PREREGISTRACIJA sa CG i ostalih

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vladd
    CBC Senator XXL
    • 09.07.2006
    • 581
    • NBG

    Pa bas se potrefilo. Ja gresim a ti teoretises. To sto su dobili "naloge" me je bas nasmejalo. I sto im je "zapreceno".
    Prvo, tehnologija je zastarela, i to je fakt,zvanicno priznato.
    Za "promenu" situacije, nije potrebna pretnja (ne znam ko kome, ali je to isto drustvo, ako nisi primetio), vec skoro milijarda dolara (ili evra kako ti drago).
    Tako da , razgovor tipa "lete glave", deluje puno naivno, to se ne desava, prosto u zivotu, a narocito u zamlji Srbiji.
    "Prepucavanja" po medijima je dobijanje na vremenu i taktiziranje, ali to su vestine za neki drugi cas, , politike u Srbiji. Mora bar nesto da postoji, kao "pocelo se sa aktivnostima", eto i zakon je usvojen, napornim radom... =] , a za ono za sta treba lova.... sacekati..

    Poz.

    Comment

    • muamua
      CBC Veteran
      • 25.02.2006
      • 194
      • muamua

      .........

      ...sta ce biti sa ljudima kada sledece godine dodju na red automobili starosti iznad 15 godina....i oni su legalno kupili automobili,nekada verovatno platili porez,neki i carinu???!!!...kada im drzava rokne registrovanje skuplje nego sam auto!!!!

      sta ce biti sa njima???
      ...leva traka nije za sporu voznju...

      Comment

      • dekideki
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1914
        • Beograd

        nece. ljudi smirite se. na primer - po Berlinu se i dalje voze dvotaktni automobili (za mladje - Wartburg i Trabant, vise o tome - u pesmama Atheist rap-a) pa nikom nista. toliko ih tamo verovali ili ne ima i niko ih ne strelja po ulicama da to skoro nece da se promeni. a registracija nije teranje u propast. ej, pricam o Nemackoj!!! o cemu mi pricamo ovde?
        dakle, bice (kao i tamo verujem) samo poostrene ekoloske takse, pa kome se isplati neka ne menja motor, odnosno ugradi i atestira gas. meni je Euro2 motor (AR155 2.0 110kW), atestiran gas, i famozna taksa za ekolosku zastitu za moj auto je 180din . i, kao sto cujem, uskoro ce poceti redovno merenje izduvnih gasova svake godine, meni to vise nikad. eto jednog od resenja ako vam je mnogo da platite maksimalnu tu taksu koja je 1500din.

        poz.
        .

        Comment

        • Marko001
          CBC Senator XXL
          • 09.09.2006
          • 1070
          • Belgrade

          zna li neko- kad se ugradi plin na auto sa euro 2 motorom koji onda ekološki standard zadovoljava to vozilo? jel euro 3 ili euro 4 ili možda i euro 5?

          bilo je u reviji Sat plus nešto o tome ali su samo dali grafike a nisu napisali koje standarde vozila na plin zadovoljavaju. znam da recimo vozilo sa karburatorom u koje je ugradjen plin ima oko 50% manju emisiju štetnih gasova nego kada radi na benzin ali i dalje je daleko i od euro 2, a pogotovo od euro 3...

          Comment

          • fantastik
            CBC Senator XXL
            • 28.07.2005
            • 417
            • Novi Sad

            evo potvrde o onom sto sam pisao u vezi vecernjih novosti sto je neko nazvao patka

            04.10.2006. - ПРОВЕРА ИНФОРМАЦИЈЕ - Управни Одбор удружења

            Детаљном провером информације која се појавила у Вечерњим новостима 03.10.2006. УО удружења је дошао до следећих сазнања.

            Влада Србије није доносила никакве одлуке које се тичу возила са црногорским таблицама, а која се возе на овлашћења у Србији. Информација је добијена од ПРЕС службе Владе Србије, Кабинета премијера Србије, Министарства унутрашњих послова, Министарства финансија, Министарства за економске односе са иностранством и Министарства за капиталне инвестиције.

            Comment

            • DejanV
              CBC Senator XXL
              • 19.07.2005
              • 682
              • Beograd

              Originally posted by Vladd
              Pa bas se potrefilo. Ja gresim a ti teoretises. To sto su dobili "naloge" me je bas nasmejalo. I sto im je "zapreceno".
              Prvo, tehnologija je zastarela, i to je fakt,zvanicno priznato.
              Za "promenu" situacije, nije potrebna pretnja (ne znam ko kome, ali je to isto drustvo, ako nisi primetio), vec skoro milijarda dolara (ili evra kako ti drago).
              Tako da , razgovor tipa "lete glave", deluje puno naivno, to se ne desava, prosto u zivotu, a narocito u zamlji Srbiji.
              "Prepucavanja" po medijima je dobijanje na vremenu i taktiziranje, ali to su vestine za neki drugi cas, , politike u Srbiji. Mora bar nesto da postoji, kao "pocelo se sa aktivnostima", eto i zakon je usvojen, napornim radom... =] , a za ono za sta treba lova.... sacekati..

