Delta Integrale, E30 M3, i ostale trkachice 20. veka
Collapse
X
-
Malo pojašnjinje o textu ///M-ova.
Ovo je prevod engleskog originala na hrvatsko izdanje EVO magazina.
Inače u testiranju je učestvovalo više novinara, naravno ovde se radi o automobilskim entuzijastima a ne književnicima. Nisam postavio 2 strane na kojima su prikazani svi modeli sa tehničkim specifikacijama, kada se sve uzme u obzir, to je priličan prostor za jedan test.
Obzirom na sve, moramo ipak biti zadovoljni kad god se desi ovakav događaj.
Lično se slažem sa zaključkom testa, jer današnjim automobilima fali malo "filinga", tj. direktne veze sa spoljnim svetom.
Kako bilo i kome se svidelo ili ne, namera je da nas što više učestvije u izlaganju-razmeni materijala za koji smatramo da može biti interesantan i drugima.
Lično sam spreman da postavim još testova (nadam se i ostali), naravno ako za to postoji volja ostalih.
Comment
-
-
Pa, shta chekash, stavljaj i te dve stranice sa specifikacijama...
I naravno, kachi sve shto imash, ako ti raspolozhivo vreme i uslovi to dozvoljavaju, naravno. Ovakvi forumi su uvek gladni takvih stvari
PS. Da ne guzhvamo temu te druge testove automobila (koji nemaju veze sa ovima kojima se bavi ova tema) mozhesh da kachish u Download sekciji...
Pozz
Comment
-
-
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kXC5BTWHO4Y&feature=related[/youtube]In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-
-
bila su to bas lepa vremena
uporedite danasnja DTM vozila u odnosu na ova
naravno, danasnja su znatno tehnicki naprednija i srazmerno brza shodno tome, ali su isuvise brza, upravljiva i precizna
nestalo je rvanje vozaca sa autom, cime je znatno smanjena atraktivnost, bar za nas gledaoceKada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
, a tu Hyundai nema sta da trazi, bez obzira sto je on tebi mozda extra. =]
=][/quote] Ajd na crtu ti imas isto ccm i vise konjaJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Ma idi begaj, sa tim limuzinskim motorom...
off
Jesi ti stigao, ili si jos tamo?!In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-
-
Originally posted by Vebe BavariaBmw je prozivodio mlaznjake za avione oko 1932 pod naredbom hitlera..nastavili bi dalje ali im nije odobreno pa su snagu usmerili ispod haube.
work in progress
Comment
-
-
Evo istorija pa citaj
1919 godine Franz Zeno Diemer je postavio prvi BMW-ov svetski rekord.On je preletio 9760 metara u letelici koju je pokretala BMW-ova masina.
1924 godine je obavljen prvi interkontitenalni let do Perzije sadasnje podrucje Irana) pokretan BMW-ovom masinom.U dvadesetim godinama ovog veka, letenje postaje izazov koji pokrece svet.
Leteca ladja Rohrbach Ro VII postavila je 1926 godine pet svjetskih rekorda sa BMW-ovim avionskim motorom VI.
1927 godina je videla postignuca ukupno 87 svetskih rekorda u oblasti avijacije.Dvadeset devet od njih je postavljeno sa BMW-ovim masinama.
Godine 1928 BMW je kupio fabriku u Eisenachu Thuringia zajedno sa licencom da proizvodi maleni automobil zvani Dixi.Iste godine BMW je zakljucio licencni ugovor da pravi avionske radial motore sa americkom fabrikom avionskih motora Pratt & Whitney.
1934 godine proizvodnja avionskih motora je postala nezavisna poslovna jedinica: BMW Flugmotorenbau GmbH. BMW 132 radial avionski motor je prvi koji je razvijen iskljucivo u BMW-ovoj fabrici.Baziran je na Pratt & Whitney dizajnu.
1943 godine je poleteo prvi BMW-ov mlazni avion.To je bio model 109-003. U proizvodnju je usao sledece godine kao jedan od prvih mlaznih aviona u svetu.
(jedan od prvih mlaznih aviona u svetu)Kbo
Comment
-
-
Originally posted by Vebe Bavaria1934 godine proizvodnja avionskih motora je postala nezavisna poslovna jedinica: BMW Flugmotorenbau GmbH. BMW 132 radial avionski motor je prvi koji je razvijen iskljucivo u BMW-ovoj fabrici.Baziran je na Pratt & Whitney dizajnu.
1943 godine je poleteo prvi BMW-ov mlazni avion.To je bio model 109-003. U proizvodnju je usao sledece godine kao jedan od prvih mlaznih aviona u svetu.
(jedan od prvih mlaznih aviona u svetu)
Ne uklapa se 1932ga, kada niko nije imao gotov mlazni motor i tvoja info da ga je BMW tada pravio.
Mlaznjaci su poleteli tek 10 godina kasnije.work in progress
Comment
-
Comment