Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina
FIAT još nije uplatio svoj deo novca?!
Sve je to lepo, sistem reciklaže, to je vrhunski potez i tih 1000 €, povoljan kredit, novi automobili na putevima ... Samo mi nije jasno zašto je prestalo da se proizvodi ono što se proizvodilo???
Primera radi, ako je ekologija u pitanju vožnja na gas je ubedljivo najčistiji vid vožnje, ispravite me ako grešim???
Zamislite koliko bi ljudi htelo da kupi novog yuga recimo pod istim tim uslovima???
Ja vozim yugo koji je moja generacija (1981) i godišnji izdatak za 30 000 km sa sve registracijom i ODLIČNIM održavanjem ne prelazi 300 - 400€ što ovaj MUTANT by zastava nema šanse da mi pruži a trebalo bi da ga platim skoro DUPLO od novog yuga !?
Osim manje buke u kabini, boljih svetla i servo volana NIŠTA VIŠE NE MOŽE DA MI PRUŽI od yuga 1.3 pa sve i kada se vozi na TNG !?
Što se bezbednosti tiče, to je zaista velika stvar u saobraćaju, samo nisam baš siguran da je to osnovni problem. Jer, recimo, tek ako te neka ****** spuca koja pretiče na punoj liniji, sve ostalo spada u domen vozača. Mada, sumnjam da će i tada da pomogne taj jedan Air Bag.
Ne bi prodali ni pola od ovih fiata da su iste uslove ponudili za nove yugiće i zastave, jer iskreno, mi smo narod kome treba jeftin i pouzdan prevoz i to je mogao da nam pruži KEC i YUGO.
Opet kažem, neka oni preve, TO, šta god da je PUNTO 188 ili Z10 ali da ostave i ovaj yugo, pa ko voli nek izvoli, ako je moj izbor YUGO (a verovatno bilo još dosta zainetesovanih) pustite ljude da se voze, pa opet NOVA KOLA, EKOLOŠKI RELATIVNO ČISTA (naravno TNG) i privreda bi mnogo više radila jer se taj isti YUGO sklapao od 90% domaćih delova, što sa ovim (šta god da je) nije slučaj.
Ovo znači zatvaranje RAKOVICE, gašenje malih privrednika koji prave plastiku, manju proizvodnju guma i akumulatora (veća bi potražnja bila za yugom nego za ovim) a to vuče sve ostalo.
Sve dok fiat ne uplati novac, nije trebalo prekidati postojeću proizvodnju, ovako, sami su radnici krivi, a njima će se obiti o glavu.
pozdrav
da dodam samo, za praznike sam prešao oko 1000 km i u koloni iza mene išao je jedan prijatelj koji vozi PUG 307sw 2.0HDI, kaže čovek, dobro ide ovaj tvoj yugo (2:17 minuta Beograd - Bajina bašta preko debelog brda) a ne retko sam morao da se zaustavljam da bi ga sačekao
A da tako vozim taj novi Z10 verovatno me ne bi skrpilo ni mnogo više za održavanje ...
FIAT još nije uplatio svoj deo novca?!
Sve je to lepo, sistem reciklaže, to je vrhunski potez i tih 1000 €, povoljan kredit, novi automobili na putevima ... Samo mi nije jasno zašto je prestalo da se proizvodi ono što se proizvodilo???
Primera radi, ako je ekologija u pitanju vožnja na gas je ubedljivo najčistiji vid vožnje, ispravite me ako grešim???
Zamislite koliko bi ljudi htelo da kupi novog yuga recimo pod istim tim uslovima???
Ja vozim yugo koji je moja generacija (1981) i godišnji izdatak za 30 000 km sa sve registracijom i ODLIČNIM održavanjem ne prelazi 300 - 400€ što ovaj MUTANT by zastava nema šanse da mi pruži a trebalo bi da ga platim skoro DUPLO od novog yuga !?
Osim manje buke u kabini, boljih svetla i servo volana NIŠTA VIŠE NE MOŽE DA MI PRUŽI od yuga 1.3 pa sve i kada se vozi na TNG !?
Što se bezbednosti tiče, to je zaista velika stvar u saobraćaju, samo nisam baš siguran da je to osnovni problem. Jer, recimo, tek ako te neka ****** spuca koja pretiče na punoj liniji, sve ostalo spada u domen vozača. Mada, sumnjam da će i tada da pomogne taj jedan Air Bag.
Ne bi prodali ni pola od ovih fiata da su iste uslove ponudili za nove yugiće i zastave, jer iskreno, mi smo narod kome treba jeftin i pouzdan prevoz i to je mogao da nam pruži KEC i YUGO.
Opet kažem, neka oni preve, TO, šta god da je PUNTO 188 ili Z10 ali da ostave i ovaj yugo, pa ko voli nek izvoli, ako je moj izbor YUGO (a verovatno bilo još dosta zainetesovanih) pustite ljude da se voze, pa opet NOVA KOLA, EKOLOŠKI RELATIVNO ČISTA (naravno TNG) i privreda bi mnogo više radila jer se taj isti YUGO sklapao od 90% domaćih delova, što sa ovim (šta god da je) nije slučaj.
Ovo znači zatvaranje RAKOVICE, gašenje malih privrednika koji prave plastiku, manju proizvodnju guma i akumulatora (veća bi potražnja bila za yugom nego za ovim) a to vuče sve ostalo.
Sve dok fiat ne uplati novac, nije trebalo prekidati postojeću proizvodnju, ovako, sami su radnici krivi, a njima će se obiti o glavu.
pozdrav
da dodam samo, za praznike sam prešao oko 1000 km i u koloni iza mene išao je jedan prijatelj koji vozi PUG 307sw 2.0HDI, kaže čovek, dobro ide ovaj tvoj yugo (2:17 minuta Beograd - Bajina bašta preko debelog brda) a ne retko sam morao da se zaustavljam da bi ga sačekao

A da tako vozim taj novi Z10 verovatno me ne bi skrpilo ni mnogo više za održavanje ...
Comment