Posto su misljenja u temi registracije sa CG podeljena, ajd da vidimo sta ce da kaze glasanje.
PREREGISTRACIJA sa CG i ostalih
Collapse
X
-
nikome nije smetalo Kosovo sad se svi bude za cg.....
Shto se poslednje registracije preko Kosova i Metohije tiche, ona je bila DOZVOLJENA Uredbom Vlade, znachi, to je bio LEGALAN nachin da se vozilo zakonski registruje! I niko ko je (poshteno) odradio registraciju tada, bez mahinacija i falsifikovanja, uredno plativshi sve dadzbine koje su tom prilikom bile odredjene Uredbom, nije prekrshio nikakav zakon!
Da li je to bilo fer prema ostalima - naravno da nije, iako su mnogi iskoristili celu ovu prichu pa su na hiljade njih koji sa KiM nemaju ama bash nikakve veze, a mnogi od njih nikada pre (a ni posle) toga nisu ni krochili na KiM, ipak zavrshavali registracije, neretko i za nekoliko automobila istovremeno! Bio sam na licu mesta, sve video i chuo =]
Znachi, ono sa KiM je bilo zakonski dozvoljeno, ovo sa CG nije! U tome je razlika ove dve situacije. Ja jesam tada registrovao auto na KM tablice, ali mislish da mi nije pre toga "palo na pamet" da registrujem neshta na CG?! Jeste, mnogo puta... Ali nisam hteo da krshim zakon (ili bar da izazivam svoju srecu), jer sam znao da cu po onoj narodnoj "ko ne plati na mostu..." jednog dana stici do cuprije
Comment
-
-
Ja jesam za preregistraciju, ali uz zakonske uslove. Sto bi "privremeni'crnogorci bili povlasceni. Ili, sto bi mi ostali bili ovce...?!Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
Sto neko rece , ma koliko bio glup zakon ,mora se postovati.
Napomenavo vazi za obicne ljude.
Malo je smesna prica da su svi znali kako ce biti ali su dopustili da NADA bude jaca od zdravog razuma.(mislim,ajd da budemo realni M.Dinkic je ministar finansija,drzavi su kao i uvek potrebne pare i pada dranje).....
U celoj prici je najsmesnije sto nasi likovi iz vlade sklope trgovinski sporazum sa Rumunijom i kao puste nas da bez carine uvezemo daciu ,kako nikom nije palo na pamet da tako nesto pokusa sa recimo Italijom,Nemackom......
Comment
-
-
Ja sam protiv preregistracije vozila koja ne zadovoljavaju uslove propisane uredbom - EURO3 motor. Sto bi oni koji su uvezli auto sa EURO3 motorom i dali dosta para za njega bili budale ako su mogli da uvezu par godina stariji auto (u mozda i boljem stanje sa manje predjenih km ili vise klase) bili ovce a oni koji su svesno krsili propis u nadi da ce se "drzava smilovati" prosli dobro.
A sto se bescarinskog uvoza robe iz Rumunije tice, takav isti sporazum imamo i sa Rusijom (mada kome jos treba nova Lada ako za iste pare ili malo vece ima Daciu koja je mnogo bolja), i sa BiH (mada je od juce postao unilateralan - vazi samo za uvoz njihove robe pa smatram da ga treba ukinuti i sa nase strane). Ti sporazumi su malo nezgodna stvar narocito ako se govoi o nekoj zemlji clanici EU jer one nerado prihvataju takve stvari iz razloga sto bi bilateralni sporazum sa npr. Italijom znacio da se u EU moze vrsiti reexport nase robe preko Italije.
U principu i to ce se desiti ali tek kada resimo "problemcice" o kojima necu da govorim na ovom forumu. A do tada - 20% carine pa na to PDV pa nas novi Golf iskosta za nijansu vise nego Grka Passat
Comment
-
-
I ja sam definitivno protiv preregistracije, odnosno, protiv preregistracije na neki drugi nacin osim po sadasnjim propisima kada se radi uvoz polovnih automobila.
A naravno da je "preregistracija", tj. uvoz, i po sadasnjim propisima dozvoljena, pod odredjenim uslovima.
Jedino sto krivim drzavu sto nije u startu jasno i glasno upozoravala gradjane da nece moci da preregistruju vozilo po nekim drugim uslovima osim trenutno propisanim.
Ali i bez toga se ja nisam usudio da kupim kola na CG table, mozda sam ispao glup?
Sve nesto mislim da ce tako na kraju i da bude.
Comment
-
-
evo vam informacija 99% tacna, dinkic je to izjavio kako ne bih stiglo jos 100000 auto iz cg posto bi svi pohrlili i dovozili iz cg sve krseve a narocito golfove dvojke, ovako izjavom je sprecio novi dovoz a i skupo ce da naplati preregistraciju bice oko 50 din, pa kad to objavi vlada da se narod nebi bunio nego bolje da preregistrujemo nema veze koliko kosta
Comment
-
-
vozhnja na CG tablice po Srbiji uz ovlashcenje vlasnika je (bar na papiru), bila zabranjena za sve drzhavljane Srbije, tachnije recheno bila je NEDOZVOLJENA.
koliko znam cak i danas, voznja putem ovlascenja vlasnika vozila sa CG tablama je dozvoljena isto koliko i voznja na BG ili NS table.
ali, tu se ne radi o -vlasnistvu- nad vozilom sto je vrlo bitno imati u vidu.
ono sto smo mi ovde pricali je prenos apsolutnih prava vlasnistva nad vozilom uvezenim u CG, ovde u Srbiju.
e to ne moze.
posto znamo da su dani u pitanju kada ce CG formalno pravno biti nezavisna ti automobili u CG postaju po automatizmu stranci i pocinje da vazi i za njih ista zakonska pravila kao i za sve ostale strane automobile.
znaci, mora vlasnik (u ovom slucaju Crnogorac sa LK u CG) da bude prisutna u autu ako je vozac Srbijanac.
gradjanin Srbije ne moze da koristi vozilo vise po osnovu ovlascenja, inace cini carinski prekrsaj.
potpuno isto kao da su u pitanju I, D, CH ili neke desete tablice.
e sad, CG je lepo odigrala prvo poluvreme i (laznim ?) nadama i pricama da ce i po razdvajanju sve biti isto ( a to nije moguce iz nn razloga ) navukla ljude odavde da poveruju da ce nesto ustedeti.
svakome je to primamljivo, i meni naravno.
ali, ako se zagrebe dublje iza te price ne stoje cinjenice i jasno je i bez dileme bilo poznato da zapravo nema nikakvih garancija za ta vozila i njihov uvoz ovde i da se sve te transakcije baziraju na casnoj reci, pricama bez pokrica u zakonima.
vec sam vise puta pitao vise ljudi koji su usli u avanturu sa CG ovlascenjima na osnovu cega veruju u price o mogucem uvozu u Srbiju.
pitao sam za papir, ugovor sa agencijom, neki dokument, bilo sta i do sada po pravilu izostaje odgovor osim... rekli su, obecali su, i drugi rade isto, pa valjda ce itd....
cisto formalno pravno vozila o kojima pricamo uopste nisu vlasnistvo gradjana Srbije, ne postoje nikakva vlasnicka prava osim casne reci, i u saobracajnim dozvolama (sto je jedini dokaz prava vlasnistva kod nas) su sasvim druga imena i adrese..
neki nisu bili spremni da veruju na rec i potenciujalno izgube nekoliko hiljada evra u igri agencijskih mesetara, neki jesu spremni na takav rizik.
stvar procena da li ce CG biti nezavisna ili nece, politicka kocka koja odlucuje o pravnom statusu u buducnosti.
e sad, oni koji su ulozili pare u necija tudja vozila (i casnu rec) i koji su verovali agencijama mogu da ostanu na cedilu a spreman sam da prilicno cvrsto prognoziram da nijedna od tih agencija sada nece preuzeti odgovornost za obecanja i pravice se blesavi svi odreda i svaljivati krivicu na sve druge- na ostale gradjane Srbije i gradjane CG koji su postovali zakon, na drzavu, na sve druge.
to ce biti najlaksi metod odbrane od ljudi koji su prevareni laznim obecanjima da je uobicajeno i normalno da se ulazu pare u tudji auto iako se znalo da je referendum zakazan i da ce se sigurno odrzati.
a bilo je sasvim dovoljno naznaka o mogucem rezultatu.
nisam pametan kako pomoci tim ljudima koji su naivno naseli na price i moze im se desiti da im se obezvredi ulozeno a da to bude korektno prema vecini, ostalim gradjanima kako Srbije tako i CG.
automobili su samo vrh ledenog brega procesa razdvajanja, kada na red dodju nekretnine (gde je i veca lova) i druga prava u paketu sa obavezama bice (bojim se) podosta gradjana na obe strane koji ce imati manje prava nego danas a kostace vise para. mnogi ce biti zateceni sta sve podrazumeva odnos 2 potpuno nezavisne drzave.
ali sta je tu je, politika upravlja nasim zivotimavolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
U celoj prici je najsmesnije sto nasi likovi iz vlade sklope trgovinski sporazum sa Rumunijom i kao puste nas da bez carine uvezemo daciu ,kako nikom nije palo na pamet da tako nesto pokusa sa recimo Italijom,Nemackom......
ili odbace i ispadnu iz voza.
sve to isto je dogovoreno i sa Italijom, Nemackom i ostalim zemljama EU i zove se proces stabilizacije i pridruzivanja koji je u toku.
na kraju tog procesa -obavezno- sleduje ugovaranje po poglavljima sveobuhvatnog sporazuma/ ugovora kojim se uspostavlja carinska unija sa EU i tada po automatizmu nema carina sa pomenutim i svih ukupno 27 zemalja EU (ukljucivo Rumuniju i Bugarsku koji jesu u carinskoj uniji sa EU vec nekoliko godina).
proces tranzicije je kod nas zapocet sa 17 godina kasnjenja, logicno je i da se to odrazava na realnosti...bice potrebno jos 10tak godina da dostignemo Rumuniju ili Bugarsku uz ovakav tempo politickih promena (da ne kazem tranzicije u nova pravila igre) i pratecih pravnih okvira.
mi smo sami krivi, nece svet nas cekati da se opasuljimo i uklopimo potpuno u pravila okruzenja.
to ukljucuje i carine i automobile i sve drugo.
a Vlast, pa bice glasackih listica ponovovolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment