Ferarri 355 GTS :)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #61
    Re: Ferarri 355 GTS

    Originally posted by MirkoDamnjanovic
    Originally posted by M-power
    Pa pogresio si u tome sto kod motora sa ubrizgavanjem takodje isto kao i kod starih karburatorskih motora samo ti preko papucice gasa odredjujes koliko ce smese biti u****no u cilindre i nema nikakve zastite od vozaca, prosto receno.
    Ne razumem objasnjenje. Hoces da kazes da je kompjuterski kontrolisano ubrizgavanje isto kao kod karburatorskih motora?
    Zastita od vozaca je to sto u cilindar nece uci previse goriva vec onoliko koliko je fabrika podesila cime se povecava trajnost a smanjuju performanse.
    Pa nije isto, jedno je kompijuterski kontrolisano drugo mehanicki ali cilj odrzanja adekvatne smese u cilindru je isti.
    Ono sto ti izgleda nije jasno je sto mislis da kada ides na pr. na 2000o/min i ocepis gas, je da ubrizgavanje dozira gorivo a karburator sipa maximalno koliko moze. I kod jednog i kod drugog sistema bice dodato slicno goriva tacnije onoliko goriva koliko je potrebno za kolicinu vazduha koju je motor u****o koju si ti odredio polozajem papucice gasa a ne nekakav kompijuter.
    Dakle zastita od vozaca ne postoji, bice ubrizgano onoliko goriva koliko je potrebno za odredjenu kolicinu vazduha koju si ti odredio polozajem papucice gasa tj. otvorenosti leptira.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #62
      Re: Ferarri 355 GTS

      Originally posted by MirkoDamnjanovic
      Koliko ja znam u Beogradu postoje 2 takva identicna pa sad koji je od ta dva.
      Nisu bas identicni, ali znam vlasnike oba, i sadasnje i prosle, sve osim prvog gazde jednog od njih. I nesto ne verujem da bi ijedan od njih stajao u publici pored i gledao kako mu strokavi majstor cepa auto, ali hajde, mozda gresim, pitacu pa videcemo.

      Ako je sve OK, stvarno, zasto brises klipove i avatar? Zaista mislis da sve ovo sto si obrisao ne postoji kao backup i ne moze da se vrati nazad, ne razumem...?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • MirkoDamnjanovic
        CBC Senator
        • 26.09.2008
        • 291
        • Srbija
        • Cetvorotockas

        #63
        Re: Ferarri 355 GTS

        Avatar sam obrisao jer sam hteo da obrisem nalog na cbc pa sam krenuo redom...

        Da tadasnji vlasnik ne zna za to snimke ne bih ni kacio na net.

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          #64
          Re: Ferarri 355 GTS

          Verovatno ces se i odseliti iz Obrenovca uskoro...
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • MirkoDamnjanovic
            CBC Senator
            • 26.09.2008
            • 291
            • Srbija
            • Cetvorotockas

            #65
            Re: Ferarri 355 GTS

            Da znas da planiram

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #66
              Re: Ferarri 355 GTS

              Originally posted by MirkoDamnjanovic
              Avatar sam obrisao jer sam hteo da obrisem nalog na cbc pa sam krenuo redom...

              Da tadasnji vlasnik ne zna za to snimke ne bih ni kacio na net.
              A kako mislis da obrises nalog?

              I ako vlasnik zna za snimke, zasto ih skidas, u cemu je problem?
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • srdjan_p
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2004
                • 1915
                • ZR

                #67
                Re: Ferarri 355 GTS

                Cak je covek i ukinuo lokaciju sa svog profila....Frka a? Pa i meni bi bila pa jos da sam ja jedan od tih "majstora"....

                A i ono... IP adrese su cudo

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #68
                  Re: Ferarri 355 GTS

                  Carski
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #69
                    Re: Ferarri 355 GTS

                    Ali siguran sam da bi rado promenio i username
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • srdjan_p
                      CBC Senator XXL
                      • 01.12.2004
                      • 1915
                      • ZR

                      #70
                      Re: Ferarri 355 GTS

                      Mozda u neki "malo" originalniji , sine mislim da si u problemu...

