U rezervoar od 45 litara stalo preko 60

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    99% pumpi opremljeno je GALEB FP 550 fiskalnim stampacima. Za komunikaciju sa racunarom koristi se RS232 port. Salje se najobicniji TXT fajl u formatu razumljivom naravno za stampac. Fajl salje ili aplikacija ili neki od veznih programa.

    Nevidim kako fiskalni stampac moze da spreci kradju goriva na pistolju u vidu laznog ocitavanja protoka i slicno...
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • muamua
      CBC Veteran
      • 25.02.2006
      • 194
      • muamua

      ..........

      ......ne znam da li sam napisao ali onaj merac na fabiji koji meri potrosnju na kontrolnoj tabli nije tachan....
      ...leva traka nije za sporu voznju...

      Comment

      • Zeljko
        CBC Veteran
        • 22.05.2006
        • 115
        • Kać
        • Fiat Bravo

        Brick, pisao sam sve ovo bez gneva i bilo kakve racunice, vec samo svesan stvarnosti i zato sto vise verujem ljudima kojima u bocu za LPG od 33l sipaju 37l LPG plus sto nije bila prazna, nego bilo kojoj inspekciji.
        Jos jednom, nemam prakticno iskustvo sa sistemima na pumpama, samo sam bio povucen tvojom pricom da su su racunari glupi i sprecavaju svaku mogucnost malverzacije, naravno uz nepogresivu inspekciju .
        Sto se tice tehnicke mogucnosti, mislim da nema potrebe da bilo sta dokazujem, na ovom nivou elektronike. Elektronika i racunari rade za onog ko je platio njihovu ugradnju, pa skoro sve sto pozeli.

        ti si nešto pobrkao lončiće, sipaš benzin u LPG rezervoar, a za LPG pumpe sanjaš kako da tehnički manipulišeš, i na kraju sve ti se pomuti Smesko
        Mislim da si odlicno razumeo sta sam hteo reci u prethodnom postu, radi se o pogresnom merenju, nameri "savesnih" vlasnika pumpi (pronadji mi mesto gde si dosao do zakljucka da se sipa benzin u LPG bocu)
        Brick da li vise verujes da LPG promeni zapreminu od 26.4l do 37l+prethodno stanje~40l pri prelasku iz rezervoara pumpe do rezervoara na autu-toro boca na Floridi kod laki5 na 20 Cº. Sada neka bude da postoji odstupnica tipa mozda je boca ipak veca (mozda ti ni to nije dosta, mozda i ta LPG boca ima prelivnu posudu Smesko ili u spoljnjem punjenju-cevi ostane 10+ litara ), ali koooliko veca boca treba da bude-ako mu je ispravan ventil-50l, ako je neispravan ventil onda min 40l. da li to moze da stane u mesto za tocak od Floride 13". Kada si toliki legalista, da li je taj proizvodjac boca moze da prodaje boce razlicite zapremine od one na koju su deklarisane, valjda i to neko kontolise (papir od boce traze na atestu). Problem je sto on nije jedini kome se to desilo, procitao sam jos par slicnih prica ovde na forumu, a slusao sam i price iz prve ruke bas za LPG gde sigurno nema prelivnih posuda.
        Mislim da za pricu o nameri kradje nije bitno koje je gorivo u pitanju, ovaj primer koji je izneo laki5 sam iskoristio iz pomenutih razloga-nema prelivne posude, tacno se zna zapremina, u cev spoljnjeg punjenja ne moze da stane xx litara.

        Sto se tice posta profesionalca, isti taj profesionalac je spominjao plombe na strujomerima i godine zatvora, tu pouzdano znam da nije u pravu.

        Jos nesto, nisam ovo shvatio kao nadmudrivanje vec kao iznosenje svog misljenja. Posto mi tvoj prethodni post lici na nadmudrivanje, a vec je dovoljno receno da je svako mogao izgraditi svoje misljenje, zavrsicu pricu sa ovim postom.

