Alfa - lezhanje na putu - isechak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VR6
    CBC Senator XXL
    • 31.10.2004
    • 512
    • Sarajevo

    #16
    Imao BMW-a kockicu, imao Alfu 155.

    Kockica je bila 316i, 99 KS varijanta. Alfa 155 najslabija, 1.7 Twin Spark, 115 KS. Kako je kockica laksa, razlika u ubrzanju do stotke je bila cini mi se ispod jedne sekunde.

    Sve u svemu, ako cemo traziti SPORT u autima, onda je tu Alfa daleko ispred. Kockica je po meni malo razvikana, bar kada govorimo o serijskom modelu. U krivinama klize relativno rano, kada das gas u krivini "izdubis" volan, to jest osjecaj na njemu. Na mokrom, uletis li prebrzo, zanese se, das kontru i cekas, cekas, automobil se i dalje "okrece", onda kad vec pomislis da ces se izvrtiti, uhvati i vrati se na svoju putanju.

    Alfa, mnogo brza u krivinama, upravljac mnogo bolji, predvidivost bolja. Po kisi kada klize, klize jednako na sva 4, lagano popustis gas i nastavis svojim putem. Po suhom, obicno izbacuje zadnji kraj i to pri velikim brzinama, jedino malo zivcano reaguje na pustanje gasa u krivini, no i to je dio zabave za one koji znaju.

    Znam da je razlika izmedju ovoga BMW-a i Alfe oko 10 godina, ali kockica je malo previse razvikana. Ako bi ocjenjivao sport od 1 do 5, kockica bi dobila 2, a Alfa jedno 4 (fali joj jaci motor).

    Da koncepcija vise i nema neke veze mnogi su jos davno dokazali. Ne znam jel neko gledao Best Motoring (Japansku emisiju), tamo cesto rade usporedbe 4x4, prednji vs. zadnji i sl. Pa u zadnjoj epizodi koju sam gledao, usporedili su Hondu S2000 (zadnji pogon, 50:50 raspored tezine) i Hondu Prelude (prednji pogon). Na nekoj krivudavoj cestici duzine oko 2 kilometra, nakon dva "ganjanja", oba puta pobjedila je Prelude. U ostrim krivinama zadnji pogon je malo brzi, dok prednji klize vise nosom. No u brzo vozenim krivinama, preko kojih 100 km/h, prednji pogon se pokazao kao mnogo stabilniji. Dok je S2000 bjezala guzicom i vozac je morao pustati lagano gas i davati kontru, Prelude je odmicala bez i najmanjih znakova neposlusnosti.

    Mislim, dobar tuning ce od bilo kojeg automobila, bio prednji il zadnji pogon, napraviti vrhunsku zvijer koja ce ostaviti 90% serijskih automobila. Uzmite obicnog Yugu, nekog koji vozi brdsko prvenstvo, pa ga uporedite recimo sa serijskim BMW-om M3 na nekoj brdskoj cestici. Pa onda pogledajte ko ce u krivinama biti brzi, mislim da bi rezultat mnoge mogao iznenaditi.

    Ako cete uzimati automobil i voziti ga kao serijskog, Alfa definitivno je jedan od proizvodjaca koji u svojim modelima nudi najvise SPORTA. Ovdje ne mislim samo na top model, nego i one osnovne modele 1.6, koji imaju vrlo sportski setovan ovjes.

    Evo nasao sam taj video klip Honda S2000 i Prelude, kome se skida 103 mb, zanimljivo je za pogledati.

    Link: http://www.superhonda.com/video/Togue%2 ... %20280.wmv

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Nemozes da poredis jednog BMWa bez balans shtamgle pozadi sa Alfom, stavi balans shtanglu od 32x pa ces da se sokiras

      Smatram raspravu na nivou jaslica.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Otkljuchavam ako ste u stanju da diskutujete na nachin kako se dikutuje o tehnickim resenjima, dakle bez upotrebe emocija
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Saabo
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1724
          • Vrbas
          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

          #19
          Originally posted by BOOST
          Ha.. kad je sve proslo, pocheo je opet da dishe , ali, mislim da je ostalo malo posledica, kad spomenem trasu svaki put on zamuca
          Sad mi je dobro
          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

          Comment

          • Sasha
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 4126
            • Novi Sad

            #20
            Originally posted by brick
            moze, ideja ti nije losa- pronadjes neku ALfu staru 20 godina serijsku i mozemo na crtu.
            rezultat znam unapred, izgubice Alfa.
            Sve pare stavljam na 75-cu u bilo kojoj verziji
            Ova rasprava se ponavlja vec xxx put, prednji-zadnji pogon i sl. rezultat je da ovako moze u nedogled............
            www.arcs.org.rs/forum

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #21
              147 GTA je fabricki modifikovan auto kao i BMW M,
              ali 147GTA Autodelta je dodatno modifikovan tako da ne moze da se poredi sa fabrickim BMW M, u 147 Autodelta je osim 3.2 V6 motora i kompresor i kompletno vesanje modifikovano.
              147GTA Autodelta treba da se poredi sa BMW M od neke tjuning kuce koja ima u ponudi za M-klasu kompresor ili turbo i ostalo. Onda bi bili "fer" poredjenje ova 2 auta.
              Ni osovinsko rastojanje nije u klasi, ni tezina vozila.

