Upravu si pinhead, ja sam dosta toga cuo na tu temu... Drugim recima ugradjivanje plina se moze odraditi skoro na bilo kom benzinskom motoru, a u skorije vreme BRC je cak poceo da ga ugradjuje i na turbo dizel masine... E sad sto se tice cenjenih Vtec motora.... Tu se vec javlja problem, posto Vtec motor (varijabilno otvaranje ventila u zavisnosti od broja obrtaja) pogotovu u Vti varijantama postizu (u slucaju ugradnje plina u taj motor) vece temperature nego predvidjene sa benzinom, pogotovu sto je sam motor dizajniran da u odredjenom precentu se rashladjuje benzinom (mislim na klipove i komore) i to pod kompresijom mnogo vecom nego kod standardnih benzinskih motora! I upravo iz tog razloga BRC ili Landirenzo jos zvanicno nisu objavili njihov sistem ugradnje plina specijalno za ove motore, koliko sam ja upucen, a cak i da jesu, cena bi bila priblizno negde oko 2000 eura! Sve ispod toga je rizik po motor! A znam par ljudi koji su vozili Honde(Vtec) na plin (ugradjen ko zna gde i kako) nisu se zalili u pocetku ali kasnije su imali dosta problema sa dihtungom glave motora, pa cak i sa delimicnim pucanjem glave motora zbog pregrevanja! I na samom kraju da kazem samo kada sam jednom prilikom isao sa ortakom na ugradnju plina na Bmw 530xi 2006 kod BRC-a, koja je pritom kostala tracavih 1700-1800 eura, u razgovoru sa njihovim predstavnikom vezano bas za ugradnju plin-a na Vtec motore on mi je bas sve ovo potvrdio sto sam pisao i na kraju mi samo rekao da Vtec motori, mogu uz redovno odrzavanje da predju cak 500000 km a sa ugradnjom bilo koje vrste plina u taj motor, ta kilometraza se u najboljem slucaju prepolovljava!!! Toliko od mene...
Savet oko civic DOHC VTEC 1.6VTi
Collapse
X
-
O boze...
Svaki benzinski motor se hladi gorivom, odnosno gorivom se kontrolise temperatura sagorevanja, to je princip rada benzinskog motora, a ne nesto po cemu je specifican taj V-tec.
Najskuplji sistem koji moze da se ugradi u taj famozni Vtec je obican sekvent za 4 cilindra, ni po cemu poseban, ni po cemu razlicit od bilo kog drugog sekventa i nema razloga da kosta 2000 evra jer ne znam STA bi to uopste moglo da bude toliko specificno i skupo za Vtec plinski uredjaj, po cemu bi on to bio razlicit od nekog drugog? Ima 8 dizni, 2 kompjutera, 2 boce, sta?
Ako ni po cemu specifican sekvent moze da radi perfektno na jednom motoru iz BMW M3, koji ima vecu kompresiju nego bilo koji 1.6 vtec, zvog cega ljudi izmisljaju mudrolije i mistifikuju ugradnju gasa u jedan ni po cemu bas TOLIKO specifican motor kao sto je taj Hondin - meni nije jasno.
Comment
-
-
imas dodatne komplikacije oko podmazivanja, moras ugraditi sistem koji ima dodatno podmazivanje ventila i sjedista ventila (flashlube). radi plin i bez flashlube sistema ali pitanje je do kada."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
...i to je CEO problem?
Flashlube nije nista novo niti komplikovano, niti je Honda jedina koja zahteva takav sistem.
Price o nekakvom hladjenju gorivom, sistemu od 2000 eura, ne moze da radi jer je motor specifican...svasta.
Opet na pocetak, svi problemi vezani za gas nastaju iskljucivo zbog NESTRUCNE INSTALACIJE, ne samo na ovom vec na bilo kom motoru. Ako "majstor" ne zna da motor zahteva Flashlube, to je vec vas problem, odnosno odabir majstora...