        Comment

        • driverGT
          CBC Veteran
          • 29.09.2004
          • 154
          • Zemun

          @Alien108

          Ispada da toyota dizel trosi vise od bmw 635csi...Pa ko je tu lud...Ne mogu da verujem da ti je potrosnja u bilo kojem rezimu bila 7.7 litara...
          Pa ja sam vozio bmw 730i i potrosnja je uvek od nekih 18-25 litara....Jeste da je to motor novije konstrukcije ali je to veliki auto i veliki motor...Ali ko zna...Moj mozak jednostavno to ne moze da shvati...Mozda gresim ali tako je...Meni je na magistralnom putu gde cetrtom brzinom vozim 80 na sat i ima dosta krivina i gore dole puta otrosnja gotovo uvek bila preko 8 litara dizela...Ali vec me nerviraju price o potrosnji...Ja znam koliko kola meni trose i nista mi nece pomoci ako mi neko kaze da mu ista ili slicna kola trose duplo manje...

          Comment

          • Alien108
            CBC Veteran
            • 03.06.2008
            • 129
            • Beograd

            Od svih BMW-a u koje je ugrađen ovaj motor od 3.5l, 635 troši najmanje i u svoje doba bio je lider u tom segmentu.
            Moji Mercedesi od 2.8l trošili su u proseku do 50% više, a 300E sa autom. menjačem koji sada koristim u gradu na ide ispod 16l (sreća pa ima i plin). Inače sve sedmice troše mnogo zbog velike težine i drukčijeg prenosnog odnosa.

            Do CG nema autoputa i prosek nemože biti velik. Najčešće se vozi u kolonama između 60 i 80km/h, za 635 to znači u V brzini. Ono malo deonica gde se potegne više ili pretiče je procentualno premalo da bi značajno uticalo na potrošnju.
            Uostalom slične podatke o potrošnji 635 navode i drugi korisnici ukoliko je to ovde uopšte bitno.

            Ako Avensis pri proseku od 80 troši oko 8l, onda je u rangu sa npr. starom W124 250D koji garantovano neće popiti više od nje u istim uslovima, i zašto 80 u IV-oj?

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              samo sam bio povucen tvojom pricom da su su racunari glupi i sprecavaju svaku mogucnost malverzacije
              ajde onda drugačije, biće ti jasnije o čemu je ta priča.
              računar je, da baš tako, glup i ne ume da razlikuje da li u ruci pištolj za točenje benzina u rezervoar Fabie drži Mika, Pera, Laza, pumpadžija, vlasnik auta, ili bilo koja osoba.

              dakle računar nema pamet da prilagodjava odbrojavanje litara sipanog benzina prema osobi koja toči ili prema modelu auta u koji se toči.
              računar kao mašina je dovoljno pouzdan da se može smatrati da je nepogrešiv u izvršavanju svoj algoritma.
              kako je računar apsolutno nedostupan tj blombiran time se može smatratio i da je sprečena moguća malverzacija nekog spontanog uticaja korisnika.

              Sto se tice tehnicke mogucnosti, mislim da nema potrebe da bilo sta dokazujem, na ovom nivou elektronike
              ma dobro, tvoje je mišljenje da su postojeće elektronski automati i ceo sistem toliko jednostavni da si ti u stanju da manipulišeš njihovim radom.
              možda jeste tako, ja sam te zamolio da obrazložiš te tvoje mogućnosti uticaja na rad automata.

              Elektronika i racunari rade za onog ko je platio njihovu ugradnju, pa skoro sve sto pozeli.
              potpuno se slažem. u konrektnom slučaju automata za točenje to su fabrika koja je proizvela automat, država koja ga je ugradila/ pustila u rad nakon pregleda i plombiranja i vlasnik pumpe koji se obavezao da koristi automat na tačno odredjeni način.

              oni su ti koji su platili i koji naredjuju računari kako i šta da radi, tj obračunava istočeni benzin.

              Mislim da si odlicno razumeo sta sam hteo reci u prethodnom postu, radi se o pogresnom merenju, nameri "savesnih" vlasnika pumpi (pronadji mi mesto gde si dosao do zakljucka da se sipa benzin u LPG bocu

              nisam te razumeo kako je sipanje benzina u Fabiu povezano sa
              LPG promeni zapreminu od 26.4l do 37l+
              LPG na bilo koji način. a pogotovu kako je povezana ugradnja kako si naveo nekog oscilatora za simulaciju protoka ?

