Savet oko civic DOHC VTEC 1.6VTi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sale vti
    CBC Senator XXL
    • 05.12.2007
    • 316
    • bgd-zemun
    • ctr

    #61
    Eee, i ja sam imao taj trip kao i doca kada sam uzeo auto a jos nisam imao pojma na koji nacin auto radi...

    I jos jedan savet (ne znam dal smem da ga dam) posto ima profesionalaca koji sve znaju, tj vodič su za neupućene...

    u pocetku polako sa autom dok se skroz ne oseti i stopi covek sa njim jer moze da bude poprilicno zeznuto kada kao sto kazete auto poludi a vi ne mozete da se obuzdate...ja sam bukvalno posle kupovine auta ucio ponovo voznju, ni dan danas je nisam naucio...i posle toga u koji god da sednem /cista istina/ nije mi to to...jednostavno j..eni vtec usao u krv...
    kolege koje voze isti motor mogu isto da potvrde...
    Mess with the best, die like the rest!!!

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #62
      ja bolujem od druge boljke pocinje istim slovom samo se zove VRIS
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • 1nsane
        CBC Senator XXL
        • 28.05.2007
        • 388
        • Umcari - Grocka

        #63
        Eeeeee doco, dugo ti je trebalo da otkrijes zasto ti ovde pola foruma zavidi . Samo pazljivo, ako ga kidas do max. obavezno smanji interval zamene ulja, cisto iz predostroznosti. Sto se audija tice, u prednosti si, ostalo zavisi od tebe. Zelim ti jos puuno zadovoljnih osmeha uz pogled u retrovizor kada nekoga ojadis .
        NO BRAIN
        NO PAIN
        1_N_S_A_N_E

        Comment

        • V-Tec
          CBC Senator XXL
          • 30.06.2006
          • 1615
          • Beograd
          • '89 Civic d16a6

          #64
          Originally posted by 1nsane
          Sto se audija tice, u prednosti si, ostalo zavisi od tebe.
          Necemo sada da preterujemo, uobrazice se covek!
          Taj Audi ako je neki V6 quatro male su sanse da ce ga dobiti vti...
          shuto-expressway.com

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #65
            Originally posted by aztecy

            I hoce li se nesto pokvariti u motoru ako ga i dalje tako jurim?
            Ja tako teram svaki dan i jos uvek se nista nije pokvarilo.

            Ali, kao sto rece sale, prvo treba jos malo da se uci kako se vozi, a nakon toga tesko da ces biti ispod 5500 rpm.
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • Johnny B lude
              CBC Senator XXL
              • 06.04.2007
              • 463
              • Beograd

              #66
              AAAAAA, zavidim coveku, ali ne toliko na vti-u, vec upravo na osecaju da na TAJ nacin saznas sta je vtec!!! Al' je tu radio adrenaliiiiin
              Mislim da se doca tresao, ko pacijent pre operacije.
              ... Boze, dozvoli mi da ti dokazem da me novac nece iskvariti...

              www.hondaclub.co.rs

              Comment

              • markokg1982
                CBC Senator XXL
                • 19.05.2007
                • 409
                • Kg-Bg

                #67
                jos kaze kao da ga je katapult uzeo po svoje
                to je bio jedan od najlepsih postova koji sam procitao. sa njegove strane tako spontano a mi ni malo iznenadjeni
                http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

                Comment

                • aztecy
                  CBC Član
                  • 09.01.2008
                  • 14
                  • Skoplje

                  #68
                  Hejjjjjj ljudi, audi nije uspeo ni da ubaci u drugu brzinu, a hondica je vec bila dalekoooooooo
                  Pa ovo nije obicni gradski auto vec fantom! Potpuno je Bane bio u pravu kad je pretpostavio sta ce kolega reci, da je audi raskosniji, da nije za divu voznju i da je elegantniji...mada mu se u ocima videlo da strastno prizeljkuje da bar jadnom sedne u Hondicu .... hehe nece Boga mi!!!
                  Nego sada je i moja cura poludela i hoce se trkati sa koleginicama koje voze Tico i Matiz ha, nemogu se uzdrzati od smeha...
                  Slikao sam Hondu, evo vam i slike, pa mi kazite sta mislite.

                  Pozdravljam vas.....aha sacekajte, kako se moze proveriti ulje, jel to moram kod majstora ili postoji neka sijalica koja svetne cim se treba to promjeniti. Opela koji sam vozio, svakih 3 meseca sam ga nosio na kontrolu kod ovlascenod servisera, pa tamo su mi to sve radili prema rasporedu za redovni servis. Dali je to ispravni nacin da nastavim i sa Hondom ili mogu i ja sam to proveravati?

                  Eto... Pozdrav manijacima sa sajta

                  Dr. AZTECY








                  Comment

                  • sri98
                    Admin od Trpeze
                    • 24.10.2004
                    • 7262
                    • Republic of Konjarnik
                    • Toyota Corolla E 210

                    #69


                    Pravi oblik karoserije za te "prozivke" po gradu, deluje mi vrlo interesantno.
                    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                    Comment

                    • Bane R
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2006
                      • 1769
                      • Beograd

                      #70
                      Nivo ulja proveravaš isto na svim kolima .

