Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • banebg81
    CBC Veteran
    • 26.06.2008
    • 195
    • Beograd

    Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

    FIAT još nije uplatio svoj deo novca?!

    Sve je to lepo, sistem reciklaže, to je vrhunski potez i tih 1000 €, povoljan kredit, novi automobili na putevima ... Samo mi nije jasno zašto je prestalo da se proizvodi ono što se proizvodilo???

    Primera radi, ako je ekologija u pitanju vožnja na gas je ubedljivo najčistiji vid vožnje, ispravite me ako grešim???
    Zamislite koliko bi ljudi htelo da kupi novog yuga recimo pod istim tim uslovima???
    Ja vozim yugo koji je moja generacija (1981) i godišnji izdatak za 30 000 km sa sve registracijom i ODLIČNIM održavanjem ne prelazi 300 - 400€ što ovaj MUTANT by zastava nema šanse da mi pruži a trebalo bi da ga platim skoro DUPLO od novog yuga !?
    Osim manje buke u kabini, boljih svetla i servo volana NIŠTA VIŠE NE MOŽE DA MI PRUŽI od yuga 1.3 pa sve i kada se vozi na TNG !?
    Što se bezbednosti tiče, to je zaista velika stvar u saobraćaju, samo nisam baš siguran da je to osnovni problem. Jer, recimo, tek ako te neka ****** spuca koja pretiče na punoj liniji, sve ostalo spada u domen vozača. Mada, sumnjam da će i tada da pomogne taj jedan Air Bag.

    Ne bi prodali ni pola od ovih fiata da su iste uslove ponudili za nove yugiće i zastave, jer iskreno, mi smo narod kome treba jeftin i pouzdan prevoz i to je mogao da nam pruži KEC i YUGO.
    Opet kažem, neka oni preve, TO, šta god da je PUNTO 188 ili Z10 ali da ostave i ovaj yugo, pa ko voli nek izvoli, ako je moj izbor YUGO (a verovatno bilo još dosta zainetesovanih) pustite ljude da se voze, pa opet NOVA KOLA, EKOLOŠKI RELATIVNO ČISTA (naravno TNG) i privreda bi mnogo više radila jer se taj isti YUGO sklapao od 90% domaćih delova, što sa ovim (šta god da je) nije slučaj.
    Ovo znači zatvaranje RAKOVICE, gašenje malih privrednika koji prave plastiku, manju proizvodnju guma i akumulatora (veća bi potražnja bila za yugom nego za ovim) a to vuče sve ostalo.

    Sve dok fiat ne uplati novac, nije trebalo prekidati postojeću proizvodnju, ovako, sami su radnici krivi, a njima će se obiti o glavu.

    pozdrav

    da dodam samo, za praznike sam prešao oko 1000 km i u koloni iza mene išao je jedan prijatelj koji vozi PUG 307sw 2.0HDI, kaže čovek, dobro ide ovaj tvoj yugo (2:17 minuta Beograd - Bajina bašta preko debelog brda) a ne retko sam morao da se zaustavljam da bi ga sačekao
    A da tako vozim taj novi Z10 verovatno me ne bi skrpilo ni mnogo više za održavanje ...

    Comment

    • ada
      CBC Senator XXL
      • 04.06.2005
      • 2375
      • Novi Sad
      • Svasta nesto

      Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

      Originally posted by banebg81
      Primera radi, ako je ekologija u pitanju vožnja na gas je ubedljivo najčistiji vid vožnje, ispravite me ako grešim???
      Elektro pogon
      Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
      Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
      Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
      Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

      Comment

      • Wooodoo
        CBC Senator
        • 01.10.2005
        • 214
        • Beograd

        Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

        Originally posted by ptomic
        To si u pravu, bez pogovora.
        Ja sam danas okrenuo nekoliko brojeva, Life Q Car i ZPB, i svi kazu Z10 i punto 188 su ista vozila.
        Na moje pitanje zasto osnovna verzija Punta 188 nema dual servo koji je Z10 imao oni kazu, pa dobro samo to.
        Ali fali i 14" felne, pa dobro i to.
        Ali fali i priprema za radio i zvucnike, vidi stvarno.

