U rezervoar od 45 litara stalo preko 60

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alien108
    CBC Veteran
    • 03.06.2008
    • 129
    • Beograd

    @driverGT
    Najlakše je bilo izmeriti potrošnju do CG jer je pri polasku sipan pun rezervoar, a opet ponavljam većina puta pređena je u V brzini do 100-ke.
    Na pojedinim delovima išlo se i do 180, ali na putu od 570 km takvi kratkotrajni izleti su potpuno zanemarivi.
    U Bosni svakako je put sa više uspona i nizbrdica i OK možda nije baš za V-u (osim ako nema i VI).
    No setimo se pojave MB 190, "troši manje od fiće" pri 90 a ima 1997 ccm i 1200kg, ali i Cw 0.33!
    Da li kec pri 140 troši manje od 635?
    Mnogi bi se iznenadili koliko bi trošio npr. Porsche 911, pa i 635 kada bi se vozili svo vreme iza tvog Aven****.
    Velike mašine s lakoćom odrade ono gde većina zalazi duboko u neoptimalan režim rada. U GT klasi poput pomenutih, motori su od najbolje sorte. I bez obzira na sportski karakter neretko mogu biti lideri u specifičnom iskorištenju snage po utrošku goriva, tj. efikasnosti.

    Comment

    • JAPANX
      CBC Senator XXL
      • 10.08.2006
      • 2159
      • Beograd

      sve je to lepo ali on u jednom radnom taktu zahvati 3 puta vise smeshe nego ovaj sa malim motorom...

      Comment

      • Heinz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 1027
        • Beograd, Voždovac
        • Avensis 2.0 D4D

        I napravi 3x više rada.
        Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

        Comment

        • JAPANX
          CBC Senator XXL
          • 10.08.2006
          • 2159
          • Beograd

          zamisli da vozis auto od 3500cc na 2000 obrtaja, ne ba s tacan ali slican ekvivalent tome je auto 1200cc na 6000 obrtaja...

          ili aj da idemo u obrnutom smeru... vozis auto od 1200cc na 4000 obrtaja sto je neki optimum max brzine u petoj... sa autom od 3500cc da bi prisao takvoj potrosnji, morao bi da drzis gas na vrhu i da ne predjes 1300 obrtaja... ako predjes, pojeo si vishe goriva....

          mislim, mali laki automobili malo trose, veliki puno trose, nema kompromisa i nema gledanja u proizvodjaca, takva je fizika...

          Comment

          • Gruja
            CBC Senator XXL
            • 09.02.2006
            • 614
            • Bgd
            • Alfa 75 TS

            Generalno tacno, ali moze se posmatrati i iz drugog ugla...

            Mali motor od 1200ccm zbog malo snage ima i kratak prenos pa da bi isao 120 mora da bude na 4000 obrtaja...

            Veliki motor moze to i sa 2000... Zar ne?
            I eto ustede... U ovom slucaju...
            Za druge uglove gledanja druge i kalkulacije...
            Transaxle u krvi...

            "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

            Comment

            • JAPANX
              CBC Senator XXL
              • 10.08.2006
              • 2159
              • Beograd

              peta brzina je svima slicna...

              Comment

              • Heinz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 1027
                • Beograd, Voždovac
                • Avensis 2.0 D4D

                Originally posted by JAPANX
                mislim, mali laki automobili malo trose, veliki puno trose, nema kompromisa i nema gledanja u proizvodjaca, takva je fizika...
                Rekoh već negde da je BMW M3 potrošio manje goriva na stazi od Priusa, a vozili su istom brzinom.

                Zavisi i kako se vozi, a ne samo šta se vozi.
                Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                Comment

                • JAPANX
                  CBC Senator XXL
                  • 10.08.2006
                  • 2159
                  • Beograd

                  dobro, negde si rekao vec da je na nekoj stazi neki m5 potrosio manje goriva od nekog priusa...

                  imam ja drugara tako koji svaki dan kupuje drugi auto negde na nekoj stazi iz neke kombine.. na kraju zavrsi sa svojom korolom '90 ali bitno da on zna kako je negde neko nekada preko 7 mora i 7 gora potrosio manje za neki auto, izaslo ga jeftinije... samo mi ne ide u glavu zasto se to ne desava u nekim normalnim okolnostima nego samo na nekim tamo stazama u nekim tamo pricama

                  nemoj pogresno da me shvatis ali ako je neki auto rastelovan a drugi pod fabrikom, njihova komparacija je skroz losa...

                  ja kazem, generalno, automobili sa manjom kubikazom manje trose iako vozim 2.0cc ja se ne palim da komsijin auto isto trosi kao moj jer je amnji motor pa se muchi nego lepo znam sta vozim i koliko para dajem na benzin ali kad stisnem gas moj auto povuce...

