Fiat Punto 1,2 8V Active sa 14 000 km na 40 000 km i više...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • observer
    CBC Veteran
    • 06.10.2005
    • 196
    • Novi Sad
    • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

    #76
    Auuuu ...

    Bas dugo nisam pisao ovde...

    Mada, nista nije ni bilo da se pise (kuc, kuc, tok, tok...)

    Uglavnom, sada je na nekih 56.500 km i uskoro bi trebalo da se menja antifriz... (prosle godine nisam, jer, secate se, u servisu su tvrdili da ne treba...)

    U medjuvremenu bio je tu jedan tehnicki pregled (otkriveno da zadnji levi tocak stalno koci (unosi neki ofset od cca 3-5 %) sto je u ovl.servisu otklonjeno naknadnim podesavanjem rucne kocnice (prosli put su je jako zategli) i "ciscenjem paknova i dobosa", sve bez naplate (posto se tretiralo kao reklamacija na uslugu sa redovnog servisa). Zapravo, naplatili su mi 160 din. koliko ih je kostalo da na tehnickom izmere ponovo sile kocenja (odvezli su ga na merenje i dali mi dijagrame kocenja nakon intervencije)
    (Pohvala za korektan stav u servisu - "Stojanov", Novi Sad).

    Pa je usledio jedan put do Grcke i nazad sa vec uobicajenom prosecnom potrosnjom od cca 6.5 l/100 km (umerena voznja, bez divljanja, mahom autoput, prema ogranicenjima brzine).

    I tako... Nastavice se...

    Comment

    • observer
      CBC Veteran
      • 06.10.2005
      • 196
      • Novi Sad
      • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

      #77
      57860 km

      U servisu provereno stanje antifriza (tacka smrzavanja -40 C) i i dalje tvrde da ne treba da se menja ("To Vam je crveni paraflu, on se ne menja, dokle god ne izgubi svojstva")

      E pa dobro kad je tako.

      Comment

      • observer
        CBC Veteran
        • 06.10.2005
        • 196
        • Novi Sad
        • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

        #78
        57800 km

        Zamenjena sijalica levog oborenog svetla (H7, Tungsram).

        Comment

        • observer
          CBC Veteran
          • 06.10.2005
          • 196
          • Novi Sad
          • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

          #79
          57924 km

          Posto mi antifriz vec ulazi u cetvrtu zimu, a u servisu uporno tvrde da ne treba da se menja, za svaki slucaj izmerio sam mu pH vrednost (onim "sarenim" lakmusom) i rezultat je nesto izmedju 7 i 8.
          Prema tome sve je OK.
          Sad sam malo bolje zagledao i boju zaista je jedan od onih "crvenih".

          Sve u svemu, nema razloga za paniku.

          Comment

          • observer
            CBC Veteran
            • 06.10.2005
            • 196
            • Novi Sad
            • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

            #80
            58.175 km

            Zamenjena i desna sijalica oborenog svetla (stara "Tungsram", nova "Osram").

            Zanimljivo kako neke stvari crkavaju kao programirane. Tako je bilo i prosli put (doduse, pre 3 godine i 8 meseci).

            Comment

            • observer
              CBC Veteran
              • 06.10.2005
              • 196
              • Novi Sad
              • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

              #81
              Januar 2006., 59.811 km

              Uradjen redovan servis na 60.000 km (servis "Stojanov", N.Sad):

              - ulje selenia gold - 4x450 = 1800
              - filter ulja - 240
              - filter vazduha - 590
              - tecnost za stakla - 70
              - zaptivka poklopca ventila - 320
              - disk plocice - 2350

              Ukupno materijal: 5370
              Usluga: 2100

              Ukupno: 7470 din. (1eur = cca 81 din)

              (U okviru servisa obavljena kontrola ostalih tecnosti, kocnica i trapova - sve je ok.)