                      Comment

                      • MirkoDamnjanovic
                        CBC Senator
                        • 26.09.2008
                        • 291
                        • Srbija
                        • Cetvorotockas

                        #71
                        Re: Ferarri 355 GTS

                        Nalog sam hteo da obrisem posle svih uvredi i reci moderatora. Ne u smislu da se sakrijem. Naravno da moze da se nadje pogotovo sto sam ja najtransparentniji korisnik ovog foruma koji je stavio ime i prezime i sliku svog automobila a ne kao ostali koji su iza cudnih sinonima i avatara. Bas zato sto me mnogi poznaju ostajem do kraja na raspolaganju vasim pitanjima jer je ostalo mnogo nerazjasnjenih stvari i velika prasina dignuta ni zbog cega. Nazalost nalog ne moze da se obrise zato sam jos uvek ovde. Cim rajzasnim sve nejasnoce napustam forum sto ce verujem mnogi docekati sa radoscu.

                        Naravno da moze sve da se nadje pogotovo posle novog zakona o internet provajderima koji izricito kazu da se moraju cuvati logovi autentifikovanih sesija da bi se svemu moglo uci u trag.

                        Comment

                        • srdjan_p
                          CBC Senator XXL
                          • 01.12.2004
                          • 1915
                          • ZR

                          #72
                          Re: Ferarri 355 GTS

                          Ovo je vec hardcore

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #73
                            Re: Ferarri 355 GTS

                            Ja ne znam cime si se ti nasao toliko uvredjen i cemu tolika paranoja ako je sve u redu. I ne znam zasto mislis da bi se bilo ko radovao ili bio tuzan s druge strane ako ti napustis Forum....tvoja stvar.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • MirkoDamnjanovic
                              CBC Senator
                              • 26.09.2008
                              • 291
                              • Srbija
                              • Cetvorotockas

                              #74
                              Re: Ferarri 355 GTS

                              Vi ste ste se za mnogo manje raspalili i otvorili vatru po meni.
                              Toliko ste se napalili da pisete da se ja plasim. Cega bih ja u celoj prici ja trebao da se plasim??? Sto sam napravio snimke???

                              Comment

                              • stefanves
                                CBC Senator XXL
                                • 10.12.2006
                                • 1351
                                • BG

                                #75
                                Re: Ferarri 355 GTS

                                Da i ja dam mojih 2 cents.

                                U jednoj od tema sam napisao kako se zgrazavam time da me neko nazove majstorem, upravo iz ovih razloga. Dobro je poznato u ljudskom rodu, da za kavlitet treba da se plati. U Srbiji to nije to slucaj, cak sta vise, svi imaju komentar na sve, i svi daju sebi pravo da se pitaju/odlucuju o necemu.
                                Sramno!
                                E sada cu vam ja ispricati jednu pricu o servisima, verovatno je tipicna ali mene strasno nervira.
                                Mom Puntu treba da se ciste dizne/leptir...u regularnom servisu to je 40 eura, medjutim postoji jedan ovlaseceni na teritoriji PA gde to kosta 80 eura. Posto sam vec imao dosta losih iskustava sa majstorima, odlucim da dam duplo vise ali da mi se odradi kako valja.
                                Prica je sledeca oni su ocitili dizne, leptir...a instalaciju od plina koja je sasvim lepo bila upasovana u auto(tako da se ni ne vidi da je plin ubacen(sem samih dizni koje su bile kod poklopca motora) se odjednom nasla na diznama, rascerupana + hauba je udarala u te kablove.
                                Ja sam ovo video tek par sati nakon odlaska iz servisa, pa me je mrzelo da odem da im 'ebem majku.
                                Kapiram ja da nije to nesto veliko...ali ja svoj auto postujem jer sam ga sam platio/zaradio, zelim da bude u vrhunskom stanju i placam/spreman sam da platim za to!
                                Sto je najgore, na kraju interevencije sam castio majstora sa 500 dinara jer sam trebao da dovezem jos jedan auto pa da se malkice vise potrudi sto se kaze. ( NEMOJ DA NEKO POCNE DA NAPADA DA SE OVO NE RADI...SRBIJA, KONTAM AKO NE DAS NE MOZES NI DA DOBIJES).
                                E sada ja razmisljam...Kupim ja npr. Alfu Gt 3.2 V6, auto od 20ak hiljada eura, otream ga negde, i 'majstor' mi lepo izbaci instalaciju, lose ga uzupci...i sve mi to naravno dobro napalti. Naravno, posle zavrsetka radova uz muziku 'Kes kolica i ostali kurci' svrati do svoje pi'ke da je pokaze kako on zna da gazi 200+, poupi jos nekog prolaznika da mu pokaze kako ide zver...

