Alfa - lezhanje na putu - isechak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BRABUS
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2004
    • 2399
    • London

    #46
    Originally posted by M-power
    Nenad je spominjao da bi to trebao biti neki BMW iz tunerske radionice kao sto kad se uzima MB za poredjenje uzimaju se AMG-ovi modeli. Znaci BMW ALPINA ali ni to nije potrebno.
    .

    Cisto istine radi, AMG kod Mercedesa je ekvivalent M odeljenju BMW-a i Quattro GMBH (koji radi S i RS modele Audija). Dalja diskusija nije potrebna, to su cinjenice koje su jasne ko dan. Alpina je van fabricki tuner, kao i Brabus, Carlson za MB....


    Kao tece po cemu je to TOP gear merilo uporedjivanja performansi.
    Dajte rezultate sa zvanicnih ISO i VDA testova Slalom 18m, ISO-wedelgasse prazan- opterecen, zaustavljanje prazan-opterecen, mokro-suvo a ne sa privatnih staza pogodnih za odredjen setup automobila.
    Mozda zato sto oni rade testove na Lotus-ovoj test stazi ? Lotus je proizvodjac koji najveci akcenat stavlja na lezanju na putu. Ako su njihovi inzenjeri konstruisali test-stazu za testiranje lezanja automobila, koji su jedni od najupravljivijih na svetu, onda bi trebalo da je relevantna...zar ne ? O iskustvu Lotusa u F1 ne treba trositi reci...

    Emisija kredibiliteta TopGear-a, kombinovana sa profesionalnim test vozacem, koji je inace anoniman, neznam zasto bi bilo sumnje u test....

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #47
      Originally posted by BRABUS
      Emisija kredibiliteta TopGear-a, kombinovana sa profesionalnim test vozacem, koji je inace anoniman, neznam zasto bi bilo sumnje u test....
      Nije anoniman, bio je intervju davno sa njim....ispasce glupo ali covek je italijan
      Ali sumnja uvek postoji....koliki je taj br. krugova koji test vozac odveze pri tom merenju vremena....mali??? Zasto bi se i njemu klanjao i verovao njegovom dnevnom raspolozenju ili kako mu pase auto. Jedan te isti vozac u toku trke ima raspon vremena u razlikama od po 2 sec. u jednoj trci. Primer da jedan profesionalni vozac F1 bude sekundu sporiji pri kvalifikaciji a po drugom kvalifikacionom krugu bude sec. brzi ili u samoj trci.
      Naime to sve nije mnogo bitno jer su u minut i po desetak automobila prosla u istoj sekundi to je za respect i siguran sam da kad bi se ponovo svi oni merili poredak bi bio skroz drugaciji. Mnogo tu faktora ima, kakav je dan, temp, vozac itd.. Da me neshvatite pogresno ne mislim ovo zbog boljeg rezultata BMW-a nego uopsteno su razliciti uslovi za sve koji su mereni. Zato se uzimaju za merenje performansi rezultati sa uporednih testova ili zvanicnih merenja i tu su greske minimalne kad jedan te isti auto zakoci 10-tak puta od 100-0km/h ili prolazi slalom, test severnog jelena, circle wet-dry
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Darth Nihilus
        CBC Senator XXL
        • 13.04.2005
        • 417
        • Srbija, Paracin

        #48
        Trebali ste danas da vidite jedan noviji BMW 316 i Alfu 145 1.4TS na krivudavom putu. Ja inače loše vozim, a momak u BMW se sav isprimao. Mislim BMW, . Koliko uopšte konja ima dotični BMW 316. Moja alfa ima 103KS i 1150kg. Odro sam ga ko zeca.
        Do not underestimate the power of the Dark Side

        Comment

        • 156V6
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 415
          • BEOGRAD

          #49
          Originally posted by M-power
          Zasto zatvarati temu kad bas lepo diskutujemo.
          jedno je diskusija a drugo je kad neko pise roman