                      Parkiraš auto na ravnom i pustiš da se ulje slegne. Da bi se skroz sleglo, potrebno je par sati, ali je najbolje da pogledaš ujutru kad znaš da se sve sleglo.

                      Kad otvoriš haubu između hladnjaka i motor (tu odma ispred tebe kad gledaš pod haubu) po sredini imaš šipku koja se izvlači (to žuto u visini Honda znaka). Izvuci je do kraja i na dnu ćeš vidtedi kako je šipka udubljena ili obeležena na neki sličan način 15-20mm. Donji deo, tog nekog obeležja, ti je minimalan nivo ulja u motoru. Gornji deo je maksimalan. Ne valja da imaš ni manje niti više, nego između.

                      VTIevi popiju ulje kada su u VTECu, dakle preko 5500rpm. Ako je motor zdrav i ako se vozi polako, praktično neće trebati da se dolije. Ali uz oštriju vožnju potrebno je malo doliti ulja između dve promene ulja.

                      U svakom slučaju, ulje treba makar par puta mesečno proveriti, kako na VTIu, tako i na svim drugim kolima .

                      Comment

                      • Bane R
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2006
                        • 1769
                        • Beograd

                        #71
                        Što se tiče onoga što je vlasnik Audija rekao, to je standardna priča kod ljudi sličnih automobilskih afiniteta kada ostanu bez argumenata. Eno pojavio se novi GTR i prvo su ga par meseci napadali i Nisan kako laže i sve tako. Na kraju su ostali bez argumenata i pitali: "je l ima full opremu, je l udoban, je l pregledan" - jeste brate .

                        Nego nazad na topic.

                        Imaj na umu da Honda daje (mada realno, svaki kvalitetan motor, ispravan, naštelovan i kvalitetno mapiran još u fabrici) u što višim obrtajima. Ako već voliš da se trkaš, a vidim da voliš, moraš da voziš VTI pred blokadu. Znači brzine menjaj tek kad pređeš 8000rpm. U suprotnom nećeš iskoristiti pun potencijal bilo kog, na ručito tog Hondinog motora.

                        PS. I nemoj da padaš na priče kako brzine treba menjati "da ti padne na ove obrtaje" ili "da ti padne na najveći moment" ili da "posle najveće snage ne treba vrteti motor"... Te priče nisu tačne. Obzirom na krivu momenta VTI motora, moraš da ih voziš skroz do blokade (ali da ne pipne blokadu) kako bi ih izvuko 100%.

                        Comment

                        • sri98
                          Admin od Trpeze
                          • 24.10.2004
                          • 7262
                          • Republic of Konjarnik
                          • Toyota Corolla E 210

                          #72
                          Lepo si to napisao, samo sto nisi rekao da je blokada na 8200 rpm.
                          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                          Comment

                          • markokg1982
                            CBC Senator XXL
                            • 19.05.2007
                            • 409
                            • Kg-Bg

                            #73
                            hoce BaneR da ga navuce da sam otkrije gde je blokada
                            http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

                            Comment

                            • skyline
                              CBC Senator XXL
                              • 31.07.2007
                              • 3149
                              • Cacak

                              #74
                              jaaaaaooo, kako vam bre zavidim na tih 8200 i na tom rasnom atmosferskom zvuku


                              doco, autic ti je bombonica i bombica
                              prelepo izgleda

                              a sto se tice kacenja raznoraznih primaca, sigurnih u superiornost svojih masincina, jos jaca scena od scene kad ih neka porodicna hondica odvali od zivota je scena kada na kraju stanes i pustis ih da te stignu i kad na njihovo pitanje sta bre imas pod haubom, dobiju odgovor 1.6

                              tog momenta treba snimati njihove zbunjene face


                              meni je jako krivo sto meni auto ne izgleda nevino kao ova i ostale Honde i sto narod nece da se kaci sa svojim mocnim TDI-jevima, GTI-jevima, V6-icama....

                              mada, kad sam uzeo auto nakaci mi se lik sa novim A6 2.7tdi sa preko 180ks, kracim menjacem, i brdom obrtnog momenta na 2000o/min, sa kojim je navikao da prozdire sve redom na putu

                              nakon kruga u jednom bulevaru ja stajem i on me pita "sta ti je pod haubom"
                              ja kazem 2.0
                              kako ide tako *ebote, ne mogu da te "u'vatim za branik"
                              ja mu dodam 2.0, ali turbo
                              on kaze aaahaa
                              vidim ja kad tresnes po gasu da po 30-40 metara setas levo-desno , ali ubrzavas tako da nema sanse da te uhvatim

                              tad mi je inace auto jaako lose isao
                              Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                              Comment

                              • Bane R
                                CBC Senator XXL
                                • 27.03.2006
                                • 1769
                                • Beograd

                                #75
                                Pa dobio bi te on da nema moment na 2000, nego na 7000. Samo što on ne da nema momenta 7000, nego on uopšte nema 7000rpm

                                Comment

                                Working...
                                X