Pa kazem ja. kad bi dosao cika sa crnom tasnom i uzeo uzorak na analizu pa posle odrao kaznom pumpu mozda bi se neko i opametio. Udarac po dzepu je najefikasniji svuda. Ko kaze da su ljudi drugde disciplinovani, nego je "Bog izmislio strah". Uh, pa to je Dejane bas katastrofa sta se radi. Ovi novi dizeli sto dolaze tamo izgleda nemaju nikakve sanse da prezive.
Mnogo vise o benzinu u Srbiji :(
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Halloooo!
Ja sam jasno govorio o svom misljenju kakav je benzin u Srbiji, iza toga stojiim jer je to moje misljenje.
Nikoga nezezam na rachun da misli drugacije i neznam zasto se vatate teorija o ubedjenju da je zelja okrugla i tih fazona.
Stvar je jednostavnija iz mog ugla gledanja:
Naime sta se pishe ako zelim da se ukljucim u diskusiju to i uradim i ma koliko da nedelim misljenje sa nekom stavkom, jasno dam argumente.
Dodju protivargumenti, opet argument protiv.. itd.. itd..
Dakle ako je u pitanju diskusioni forum onda je diskusionog karaktera.
Sve na sta sam usmerio paznju je zezanje koje nema koje sadrzi dozu sarkazma jasno izrazenu kroz uprotrebu smajlija iste vrste.
Ako se vec upustate u diskusiju radi klime i duha Cannona je sprovedite bez emocija, star je tehnicke prirode te nevidim razlog emotivnosti???
Emocije mute logiku , opste poznatoAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by dranixPa kazem ja. kad bi dosao cika sa crnom tasnom i uzeo uzorak na analizu pa posle odrao kaznom pumpu mozda bi se neko i opametio. Udarac po dzepu je najefikasniji svuda. Ko kaze da su ljudi drugde disciplinovani, nego je "Bog izmislio strah". Uh, pa to je Dejane bas katastrofa sta se radi. Ovi novi dizeli sto dolaze tamo izgleda nemaju nikakve sanse da prezive.
Ja nisam cuo, a ne kazem da je apsolutno tako, da su to ikada, igde uradili. I da jesu, obzirom na to koliko smo kao narod potkupljivi, sve to se verovatno resi nekom kovertom, i to je to. Pa, kada su citave secerane zavrsavali kovertama, sto ne bi i poneki uzorak?
Sa druge strane, nema niti smisla, niti ikakve logike da trzisna inspekcija sada kontrolise pumpadzije u situaciji kada osnovni proizvod ne odgovara nominalnom standardu. Video si ranije u diskusiji, mislim da je 206 to rekao, prosecna vrednost sa tri pumpe u Beogradu je bila 91,8 oktana tamo gde na pumpi jasno pise "BMB 95". Ne moze pumpadzija da odgovara za benzin van standarda tako isporucen iz rafinerije. Ako je 91,8 prosek, onda je negde bilo i iznad, i ispod te vrednosti. Blago nama! Igramo na lutiriji svaki put kada odemo na pumpu.
Trend i za benzince, i za dizelase je ka sve kvalitetnijem gorivu. Benzinci polako ali sigurno prelaze na 99+ oktanska goriva (Super Plus), dizelasi su sa klasicnog dizel goriva presli na euro dizel. Ko misli da je nase dizel gorivo bolje od benzinskog, grdno se vara; prvo ispiranje motora to pokaze, tako mi kaze moj mehanicar.
Inace, ja se potpuno slazem sa Brickom da se ne moze od nule skociti na treci sprat odmah, i sasvim je logicno da ce period tranzicije morati da potraje. Ono gde se ne slazem sa njim jeste u vremenskim rokovima - imali su 4 godine i kao rezultat mi smo dobili substandardno gorivo, koje kao takvo izlazi iz rafinerija, pa daljim razvodnjavanjem postaje katastrofalno lose. Drugim recima, nije uradjeno prakticno nista da se makar osnovni kvalitet goriva odrzi, a kamo li da se postigne stvarna norma. Mislim da je Brick spomenuo da BMB95, pored manjka oktana, ima visam sumpora, i bog te pita sta jos nije kako treba.
Oni nisu uradili bog zna sta, zasto bi, imali su monopol, moze im se. Sada verovatno cvile, a ja duboko verujem da kljucni pojedinci u NIS-u krajnje NAMERNO nisu uradili nista, racunajuci da ce se ionako smestiti u neku novu oprganizaciju kada ih neko kupi. Stoga, nije ih mnogo briga (jer ih ne tangira) kolika ce prodajna cena, pa i sudbina, NIS-a biti na kraju, njih zanima samo plata i drpacina. Koliko se secam, direktor NIS-a je pre otprilike godinu dana imao platu od 3.500 evra mesecno u neto iznosu, tako videh u "Politici". To je nista za Shell i BP, ali za ovdasnje prilike, to je jako mnogo, i jos vise kada se uzme u obzir da uvek nekako rese stambena pitanja sa stancicima od 120+ kv. metara, da imaju sofere sa sluzbenim vozilima, besplatna letovanja u odmaralistima NIS-a, itd. Kada se to preracuna u novac, njihova plata je vise puta veca od nominalne.