          Ne vidim zasto bi se 147 autodelta merila sa M3-jkom. Nenad je spominjao da bi to trebao biti neki BMW iz tunerske radionice kao sto kad se uzima MB za poredjenje uzimaju se AMG-ovi modeli. Znaci BMW ALPINA ali ni to nije potrebno. Ne bitno, znaci po pravilu bi se trebali uzimati TOP-modeli.
          Poenta price je bilo lezanje na putu kao i prednji pogon i da li moze da parira zadnjem(na stazi i van nje) sto je Alfa i dokazala ovim modelom samo sto vi stalno izvrcete neke stvari i pricahte tuniran auto ovo ono SUSTINA JE DA IMA FWD i nema nesto mnogo KS vise od M-a,ovo nije ni priblizno najachi Alfin model


          Sto se tice BMW-ovih titula u formuli .....moze, kad bi imala jednog Shumija.....uostalom kad je BMW-pravio formule od 1600ccm i isto toliko konja Alfa nije smela da udje u trku. Ta granica iskoriscenja motora je i danas za Alfu nedostizna.
          Ali sve to nije bitno jer se BMW do danas nije posebno interesovao za F1. On je voleo svoje sampionate, reklamiranje kroz turisticke trke i u njima uspesno pobedjivao DTC, WTCC, 24H le mans, GTR i (kroz McLaren). To je ono sto se prodaje za upotrebu u svakodnevnom saobracaju a ne formula.
          Ustvari hteo si reci "kad bi imali jedan Ferrari" nesto ipak nedostizno ali tu su i jedna Honda i McLaren Renault i drugi timovi posto na stazi ne pobedjuje najachi marketing niti broj prodatih vozila,naravno da je Bmw voleo svoje sampionate tamo gde nema Feerarija,Lamboa,Maseratija svih onih koji ne rade masovnu produkciju od 10miliona kola ali zato kad se izadje na stazu znas vec sta bude....seti se sta je bilo prosle godine obilazenje za ceo krug Montoye i sl. samo si zaboravio brzo nije ga drao samo Schumi nego i Barichelo nisu tu vozachi bili presudni koliko nadmoc Scuderie sta mislis sto su izmenili pravila postalo vise dosadno da ih Ferrari dere,Ferrari ima preko 13 titula u formuli,Alfa ima 2 a BMW?

          a da zaboravio sam ova danasnja Alfa nema veze sa tom sampionskom OSIM IMENA ..ali evo nek danasnji BMW koji nije samo ime uzme jednu titulu sa svim tim kapitalom i lovom koju ima na raspologanju,prave najbolja sportska kola gde ces bolje dokazati nego u F1? Mnogo vise postujem MB i Hondu...titule sa Hakikenom respect, Honda je prosle godine bila extra oduvala je BMW bukvalno...ne zaboravi da resenja iz F1 idu direktno u upotrebu u mass produkciju znachi i te kako se racuna i te kako je bitno i te kako BMW zeli sampionat nesto sto ne moze da se kupi

          Tradicija. Pa svima je dobro poznato vreme BMW-a 2002 T koji je tada bio ne dostizan i za jednu Alfu Montreal mnogo jacu koja se tada jos drzala zadnjeg pogona ali danas......
          Danas su u igri mnogi drugi faktori kapital,marketing,masovna produkcija sve ono gde je bmw nesporno jak(mnogo jaci od Alfe) ali opet da nisi u pravu govori ETTC sampionat poslednje 4 godine 2 titule Alfi 2 BMW-u znachi daleko je to od neke nedostizne razlike...prilicno izjednacena borba

          Comment

          • 156V6
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 415
            • BEOGRAD

            #50
            Originally posted by stex
            Trebali ste danas da vidite jedan noviji BMW 316 i Alfu 145 1.4TS na krivudavom putu. Ja inače loše vozim, a momak u BMW se sav isprimao. Mislim BMW, . Koliko uopšte konja ima dotični BMW 316. Moja alfa ima 103KS i 1150kg. Odro sam ga ko zeca.
            M ce ti reci sad da nisu bili adekvatni uslovi i da bi trebalo ponoviti merenje po mogucustvu negde u nemackoj sa nemackim magazinom