        To jeste prevara, i ljudi koji su rezervisali vozila sa prethodnim informacijama mogu da ih tuze po zakonu o zastiti potrosaca.
        Okacicu ovih dana ovde.
        Ne moze da se kaze da je prevara, osim ako se ne misli na prevaru tog nekog pojedinca koji je davao lose informacije, a verovatno ni sam nije bio informisan po cemu ce se novi Punto razlikovati od 10-ke. Samo je jednom delu kupaca, manje od 10%, bitno to sto ce biti osakaceni za servo, 14'' i pripremu. Ostale to uopste ne zanima, oni samo zele da se rese svojih krseva, i da placaju povoljan kredit. Ljudi su rezervisali vozila samo da bi dosli do njih, i da bi usli u prvih 5.000 za reciklazu. 90% njih niti zanima niti su ikada bili upoznati za razlikom izmedju 10-ke i Punta.
        http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

        Comment

        • mugos
          CBC Senator XXL
          • 18.09.2007
          • 555
          • BG/sada Novi Beograd

          Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

          Originally posted by RANK
          Verovatno racunaju i da se nasa deca voze kao krompiri na zadnjem sedistu... Neka mi neko, bilo ko navede ijedan moderni automobil, proizveden u zadnjih 20 godina koji, ne racunajuci air-bag za vozaca, ima manje bezbednosne opreme od ove podvale zvane punto. Ili jos bolje, neka neshaoct nadje tog istog punta prodatog bilo gde na zapadu bez zadnjih pojaseva, a da pritom nije bio VAN i ja cu porazmisliti i korigovati ono sto sam napisao.

          To je potcenjivacki odnos fijata prema ovdasnjim kupcima i sve mi se cini da je cilj samo kratkorocno uzeti novac jer se verovatno i ne ocekuje da posao potraje dugo.

          Neka me ispravi neko ako gresim, mislim da ni dacia, a ni lada nemaju model bez zadnjih pojaseva.
          Pa po novom ZOBS-u ako se nevežu putnici pozadi dobijaš čestitku. Neverujem da nema pojasa nazad.
          Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.

          Comment

          • RANK
            CBC Senator XXL
            • 28.02.2007
            • 1635
            • Beograd
            • FIAT MAREA WEEKEND 1

            Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

            Ne verujes?!
            Po novom, a i starom, moraju se vezati ako postoje pojasevi.
            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

            Comment

            • ada
              CBC Senator XXL
              • 04.06.2005
              • 2375
              • Novi Sad
              • Svasta nesto

              Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

              ostajemo na zastavi 10 manite se kazni
              Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
              Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
              Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
              Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

              Comment

              • somi_kac
                CBC Senator XXL
                • 03.04.2009
                • 796
                • Kać

                Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                Danas sam savetovao druga, a kontam da bi i ostali koji su se prijavili za ovo, mogli urade nesto slicno.
                Naime, sto neko, kome ce auto da bude presovan za recimo 3-4 nedelje (kada dodje do toga) ne menja svoj perfektan motor iz Yuga za neki koji trosi siba ulje. Jeftinije se isplati ovakva ponuda ljudima, nego generalna! Lakih 50-100 Evra.

                Pojasevi se moraju vezati ako postoje u vozilu, za datog putnika (ili vozaca).
                OPEL Astra 1.6i
                OPEL Kadett 1.6
                ŠKODA Favorit

                Comment

                • RANK
                  CBC Senator XXL
                  • 28.02.2007
                  • 1635
                  • Beograd
                  • FIAT MAREA WEEKEND 1

                  Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                  proveravaju se brojevi sasije i motora...
                  "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                  Comment

                  • Marko001
                    CBC Senator XXL
                    • 09.09.2006
                    • 1070
                    • Belgrade

                    Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                    Dobar tek svaki 6. punto!

                    Hauba na jednoj strani milimetar ispod blatobrana, na drugoj dva iznad i prelazi preko fara , a Italijani traže da prati liniju...

                    U fabrici „Fijat Srbija“ je, zaključno sa prošlim utorkom, montirano 305 „punta“, od čega su „Fijatovi“ inženjeri odobrili – 54 vozila. Posle ovako poražavajućih podataka o kvalitetu radne snage, u toj fabrici automobila se već šale da „punto“ prave na o-ruk.

