Mnogo vise o benzinu u Srbiji :(

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Mnogo vise o benzinu u Srbiji :(

    Cena svugde ista kvalitet svugde isti ili ti:

    Sta god da sam sipao letos trosilo ga je za 30-35% vise nego li treba.

    Cim sam sipao u Austriji potrosnja je pala na normalne nivoe.

    Nazalost cena koja je oko 1€ za litar neopravdava energetski koeficijent.
    Sa obzirom na da je potrosnja veca za 30-35% i pored toga znaci da me kilometri u relaciji sa potrosnjom kostashe oko 1,3€ po litri, nije motor nije uspeo da razvije snagu koju je trbalo da ima, vec nasuprot za oko 25% manju.

    Dare SAAB me upozorio da je kvalitet ove godine opste opao i da nije za uporedjivanje sa proslogodisnjim.

    Sta su zamislili? Da sa prelaskom velikog broja aitopopulacije na pogon sa Autogasom mogu da zakidaju jos vise na kvalitetu sa benzinom?

    BEDAK!!!

    Radi uporedjenja, postavljam cene goriva u Svedskoj koje variraju i u proseku se drze na oko 11,5 SEK ili ti 1,2€ dok postoje izvesne zone gde se vodi RAT sa CENAMA i momentalno je u podrucju Trollhättan cena 8:58 sek ili ti 0,9€ sto u prevodu na dinarsku protivvrednost pada ispod cena kod nas!

    Är du en bilägare som gillar att hålla dig uppdaterad om det senaste som rör fordon? Då har du kommit helt rätt. Här på vår sajt kan du läsa om allt från bilar, drivmedel och miljö.  Fördelar med att ha bil Bekvämlighet och frihet är två fina egenskaper som kommer […]


    Zalosna istorija se nastavlja Obmane na svakom koraku protkane kroz zivotnu sredinu
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • No name
    CBC Veteran
    • 28.02.2005
    • 164
    • Novi Sad

    #2
    Sto je jos gore,ovde su najavili poskupljenje valjda za narednu nedelju od 3 do 5 dinara po litri .Jos nije usvojena nova cena ali se ocekuje.

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Pa eto sad su ti neke stvari sada jasnije.
      Na primer nasi testovi na Dynu koji bi sa boljim gorivom bili do 10% bolji, slabije performanse kao i to da na primer jedan jugo kao sto je od moje devojke trosi 10L benzina po gradu sto bez obzira na prevazidjenu konstrukciju motora je extra mnogo jer s obzirom na to da je motor odlican i snaga tog motora umerena ne bi trebao da prelazi 7-8 L jel?
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Da M, sve mi je jasnije i jasnije da neko tamo gore natiche sebi omchu oko vrata polako ili sigurno
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • mire
          CBC Veteran
          • 15.12.2004
          • 127
          • Beograd

          #5
          tri reci

          lopovi, lopovi, lopovi

          dokle bre?!
          Mail in function again

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #6
            Kakav god da je bio kvalitet goriva, meni je uvek potrosio sve sto sam natocio.

            A sada malo ozbiljnije: Ignis, koji je u vvt tehnologiji je poslednjih mesec dana poceo da gubi snagu i da zamuckuje, konstatovana je greska na lambda sondi, prvi put su se izvukli sa nekim octan boosterom uz pravdanje na lose gorivo sto je pomoglo par dana.

            Ali, posto je auto u garanciji, poseticu ih ponovo sa zeljom za novom sondom. Najgore u celoj prici je sto je auto tek juce stigao do 10 k km.

            PS

            Sa Almerom nema nikakvih problema, a potrosnju jednostavno ne merim, lakse mi je tako - bolje da ne znam kolika je.
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • Skyline GT-R
              CBC Senator XXL
              • 13.02.2005
              • 806
              • Chicago - My Kind Of Town

              #7
              E...da!Pitanje koje me uvek interesovalo.Sta je u stvari sa tim gorivom u srbiji.Jer to STVARNO (neko tamo) mesa\razblazuje sa vodom ili cime vec...... ili je to u startu losa (slaba) proizvodnja?O cemu se radi?

              Comment

              • skaarj
                CBC Veteran
                • 25.03.2005
                • 176
                • Novi Sad

                #8
                Prvi i osnovni problem je los kvalitet sirove nafte koja se uvozi, pa onda zastarela tehnologija u rafinerijama, pa onda pumpe koje se ne pridrzavaju nikakvog standarda... a sad ti nesto dodaj
                *** ********************** ***
                *** gf AL QK \=-Q XES1 ***

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  pa rafinerije (obe) su onako sa zeljom pre samo 6 godina bombardovane pa stoga ni krpljenje koje je nastalo ne moze da bude komparativno sa najboljim benzinima koji su moguci ( i postoje u Evropi).
                  ali, ni pre toga to nisu bile moderne rafinerije pa kada se doda period kada je bilo vazno samo da se nesto pravi i izadje iz rafinerija tokom 90tih.

