euro standard-čista protekcionistička mera

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kristina990
    Banovan
    • 13.04.2009
    • 1066
    • Srbija

    #16
    Re: euro standard-čista protekcionistička mera

    e, feeling,dirnu me u srce..stara dobra vremena

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #17
      Re: euro standard-čista protekcionistička mera

      istina je da moderniji automobili majne zagadjuju i toje dobro.
      medjutim niko nerachuna,da ako se bude bacao automobil posle naprimer 7 godina umesto 15.da tje u periodu od 15 godina da se prave DVA a ne jedan automobil. da li neko zna koliko energije ( chitaj zagadjenje) mora da se potroshi da bi se jedan auto : rasturio,pretopio,pa ponovo topio i "ukalupljivo" ,sklapao itd.. koliko je to zagadjenje ?
      Nije to samo nashe mislhljenje ... povodom ove akcije u Evropi staro-za-novo. mnogi gradjani se chude i neslazu se da bi trebalo da se bacaju-recikliraju automobili od naprimer 10 godina starosti.. jednostavno je "gre'ota" i chisto razbacivanje.
      nisam za to da se voze krshevi .. ali vek trajanja automobila se smanjuje,povetjava se njihova nabavna cena , postaje nemogutje bilo sta da se popravi van skupi ovlashtjenih servisa ( monopolizam).
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #18
        Re: euro standard-čista protekcionistička mera

        Originally posted by JaMaL
        Auto je danas bezbedniji zbog aktivnih i pasivnih mera, manje troši i ekonomčnije je uz istu snagu, udobniji, daje bolji feeling, veći deo materijala je reciklabilan...
        Dobro ajde priznaj ko te placa...

        Ovo je najveca zabluda ikada napravljena: "AUTO JE SIGURAN"... "SIGURNIJI"... "SIGURNIJI OD PRETHODNOG MODELA"

        Ajde lepo da razbijemo ljudima reklamne iluzije auto industrije...

        Do 60km/h sansa da prezivis je u procentima, nista ti to ne garantuje...
        0d 60 do 80 km/h sansa koju si imao je 50% umanjena i dalje se radi u procentima koji silaze u jednocifrene...
        Preko 80km/h si u rukama srece... dakle NAUCNA CINJENICA je da preko ove brzine ljudski organi se likvifikuju i mozes imati samo srecu da biras u sta udaras i kako... ne postoje mere bezbednosti koje stite od prevelikog usporenja a to najvishe ubija...

        dakle ko misli da su automobili sigurni neka ide da mu pregledaju glavu... ali marketing je cudo... crash testovi i mumbo jumbo gde pokusavaju da ti opravdaju kupovinu SIGURNOG AUTOMOBILA od 200ks sa 50000000 vazdusnih jastuka... koji u realnosti ne znace nista sa tih 200ks...

        a to da trosi manje i da je ekonomicniji... pa da... ali i kosta vishe da se kupi i odrzava... tako da na kraju exploatacionog perioda od recimo 7 godina je skuplji od svake prethodne serije i svaka naredna ce biti skuplja... prosto je... sem ako citas studije i reklame sponzorisane od istih ljudi koji zele da zarade na tebi prodajuci ti automobil... uzmes olovku u ruke i racunas... prosto je...

        a o feelingu necu da pricam... to je umrlo oko 1992.. posle toga... feeling u voznji je nestao... ali opet... to je vrlo subjektivno... da ljudi vole feeling... ne bi postojali TDI, DTI... ili bilo kakav D u imanu automobila... i 60% fabrika bi se zatvorilo...

        da li je neko srecniji sto je dao gomilu para za nov automobil i odrzavanje za recimo 7 god... ili neko ko je dao 15x manje para za polovan automobil star 15 god... bili su na istim mestima... presli isto kilometara... sa tim da je covek sa 15 god starim automobilom manje radio za te pare... tj. vishe vremena uzivao u voznji i slobodnom vremenu... ali kako god... mozda sam samo ja ovca... ali matematika je prosta ako ne patis od kompleksa...
        Mene niko ne plaća, tako da je moja konstatacija proizvod mog načina poimanja.

        Auto je bezbedniji jer ima bolje zone upijanja kinetičke energije pri udarima u čvrste predmete, takođe je manja šansa da te povredi deo vozila, vazdušni jastuci ublažavaju kretanje tela kod usporenja... to je pasivna bezbednost, a o aktivnoj neću da pričam jer zavisi od kupovne moći, ali ESP i ABS su po meni vrlo korisne i sada veoma pristupačne elektronske spravice pri kupovini vozila. Sedi u Golfa 1, pa se zakucaj čeono u Golf VI... Ako ste se kretali istom brzinom i obojica vezani, šanse su na strani onoga sa novim vozilom.

        Pored bezbednosti je i ekonomičniji. Vozila su sve teža danas, pa je potrebna i ekonomičnost na višem nivou. A teža su jer želimo udobnije da se vozimo. Probaj da putuješ do Ljubljane npr Kadettom i Astrom H. Manja buka, veća udobnost, bolja klimatizacija... Pa stići ćeš odmorniji u novijem vozilu.

        Što se feelinga tiče, opet ista priča. Vozim službeni Civic i znam kakav je feeling. Isti mogu da dobijem i u CRXu, ali pored osećaja koji imaš za volanom, sve ostalo je kriminalno. A i tačno je da vam smetaju dizeli, ali opet žena vozi službenog Passata CC, e to je tek feeling i pored TDI motora.