A nas benzin je sve gori.
Sve ovo nisam ja sanjao, to pise po javnim glasilima. Ako je tako, onda treba shvatiti da se ne osecam prijatni ni ja, niti drugi ovde, kada nam neko, iz ma kako ljudskih, humanih, patriotskih ili vec kakvih sve pobuda slozi pricu da je nase gorivo OK, ali ne valjaju nasi automobili. Ma nije nego.
Licno ne vidim izlaz iz te situacije bez privatizacije NIS-a, a i tu se u najvecoj meri slazem sa Brick-om da drzava TREBA da zadrzi bar 33% deonica NIS-a. Ni slucajno ga ne treba poklanjati bud zasto, jer sve sto imaju smo mi platili kao potrosaci i kroz ni malo male poreze. Drugo, treba dozvoliti uvoz, sto ce se i desiti od pocetka naredne godine prvo iz Makedonije, a posle i sa drugih strana.
Tek tada mozemo da se nadamo boljemo gorivu - do tada, osudjeni smo da upropastavamo motore i zagadjujemo okolinu substandardnim gorivom NIS-a.
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTHalloooo!
Ja sam jasno govorio o svom misljenju kakav je benzin u Srbiji, iza toga stojiim jer je to moje misljenje.
Nikoga nezezam na rachun da misli drugacije i neznam zasto se vatate teorija o ubedjenju da je zelja okrugla i tih fazona.
Stvar je jednostavnija iz mog ugla gledanja:
Naime sta se pishe ako zelim da se ukljucim u diskusiju to i uradim i ma koliko da nedelim misljenje sa nekom stavkom, jasno dam argumente.
Dodju protivargumenti, opet argument protiv.. itd.. itd..
Dakle ako je u pitanju diskusioni forum onda je diskusionog karaktera.
Sve na sta sam usmerio paznju je zezanje koje nema koje sadrzi dozu sarkazma jasno izrazenu kroz uprotrebu smajlija iste vrste.
Ako se vec upustate u diskusiju radi klime i duha Cannona je sprovedite bez emocija, star je tehnicke prirode te nevidim razlog emotivnosti???
Emocije mute logiku , opste poznato
ako ti meni kazes da tvoj motor, onaj koji si licno tjunovao i koji znas bas u dusu, i za koji dobro znas kako ide u Svedskoj na recimo standardno BMB 95 gorivo, ovde kod nas stuca i kaslje i nema teorije da ide onako kako ide u Svedskoj, a ja tebi na to razvezem pricu kako to sto ti kazes nije tako, jer eto pise da je nas BMB 95 skorz po standardima, kako ces se ti osecati?
Hoces li pomisliti da sam ja lud?
Ili da ja tebe pravim ludim?
Ili da mi ne fali poneka daska u glavi, vec ceo parket?
Hoces li to primiti tako sto ces bez emocija, cisto tehnicki krenuti da mi objasnjavas kako ja nisam upravu? I kada mi sve potanko objasnis, a ja ti opet kazem da nisi u pravu i da je sve po standardu, hoces li opet ponoviti tehnicku pricu bez emocija?
Koliko puta ces ponavljati tehnicku pricu bez emocija, u duhu foruma, dok te ja uporno ubedjujem da ti nisi u pravu, nema veze sto je to tvoj motor i sto ga vozas po Svedskoj, kada lepo pise na sajtu NIS-a da je sve po standardima?
I da ti kazem da ja dobro znam tvoj motor, procitao ja u prospektu SAAB-a, i dobro znam da bi on trebao sjajno da radi na nase gorivo, a ako to nije slucaj, onda tvoj motor nije kako treba?
Da li bi moja prica u tom stilu bila u duhu foruma? Koliko bi ti trebalo da ti odstupis od duha foruma posle n iteracija moje price u stilu ma jeste po standardu, 'ebi ga, nema bas dovoljan broj oktana, al' to nije bitno, ima visak sumpora, al' ni to nije bitno, .... Pa majku mu, o kom to standardu mi pricamo? Kakvo je postovanje standarda sa substandardnim vrednostima?
Sta su ova pitanja ako ne CISTO TEHNICKE prirode? Ako to nije logicko pitanje, molim te, reci kakvo onda jeste? Gde su tu emocije?