              Poz.
              Prvo, ja ne teoretisem, ja naprosto navodim podatke koje sam kao i ti procitao u novinama, mada sam neke cuo od drugara koji rade po raznim drzavnim institucijama.

              Drugo, ja nisam pominjao bilo kakvi "secu glava", pa bih molio da mi se ne imputira.

              I trece, pogledaj moju zavrsnu recenicu - zivi bili pa videli. Prilicno jasno, rekao bih. Vec sam mnogo puta procitao mnogo toga o raznim "reformama" Zastave, i sta je bilo? Nista ili gotovo nista, tresla se gora, rodio se mis. Jedino po cemu je ovaj put ipak drugaciji od svih prethodnih je sto ovaj put to vise nije samo nasa interna stvar, ima dosta drugih stvari koje zavise od, izmedju ostalog pa ma kako malo, toga kako ce se drzava postaviti i prema njima. Od ocene poreske politike i fiskalnog sistema od strane MMF-a i SB-a, pa nadalje, a ako oni ne budu zadovoljni, ni drzava nece dobiti oprost nekih dugova, ni nove kredite.

              Ako bi se sve ostavilo Zastavi, kao i uvek do sada, NISTA se ne bi promenilo, to su bar dokazali.

              Ponavljam - 31 decembar nije tako daleko, zivi bili videli.

              Pozdrav,
              DVV
              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

              Comment

              • Vladd
                CBC Senator XXL
                • 09.07.2006
                • 581
                • NBG

                E dejane, dejane, da li ti citas svoj post, pa i moj. Ko ti je sta "imputirao", procitaj ponovo, nista nije editovano. Sam si spomenuo "letece glave", sto sam ti i naveo sa sve "".... Ali ti napises pa zaboravis..

                BTW, nista se ne desava po tom pitanju, "gurnuto je pod tepih" za neka druga vremena, ocigledno da "resenja" problema, ma kakva, nisu "zadovoljavajuca".
                Niti je "vecina" koji voze CG table "kriminogena" uz "krsenje zakona" niti se politiclim strankama svidja da se "zavitlavaju" sa par stotina hiljada glasova (racunam i porodice "vlasnika").

                A bas ovih dana imamo krivicnu prijavu protiv NIS-a, za ekolosku katastrofu (nisu je bas tako nazvali, ali smo rumunima svojevremeno "zalepili" bas taj naziv), pa je prilika da se vidi kako ne "lete glave".



                Poz.

                Comment

                • NemaN
                  CBC Senator XXL
                  • 29.11.2004
                  • 1560
                  • munze

                  josh jedna patka verovatno u onim novinama 24h...

                  pise da ce valjda u roku od 48 sati poceti da oduzimaju vozila...neko rekao pa oni pitali nekog drugog pa on rekao da nista ne zna i tako...
                  I'm not caucasian, I'm championship white

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    Niko nemoze da oduzme vozila.

                    Podnosi se prijava i vozilo se privremeno oduzima ili se jednostavno skidaju tablice.

                    Vozilo se preuzima sa vlasnikom ili opunomocenikom (mora imati strani spasos)

                    Ovako sam bar ja prosao kada su mi oduzeli motor sa slovenackim tablicama
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • sri98
                      Admin od Trpeze
                      • 24.10.2004
                      • 7262
                      • Republic of Konjarnik
                      • Toyota Corolla E 210

                      Originally posted by djukic
                      Vozilo se preuzima sa vlasnikom ili opunomocenikom (mora imati strani pasos)
                      Ajd nadi mi nekoga sa crnogorskim pasosem
                      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                      Comment

                      • fantastik
                        CBC Senator XXL
                        • 28.07.2005
                        • 417
                        • Novi Sad

                        e sada nazalost moze posto je to carinski prekrsaj i posledice su oduzimanje vozila i novcana kazna, kasnije vozilo ide na licitaciju, isto ce biti po novom zakonu u saobracaju kazna za voznju u pijanom stanju preko granice od mislim 2, ce biti oduzimanje vozila

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          Vozilo neide na licitaciju osim u slucaju da se nepojavi opunomoceno lice da preuzme vozilo.

                          Samo vozila oduzeta u npr svercu i slicno mogu da se oduzmu....
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            ???!!!...kada im drzava rokne registrovanje skuplje nego sam auto!!!!

                            sta ce biti sa njima???