        Ja sam srećniji kada vozim auto koji ima kompromise cene, udobnosti, sigurnosti, ekonomičnosti. Pre 6 godina sam uzeo 4 godine staru Vectru DTI. Tada za te pare sam dobio pristojnu udobnost, na uštrp voznih karakteristika, malo veće vibracije, ali veliku ekonomičnost i pristojnu sigurnost. A cena je za vozilo tih karakteristika tada bila prava sitnica.

        Sada taj auto više nema istu postavku odnosa cene i ostalih karakteristika za mene.
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • RANK
          CBC Senator XXL
          • 28.02.2007
          • 1635
          • Beograd
          • FIAT MAREA WEEKEND 1

          #19
          Re: euro standard-čista protekcionistička mera

          Originally posted by skyline
          automobili su za 10-15 godina uznapredovali vise nego u prethodnih 50 godina, za sta je zasluzan razvoj racunarske tehnologije
          kakva glupost,odakle ti ovo? prepisao ili stvarno tako mislis? mislis da je veca razlika u automobilima '94-'99 i danas nego izmedju '44 i '94?
          "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

          Comment

          • skyline
            CBC Senator XXL
            • 31.07.2007
            • 3149
            • Cacak

            #20
            Re: euro standard-čista protekcionistička mera

            pa dobro, necemo se hvatati brojki, to sam odokativno rekao, uopste se nisam trudio da budem precizan, ali sta se to toliko krupno izdesavalo recimo od 60te do 90te, a sta od 90te do 09te
            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

            Comment

            • RANK
              CBC Senator XXL
              • 28.02.2007
              • 1635
              • Beograd
              • FIAT MAREA WEEKEND 1

              #21
              Re: euro standard-čista protekcionistička mera

              sta se dogodilo u periodu od 30 u odnosu na period od 20 godina... pa pogledaj nove modele '60-e i 90-e, pa uporedi napredak sa modelima 09-e i videces da se vecii napredak dogodio upravo do 90-e
              "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

              Comment

              • skyline
                CBC Senator XXL
                • 31.07.2007
                • 3149
                • Cacak

                #22
                Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                revolucija dizela, sad krece i benzinaca, aktivni diferencijali (treba li mpominjati sisteme na Skyline-u ili Lanceru Evo ), kontrole proklizavanja, stabilnosti, bezbednosni sistemi, bezbednost aktivna i pasivna, ergonomija, litrazne snage, snage uopsteno, kvalitet delova, performanse pneumatika, samih automobila,menadzment motora, raznorazni sistemi kao sto su gps, autopiloti, ekonomicnost agregata.....

                ok, prva polovina 20og veka je bila plodna zbog samog razvoja SUS motora
                benzinci, dizeli, wankel......
                ali od 60te do 90te se nije bas puno promenilo, sem u dizajnu

                ali ajde da ne idemo u off, tema teme je skroz druga prica
                Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  #23
                  Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                  ali od 60te do 90te se nije bas puno promenilo, sem u dizajnu
                  ma jok, samo su izbacili karburatre 80ih i automobili su postali daleko ekonomicniji uz povecanu snagu... ajde, japanac, uporedi vw 1.3 sa karbom i 60ks i recimo suzuki 1.3 gti od 100ks ? nije se napredovalo ???
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  • RANK
                    CBC Senator XXL
                    • 28.02.2007
                    • 1635
                    • Beograd
                    • FIAT MAREA WEEKEND 1

                    #24
                    Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                    podrzavam
                    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                    Comment

                    • skyline
                      CBC Senator XXL
                      • 31.07.2007
                      • 3149
                      • Cacak

                      #25
                      Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                      escort rs 1.6 sa 132ks i kia ceed 1.6 atmo, civilni motor, sa 120ks
                      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #26
                        Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                        nisam mislio samo na snagu vec i na opste performanse, potrosnju, emisiju, elsticnost itd... nisam upoznat sa fordovim motorima, ali pretpostavljam da je taj od 130 ks bio neki xr3 ili mozda cak i turbo, sto je bio vrh fordove ponude u datom modelu, a ne prosek ili donja granica, kao taj koreanac sto pominjes...
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • skyline
                          CBC Senator XXL
                          • 31.07.2007
                          • 3149
                          • Cacak

                          #27
                          Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                          o tome ti govorim
                          taj motor je bio 1.6 turbo, a danas se 120ks uz prilicno dobru krivu snage i obrtnog momenta, uz nisku potrosnju dobija iz totalno civilnog motora
                          Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                          Comment

                          • ale944
                            CBC Senator XXL
                            • 20.03.2006
                            • 1457
                            • Beograd

                            #28
                            Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                            ok, ali 1.6 atmo sa zavidnom snagom i niskom potrosnjom su krenuli jos ranih 90-ih... prvo sto mi pada na pamet su honde.. nije to kia izmislila
                            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                            Comment

                            • Jesa
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2008
                              • 344
                              • Beograd
                              • Honda Civic 1.4 LS

                              #29
                              Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                              Ma kukanje nikud ne vodi...

                              Vozite na preradjevinama dinosaurusa koliko mozete, uskoro je nece ni biti, er cemo sve potrositi...

                              A ja da imam para, vozio bih ovo

                              www.reverbnation.com/eclipsebgd

                              Comment

                              • skyline
                                CBC Senator XXL
                                • 31.07.2007
                                • 3149
                                • Cacak

                                #30
                                Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                                uzeo sam kiu kao primer jedne autoindustrije bez decenijskog razvojnog pedigrea, kao sto to imaju evropski i japanski proizvodjaci (amerikance svesno nisam pomenuo )

                                a honde se manje vise uklapaju u tih 20 bum godina koje sam naveo
                                Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                                Comment

                                Working...
                                X