Ode Jugo u istoriju

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aki
    CBC Senator XXL
    • 04.08.2006
    • 1133
    • Beograd
    • Yugo 1603, Yugo 1301

    #16
    Malo previse globalizujete, zaboravljate u kakvim uslovima zivimo itd. Mislim da autoindustrija nije nista drugacija od manje/vise bilo koje grane privrede ili drustva - zaostala. Malo mi je neumesno to pljuvanje po Zastavi i "alkoholicarima" koji sklapaju jugice. Ja prvi mogu da potpisem da je moj auto bezbedan isto koliko i 80% drugih na ovom forumu. A i on je jugo... pa cisto malo birajte reci, ako smem da zamolim.
    Svaka cast Zastavi za njeno zlatno doba, steta sto je rat umesao prste. Meni je jugo legenda, zasluzio je svoju penziju i dosta ranije...
    "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
    - Lousie Smith

    Comment

    • Manfred
      CBC Senator XXL
      • 04.08.2007
      • 905
      • Beograd

      #17
      aki niko nije rekao da tvoj auto nije bezbedan, ali u srbiji ima 30 blindmana koji imaju "sredjen" jugo kome rade kocnice i svetla, a od ostalih 794.398 je pola vec raspadnuto, a a druga polovina u pred-raspadnom stanju... (nemoj me shvatiti bukvalno MOLIM TE)

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #18
        Onaj prilog u Satu je bio odvratan - pateticni socrealizam. Pricali su i cmizdrili o Zastavi kao da se gasi Ferrari..."eh, kako smo mi pravili kola..." Jos vise me je nervirao pesimizam o transakciji s Fiatom, kao da su ih kupili neki ukrajinski gangsteri koji ce da ih oteraju u rudnik i nece da ih placaju...Naviklo to na drzavnu sisu i ne moze da se odvikne...

        Zastava je sve vreme, cak i u vreme svoje najvece produkcije, bila grobar srpske privrede i teg koji nas je vukao dole. Da nije bilo Zastave svi bismo vozili danas mnogo bolja kola.

        Ja sam mnogo voleo mog Yugica i super me je sluzio godinama...ali sam na njemu promenio vise od pola delova i stavljao mnogo bolje da bi bio ono sto treba da bude...i to nema veze za Zastavom.

        I sam se cudim kako smo uspeli da uvalimo Zastavu Fiatu, a tek ce da bude problema kada Italijani shvate sta se iza brda krije...bice slicna prica kao sa Telekomom.

        Comment

        • HGT 2.4
          CBC Član
          • 18.05.2008
          • 58
          • NBG

          #19
          Stvarno da nije bilo te zastave i monopolskog polozaja,te zabrane uvoza starijih polovnjaka koji su u pet puta boljem stanju od jugica koji izlaze iz fabrike. Cene polovnih automobila bi bile daleko manje nego sad.

          Comment

          • tamburski
            CBC Senator
            • 27.09.2007
            • 210
            • PANCEVO

            #20
            Ne mogu da verujem nema vise stojadina
            a koji je to auto bolji od moskvica

            Comment

            • r1cer
              CBC Senator XXL
              • 22.01.2006
              • 363
              • Beograd

              #21
              Originally posted by Aki
              Malo mi je neumesno to pljuvanje po Zastavi i "alkoholicarima" koji sklapaju jugice.
              Pa kad neko zaboravi na nov jugo da stavi kurblu za podizanje prozora ja moram da zaključim da je bio pijan.
              Ja prvi mogu da potpisem da je moj auto bezbedan isto koliko i 80% drugih na ovom forumu. A i on je jugo... pa cisto malo birajte reci, ako smem da zamolim.
              Ovo verujem samo ako si mu stavljao neke rolbarove, drugi trap i šta već ne. Osim ako 80% foruma ne vozi jugo.