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #51
              Bogami kad vec pomenu ETCC....tesko klanje..svima preporucujem da gledaju ( ima na eurosportu).
              Sad je ALFA dobila pojacanje ove godine (proslogodisnji sampion BTCC vozi za njih ) i bogami nema milosti prema BMWima
              A inace ko voli takve trke,treba da gleda British Touring Car BTCC ima na TV Motorsu.....bas je zestoko.
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #52
                Ha,ha a ko rece da i momak u BMW-u ne vozi lose . Takvi iskazi me uopste ne doticu. Kao da sada ja pocnem da pricam koga sam sve drao u BMW-u a da sam vozio taj drugi auto a on moj BMW, isto bi ga drao. Uopsteno vozaci BMW-a su ili streberi ili nabedjene seljacine i polukriminalci koji uglavnom nemaju veze s vezom o voznji. Cast izuzecima
                Salim se svaka cast Ferrariju na Sampionskim titulama i ne sporim da su najbolji i da ce biti tesko skinuti ih sa trona. Licno se i ne nadam da ce BMW- preuzeti ferari jer to ne sme ni sa de dogodi...nadam se da shvatate zasto. I Alfa i BMW- su sportski nastrojeni automobili i oboje su jedni od najboljih u svojim kategorijama. Obe marke automobila imaju svoje verne kupce, jedan kroz prednju a drugi kroz zadnju vucu. Dobro je da ima neke podele
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • 156V6
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 415
                  • BEOGRAD

                  #53
                  M

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #54
                    Originally posted by 156V6
                    Poenta price je bilo lezanje na putu kao i prednji pogon i da li moze da parira zadnjem(na stazi i van nje) sto je Alfa i dokazala ovim modelom samo sto vi stalno izvrcete neke stvari i pricahte tuniran auto ovo ono SUSTINA JE DA IMA FWD i nema nesto mnogo KS vise od M-a,ovo nije ni priblizno najachi Alfin model
                    O tome se i govori, 147GTA je modifikovao kompletno vesanje i geometriju trapa-to nije ni priblizno fabricki auto i ne moze da se meri sa fabrickim modelom makar se on zvao M. Sustina da taj auto ima FWD je otisla u zadji plan kada je bio komplet modifikovan. To nije "normalan prednji pogon" koji se meri sa "normalnim zadnjim pogonom".
                    Licno najvise volim na sva 4 tocka a onda prednji pogo, zadnji pogon mi je na poslednjem mestu.

                    Taj auto je ispred Subaru Impreze sa pogonom na sva 4 tocka.
                    Ako zatvorimo oci na cinjenicu da je auto modifikovan mozemo doci samo do jednog zakljucka, da je Alfin pogon na prednje tockove bolji od pogona na zadnje i na sva 4 tocka.
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #55
                      Zaklj:50% Alfe je Volvo,
                      pa ako nisi procitao post kako si uopste izveo zakljucak. ah da, najmanje 50% svakog modernog auta je nasledje svedkse skole razvoja i patenata koji drze sto Saab sto Volvo. to se odnosi pored ostalih i na Alfu, i to sve danasnje Alfe.

                      Budi ti meni ziv i zdrav...pozz
                      U zdravlje i tebi !

                      Rat i Mir sam citao u srednjoj nemoj ponovo da me teras
                      nesto ne citam tvoje argumente zasto je setup FWD "vrh vrhova" za lezanje na putu ?

                      ja krace ne umem da izlozim misljenje, alo tvoje je bas prekratko
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #56
                        ne zaboravi da resenja iz F1 idu direktno u upotrebu u mass produkciju
                        ajoj, nije valjda da verujes u tako nesto ?

                        masovna produkcija (sto jeftinije napraviti) nema blage veze sa F1 ni po cemu, ni po materijalima, ni po konstrukciji, ni po trajnosti, ni po ceni, ni po nacinu voznje i uopste upotrebi auta, bukvalno nikakvih dodirnih tacaka.

                        ali ajde, mozda sam u zabludi pa napisi koja su to resenja iz F1 nekog konkretnog auta ugradjena u neki konkretan auto masovne produkcije ?

                        sklopo po sklop, deo po deo...ako moze a ne uopsteno neki pojam.

