@driverGT
Najlakše je bilo izmeriti potrošnju do CG jer je pri polasku sipan pun rezervoar, a opet ponavljam većina puta pređena je u V brzini do 100-ke.
Na pojedinim delovima išlo se i do 180, ali na putu od 570 km takvi kratkotrajni izleti su potpuno zanemarivi.
U Bosni svakako je put sa više uspona i nizbrdica i OK možda nije baš za V-u (osim ako nema i VI).
No setimo se pojave MB 190, "troši manje od fiće" pri 90 a ima 1997 ccm i 1200kg, ali i Cw 0.33!
Da li kec pri 140 troši manje od 635?
Mnogi bi se iznenadili koliko bi trošio npr. Porsche 911, pa i 635 kada bi se vozili svo vreme iza tvog Aven****.
Velike mašine s lakoćom odrade ono gde većina zalazi duboko u neoptimalan režim rada. U GT klasi poput pomenutih, motori su od najbolje sorte. I bez obzira na sportski karakter neretko mogu biti lideri u specifičnom iskorištenju snage po utrošku goriva, tj. efikasnosti.
Najlakše je bilo izmeriti potrošnju do CG jer je pri polasku sipan pun rezervoar, a opet ponavljam većina puta pređena je u V brzini do 100-ke.
Na pojedinim delovima išlo se i do 180, ali na putu od 570 km takvi kratkotrajni izleti su potpuno zanemarivi.
U Bosni svakako je put sa više uspona i nizbrdica i OK možda nije baš za V-u (osim ako nema i VI).
No setimo se pojave MB 190, "troši manje od fiće" pri 90 a ima 1997 ccm i 1200kg, ali i Cw 0.33!
Da li kec pri 140 troši manje od 635?
Mnogi bi se iznenadili koliko bi trošio npr. Porsche 911, pa i 635 kada bi se vozili svo vreme iza tvog Aven****.
Velike mašine s lakoćom odrade ono gde većina zalazi duboko u neoptimalan režim rada. U GT klasi poput pomenutih, motori su od najbolje sorte. I bez obzira na sportski karakter neretko mogu biti lideri u specifičnom iskorištenju snage po utrošku goriva, tj. efikasnosti.
Comment