                    Delovi koji stižu iz Italije ili nisu dobro presovani, ili radnici ne umeju da ih montiraju kako treba. Zazori između haube i blatobrana teško se šteluju. S jedne strane, hauba je milimetar ispod, a sa druge dva iznad i prelazi preko fara. Međutim, Italijani traže da prati liniju.

                    Gde škripi, teško je reći. Robotizovane mašine su još malo pa poslednja reč tehnologije firme „Komau“, a stakla se montiraju na „Cajsovoj“ opremi. Ceo proces montaže je kompjuterizovan, pa je malo verovatno da tu dolazi do propusta. Istovremeno, ovakvi problemi se nisu javljali dok je „punto“ izlazio pod nazivom „zastava 10“, ili, možda, to tad niko nije gledao. Sad je na „puntu“ znak i naziv torinske kompanije.

                    – Ma, popeše nam se na glavu biiip! biiip! , a ni oni se međusobno ne razumeju. Jedan kaže da je dobro, drugi da ne valja. Mi smo pravili ovo vozilo i pre nego što su oni došli, znamo kako treba da se radi i nema tu neke posebne nauke. Koliko mogu da procenim, nešto nije u redu sa delovima, jer robot vari tamo gde treba – kaže jedan od radnika koji nas je zamolio da mu ne pominjemo ime.

                    Jedna serija „punta“ prošle nedelje je sišla sa trake bez prednjeg branika. U „Lakirnici“ nisu stigli da ga ofarbaju. Taj pogon je, po svemu sudeći, najveća „rupa“ u procesu montaže. Tehnologija je stara i automobili se farbaju ručno. I sa vodom i gasom, koja je poslednjih nedelja, bez pravog objašnjena, isključivana, taj proces se ne odvija kako treba. „Lakirnica“ je, podsetimo, gotovo potpuno uništena u NATO bombardovanju, a još nije obnovljena do potrebnog nivoa. Nigde u svetu se automobili ne farbaju „iz ruke“.

                    Portparol zajedničke firme „Fijat automobili Srbija“ Đuzepe Zakarija potvrdio je juče u izjavi za „Politiku“ da problemi postoje, ali je rekao da nisu ozbiljni.

                    – Problemi su čisto tehničke prirode i to je uobičajeno u svakoj normalnoj proizvodnji. Sve se rešava u toku dana – izjavio je Zakarija u telefonskom razgovoru za naš list.

                    Lotovi, odnosno karoserijski delovi, kako kaže naš sagovornik, stižu pravo iz Torina. Do sada je u ovu fabriku stiglo oko 1.200 kompleta, u pogon „Karoserije“ je ušlo oko 750 delova, a u „Montaži“ je sklopljeno nešto više od 300 „punta“. Ako se nastavi ovim tempom, planirana proizvodnja od 1.000 automobila u aprilu teško će biti ostvarena. Međutim, naš sagovornik Zakarija ostaje pri svojoj izjavi i tvrdi da „sve ide po planu“.

                    – U aprilu ide 1.000 vozila, a za maj je planirana proizvodnja 2.000 „punta“ – ponovio je portparol „Fijat Srbija“.

                    Inače, do sada postignut rekord u montaži „punta” je 37 vozila na dan. „Montaža“ je uspela da dostigne nivo od šezdesetak vozila dnevno, ali „gužva“ nastaje u farbari.

                    Prema rečima ministra ekonomije i regionalnog razvoja Mlađana Dinkića, koji je nedavno bio u kragujevačkoj fabrici, Italijani razmišljaju kako da osavremene „Lakirnicu”. „Fijat“ je, kako kaže Dinkić, spreman da obnovi pogone bivše „Zastave“, a nivo investicija ćebiti poznat do kraja ove godine, odnosno kada Italijani završe pregovore sa „Krajslerom“. Iz Torina do sada nije stigao ni evro za modernizaciju kragujevačke fabrike. To je nedavno potvrdio i direktor „Fijat Srbija“ Đovani de Filipis, napomenuvši da su oni do sada dali milion i po evra za sprovođenje socijalnog programa.

                    Comment

                    • Delija
                      CBC Senator XXL
                      • 29.08.2005
                      • 310
                      • NS
                      • plavi auto

                      Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                      Sad gledam spisak opreme i ne mogu da verujem koliko su ga obogaljili...

                      Pa za 10k evra moze da se pazari prosli model Fiesta-e sa full opremom, sa sve alu-felnama, a ovaj Punto je kanta od auta u odnosu na bilo sta sto nije proizvela Zastava... Ne da su navukli ljude, negoooo...


                      p.s. Da ne pominjemo da ta ista Fiesta sa subvencijama Nemacke vlade moze da se pazari za ~6000 evra. Oj Srbijo medju sljivama...
                      Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                      Comment

                      • Marko001
                        CBC Senator XXL
                        • 09.09.2006
                        • 1070
                        • Belgrade

                        Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                        Sto dizete frku ljudi, pa ne mozes da ocekujes da se ovde dobija subvencija kao u visoko razvijenim zemljama, kao sto je nemacka i to u sred krize kad se jedva krpe rupe u budzetu...

                        Realno ljudi ce vecinom da daju totalne krsine od auta, zastave,lade,trabante, wartburge... od po 25-30 godina i dobijace za njega 1000 evra popust sto ne bi mogli na trzistu da dobiju nema sanse... i onda za 6000 imaju nov auto koji je svetlosnu godinu ispred njihovog krsha od 30 godina i to na kredit sa extra malom kamatom od 4,5% a inace su kamate i 250-300% više... tako da, sa stanovista ekologije to je odlicno, sa stanovista bezbednosti saobracaja isto tako, sa stanovista gradjana koji voze raspade od auta i ne mogu da kupe nov auto isto tako... sa stanovista domace privrede za sad nije nista specijalno jer to jos nije domaci auto, tj. vrednost onog sto se obavi u zastavi je oko 800 evra, eve otalo je italijansko, ali ako bi nasi proizvodjaci uspeli postepeno da osvoje proizvodnju delova za punto onda bi bila druga prica...

                        mene vise zabrinjavaju ove vesti iz zastave vezane za kvalitet radova koji se tamo obavljaju...

                        Comment

                        • JaMaL
                          CBC Senator XXL
                          • 14.04.2007
                          • 448
                          • JaMaL

                          Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                          Iskreno vozio sam zastavu 10... ladu, yuga, punta 1 i 2...

                          kada sam se u yuga prvi put nasmejao sam se kakva je "igracka" u poredjenju sa lajkom iz 80-te koju je imao moj deda... i odmah zakljucio da to nije automobil i da to stvarno ne treba dati ljudima da voze... opasno je realno... shvatio sam da je yugo odlican za prvi automobil da naucis da vozis, lupas, grebes i bacis u dunav posle... i onda bezis od njega za 1-2 god max...
                          punto 1 kada sam prvi put provozao i kucnuo tablu i vrata i shvatio kakva je to plastika i da je kvalitet izrade i materijala opao za 300% u odnosu na 80-te shvatio sam da je bolje ne voziti nista nego to... punto 2 nije mnogo napredovao od tada... i dalje je supalj, plastican i mogao bih da profuram pesnicu kroz ta vrata ili naubu ako malo jace zamahnem... a o sigurnosti ne pricam... pre bih seo u lajku iz 1980 uvek... nego u bilo koji mini fiat ili yugo ili maruti ili nesto gore... mozda i zato sto sam ja 190cm i 100 kg i onda mi je smesno mali auto bio... i krhk...

                          Zastava 10 nije nista ni bolja ni gora od punta... tako da kapiram ni da ovaj novi nije... nisam ga jos provozao ali planiram da se nasmejem...

                          Kako ja ovo vidim... vencanica za siromasne ljude da im se izvuce zadnji dinar iz dzepa i da onda nemaju nista... i dalje mislim da pametno kupljen polovan auto srednje klase je bolji od toga...

                          ne verujem da se nece kvariti... ne verujem da su delovi dinar kao za juga... ne verujem ni da su kvalitetni rezervni delovi... mislim ne znam sta se realno dobija sto je bolje od dobrog polovnjaka za iste pare... pa makar star 10-20 god... cak ni opremu ne dobijas da pomislis da je normalan auto...