              Jos nesto, nisam ovo shvatio kao nadmudrivanje vec kao iznosenje svog misljenja. Posto mi tvoj prethodni post lici na nadmudrivanje, a vec je dovoljno receno da je svako mogao izgraditi svoje misljenje, zavrsicu pricu sa ovim postom
              izneo si mišljenje, ja te pitam da ga obrazložiš na osnovu čega si formirao takvo mišljenje o lakoći manipulacija postupkom merenja.

              priznajem, da ne verujem da će neki pumpadžija doći do automata i ugraditi nekakav prekidač i odjednom automat kompletno zaluditi, i to baš za odredjene marke i modele vozila.


              pogrešno si protumačio post
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Zeljko
                CBC Veteran
                • 22.05.2006
                • 115
                • Kać
                • Fiat Bravo

                `Ajde da probam jos jednom, da tebi bude jasnija moja prica.

                Racunar izvrsava zadati algoritam, radi veoma pouzdano i za njegovo funkcionisanje nije bitno ko sipa gorivo (radnik ili kupac)-slazem se.

                Ja kazem da racunar i dodatna elektronika za merenje MOGU da se programiraju tako da u zavisosti od komande pokazuju razlicite vrednosti merenja. Zaista mislim da nema potrebe sa tehnicke strane da se dokazuje da je to moguce, ne zato sto je elektronika jednostavna vec zato sto je elektronika mocna. Nisam napisao da svu tu elektroniku moze da implementira neki tocilac, vec da moze da je ugradi neko po zahtevu vlasnika pumpe (profesionalac koji se bavi elektronskom automatizacijom). Opet nisam napisao da ce neko negde da pritisne neki taster i aparat da poblesavi, vec ce se izabrati drugi algoritam-mod merenja, koji ce nepogresivi racunar takodje besprekorno obaviti. Da li ce se algoritam birati preko tastera, daljinskog, tastature racunara ili neceg desetog nije bitno. Dakle ovde sam napisao da je to MOGUCE izvesti, nisam napisao da je to praksa svih vlasnika pumpi ili bilo koje pumpe konkretno.
                Shvatam da bi trebalo da nadlezna inspekcija sve proveri i ne dozvoli takve radnje, ali sa jedne strane nisu to prepravke koje se vide iz aviona, a sa druge strane da li su retki slucajevi kod nas da se na takve stvari "zazmuri" (zato sam te pitao za Skandinaviju). Dalje, vec sam napisao da najmanje sumnjam na gotova kompletna resenja, vec na unapredjene stare sisteme, u tom slucaju radi se samo o softveru sa vise algoritama. Koja to inspekcija moze da otkrije drugi algoritam merenja ako se on aktivira kodnom sekvencom preko npr. daljinskog.
                Primer koji sam naveo, kao moguce resenje, sam vise puta obrazlozio da je u pitanju idejni primer-nije cak ni idejno resenje (dug je put do bilo kakvog idejnog projekta), nisam napisao da verujem da neko na taj nacin potkrada kupce vec da bi moglo na taj nacin da se uradi prevara (opet kazem uz dug razvojni put). Konacno da demistifikujemo OSCILATOR. Citajuci tvoje postove na ovom forumu, nisam mislio da cu morati da ti objasnjavam sta je oscilator (sada odjednom nisi upucen u nauku). Pomenuti oscilator nije nikakvo cudo tehnike, to je narodski receno davac impulsa. Obzirom na brdo elektronike oko racunara i sam racunar nema ni potrebe da se dodaje eksterni oscilator, vec samo iskoristiti neki od portova koji nije zauzet i generisati signal odredjene frekvencije i napona ili ako bas treba dodati eksterni npr. jedan NE555, par otpornika i kondenzatora i eto oscilatora (NE555-prastari 8-pinski integralac cene 30 dinara, koji zna da upotrebi dobar deo srednjoskolaca).

                Mozda sam pogresno protumacio neki tvoj post, ali zasto svo vreme predstavljas svoje zakljucke kao moje reci i izvlaceci iz konteksta i banalizujuci pojedine delove price potpuno izvrces smisao, a ne odgovaras na konkretna pitanja.
                Dakle za svo ovo vreme pisanja nisam se bavio konkretnim slucajem Fabie i njenog rezervoara vec pitanjem da li je kradja na pumpi moguca i da li vise verujem u kradju ili neupucene potrosace. Osim toga ako se neko bavi kradjom na merenju benzina ili LPG-a u principu nema bitne razlike-opet su tu aparati za tocenje sa senzorima protoka, racunari .... Valjda bi i oni koji prodaju LPG trebalo isto da se plase inspekcije i da imaju bazdarene i plombirane aparate ...

                Nadam se da sam sada dobro obrazlozio moje misljenje!

