Imao BMW-a kockicu, imao Alfu 155.
Kockica je bila 316i, 99 KS varijanta. Alfa 155 najslabija, 1.7 Twin Spark, 115 KS. Kako je kockica laksa, razlika u ubrzanju do stotke je bila cini mi se ispod jedne sekunde.
Sve u svemu, ako cemo traziti SPORT u autima, onda je tu Alfa daleko ispred. Kockica je po meni malo razvikana, bar kada govorimo o serijskom modelu. U krivinama klize relativno rano, kada das gas u krivini "izdubis" volan, to jest osjecaj na njemu. Na mokrom, uletis li prebrzo, zanese se, das kontru i cekas, cekas, automobil se i dalje "okrece", onda kad vec pomislis da ces se izvrtiti, uhvati i vrati se na svoju putanju.
Alfa, mnogo brza u krivinama, upravljac mnogo bolji, predvidivost bolja. Po kisi kada klize, klize jednako na sva 4, lagano popustis gas i nastavis svojim putem. Po suhom, obicno izbacuje zadnji kraj i to pri velikim brzinama, jedino malo zivcano reaguje na pustanje gasa u krivini, no i to je dio zabave za one koji znaju.
Znam da je razlika izmedju ovoga BMW-a i Alfe oko 10 godina, ali kockica je malo previse razvikana. Ako bi ocjenjivao sport od 1 do 5, kockica bi dobila 2, a Alfa jedno 4 (fali joj jaci motor).
Da koncepcija vise i nema neke veze mnogi su jos davno dokazali. Ne znam jel neko gledao Best Motoring (Japansku emisiju), tamo cesto rade usporedbe 4x4, prednji vs. zadnji i sl. Pa u zadnjoj epizodi koju sam gledao, usporedili su Hondu S2000 (zadnji pogon, 50:50 raspored tezine) i Hondu Prelude (prednji pogon). Na nekoj krivudavoj cestici duzine oko 2 kilometra, nakon dva "ganjanja", oba puta pobjedila je Prelude. U ostrim krivinama zadnji pogon je malo brzi, dok prednji klize vise nosom. No u brzo vozenim krivinama, preko kojih 100 km/h, prednji pogon se pokazao kao mnogo stabilniji. Dok je S2000 bjezala guzicom i vozac je morao pustati lagano gas i davati kontru, Prelude je odmicala bez i najmanjih znakova neposlusnosti.
Mislim, dobar tuning ce od bilo kojeg automobila, bio prednji il zadnji pogon, napraviti vrhunsku zvijer koja ce ostaviti 90% serijskih automobila. Uzmite obicnog Yugu, nekog koji vozi brdsko prvenstvo, pa ga uporedite recimo sa serijskim BMW-om M3 na nekoj brdskoj cestici. Pa onda pogledajte ko ce u krivinama biti brzi, mislim da bi rezultat mnoge mogao iznenaditi.
Ako cete uzimati automobil i voziti ga kao serijskog, Alfa definitivno je jedan od proizvodjaca koji u svojim modelima nudi najvise SPORTA. Ovdje ne mislim samo na top model, nego i one osnovne modele 1.6, koji imaju vrlo sportski setovan ovjes.
Evo nasao sam taj video klip Honda S2000 i Prelude, kome se skida 103 mb, zanimljivo je za pogledati.
Link: http://www.superhonda.com/video/Togue%2 ... %20280.wmv
Kockica je bila 316i, 99 KS varijanta. Alfa 155 najslabija, 1.7 Twin Spark, 115 KS. Kako je kockica laksa, razlika u ubrzanju do stotke je bila cini mi se ispod jedne sekunde.
Sve u svemu, ako cemo traziti SPORT u autima, onda je tu Alfa daleko ispred. Kockica je po meni malo razvikana, bar kada govorimo o serijskom modelu. U krivinama klize relativno rano, kada das gas u krivini "izdubis" volan, to jest osjecaj na njemu. Na mokrom, uletis li prebrzo, zanese se, das kontru i cekas, cekas, automobil se i dalje "okrece", onda kad vec pomislis da ces se izvrtiti, uhvati i vrati se na svoju putanju.
Alfa, mnogo brza u krivinama, upravljac mnogo bolji, predvidivost bolja. Po kisi kada klize, klize jednako na sva 4, lagano popustis gas i nastavis svojim putem. Po suhom, obicno izbacuje zadnji kraj i to pri velikim brzinama, jedino malo zivcano reaguje na pustanje gasa u krivini, no i to je dio zabave za one koji znaju.
Znam da je razlika izmedju ovoga BMW-a i Alfe oko 10 godina, ali kockica je malo previse razvikana. Ako bi ocjenjivao sport od 1 do 5, kockica bi dobila 2, a Alfa jedno 4 (fali joj jaci motor).
Da koncepcija vise i nema neke veze mnogi su jos davno dokazali. Ne znam jel neko gledao Best Motoring (Japansku emisiju), tamo cesto rade usporedbe 4x4, prednji vs. zadnji i sl. Pa u zadnjoj epizodi koju sam gledao, usporedili su Hondu S2000 (zadnji pogon, 50:50 raspored tezine) i Hondu Prelude (prednji pogon). Na nekoj krivudavoj cestici duzine oko 2 kilometra, nakon dva "ganjanja", oba puta pobjedila je Prelude. U ostrim krivinama zadnji pogon je malo brzi, dok prednji klize vise nosom. No u brzo vozenim krivinama, preko kojih 100 km/h, prednji pogon se pokazao kao mnogo stabilniji. Dok je S2000 bjezala guzicom i vozac je morao pustati lagano gas i davati kontru, Prelude je odmicala bez i najmanjih znakova neposlusnosti.
Mislim, dobar tuning ce od bilo kojeg automobila, bio prednji il zadnji pogon, napraviti vrhunsku zvijer koja ce ostaviti 90% serijskih automobila. Uzmite obicnog Yugu, nekog koji vozi brdsko prvenstvo, pa ga uporedite recimo sa serijskim BMW-om M3 na nekoj brdskoj cestici. Pa onda pogledajte ko ce u krivinama biti brzi, mislim da bi rezultat mnoge mogao iznenaditi.
Ako cete uzimati automobil i voziti ga kao serijskog, Alfa definitivno je jedan od proizvodjaca koji u svojim modelima nudi najvise SPORTA. Ovdje ne mislim samo na top model, nego i one osnovne modele 1.6, koji imaju vrlo sportski setovan ovjes.
Evo nasao sam taj video klip Honda S2000 i Prelude, kome se skida 103 mb, zanimljivo je za pogledati.
Link: http://www.superhonda.com/video/Togue%2 ... %20280.wmv
Comment