Re: Ferarri 355 GTS 
Pa nije isto, jedno je kompijuterski kontrolisano drugo mehanicki ali cilj odrzanja adekvatne smese u cilindru je isti.
Ono sto ti izgleda nije jasno je sto mislis da kada ides na pr. na 2000o/min i ocepis gas, je da ubrizgavanje dozira gorivo a karburator sipa maximalno koliko moze. I kod jednog i kod drugog sistema bice dodato slicno goriva tacnije onoliko goriva koliko je potrebno za kolicinu vazduha koju je motor u****o koju si ti odredio polozajem papucice gasa a ne nekakav kompijuter.
Dakle zastita od vozaca ne postoji, bice ubrizgano onoliko goriva koliko je potrebno za odredjenu kolicinu vazduha koju si ti odredio polozajem papucice gasa tj. otvorenosti leptira.

Originally posted by MirkoDamnjanovic
Ono sto ti izgleda nije jasno je sto mislis da kada ides na pr. na 2000o/min i ocepis gas, je da ubrizgavanje dozira gorivo a karburator sipa maximalno koliko moze. I kod jednog i kod drugog sistema bice dodato slicno goriva tacnije onoliko goriva koliko je potrebno za kolicinu vazduha koju je motor u****o koju si ti odredio polozajem papucice gasa a ne nekakav kompijuter.
Dakle zastita od vozaca ne postoji, bice ubrizgano onoliko goriva koliko je potrebno za odredjenu kolicinu vazduha koju si ti odredio polozajem papucice gasa tj. otvorenosti leptira.
Comment