                Sada te jos jednom molim da odgovoris za slucaj laki5, ako kradja nije moguca sta se onda desilo???

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Brick vs. Brick 2
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • neshaoct
                    Banovan
                    • 18.08.2007
                    • 1754
                    • Beograd, Rakovica

                    Originally posted by Zeljko
                    ....zasto svo vreme predstavljas svoje zakljucke kao moje reci i izvlaceci iz konteksta i banalizujuci pojedine delove price potpuno izvrces smisao, a ne odgovaras na konkretna pitanja....
                    ...eeee, pa takav nam je ''sw.brick''...

                    Comment

                    • Vocko
                      CBC Senator XXL
                      • 25.04.2005
                      • 4556
                      • nBGd

                      Originally posted by 206
                      Brick vs. Brick 2
                      Who will prevail ?

                      Comment

                      • Uzelac
                        CBC Senator XXL
                        • 03.12.2006
                        • 1717
                        • munZe

                        Originally posted by driverGT
                        @Alien108

                        Ispada da toyota dizel trosi vise od bmw 635csi...Pa ko je tu LUD...Ne mogu da verujem da ti je potrosnja u bilo kojem rezimu bila 7.7 litara...
                        Pa ja sam vozio bmw 730i i potrosnja je uvek od nekih 18-25 litara....Jeste da je to motor novije konstrukcije ali je to veliki auto i veliki motor...Ali ko zna...Moj mozak jednostavno to ne moze da shvati...Mozda gresim ali tako je...Meni je na magistralnom putu gde cetrtom brzinom vozim 80 na sat i ima dosta krivina i gore dole puta otrosnja gotovo uvek bila preko 8 litara dizela...Ali vec me nerviraju price o potrosnji...Ja znam koliko kola meni trose i nista mi nece pomoci ako mi neko kaze da mu ista ili slicna kola trose duplo manje...
                        Jaki automobili imaju velike razlike u potrosnji u zavisnosti kako se i gde voze.

                        Moj WRX trosi 8.5 na autoputu pri 130-150, preko 14-15 l po gradu. Kada se cepa trosi 21, a max jednom prilikom 16-17 litara za 50tak km!

                        Drugi auto, MB E 290TD. Potrosnja je od 6 po autoputu do 12 kada se vozi po gradu i to je opet tih 100% razlike.

                        Drugar ima Cherokee-a 5.9, trosi mu od 12 po autoputu do 30 po gradu.

                        Ali zato male litraze trose isto po gradu, putu ili kad stoje.
                        Drugar ima Polo 1.2 i trosi mu od 8 do 11.
                        Keva ima C2 1.4 HDI i trosi od 4.5 do 7 litara dizela.
                        work in progress

                        Comment

                        • marinac
                          CBC Senator
                          • 13.03.2006
                          • 277
                          • Beograd
                          • Alfa 156 JTS

                          Uh bre, mnogo ste optereceni kradjom na pumpi. To su trgovci, i normalno da ce da vas zavrnu, ali ne na tako komplikovan nacin i sa ostavljanjem tragova u vidu prepravke automata za tocenje. A sto se tice fabi, juce ja u Novom sadu u sluzbenu fabiju 1.2 tri cilindra sipam gorivo. Jos se nije upalila rezerva, nego ja da dospem na vreme posto dalje nemam LUK OIL pumpe kad ono stalo 36 litara i nema sanse ni gram vise. Posto sam predhodno procitao ovu temu, bacim ja pogled kad, postoji mala polugica sa desne strane pre one klapne gde se sipa gorivo. Gurnem polugicu pistoljem, i cujem zvuk ozracenja, kao kad otvoris rezervoar, a zapusena rupa za ozraku, i gle cuda,m stalo jos 10 litara bez problema. Ko je ovde lud, a ko zbunjen, bem li ga.
                          A sto se tice bazdarenja automata u minus 5 -6 %, to zaboravi. Prvo, zamisli da si ti inspektor za mere i plemenite metale, i ti to tako ostavis za malu cast. I posle 10 dana dodje trzisna ili finansijska i uzmu menzuru (sto i rade) i ops, kad je bazdaren automat, tad i tad, ko je vrsio proveru, taj i taj, mnogo rizicno za izgubiti posao. Progledace oni kroz prste za neke stvari, ali stvarno to sto vi pricate, nije da se ne radi, nego ni pod razno. Postoje razlozi zasto vlasnici pumpi voze porsee i dobre automobile. Pa vi mislite da je on otvorio pumpu koja vredi 500000 evra bez dinara u dzepu, i da svu zaradu pravi od te pumpe. U mnogo zaebanijim su oni poslova od prodaje benzina krajnjoj musteriji.