              Licno mislim da teba sacekati da izadje BMW M1 modifikovati ga i onda uporediti sa 147GTA zato sto su svi jedna klasa-Golf. Mislim da ce TopGear sa zadovoljstvom provozati po svojoj test stazi M1 i da ce imati dobar rezultat i sigurno bolji nego veci M.
              Ovako- treba uporediti 156GTA ili Alfa Coupe sa BMW M.
              Boost or bust...

              Comment

              • kilson
                Moderator
                • 09.10.2004
                • 3216
                • NoviBGD
                • AR 75 GT

                #22
                @brick: Drago mi je da si razumeo ono na shta ciljam, a to je nemoguce poredjenje FWD sa RWD, nadam se da sam svima bio jasan sa odgovorom da je rwd mnogo superiorniji & btw totalno sam opushten...
                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    Sve pare stavljam na 75-cu u bilo kojoj verziji
                    slazem se, to je ono po cemu je Alfina skola bila cuvena, pre pojave modela koje ja kritikujem kao neidealne po ponasanju u voznji.

                    ta transaxle Alfa je odlicno balansirana i nazalost ta koncepcija potpuno napustena kod bilo koga italo proizvodjaca...

                    bte, potpuno identicno postavljen auto je i Volvo 360 sa 2litra motorom i takodje menjacem pozadi i takodje je davao jako dobre rezultate u voznji.

                    kada je koncepcija dobra i rezultat je takav bez obzira na bedz pozadi
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #25
                      He,he davno je to bilo, bio sam mlad kad me je drugar provozao u 75-ici. Auto opasno pegla krivine i u jednom trenutku se isprecio a ja mislio odosmo u vrazju mater , nisam imao pojma da je imala zadnju vucu do tada. Koliko se secam njoj su i diskovi na samom menjacu sto je jedan od razloga dobrog ponasanja u krivinama, zbog visecentralnog tezista i manjih neogibljenih masa.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Sasha
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 4126
                        • Novi Sad

                        #26
                        Originally posted by M-power
                        Koliko se secam njoj su i diskovi na samom menjacu


                        Neko je trazio listu top gear-a


                        www.arcs.org.rs/forum

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          da, 75 je sjajna za uzivanje u voznji, isto kao i model 90.. poslednji modeli Alfa skole dok ih nije potpuno zamenila Fiat osnova sasvim drugacije konstrukcije.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • 156V6
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 415
                            • BEOGRAD

                            #28
                            Originally posted by Nenad
                            147 GTA je fabricki modifikovan auto kao i BMW M,
                            ali 147GTA Autodelta je dodatno modifikovan tako da ne moze da se poredi sa fabrickim BMW M, u 147 Autodelta je osim 3.2 V6 motora i kompresor i kompletno vesanje modifikovano.
                            Poenta nije bila u tome koliko je ta Alfa modifikovana nego da FWD uz odredjene implementirane sisteme i te kako moze da se nosi sa RWD i da ga dobije..kompresor ili ne unutra to je i dalje PREDNJA VUCHA i to je ono sto je nesporno u celoj prichi

                            Alfa moze i dokazala je ovim autom da sa prednjom vuchom dobija mnogo "jache" rivale(i mnogo skuplje) a to je nesto sto mora da se postuje s obzirom da je RWD od samog starta u prednosti na bilo kojoj stazi.

                            Originally posted by Sasha
                            Neko je trazio listu top gear-a
                            Sale ja sam trazio posto je neko rekao "Gde je to Alfa pobedjivala i na kojoj stazi" eto testa...mrzelo me da je izvlacim koliko puta je Alfa u F1 uzimala titulu od nastanka F1 cini mi se tri puta dva puta sa Fandjom i to na samom startu, Bmw koliko znam jos nije jednu...ima vremena naravno,osim ako brick ne kaze da se te titule ne racunaju i da posto je to Alfa od pre 40god. ustvari i nije Alfa nego Volvo

                            Comment

                            • Sasha
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 4126
                              • Novi Sad

                              #29
                              Farina 1950
                              Fanđo 1951
                              I to toliko ubedljivo da su se odma posle toga povukli,vise nije bilo zanimljivo,a teror se nastavio sa nekim drugim klasama...........
                              www.arcs.org.rs/forum

                              Comment

                              • Nikola
                                CBC Senator XXL
                                • 29.09.2004
                                • 975
                                • Indjija/Vojvodina

                                #30
                                Originally posted by 156V6
                                osim ako brick ne kaze da se te titule ne racunaju i da posto je to Alfa od pre 40god. ustvari i nije Alfa nego Volvo
                                .:Cuore Sportivo:.
                                Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                                Comment

                                Working...
                                X