Pretposlednji post iznad mog je ocit primer da ni Forum sa ovoliko tema posvecenim autogasu nekad nije dovoljan da bi se neko pravilno informisao, ako on to nece...
Pod 1, plin ide u VTI-ja kao i u bilo koju drugu Hondu, ili bilo koji drugi automobil sa pogonom na benzin - na motornu kosacicu, ako ste dovoljno uporni. VTI nije nikakav izuzetak niti po bilo cemu poseban da sad njega treba izbegavati sa plinskom ugradnjom...zasto bi? Razlog, konkretno?
Pod 2, ako se instalacija odradi profesionalno, ne postoji nikakav razlog da pocne da se ponasa kako ne treba, prouzrokuje probleme ili da radi bilo sta losije nego pogon na benzin.
Pod 3, "plin" kako ga zoves ima oktansku vrednost od ~110 oktana, znaci najmanje za 15 vise od naseg nazovi-95 oktana bezolovnog. Mislis da nas bezolovni ZAISTA ima 95 oktana, a i da ima da se 95 oktana definise kao visokooktansko gorivo?
Citajte pravilnik, dezinformacije i pausalne ocene ovog tipa se momentalno brisu!
Pod 1, plin ide u VTI-ja kao i u bilo koju drugu Hondu, ili bilo koji drugi automobil sa pogonom na benzin - na motornu kosacicu, ako ste dovoljno uporni. VTI nije nikakav izuzetak niti po bilo cemu poseban da sad njega treba izbegavati sa plinskom ugradnjom...zasto bi? Razlog, konkretno?
Pod 2, ako se instalacija odradi profesionalno, ne postoji nikakav razlog da pocne da se ponasa kako ne treba, prouzrokuje probleme ili da radi bilo sta losije nego pogon na benzin.
Pod 3, "plin" kako ga zoves ima oktansku vrednost od ~110 oktana, znaci najmanje za 15 vise od naseg nazovi-95 oktana bezolovnog. Mislis da nas bezolovni ZAISTA ima 95 oktana, a i da ima da se 95 oktana definise kao visokooktansko gorivo?
Citajte pravilnik, dezinformacije i pausalne ocene ovog tipa se momentalno brisu!
Comment