                  auti su napredovali u svetu, kao i proces rafinacije a mi smo u autu vec 20tak + godina pa su i rezultati takvi.

                  ipak, u rafinerije i tehnologiju se ulaze podosta para pa je ovo sadasnje stanje ipak privremeno, i prolazno.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Wiz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3104
                    • Nish

                    #10
                    Pa kaze se da je stanje bilo bolje,znaci ide se prema gorem Sto se tice nafte uglavnom je isto stanje,mada retko kada naidje malo bolja tura,potorsnja se krece uvek tu negde oko 6-7l evo vec 3 god znaci isto stanje

                    Comment

                    • zverko sampion
                      CBC Član
                      • 24.06.2005
                      • 27
                      • Banovo Brdo

                      #11
                      Originally posted by M-power
                      Pa eto sad su ti neke stvari sada jasnije.
                      Na primer nasi testovi na Dynu koji bi sa boljim gorivom bili do 10% bolji, slabije performanse kao i to da na primer jedan jugo kao sto je od moje devojke trosi 10L benzina po gradu sto bez obzira na prevazidjenu konstrukciju motora je extra mnogo jer s obzirom na to da je motor odlican i snaga tog motora umerena ne bi trebao da prelazi 7-8 L jel?
                      sta oces bre!? Moj jugo je trosio 12 L! EJ BRE! JEL TO NORMALNO JE****!

                      tempo 1.1 96 godiste u ekstra stanju je bio... moji su ga stalno vodili kod STANICA ektra majstora specijalizovan za zastavu i fiat!

                      12 -13!

                      uzas!

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        pa zavisi, ranije nije ni postojao benzin od 98 oktana a sada ga ima. to je valjda bolje.
                        potrosnja dizela je uvek ista nevezano od kvaliteta, sasvim je drugi princip sagorevanja u odnosu na benzinski motor. uz to dizeli su po pravilu motori manje/ male snage pa se ionako potrosnja ne bi mogla primetiti/ izmeriti jer je razlika premala.

                        ne poredi se stanje danas i pre 3 godine koje je isto ili veoma slicno, vec stanje iz 1999. i danas koje je bitno razlicito.

                        svako sledece poboljsanje ce biti u sve manjim koracima i sve manje primetni dobici a uz sve veca ulaganja. pravilo
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Hm..pazi malo, dok sam bio na odmoru, imao sam u rezervnom kanisteru 5 litara benzina iz Svedske.
                          Kod Dore sam ga sipao u chasicu, miris i osecaj pod prstima je skroz razlicit, ovo sto ima kod nas kao da je mesavina sa uljem.

                          Saabo i Dora su hteli da potegnu po jednu uz ono ZIVELI

                          Ne, bez zezanja, Saabo kaze da je Nitrorazredjivac a ne benzin, meni je benzin a to sto mi je cale sipao da operem neki deo je bilo Bog zna sta
                          Uglavnom, benzin kao sto je na zapadu nismo imali nikad a i necemo uskoro jer tu cistocu u rafinaciji nemamo verujem uslove da izvedemo sa sadasnjom tehnologijom.

                          Meraci okatana? Sta je to i po kojim normativima???? MON ili RON
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • @lix
                            CBC Senator XXL
                            • 17.12.2004
                            • 875
                            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                            #14
                            Povecanoj potrosnji goriva mozes delom da zahvalis i kradji na pumpama. Jer ma koliko da je zvucno ime pumpe, postoje metodi za varanje, tj postoje nacini da se tjunira malo sam protokomer. Jebote, ostao pre jedno mesec dana bez goriva i odem na pumpu da mi baja sipa u kanister od 5 litara. A on - 1/3 prazan. Ja pitam pumpadziju: "Sta je, bre, ovo?" a on onako besno pokaze na brojcanik: "Sta sta je, vidis da ima 5 litara!"
                            Mom kolegi se desilo da na "Dejtonci" sipa u svog starog kadeta kockicu 50l benzina. (rezervoar mu je 42 litra ukupno). Pa ne trosio 35% vise.
                            U Srbiji postoji jedan drugaciji trgovacki rezon nego sto ga ostali deo sveta ima:
                            Ako ti ide lose, ti onda podigni jos cenu, spusti kvalitet, i gledaj da zakidas na meri i tako ces se izvuci iz bule. Sustina je vrlo jednostavna, kolicina rada mora ostati konstantna!
                            Što više za što manje

                            Comment

                            • djukic
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2005
                              • 2526
                              • Beograd

                              #15
                              U BMW mi je na dejtonu sipano 80L euro dizela, na moje pitanje kako je to moguce, odgovor je da se dizel "STISNUO" na hladnom . E sad meni inace pise da mi je rezervoar 80L. Ja sam dosao do pumpe sa nesto malko manje od cetvrtine rezervoara (nije bitna tolika preciznost ali sigurno jos 10l u rezervoaru). E sad sta raditi u tom slucaju postoji li neki nacin da se zastitimo osim primenom brutalne sile (u mom slucaju jednostavno sam mu rekao da ima moje tablice i otisao)?
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              Working...
                              X