Neki od nas zaista veruju u bajke o Zapadu!Braćo moja oni(većina njih) toliko teško zaradjuju svoj dinar, evro ili šta god da će da kupe bilo šta samo da je novo, po kvalitetu prihvatljivo i jeftino.Kako onda objašnjavate da im Kinezi ubiše tekstilnu industriju a koliko vidim polako će i ostalo!
Dacia Logan - dan posle!
Collapse
X
-
Kupuju novo jer im je odrzavanje novog vozila najjeftinije. Usluge su strava skupe, sta da vam kazem, samo za zamenu izduvne grane auspuha, koju sam kupio ali me je mrzelo da je menjam na parkingu, nekih 20 min laganog posla na dizalici, me je kostalo 45 evrica. Od tada se zavlacim kad god treba
. Najjeftinije šišanje 15 evra...
Comment
-
-
E gledao i ja
kao nemci lazu
skrnave auto
u satu kazu da je veoma dobar na testu
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Pa ja sam rekao da sam vozio logana i rekao sam da se dosta lep ponasa u krivinama, krut je i stabilan. E sad nisam nailazio na jelana i bio pun putnika ali licno ja ne verujem da se tako prevrce.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Kakvi, bre, Rumuni i Rusi...
Za tih 9,5 soma jevreja bih najradije nekog "sredovechnog"
shvabu, ili italijana, sveda... Sve shto je geografski istochno ne vredi te pare...
Moj neki rezon...
Pozz =]
Comment
-
-
pa i Nemci i Italijani su istocno od Japana...zavisi na koju stranu se gleda
a sto se mi brinemo kao zanemarljivo malecno trziste sveta kada je Reno Logan krenuo u svet i za sada se jako dobro prodaje u korist svojih tvoraca.
ako su se pojedinacni kupci zeznuli i nisu dobili to sto su ocekivali za svoje pare, nece biti prvi put pa Nemci i Italijani su prepuni primera fals procena i neuspesnih konstrukcija auta...pa opet i dalje postoje kao zasebne skole/ filozofije gradnje.
sto se Logana tice, sa sajtova je povucena tvrdnja o prevrtanju, niko nije uspeo da ponovi, a ni za za taj navodni slucaj nema cinjenica/ fakata da se zaista i dogodio u voznji auta spremnog za voznju.
auto tako male visine je samo po sebi jako tesko prevrnuti na krov s obzirom da ima nisko teziste i siroki trag tockova kao dva osnovna kriterijuma/ preduslova za dinamiku voznje.
kada bi to bilo tako lako onda bi se Mercedes ML, BMW X5, Volvo XC90, Land Roveri ili Jeepovi prevrtali na svakoj raskrsnici a znamo da to nije bas tako i iz prakse na nasim ulicama.
jedini auto koji se uopste prevrnuo na krov po ISO testu do sada je bio Mercedes A klase a kao sto je poznato on ima motor IZNAD poda kabine postavljen vrlo visoko i ima neproporcionalno uzan trag tockova u odnosu na visinu karoserije. a i to je reseno bez mnogo muke sitnim izmenama/ setupom hoda i tvrdoce vesanja.
bice na kraju, marketinska kuhinja, da ne kazem jaki zacini da pokvare ukus
volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
@ brick:
Da, zaboravih i "sredovechne" zhuce...
Ma, od samog pochetka cele priche sam bio rezervisan po tom pitanju... Mislim, to se Logan "baca" na krov pri xtremno niskim brzinama i to... Verovatno da nije od stabilnijih automobila, pre svega zbog koncepcije i namene, ali da se prevrce na testu severnog jelena pri tako niskim brzinama?!
Najsumnjivije mi je bilo to shto su test sprovele shvabe, i sve se to nekako sluchajno
"poklopilo" sa najavama VW-a da ce proizvesti novi narodski auto za nekih 5 soma evrica. Chuo sam da je u igri neki "narodni" Fox model ili tako neshta...
To je, po meni, samo bio pochetak marketinshke kampanje protiv Logana kao glavnog konkurenta u "low budget" segmentu, i "utiranje puta" domacem proizvodu, chak i pre nego se on pojavio zvanichno. Mediji su chudo, a trzhishna ekonomija ponajmanje preza od prljavih trikova. Koliko god se ispostavi na kraju da je sve bila farsa (kao shto verovatno i jeste...), "ugled" Logana (kakav-takav) je zhestoko poljuljan nakon shto su plasirane ovakve priche.
Cilj ne opravdava sredstva, i u ovom sluchaju je zadatak izvrshen, bar shto se shvaba tiche...
Pozz =]
Comment
-
-
naravno da Logan ne spada u neke posebno stabilne a to se lepo i vidi...ali je to nestabilnost oko vertikalne ose (zanosenje levo desno) a ne i oko horizontalne ose.
sumnjivo je to sto se sve to eto desilo kada niko nije video, a istoga dana na istome poligonu na zvanicnom testu nije postojao taj problem.
a posle toga nije se replicirao problem, nije mogao da se ponovi.
mi ovde imamo prelepo misljenje o zapadu, nema tamo bas mnogo trzisne ekonomije danas, pogotovu kada su drzavne firme i drzavna privreda u pitanju, ( a VW je tipican predstavnik drzavne firme ala Zastava, samo na naravno daleko boljem organizacionom i opstem nivou ).
ovo ne bi bilo prvi put da se ovakav gaf dogodi, tako da je otovoriti cetrvore oci zgodna preventiva
volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Ma ne berite brigu, većina ljudi koji kupuju Logana(ciljna grupa) uopšte i ne prate kretanja u auto svetu(baš ih briga za severne jelene) a više ih zanima koliko može da se auto natovari, kako se montira kuka, koliki mu je klirens i sl.....tako da su se Švabe malo zehebale!Ako nekim slučajem isti i natabaju na jelena(može i severnog) neće ga ni obilaziti već će ga vezati na haubu i transportovati do najbližeg zamrzivača!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
Comment