                  Comment

                  • Alien108
                    CBC Veteran
                    • 03.06.2008
                    • 129
                    • Beograd

                    Imam osećaj da sam na naki način započeo ovo sa potrošnjom, pa da pojasnim stvari iz mog ugla.
                    Mali automobili u normalnim uslovima exploatacije svakako manje troše od onih sa većim motorima i većom težinom, tačka!
                    Ali...
                    Postoje okolnosti pod kojima može biti i obrnuto, baš kao što svako pravilo ima i izuzetaka.
                    Način vožnje također igra značajnu ulogu što sam puno puta dokazao mnogim nevernim Tomama od kojih su me neki čak kritikovali za prečestu upotrebu menjača.
                    Moj ćale je prvi uvideo da na otvorenom putu mogu njegovim autom potrošiti manje i pri tom ići brže.
                    Kada je u pitanju visok ritam vožnje, to ide u prilog automobilima sa jačim motorima koji su za tu svrhu i predviđeni i projektovani, zato je i moguć paradox u kom Prius više potroši od M3. Jednostavno Prius i bilo koji sličan njemu nije optimizovan za takav vid exploatacije, tj. kada bi se M3 koristio kao i većina u normalnim uslovima exploatacije, zna se kakav bi odnos potrošnje bio tada.

                    Comment

                    • sri98
                      Admin od Trpeze
                      • 24.10.2004
                      • 7262
                      • Republic of Konjarnik
                      • Toyota Corolla E 210

                      Malo ste zaboravili naslov teme????
                      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                      Comment

                      • driverGT
                        CBC Veteran
                        • 29.09.2004
                        • 154
                        • Zemun

                        Ma u redu je to...ALi ja nisam imao iskustva da vozim kola koja tako malo trose...Stvarno mi je to neverovatno.A inace sam se naslusao takvih gluposti u zivotu o kolima da me muka hvata.Drug koji je radio 2 godine masinsku obradu motora u jednoj nasoj poznatoj masinskoj radionici pocne da mi prica kako radi motor.Ja vidim da nema pojma pa se pravim da ne znam i pocnem da ga ispitujem da mi objasni.Kaze dizna toci gorivo u klip i kada se klip napuni gorivom do vrha onda eksplodira.A ja stao i ne mogu da verujem sta prica.Pitam ga, a reci mi onda gde je tu ulje u svoj toj prici.Kaze ,ulje posle eksplozije kroz ventil udje i ohladi klip,na brzinu...A koliko skidas sa glave kad je obradjujes,pitam ja...A on kaze ,pa malo,onako...Inace zavrsio je visu masinsku skolu.Deset dana sam se cudio i pitao se kako je to moguce..
                        A ja znam da kada sam god vozio kola sa npr 3.0 kubika da su trosila 2 puta vise nego neka sa recimo 1.3..bez obzira na nacin voznje.Recimo honda je kao stedljiva,a vozio sam hondu crv 2.0 bezninac.Mislim da ima 150 ks.I jos automatik.Ta kola strasno trose.Ne mogu da izrazim u litrima uopste,vec samo u rezervoarima...A vlasnik kaze desetak litara....E zato sam ja nepoverljiv

                        Comment

                        • dekideki
                          CBC Senator XXL
                          • 26.07.2005
                          • 1914
                          • Beograd

                          (jedan od mojih prvih postova na forumu, cetvrtak, 25. avgust 2005.)
                          Originally posted by dekideki
                          Elem, da ponovim ono sto napisah juce u temi "Cena auto-gasa"

                          Citat:
                          Doziveo sam danas jako lose isustvo sa pumpom izmedju Secerane i JP na banovom brdu, kod ade.

                          Imam bocu 55l (44l) a tip uspeo da mi sipa 56.56l (1809.92din). Zagledao se ja negde drugde, odlutale mi misli, i - zamalo nisam pao u nesvest kad sam pogledao u cifru!!!

                          Odneo sertifikat za bocu i fiskalni racun kod Shefa i dobio objasnjenje: "Mozes da ze zalis, evo ti - ovi izdaju sertifikate za tocionice, pa proveri kod njih - mi garantujemo da su merni instrumenti ispravni."
                          Pitam ja banalno pitanje. Kako je moguce sipati 56.56l u 55l bocu???
                          "Znas, gas se malo sabije... plovak ti ne valja... (lovato, ugradjen pre mesec dana, sipano u nju nikad preko 46.5l), nas aparat ima 10-12 bara... i eto, sta da ti kazem?"

                          Odem ja ko pop.... kod mog majstora da ga pitam za plovak i kako moze da me laze tako na pumpi, kad on meni: "Kako je moguce? Pa pokrali su te. Da si terao stvar do kraja, poslali bi te da testiras bocu sto kosta ko djavo i nista na kraju ne bi uradio." Plus saznam da su mi jos dva ortaka bili tamo i sipali im takodje 10 litara preko realnog, i nisu hteli da im plate, pa su rekli ajde dobro i pustili ih!? (doduse, ortaci su im rekli da ce da im porazbijaju sve tamo ako im naplate pun iznos)

                          tako da... ne znam ni sam. poslusacu majstora da 300 dinara nije vredno zivaca.
                          .

                          Comment

                          Working...
                          X