                            nece biti nista sa njima, a sa autima kako odluce.
                            ako im se isplati da placaju ekolosku taksu za auto platice ko i svi drugi, registrovati i voziti.

                            ako im se ne isplati, nece registrovati pa nece voziti ili sto je realnije prodace auto onome kome se isplati.

                            isto kao sto se dogadjalo u Nemackoj, Italiji, Rumuniji, Hrvatskoj, .... kada su uvedene ekoloske norme svaka zemlja u svoje vreme.

                            i danas moze slobodno da se registruje euro 0 ili euro 1 klasican dizel, mislim da je taksa 8 eura po ccm.

                            nije zabranjeno imati i voziti bilo koji auto ali fiskalni sistem "upucuje" sta odabrati.

                            tako ce biti i kod nas jednoga dana, moci ce da se kupi bilo koji auti koji je tehnicki ispravan ali uz placanje adekvatnih eko taksi vec prema izmerenim izduvnim gasovima.

                            da nije bio takav sistem u Nemackoj, Italiji ne bi bilo ni onoliki pad cena automobila iz 80tih i 90tih niti tako velike ponude jer ta vozila sustinski nisu bila neispravna za voznju.
                            a mi, Bugari, Poljaci i drugi gde nisu vazile eko norme su pokupovali te aute po "super" ceni koja je oborena bas zbog tih taksi.

                            e sad, kada kod nas stignu eko norme i takse vlasnici ce prodavati aute koji ce se izvoziti u Afriku gde uglavnom jos nema eko normi a gde je trziste polovnih ogromno, veliko i gladno.

                            (vrlo unosan biznis danas u Nemackoj).

                            tranzicija ce i kod nas sa svojim pravilima nametnuti i nesto drugacije odnose, pa tako i odnos prema zivotnoj sredini i finansije u vezi sa tim.

                            samo je pitanje vremena, bice i kod nas sigurno usvojene eko direktive EU.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              nista se ne desava po tom pitanju, "gurnuto je pod tepih" za neka druga vremena
                              mozda nisi u toku sa svezim informacijama, desava se poprilicno po tim pitanjima.

                              NIS je poceo nedavno da u domacim (da srpskim) rafinerijama proizvodi euro 4 dizel po najnovijem EN 2005. standardu uz nezavisnu sertifikaciju.

                              ne znam koja tacno rafinerija proizvodi, pretpostavljam Pancevo jer je ona nedavno remontovana/ nesto ulagano/ rekonstruisano/ sta vec.

                              rafinerija Pancevo je bombardovana i ostecena (tesko ?) tokom 1999. godine, pre samo 7 godina.


                              takodje, ako nisi primetio prestala je proizvodnja benzina od 87 oktana a zapocela proizvodnja novoga od 92 oktana (takodje prema EN normi).


                              to su 2 nova proizvoda. mozda nekome malo ali daleko od toga da je gurnuto pod tepih i da se nista ne radi.


                              sledeci koraci su napustanje D2 (i D1) dizela i napustanje olovnog super benzina do kraja 2008.godine uz povlacenje iz prodaje/ zabranu.

                              istovremeno u tim rokovima i paraleno tece proces uvodjenja u prozivodnju bezolovnog 98 uz izbacivanje postojeceg bezolovnog 95 i bitno vecu proizvodnju novog bezolovnog 95 koji je poceo da se pravi prosle godine (ali jos uvek u malim kolicinama).

                              sve u svemu, proizvodnja dizela je resene sto je vazno za privredu generalno, preostaje slicno i sa benzinima sto ce se verovatno desavati u NS rafineriji.

                              pocevsi od 1999. godine, za 10 godina period NIS ce zavrsiti reizgradnju rafinerijskih kapaciteta (relativno vrlo brz period za tako krupnu investiciju, i tako obiman posao a iz domacih finansijskih izvora i opstih resursa).

                              u interesu NISa je da ne bude gurnuto pod tepih, a kada ima interesa i motiva pronadju se resenja i metodi realizacije.

                              NIS je previse krupan da ne bi bio pod lupom sto domacih sto stranih zainteresovanih
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • TETAK
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3034
                                • Čačak, Srbija

                                Od nove godine, Crna Gora menja tablice....ako se ne donesu odgovarajuće odluke vozila sa CG tablama definitvno postaju "stranci" (što i jesu) a onda počinje oduzimanje vozila uz podnošenje prijava za carinski prekršaj.U tom slučaju vozilo se ne može preuzeti ni na koji način.Izuzetak može biti vozilo sa Euro 3 motorom čiji vlasnik mora platiti kaznu za učinjeni prekršaj ali mu se može dozvoliti carinjenje i registracija!
                                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                                Comment

                                Working...
                                X