                                Strasno je da neko u drzavi i dobije naziv servis, kasu...a da nema pojma sta radi, ili da radi toliko lose. Jos strasnije je sto dobiju i prefiks OVALSCENI.
                                Kapiram ja da vlasnik/sef to ne radi tako, da je to mozda greska vlasnika, ali njegov je posao da nadje nacin kako da kontrolise svoje ljude ako ih vec nije izabrao kako treba. Moji klijenti se ne brinu ko ce i kako uradtiti posao, oni svoje dobiju na tanjiru...to i ja ocekujem.
                                Sta ako taj auto prezubi, ako mu razbije prednji deo na toj sumanutoj test voznji? Hoce servis da kesira 5-6 k eura da to sredi? Hoce da mi daju auto slicnog ranga da se koristim njime dok oni ne srede moj? Kada ga budu sredili hoce li biti u fabrickom stanju...?
                                Zasto sva ova pitanja...kada se sve to moze izbeci ako svako radi svoj posao kako valja i po PSu.

                                Slicna prica je sa GlassServisom, zamenili mi soferku, stavili neko djubre tursko jednoslojno, soferka pusta vazduh na stubu, i nakon par dana opet pukne. Treba da odem do njih da ih zamolim da pregledaju u cemu je problem, ali koliko vidim smesi mi se odlazak jos 11.000 dinara iz novcanika + dragoceno vreme koje niko u Srbiji ne ceni.

                                U ovoj diskusiji je 206 izneo argumente valjano, i zato mu upucujem cestitku, vidi se da covek vodi preduzece i to verovatno dobro, jer kapira sta treba da se radi kako bi musterija bila zadovoljna. Niko nije kriv tom majstoru/radniku sto se nije rodio pod srecnom zvezdom ili sta vec. I ja bih 'ebo komsinicu, al' nije moja zena, komsija se vise trudio...sta sada ja treba da je silujem ili tako nesto

                                Sto se tice kolege sa foruma: manite coveka, postavio snimak pa sta, nema smisla da se mi pravimo sada pametni i stvorimo mu ne daj Boze problem.
                                Treba gledati svoja posla, cuvati svoje vozilo. Ja planiram od sada da ispred majstora otvorim haubu, fotografisem (da se zna kako je bilo), upisem km i stanje goriva i kazem mu kako/gde moze da testira...Uvek cu placati tih 18% vise, uzeti racun, pa ako nesto i s**** morace da resi.
                                Takodje, svidelo im se ili ne, auto ne ostavljam! Dodjem, sednem i cekam da zavrsi. Prosto mi je pun ku'ac majstora koji sve znaju, po kojima su inzenjeri pickice koji ne znaju nista, po kojima niko ne zna posao kao oni, koji znaju ovog/onog mafijasa koji ce mi 'ebe sve po spisku ako se budem zalio na njegov rad, jer je majstoru duzan to, koji ce mi sam objasniti neke stvari ako se budem pravio pametan(da bilo je i toga)... Vise sve u k....
                                Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                                Konacno i ja imam auto :-)

                                Comment

                                Working...
                                X