                          gledajte to ovako:
                          dobijesh kredit i jos neke povoljnosti, ali opet... na sta nas to dovodi:
                          ako neko ima lesh od renoa 4... i da ga za punta... placa mesecne rate itd... na svu ovu krizu i manjak para... dolazimo do logicnog zakljucka da posto vec nesrecnik nije imao para ni da odrzava taj reno 4 ili yuga... odakle mu pare da odrzava punta? aha, dolazimo da premise da je nov auto "bez ulaganja" bar 3 god. koja je ustaljena kod nas... i sta onda... kocnice, ulje, potrosna roba koja nije dzabe i redovno odrzavanje ne ide u cenu kola... dakle nov auto koji nije odrzavan... je isto tako los i opasan kao i stari auto koji nije odrzavan... valjda ga zato i zovu propao od neodrzavanja... ako neko ima pare da da za benzin i odrzavanje kola a svi znamo da to nije jeftino da bi radilo kako treba onda ima pare i za normalan auto, dolazimo do logicnog zakljucka da taj nesrecnik koji misli da se resio bede je kupio jos jednu vencanicu... koju jos mora i da otplacuje... jer nije njegova... i to svih 7 god... za kojih ce da propadne samo tako i imacemo jos vishe krseva na ulicama... round and round it goes...

                          ne znam... licno mislim da su opasno bacene pare...

                          my 2 cents...

                          p.s. i dalje mislim da ima boljih automobila starih 30 god za manje pare od ovog punta...

                          Comment

                          • TETAK
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3034
                            • Čačak, Srbija

                            Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                            Ja sam doneo odluku. Peglica moje gospodje ide u Sevojno i na njeno mesto(drugi auto u porodici) dolazi, ako Bog da, Punto.Ovaj auto se svakako AUTO u odnosu na Peglu(koja nas je lepo služila poslednjih 14-tak godina).Ona (pegla) je takodje čuvala vrednost "glavnog" auta koji je zahvaljujući njoj mogao da bira kada će na ulicu.....Elem, mislim da će Punto, obzirom da mi i ćera u medjuvremenu postaje vozač, savršeno nastaviti tamo gde je heroj Poljske stao!
                            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                            Comment

                            • somi_kac
                              CBC Senator XXL
                              • 03.04.2009
                              • 796
                              • Kać

                              Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                              Ma, nemaju ovi sa vrha para, privatizovali su i sta se moze i sta ne moze, pa sada prodaju muda za bubrege. Kakav bre Punto?! Sto ne otvore slobodan uvoz, a ne Euro 3 norme i kojekakve gluposti, ionako to moraju da usvoje da bi usli u famoznu EU. Ekstra Astra i Golf IV za 3500 Evra u Nemackoj!
                              OPEL Astra 1.6i
                              OPEL Kadett 1.6
                              ŠKODA Favorit

                              Comment

                              • low rider
                                CBC Senator XXL
                                • 03.04.2006
                                • 613
                                • Beograd

                                Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                                nesha:
                                Ae sad do kraja da se istera ovo...
                                Daj primer...
                                Rank je govorio kako je to isti Punto samo sa drugim farovima, a šta sam ja odgovorio na to ?
                                Rank je govorio kako je to isti auto kao Zastava od pre 20 godina+1 air bag, a šta sam ja na to odgovorio ?
                                Ma ja sednem za drugi komp klik na operu otvori se tab sa ovom temom, al iz kesha, napisem ja odgovor, kad ono vi isfircali o svemu i svacemu celu stranu koju nisam video .
                                Ne da mi se da sve citam, citiram, itd. nije vredno prepirke nisam mislio nista lose. Ja ovo posmatram kao opustenu diskusiju, kao uz pivo.

                                Na prodavcu je da sto vise zaradi, a na kupcu da izvacari sto bolje za svoje pare. Iz moje laicke perspektive, bez insajderskih informacija o dilu R.Srbije&Fiata i Fiata&dobavljaca, ovaj Punto kao automobil za te pare u ovom trenutku je morao vise da ponudi ili da bude jeftiniji,
                                ali i ovo je mnogo bolje nego nista (kad "smo" se vec odlucili da zastava nastavi sa pravljenjem automobila)...

                                Comment

                                Working...
                                X