              Svaka cast Zastavi za njeno zlatno doba, steta sto je rat umesao prste. Meni je jugo legenda, zasluzio je svoju penziju i dosta ranije...
              Nikad nije imala zlatno doba, narod je uvek dotirao zastavu da bi mogla da pravi jugoe. Ok razumem da voliš svoj auto i to je super ali pokušaj malo objektivno. Realnost je da je jugo i kad je izašao bio daleko ispod proseka evropske automobilske industrije a ukida se 30 godina kasnije. Kad bolje razmislim to je stvarno za legendu...

              Fiat sigurno ne dolazi ovde iz ljubavi, dolaze da nam izvuku što više para a da pritom pruže što manje a to se može videti po njihovom prvom koraku Zastavi 10 koji su nam prodavali skoro po ceni fiat grande puntoa(+carina).

              Comment

              • Laki GSi
                CBC Senator XXL
                • 15.10.2006
                • 2426
                • Beograd-Vozdovac

                #22
                Pricajte vi sta god hocete-lazite sami sebe ali skoro 90% ljudi sa foruma je imalo makar jednu zastavu u kuci. Vozila su se lepo ta kola i vozice se jos verovatno nekoliko godina.
                Da li je to zastava ili mercedes ne bitno je ukoliko se ne odrzava ,prema tome ne zavisi to od marke auta da li je ispravan ili ne vec od njegovog vlasnika!!

                Meni je malo krivo sto ih vise nece biti novih,a opet sa druge strane bolje da prekinu to sad nego i dalje da ja i svi mi placamo nesto sto nema perspektive.
                Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                Comment

                • deki74
                  CBC Veteran
                  • 03.02.2008
                  • 139
                  • Beograd

                  #23
                  Ono sto mene raduje je to da firme vise nece svojim jadnim radnicima za sluzbene automobile kupovati jugice i keceve .po onoj paroli ko ih **** imaju auto pa nek rade posao .

                  Comment

                  • Vocko
                    CBC Senator XXL
                    • 25.04.2005
                    • 4556
                    • nBGd

                    #24
                    Sad ce im kupuju nova, brza kola koja ce vise da drndaju i unistavaju...

                    Docekasmo i to, al' ipak imam nekog zala za yugicem.

                    Btw uvalili su ih Fiatu na konto duga od par stotina miliona dolara jos iz vremena SFRJ

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Polako, gledao sam danas nenki prilog na nemam pojma kojoj televiziji gde se neki vajkaju a neki kao pa biće bolje (radnici Zastave) i onda izadje drug sindikalac i kaže ma sačuvaćemo mi sve kalupe bar do leta sledeće godine obzirom na recesiju u svetu a i sam Fiat ima pad proizvodnje (ako sam dobro čuo, no nebitno) i ako krene po zlu eto nas opet

                      Mislim to ni glogov kolac ne može ubiti

                      @Aki man
                      Blindmani nisu klasični Jugići i koštaj uznatno više da li truda ili para tako da nemaj uveze sa Jugićima o kojima se priča i koji stvarno jesu opasnost na putevima kao i sva druga stara krš kola koja plus još nisu održavana.

                      Ja sam odrastao uz Zastavu, prvi nov Fića je kupljen 1969 godine za tadašnjih ko zna koji 1.500.000 dinara. Čekalo se po 12 do 15 meseci na isporuku a plaćalo se odma Za tim vremenom Zastava žali, ja ne....
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • neshaoct
                        Banovan
                        • 18.08.2007
                        • 1754
                        • Beograd, Rakovica

                        #26
                        Originally posted by r1cer
                        ...Fiat sigurno ne dolazi ovde iz ljubavi, dolaze da nam izvuku što više para a da pritom pruže što manje a to se može videti po njihovom prvom koraku Zastavi 10 koji su nam prodavali skoro po ceni fiat grande puntoa(+carina).
                        A, što tako napamet... ?
                        Najjeftini Grande je u Delti 10.000 eura, u beloj boji, ogoljen do maksimuma, i čeka se tri meseca...i, to kad je akcija u pitanju.
                        Punto ( Zastava 10 ) je ipak znatno jeftinija od toga.
                        Cenu Zastave 10 je određivala sama Zastava, i Fiat nema veze sa tim.