                        sta je to sa Ferari F1 trkackog ( a ne sportskog ) auta ugradjeno u neki masovni italo auto ??
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • 156V6
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 415
                          • BEOGRAD

                          #57
                          Ferrari ne se ne blamira da ugradjuje svoje delove u mass produkciju jel onda ne bi bio to sto je jeste cista EXCLUZIVA ali recimo uzmes i kupis jedan Enzo gde je 90% resenja iz bolida sa staze(menjac,upravljacki mehanizam,aerodinamika),i kad ti dosadi Volvo provozas se malo s njim i uzivas u F1 tehnologiji.Maserati takodje koristi motore sa trka i ubacuje ih u automobile koji se voze po gradu.

                          Pozudano znam da je Honda primenjivala neka resenja iz F1 u svojim kolima,Toyota koristi resenja ia F1 VAZDUSNOG TUNELA i primenjuje ih civilno gledao sam licno emisiju, Brembo prvo ispituje svoje diskove na stazama a posle koristi ista ili slicna resenja i za mass production,laki metali i legure koje trpe velika opterecanja prilikom sudara pronalaze svoju primeniu van staze za povecanje pasivne i aktivne sigurnosti vozacha...BOOST ili neko strucniji bi sigurno mogao da ti tacno navede sta koja firma koristi i gde primenjuje ali i najvecim laicima je poznato da je F1 samo poligon

                          Elem niko se ne trka zbog crvenih ruza nego imaju svoj interes,i naravno da ce recimo jedna Honda koja je druga u generalnom plasmanu imati i porast prodaje i reputaciju koji neki drugi koje ti velicas ne mogu da kupe(iako bi mozda voleli)...nisu ciglo najbolji oni koji prodaju najvise kola i plate najvise reklama po nemackim magazinima,nego oni koji pobede na stazi.

                          Sto se Alfe tiche sacekaj integraciju Maseratija i Alfe o kojoj se suska pa ces uskoro imati i tu resenja sa staze u direktnoj primeni

                          Comment

                          • 156V6
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 415
                            • BEOGRAD

                            #58
                            Originally posted by Nenad
                            Taj auto je ispred Subaru Impreze sa pogonom na sva 4 tocka.Ako zatvorimo oci na cinjenicu da je auto modifikovan mozemo doci samo do jednog zakljucka, da je Alfin pogon na prednje tockove bolji od pogona na zadnje i na sva 4 tocka.
                            Nenade ne sporim ni jednog trenutka da je auto modifikovan ali je to i dalje sustinski FWD zar ne Moja poenta je da uz implementaciju odredjenih pomocnih sistema taj FWD i te kako moze da pokaze zube slazemo se barem u tome?,i probijen je upotrebljivi limit od 250KS na FWDu a da nemas gubitak snage u prazno

                            Ne zaboravi da te masine s kojima je Alfa stala na crtu su vec toliko nasvirane fabricki da ni malo ne zaostaju nisu uopste naivne,mozda bi mogli da pomenemo da cak i tako tunirana Alfa je povoljnija s cenom od mnogih "imena" koje je ostavila iza sebe na stazi, po meni jos jedan +

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #59
                              Ma ja se sa tobom slazem, tim pre sto licno vise volim da vozim prednji od zadnjeg pogona (kada nema na sva 4). Samo sam rekao da nije fer prema drugim kolima (nema veze koji pogon) da njih voze u stokovoj formi a jedan model u modifikovanoj, to ne daje realnu sliku.

                              Sto se tice pouzdanosti FWD sa velikom konjazom tu si u pravu cak sta vise za jedan auto koji je pod fabrickom garancijom mislim da je 333ks mnogo za FWD

                              Uzgred, juce sam citao posledni broj BBC TopGear i tamo na unutrasnjoj strani prednje korice kazu da je staza na kojoj se vrse merenja napravljena specijalno za tu emisiju.
                              Boost or bust...

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #60
                                Ferrari ne se ne blamira da ugradjuje svoje delove u mass produkciju jel onda ne bi bio to sto je jeste cista EXCLUZIVA ali recimo uzmes i kupis jedan Enzo gde je 90% resenja iz bolida sa staze(menjac,upravljacki mehanizam,aerodinamika),i kad ti dosadi Volvo provozas se malo s njim i uzivas u F1 tehnologiji
                                tu se 100% slazemo. Ferari sve i da hoce ne moze da napravi auto koji ce kostati saku pirinca sa resenjima koja su direktno preuzeta sa F1 trkacke masine. razlika troskova je stravicno velika.