Comment
-
-
110 europljana u hr.
ma naravno da je osnovno ugradnja u iskusnom i kvalitetnom servisu
i naravno da to nije nis "svemirsko" i skupo.
sto se tice pregrijavanja, kupis si block guard dodatak za brtvu glave...iako dosta ljudi koji su ugradili imaju prituzbe ali oni su ugradjivlai block guard na turbo motore."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Originally posted by sri98sale, u HCS delu postove mogu da brisu samo Honda i level, a sto se tice voznog parka koji poseduje 206, a i plina vezano za doticnog, prelistaj malo forum.
ajmo malo preko da vidimo koliko se to plin ugradjuje???
Ajmo Jesse J. da predlozimo da stavi plin, zasto da ne!?
@boskombo...matori svaka cast za post...
@206...ovde se spominje vti motor, a ne bmw m3, x5 i druga cuda muda...ja sam rekao plin ne u vti motor a ti i dalje svoju politiku...
motor je jednostavno specifican...ne prija mu plin...skracuje vek trajanja motora...idi kod bilo kog ovlasćenog servisera honda auta i pitaj za preporuku...i vazno da ovde izgleda samo ti imas predznanje i iskustvo o ugradnji plina u vti motor i niko drugi...
...hvala prijatno dovidjenja...Mess with the best, die like the rest!!!
Comment
-
-
Ne, ja samo hocu da mi se objasni ZASTO je problem staviti LPG na taj auto i STA kokretno mu smeta kod toga? To izgleda niko ne zna da objasni, pa ljudi lupaju svakakve gluposti...
Plin se stavlja i na mnogo komplikovanije motore nego sto je taj VTEC. Tebi je kao razlog navedeno da, izmedju ostalog, taj motor ne trpi plin zbog visoke kompresije. Glup i netacan argument, zato sam i naveo primere ugradnje na motor sa vecom kompresijom nego VTEC kome LPG ne smeta. Dakle, razlog nije visoka kompresija.
Trose se lezista ventila - ok, Flashlube resava problem.
Sta je dalje receno - ne valja gas jer se VTEC motor, odnosno klipovi i komore hlade benzinom - ovo je slucaj kod SVIH benzinskih motora.
Dakle, STA je u stvari problem?
Sve sto sam dobio kao odgovor i razlozi su nebuloze, ko god da ti je dao takve "razloge" i "informacije" svaka mu cast. Kakav je to odgovor "ne prija mu plin"? Cemu ne prija? Zasto? Da li mozda ovlasteni serviser i prodavac Hondi misli da mu nase 90-oktansko gorivo (koje se deklarise kao 95) prija u nesto vecoj meri nego pravilno odradjen LPG uredjaj i gorivo od 100+ oktana?
Pustite takve price, ne prija mu plin, ne valja, ne moze na taj motor i slicno. Ako zelite neku diskusiju po ovom pitanju, onda lepo argumentujete ZASTO i STA ne valja. Idi kod servisera, uvoznika pa pitaj...ok, ti si vidim isao, rekli ti gomilu gluposti koje veze sa mozgom nemaju.
Prema tome, za SVAKU preporuku a ne svoje MISLJENJE, ovde morate dati argumente, a ne trucanja tipa ne valja, ne trpi gas, i slicno...
Comment
-
-
Originally posted by sale vtiOriginally posted by sri98sale, u HCS delu postove mogu da brisu samo Honda i level, a sto se tice voznog parka koji poseduje 206, a i plina vezano za doticnog, prelistaj malo forum.
Comment
-
-
Ne bih da ulazim "jako" u ovu raspravu, ali imam je i sam na poslu gotovo svakodnevno sa kolegama iz firme.
Saletova politika je da na "dragulj" kao što je taj motor ne ide plin i Ja ga u potpunosti podržavam i slažem se sa njim!
Nemam neki konkretan razlog zašto i možemo da pričamo do sutra što se mene tiče... ali dokle god se ne pojavi inžinjer HONDE, ili bilo koga drugog, i kaže:"od sutra serijski proizvodimo vozila na TNG (ili šta već) jer je to bolje" , niko me neće ubediti da treba budžiti plin u nešto što radi savršeno tako kako jeste!
Originally posted by aztecyDali se moze ubaciti plinski uredjaj ili ne?
Odgovor je da može, naravno, ali to ne znači i da treba.
Ako hoćeš da se vozikaš jeftino i stavljaš plin evo ti moj 1.3 civic koji troši k'o upaljač za taj Tvoj pa se kotrljaj.Nemam potpis!
Comment
-
Comment