Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.
Jesam za rigorozne preglede automobila, ali tek kada se uvedu rigorozne kontrole za vozače. Pri tome ne mislim na radare i balone za alkohol, nego psihofizičko znanje i sposobnost/znanje upravljanja automobilom.
Zašto neki penzos koji vozi logana ima veća prava i beneficije u odnosu na, recimo, nekog sredovečnjeg čoveka koji vozi neku finu bmw kockicu samo zato što to voli. Svi znamo ko je opasniji u saobraćaju, na kraju krajeva, taj penzos da zna nešto o kolima, d izvinete, ne bi ni imao logana, a čim ne zna o kolima, ne zna ni o vožnji.
To je ljudi diskriminacija, koju smo prihvatili pod izgovorom ko ima i ko nema para...
Svi za ljudski život ključni delovi automobila - gume, kočnice, diskovi, silen blokovi, amortizeri su na bilo kom autu u vlasništvu normalnog čoveka stari ne više od 2-3 godine. Bio to auto 2007 ili 1987 godište. Što nas dovodi do zaključka da treba ljude slati na tehnički pregled, a ne automobile.
Jesam za rigorozne preglede automobila, ali tek kada se uvedu rigorozne kontrole za vozače. Pri tome ne mislim na radare i balone za alkohol, nego psihofizičko znanje i sposobnost/znanje upravljanja automobilom.
Zašto neki penzos koji vozi logana ima veća prava i beneficije u odnosu na, recimo, nekog sredovečnjeg čoveka koji vozi neku finu bmw kockicu samo zato što to voli. Svi znamo ko je opasniji u saobraćaju, na kraju krajeva, taj penzos da zna nešto o kolima, d izvinete, ne bi ni imao logana, a čim ne zna o kolima, ne zna ni o vožnji.
To je ljudi diskriminacija, koju smo prihvatili pod izgovorom ko ima i ko nema para...
Svi za ljudski život ključni delovi automobila - gume, kočnice, diskovi, silen blokovi, amortizeri su na bilo kom autu u vlasništvu normalnog čoveka stari ne više od 2-3 godine. Bio to auto 2007 ili 1987 godište. Što nas dovodi do zaključka da treba ljude slati na tehnički pregled, a ne automobile.
Comment