                                i za Volvo si potpuno u pravu. on jeste dosadan za voznju (boring sto bi Ameri rekli) jer je potpuno neutralan, predvidi, kao da se vozis vozom uvek stabilan na putanji kretanja. tako je namerno setupovan da moze i bakica od 80 godina da krstari par hiljada km sa kraja na kraj Amerike potpuno lagodno.

                                koristi ista ili slicna resenja i za mass production,laki
                                ja bih se zadrzao na "slicna" resenja koja samo na oko lice da su identicna na materijale i kvalitet izrade trkackih bolida.

                                koriste se iste ideje, slazem se ali na sasvim drugacijoj tehnologiji izrade. onoj koja je primenjena ciljnoj trzisnoj grupi po ceni. za malo para se ne moze napraviti F1, barem je takvo opste vazece misljenje, mozda i netacno ne znam i ne mogu da ga proverim.

                                Maserati takodje koristi motore sa trka i ubacuje ih u automobile koji se voze po gradu.
                                koja je razlika cena Maseratija u odnosu na Alfu ili nekog Fiata

                                Elem niko se ne trka zbog crvenih ruza nego imaju svoj interes,i naravno da ce recimo jedna Honda koja je druga u generalnom plasmanu imati i porast prodaje i reputaciju koji neki drugi koje ti velicas ne mogu da kupe(iako bi mozda voleli)...
                                tako nekako, oni koji nemaju reputaciju na trzistu kod postojecih i buducih vozaca moraju da se dodatno dokazuju i privuku nove clanove u svoje stado (pozitivnog smisla), moraju da grade reputaciju koja ce poseldicno dovesti do rasta prodaje i...do novca, vise novca kao krajenjg cilja.

                                nisu ciglo najbolji oni koji prodaju najvise kola i plate najvise reklama po nemackim magazinima,nego oni koji pobede na stazi.
                                naravno da oni koji prodaju najvise kola to ne bi ni mogli da su najbolji jer obican narod ne kupuje najbolje nego najdostupnije kao osnovni kriterijum. najbolji su uvek bili marginalni po ucescu u svetskoj prodaji.

                                pobednik na stazi je najbolji u svojoj konkurenciji auta na stazi, dakle trkackih pravljenih posebno za tu namenu.

                                na ulicama najbolji je onaj koji se tako pokaze kod vlasnika sirom sveta i koji zele da ponovo kupe isti model/marku/ideju kako se auto ponasa u praksi.
                                tu vreme sa trke, ili prvo mesto ne igra skoro nikakvu ulogu u odlucivanju pri nabavci za vecinu kupaca.

                                Sto se Alfe tiche sacekaj integraciju Maseratija i Alfe o kojoj se suska pa ces uskoro imati i tu resenja sa staze u direktnoj primeni
                                radujem se tome. Maserati je tipican predstavnik onoga (skole konstrukcije) sto sam opisao kao najpozeljniju varijantu sto se ugodjaja u voznji tice, i ponasanja na putu.
                                vec Alfa 159 pokazuje tendenciju prihvatanja ponovo danasnje germano postavke ( a nekada davno tipicne italo) u konstruisanju vozila (torziono veoma kruta karoserija, bolji raspored masa, primena najmodernijih saznanja itd) i za nadu da ce se taj kurs daljeg razvoja odrzati.

                                ne mogu da zamislim kakav bi preokret nastao u svetu kada bi recimo izaslo nesto nalik osobinama Maseratija za 20-30k evra cene. znam samo da bi imalo velikog odjeka medju potencijalnim kupcima.

                                bila bi prava steta da italiijanska auto industrija zavrsi kao britanska, totalni bankrot a sto je bila plovidba broda po oluji tokom 80tih i pocetka 90tih. jos uvek je crvena zona previse blizu za opustanje, ali se casa vode figurativno pocela da puni...sto je dobar znak.

                                malo te "przim" na ime, nebitno je meni koji je bedz na autu, vaznije mi je kako se ja osecam dok ga vozim i sta mi pruza.
                                to moze da bude sutra i ALfa ako zadovolji potrebe.
                                nista nije vecno
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X