                          Comment

                          • driverGT
                            CBC Veteran
                            • 29.09.2004
                            • 154
                            • Zemun

                            @Uzelac

                            Ma znam ja to ali molim te...zamisli ti dizel od 2.0L i 115 konja i benzinca sa 300 konja i 3.0 L zapremine.Ni u jednom rezimu ne mogu da trose slicno...Jer subaru impreza je napravljena za sportsku voznju.Sve je podeseno za to.I menjac i gume i vesanje i motor.Svaki taj deo je pravljen tako da se moze zadovoljiti osnovni cilj.Snaga i brzina....a sve ostalo je sporedno.Potrosnja je u tom slucaju sporedna stvar i nikog nije briga koliko takav auto trosi.Ni proizvodjaca a ni vlasnika.A kada se pravi auto sa dizel motorom i sa manjom zapreminom onda je cilj nesto sasvim drugo.Osnovni cilj je manja potrosnja goriva.I kako ta dva automobila koja imaju sasvim drugu namenu mogu imati nesto zajednicko kao sto je potrosnja.To je ono sto bi trebalo najvise da ih razlikuje.Kao i od dizela od 3000 kubika.Niko od njega ne ocekuje da trosi 4 litra jer je to veliki motor gde se pri proizvodnji gledalo da moze da zadovolji potrebe voznje pri vecim brzinama bez mnogo opterecenja i da moze da predje ogromnu kilometrazu bez problema.Za manju potrosnju ponovo postoji i manji motor.Znaci sve zavisi sta ocekujes od kola i cemu ti sluze.Ako razvozis hleb onda neces kupiti subaru vec ces uzeti fiat doblo.
                            Naravno ja sam od onih koji bi uvek vozili hleb sa imprezom pa makar ga na krovu nosio
                            I to kad neko kaze otvoreni put to isto ne mora nista da znaci.Nekom je otvoreni put 90 na sat u petoj,a meni je 150 na sat...Ja ne mogu sad da idem autoputem i da vozim 100 na sat....Sav se unervozim...

                            Originally posted by Alien108
                            Ako Avensis pri proseku od 80 troši oko 8l, onda je u rangu sa npr. starom W124 250D koji garantovano neće popiti više od nje u istim uslovima, i zašto 80 u IV-oj?
                            Pa kako treba da vozim....Kada je krivudav put i ide gore dole levo desno i vozi se od 60 - 100 na sat...Ne mogu da vozim stalno petom brzinom....Nije to pravac pa da ga ubacim u petu i drzim ga na 80...Jel znas kako je recimo kroz bosnu kad ides...Sve je takva voznja..


                            Poruku izmenio: sri98

                            Comment

                            • Uzelac
                              CBC Senator XXL
                              • 03.12.2006
                              • 1717
                              • munZe

                              Naravno

                              Otvoren put znaci 60-120 po magistralama Srbije.
                              Autoput znaci 130-180 po niskom i delovima novosadskog gde moze.
                              Gradska je 0-100, stani kreni
                              work in progress

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                Alien108

                                Ako Avensis pri proseku od 80 troši oko 8l, onda je u rangu sa npr. starom W124 250D koji garantovano neće popiti više od nje u istim uslovima, i zašto 80 u IV-oj?


                                Pa kako treba da vozim....Kada je krivudav put i ide gore dole levo desno i vozi se od 60 - 100 na sat...Ne mogu da vozim stalno petom brzinom....Nije to pravac pa da ga ubacim u petu i drzim ga na 80...Jel znas kako je recimo kroz bosnu kad ides...Sve je takva voznja

                                ako sam dobro razumeo, Avensis dizel je toliko slabašan motor da ne može da se vozi u šestoj (eventualno petoj) pri 80 na sat ?

                                i to još turbak

                                dizeli (koje sam imao i većina koje sam vozio) obično se od 40-50km/h glatko voze u petoj, i to atmosferci.

                                nije mi baš jasno to sa potrebnom četvrtom na dizelu (osim ako je izražena turbo rupa pa očajno vuče do 1500 rpm) ali kako je već tako onda mi je razumljiva tolika potrošnja Aven****.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X