05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
03' inf. G35-Greddy TT narucen
95' M3 turbo-Prodat
97' M3-4 vrata automatik
95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)
Comment
-
-
Nije stajao toliko dugo, mozda 2 meseca maksimum. Ali to je bilo auto kupljeno na otpadu za $50 koga niko nikad nije odrzavao (barem u onom periodu kad smo ga prethodni vlasnik i ja imali). Na prvi pogled je izgledao kao da ga godinama niko nije vozio.
Buraz, Crown Victoria je i dan danas jedino auto u svojoj kategoriji. Ajde mozda moze i Toyota Avalon uci u tu kategoriju. Znaci Crown Victoria je uvek bila bez strane konkurencije, o kojoj ti konkurenciji iz Japana i Evrope pricas? Uz to, Crown Victoria je tek 1997 postala jedino policisko auto. Do kraja 1970ih je vladao Chrysler, kasnije Ford i Chevrolet zajedno, a tek nakon sto je Chevrolet prestao da proizvodi Caprice, 1997 godine, tek tada je Crown Victoria ostala sama.
Iako je tesko zakljuciti iz mojih komentara, ja ne mrzim Japance (ali ih i ne volim). Ima Japanskih auta koja mi se svidjaju, ali opet na kraju sve se svodi na There is no replacement for displacement.
Comment
-
Comment