                        Ljubav ?!
                        Pa, neće niko da ti uloži 500+ milona eura zato što te voli...
                        Da nam izvuku što više para ?!
                        A, inače je Srbija jedna bogata država u....., pa sad oni kao dolaze da izvuku nama pare....ae, molim te...
                        Fiat bez nas može...Zastava bez njega ( ili nekog drugog jačeg proizvođača ) ne može...i nikada nije ni mogla.

                        Comment

                        • Vocko
                          CBC Senator XXL
                          • 25.04.2005
                          • 4556
                          • nBGd

                          #27
                          Mazda 1500 iste te '69 kostala 1.800.000 ili tako nesto, kada su je moj deda kupio. pod nagovorom oca. Nije ni cudo sto placu za tim periodom

                          Comment

                          • Aki
                            CBC Senator XXL
                            • 04.08.2006
                            • 1133
                            • Beograd
                            • Yugo 1603, Yugo 1301

                            #28
                            @r1cer & Dora

                            Ne poredim ja moj auto konkretno, samo isticem da ne treba globalizovati i sl. u toj meri... Moj jugo je sada "najmanje" jugo od kako je napravljen, zato ga i volim, jer je deo mene. Kroz njega gledano, uzevsi u obzir da je vecina ljudi naucila da vozi na fici/kecu/jugu, zao mi je sto prestaje proizvodnja istih. Inace, ja prvi ne bih kupio (bacio pare) na nov auto iz Zastave, sada. Neka nam je sa srecom sa Fijatom i videcemo sta ce biti sa uvozom polovnjaka...
                            "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
                            - Lousie Smith

                            Comment

                            • Chila
                              CBC Senator XXL
                              • 18.07.2008
                              • 401
                              • Kos. Mitrovica

                              #29
                              Mislim daste malo prestrogi prema Zastavi kao fabrici automobila,radnicima i vozilima proizvedenim tamo i da to nije u redu! Mladjim clanovima foruma se to nekako moze i oprostiti,ali starijim koji malo duze pamte i ne moze,ali bilo je i nekih drugacijih komentara pa su mozda bas oni iz pera tih starijih forumasa.
                              Kad jeprvi jugic ****o sa trake to uopste za tadasnje vreme nije bio los auto,stariji se secaju jagme i lista cekanja za isti!
                              Nemojte pogresno da me shvatite da zelim da uporedjujem neke druge modele automobila iz tog vremena sa jugicem,ali se setite koji su njegovi savremenici pa malo porazmislite o tome!
                              Druga je stvar sto se drzavi desilo to sto se desilo,pa se nije investiralo u fabriku,nisu se modernizovali i obnavljali proizvodni resursi,nije bilo para da se isprate tehnicka i tehnoloska dostignuca pa je Zastava ostala na proizvodnji Jugoslava a recimo vw dogurao do 6-ice
                              Samo vas gledam ...

                              Comment

                              • Dragon
                                CBC Senator XXL
                                • 15.11.2006
                                • 963
                                • Beograd

                                #30
                                Originally posted by Chila
                                Kad je prvi jugic ****o sa trake to uopste za tadasnje vreme nije bio los auto,stariji se secaju jagme i lista cekanja za isti!
                                Yugo je dan danas najprodavanjiji automobil u Srbiji. Za osam meseci ove godine - 3.414. Na drugom mestu Z10 - 3.076.


                                Nazalost, nije problem Yugo, vec cinjenica da je Zastava odavno izgubila trku sa vremenom. Sad, koliko je trebalo da jugic evoulira u nesto nalik Sparku, i10 i slicno i da li je to uopste u Srbiji realno, druga je prica...
                                Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                                Comment

                                Working...
                                X