Molim da mi neko (iko!), nekako (bilo kako!), objasni kako se moze biti u okviru standarda sa substandardnim vrednostima?
I molim te, reci mi, ko tu sada odstupa od duha foruma? I zasto ja sada tebe to pitam, kada bi na to pitanje trebao da odgovori onaj koji je postavio tu tezu? Ne zbog mene, nego upravo zbog foruma, da ljudi shvate nesto sto sada tesko mogu da shvate. Uostalom, pogledaj i druge poruke, pa mi reci da nisam u pravu.
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
Odstupate od duha foruma preteranim ironisanjem, nicim vise.
Ako nas je vec vise koji smatramo da stvari nisu onakve kako brick govori, i ako je tema prevagnula na tu stranu tako da je malo bespredmetno ocekivati od bricka da se i DALJE ukljucuje u ovu raspravu ( a i on je valjda zakljucio da je besmisleno i dalje zastupati tu tezu, ili makar u ovoj temi i dalje vesti pricu o tome), cemu bespotrebna doza ironije i bockanja na njegov racun? Eto, to nije u duhu Cannona, po meni. Ni ja se ne slazem s njim, pa opet ne bockam na sitno...
Comment
-
-
, pazi razumem poentu, ali ja opet onako sa malo sjaja u ocihima kazem, teme su diskutabilne a ne ljudi, dakle, ukoliko bi se nasao u poziciji da gledam iz tvog ugla, jedina razlika bi bila da ja postavljam granicu za pokusaje. Dakle kad vidim da nema svrhe samo over & out
No, to je trazilo puno treningazaistinu na manje provokativnom podneblju ali nesto sam se naucio .. hladnoca je chudo
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTStvar je jednostavnija iz mog ugla gledanja:
Naime sta se pishe ako zelim da se ukljucim u diskusiju to i uradim i ma koliko da nedelim misljenje sa nekom stavkom, jasno dam argumente.
Dodju protivargumenti, opet argument protiv.. itd.. itd..
Dakle ako je u pitanju diskusioni forum onda je diskusionog karaktera.rugla i tih fazona.
Sve na sta sam usmerio paznju je zezanje koje nema koje sadrzi dozu sarkazma jasno izrazenu kroz uprotrebu smajlija iste vrste.
Ako se vec upustate u diskusiju radi klime i duha Cannona je sprovedite bez emocija, star je tehnicke prirode te nevidim razlog emotivnosti???
Emocije mute logiku , opste poznato
Konstruktivna diskusija -da- kad imas preko puta sebe konstruktivne ljude koji hoce da prihvate i tvoju stranu,koji su spremni da te saslusaju a ne zid. Zidu mozes da pricas do sutra i on i dalje ostane zid-gluv i nem, tako da nemoj da zameris sto smo okrenuli sve ne zezanje.Slozices se da ovo nije tema gde ja vise volim Alfu a ti vise volis SAAB pa razmenjujemo argumente i kontra argumente,ovo je nesto sto mnogima od nas predstavlja neresiv problem u svakodnevnom zivotu pa mi jos samo falii da me neko pravi ludim i ubedjuje me kako je to super sto sipam jer eto tako pise na zvanicnoj NISovoj prezentaciji.
Pozdrav
Comment
-
-
Sve mi je jasno no opat ako stvarno sve stoji na internetu u chemu je problem
nhf: ali bilo ja jache od mene
PS: Moja stavka je jasna, ali, sa druge strane jedna stvar koja mi bas nije jasna je da ipak brick dolazi sa malo previshe informacija o kvalitetu benzina dok koliko razumem u 99% vremena vozi na autogas. Mozda se varam ali ako sam u pravu , ipak iskustva vas koji vozite na benzin imaju vecu tezinu u donosenju zakljuchka o kvalitetu goriva u SCiG.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Sada nam jos fali neki "zeleni" koji vozi samo na prirodno gorivo, sljivovicu ...
Nego, treba li nekome vozilo STVARNO neosetljivo na gorivo, samohodni SUV marke T55? Rece mi drugar da na nekom vojnom otpadu prodaju tenk T55, naravno, bez oruzija ... cijena prava sitnica, samo dvije tisuce eura.
I za prakiranje nemas problem - samo ga uteras gde hoces. Bas da vidim ko ce da mu odoli ...
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
Pa , SAAB motori sa Trionicom od 94 na vamo su neosetljivi na gorivo.
Jonizacija radi svoje, i dokazano da trose 35-40% vishe goriva u Srbiji nego li gde drugo
Poenta je da motor po programu uvek daje od software zatrazeni obrtni momenat te ima da ga stvori hteli ili ne, naravno , Trionic podize sam pritisak na overloadu i daje jos benzina da bi se postigao trazeni efekatAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment