odemo negde gde su krivine sa malo ostrijom voznjom posle mozemo da sednemo u Audija da uporedis sam a mozemo da povedemo i bricka zanemericemo razlike u motoru i gledacemo samo lezanje

i naravno najvaznije, da je strogo fabricki model u svemu, od guma do svakog srafa vesanja da bi imalo smisla.
a mesto koje najvise voliim je uspon na Venac sa kamenicke strane, odlican brdski autoput sa svim elementima za uzivanje u voznji.
ne kazem ja da jeAlfa (bilo kojasa prednjim pogonom) nesto sto ne bih vozio ali ima podosta drugih auta koji su istih ili boljih osobina ponasanja na putu. pocevsi od BMWa, Jaguara itd istih godista i iste klase vozila.
jeste da skuplje kostaju, mozda ima neki razlog zasto je tako trziste procenilo (?)

uvek ce auto koji ima odnos masa 50-50% napred nazad da bolje lezi u krivini nego auto koji ima odnos 70-30 ili 60-40%, to je prosto prirodna osobina i ma kako se fabrika trudila sa vesanjem teziste auta uvek da bude odredjeno raspored masa na vozilu a polozaj tezista je osnova lezanja na putu. uvek i za sve marke i modele vazilo i vazi i vazice dokle god vaze osnove njutnove mehanike.
uostalom, i u Alfi 159 nije bez razloga na top modelu osnovni pogon prebacen na zadnje tockove i pomocni pogon na prednje..znaju ljudi kako se mora krotiti poveca snaga motora.
ili stare Alfe sa transaxle postavkom npr, 75 ili 90 model.
Comment