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #82
                Dobro...nije skupo....nego ova selenia 243din ili greska...mozda 423din
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • observer
                  CBC Veteran
                  • 06.10.2005
                  • 196
                  • Novi Sad
                  • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

                  #83
                  Jeste, greska je, pardon (prepisao sam sifru iz radnog naloga umesto cene) - 4 litre je 1800 din (a njihova interna sifra artikla je 243).

                  Sada je ispravljeno.

                  Usput, ispravio sam i gresku koju sam napisao u kilometrazi (treba 59811 a ne 58811).

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #84
                    Originally posted by EfI_77
                    Hmm ja sa plinom razvućem na satu 150, malo ga smanjim na 140 i onda tako 4 sata. Poslije toga motor štanca tt tt ttt t t tt :-) Slab je to auto za duge relacije i velike brzine. Zato sam ga i odlučio pokloniti starcima. Ali plin je zakon!!! Fox ti defintivno imaš nekih sitnih problema oko motora.
                    Zna li ko sta se desilo sa Efi-jem?

                    Od ovoga posta, covek samo nestade
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • observer
                      CBC Veteran
                      • 06.10.2005
                      • 196
                      • Novi Sad
                      • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

                      #85
                      April 2007, 62.500 km

                      U pauzi dok se nista novo ne desava, mogao bih da napisem par opstih utisaka... Onako, bez nekog reda, sta sam sve primetio za ovih 6 godina a da me ili jako zivcira ili mislim da treba pohvaliti...

                      1. Nervira me:

                      - plastika nosaca pedale kvacila cvili kada se kabina zagreje na suncu
                      - plasticni delovi volana (taster sirene i kuciste airbaga) pucketaju, takodje samo kada se kabina zagreje na suncu
                      - cvrkutanje iz zadnjeg trapa posle svake vece kise (kao da imam kavez kanarinaca u prtljazniku...)
                      - motor je vecito zamascen sa svih strana
                      - tvrdo ogibljenje (za ovo nisam siguran da li je lose, posto zbog te tvrdoce maksimalno izbegavam SVE neravnine na kolovozu, a time produzavam vek elementima vesanja )
                      - lako se skida farba (utisak je da mogu da mu naude i macije kandzice...), mislim da je ovo mana svih modernih automobila, stedi se na svemu...


                      2. Pohvalno je:

                      - niska potrosnja (i dalje ) i precizan merac nivoa goriva
                      - solidna zvucna izolacija (mada kad sednem u neki VW vidim da moze i bolje... moj benzinac se u kabini cuje kao VW-ov TDI... )
                      - dobri farovi
                      - ima bravu na cepu rezervoara
                      - odlicna sedista (i ispuna i materijal stofa - izrazito izdrzljiv)
                      - mnostvo pregrada i prostora za sitnice u kabini
                      - odlicne kocnice (pedala prijatno tvrda i efikasne su)

                      Mozda cu se setiti jos necega...

                      Comment

                      • observer
                        CBC Veteran
                        • 06.10.2005
                        • 196
                        • Novi Sad
                        • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

                        #86
                        Maj 2007., 65000 km

                        U medjuvremenu (od poslednje zamene) dosuo cca 0.6 l ulja (svaki put po 0.3l, Selenia Gold), uglavnom zbog malo ostrije voznje po autoputevima u komsiluku (Slo, Hr) sa prosecnim brzinama oko 130 (110-145 km/h).

                        Comment

                        • Saabo
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1724
                          • Vrbas
                          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                          #87
                          Originally posted by BOOST
                          Originally posted by EfI_77
                          Hmm ja sa plinom razvućem na satu 150, malo ga smanjim na 140 i onda tako 4 sata. Poslije toga motor štanca tt tt ttt t t tt :-) Slab je to auto za duge relacije i velike brzine. Zato sam ga i odlučio pokloniti starcima. Ali plin je zakon!!! Fox ti defintivno imaš nekih sitnih problema oko motora.
                          Zna li ko sta se desilo sa Efi-jem?

                          Od ovoga posta, covek samo nestade
                          Jos uvek ga nema
                          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                          Comment

                          Working...
                          X