Originally posted by sri98
PREREGISTRACIJA sa CG i ostalih
Collapse
X
-
Nisam pricao o kontroli od strane policije u saobracaju.
Samo potvrdjujes ono sto sam napisao. Porez treba da se plati u roku od 15 dana od potpisivanja ugovora, a ako nije placen onda idu one zatezne kamate i ostale gluposti.Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
-
Ne znam sta ko ocekuje od ugovora, sklopljenog sada vec u drugoj drzavi..i kakva "prava" u ovoj nasoj drzavi da se "ostvare" sa papirom, neoverenim, nevalidnim, bez "uvodjenja" u sistem administracije, overom, porezom, taksama...
Elem, to je ono "sebicno" sto celu problematiku zagorcava, komplikuje. Svako gleda svoju pozadinu, i ocekuje da ce se doneti propis, uredba, "uslovljena" nekim datumima, ako je lice... pre datuma...onda MOZE...bla
E pa sipak, takav papir nece ni Velja predloziti, pa makar ostao bez poslanika.
Umesto da se SVI borimo, za OPSTE principe, logicne, da se dozvoli uvoz, i iz Tanganjike, ako treba, vozila koja zadovoljavaju, recimo bezbednosne ili neke posebne tehnicke karakteristike, bez "kratkorocnih" uslova kao euro3, ako je problem "velike potrosnje" i spoljnotrgovinskog balansa, neka se postavi gornji limit cene, npr da se kupuju vozila do 3-5000€, ili ogranici broj po godini, da moze jedan covek da pazari jedno vozilo, polovno, u 3 godine (auuu ala bi se sverceri obradovali), mi se BORIMO da trenutni "problem" resimo, a posle, naci ce se vec neka zanimacija.
Malo neozbiljno, da ne koristim izraze tipa jajarenje... Tako ipak ne bi trebala drzava da funkcionise, pojedinci mogu, stvar licnog izbora.
A sada je "prilika" da se uz "crnogorce" uradi nesto vise za sve, poboljsa situacija, konacno pocne da se radi na "spustanju" proseka godina auta, poboljsa bezbednost, ionako se gine kao u omanjem ratu...
Poz
Comment
-
-
Odmah po rešavanju ovog nazovi CG problema, moramo pratiti evropska rešenja u ovoj oblasti, ne zato što sam iznenada postao njihov obožavalac, već jednostavno da ne bi postali(ostali) njihova deponija!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
deponija jesmo ili nismo u zavisnosti od stepena razvijenosti i stepena bogatstva pojedinaca i opsteg bogatstva drustva koje moze da plati odredjeni nivo standarda.
trajno resenje nije u administrativnim zabranama (uredbama) kao nekakvim zastitama vec u sistemu koji favorizuje povecanje razvoja (i to odrzivog) sa povecanjem bogatstva pa ce i pojedinci imati manje muka/dilema sta da odaberu.
deponija se i inace resava novcanim i jasnim sistemom evaluacije vozila i adekvatnim taksiranjem prema kategoriji, po cisto tehnickim osobinama bez godista, kubikaze, zemlje porekla, euro xx i slicno.
svako moze da kupi sta god hoce kao polovno ali i da plati kao obavezu ekolosku taksu.
ne treba matematike vise od 2 osnovne da se brzo ukapira da se vise isplati kupiti cistiji auto (voz, avion, kamion, ...) koji je noviji i skuplji nego prljaviji i jeftiniji a onda zestokim taksama svake godine placati dozvolu za upotrebu.
ovo sa euro 3 je smejurija kada u isto vreme je dozvoljena prodaja NOVIH euro 1 vozila.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Pa kako kome.I ja sam razocaran time sto mozes da uvezes samo auto sa euro 3 motorom,a domaca auto industrija ne pravi,cini mi se ,ni Euro 1 motore.
Comment
-
-
Ta prica o "cistoci" i ekologiji je naivna i nerealna, da ne kazem nepotrebna. Na prste se moze nabrojati industrija sa filterima, pa nikom nista. Pancevo, Baric, Bor, sada Paracin, sutra Valjevo... Ima li koga? Mislim ko nesto "brine"...makar i za pare.
Drugo, i sa matematikom ili bez, za bilo kakvu kupovinu, potrebno je "istovariti" odredjenu kolicinu "kupila". Kojeg nema sa nasim standardom, ali to je "bolna" metoda i dugorocni projekat.
Trenutna situacija je prosek 250-300€, "traje" vec neko vreme i potrajace...
Naravno da ko ima para, prosek primanja, ne treba mu "propis", pazarice sto savremenije vozilo, ako nije neki patoloski slucaj..
Euro 3 je vec "istekao", bajat, pa ako mozemo da proizvodimo propise vredne par godina, mozemo i validne za desetak sledecih. I to primerenih situaciji, a ne Evropi i standardu njihovom.
Da li smo otpad, naravno, i to u svakom pogledu, negde vise negde manje. Da li zelimo to da promenimo, ili da "sakrijemo", mozda "iza" nekog kvazi-pozitivnog propisa, dilema je sad.
Poz.
Comment
-
-
ma daj sto razbijate glavu
osnovni problem je potplaceni Dinkic od strane uvoznika delta, porshe, citi car i ostali i
Bubalo i zastava i ulozeni milioni dolara u rupu bez dna
kakva ekologija i evropska unija.
u Novom Sadu na sajmu ubedljivo je bila najprodavanija krs dacia logan i zastava 10 i yugo in, toliko o standardu potrosaca pa nije ni cudo sto su ljudi pribegli kupovini auta na cg da nebi morali da kupuju ova sr..a gore navedena jer za nesto bolje nema para
Comment
-
-
tacno tako ....dinkicevu stranku finansiraju ljudi iz delte i iz ko zna josh koje kuce...tako je i sa drugim strankama kad bi neko od nas imao uvid ko koju stranku finansira mozda bi nam i neke odluke bile jasnijeI'm not caucasian, I'm championship white
Comment
-
-
U pravu ste, ali "glasnim" izvikivanjem, bez nekih "dokaza", mozemo svi zajedno da im pljunemo pod prozor. Ili da se "polarisemo" u ovakvim "referendumima", pa da im pravimo jos vecu korist, na duze vreme, ili suprotno, da, uz "crnogorce" kao masu "nezadovoljnih", prisilimo "ekonomsku uniju dilera i politicara" da se malo "povuce", ili bar da pocne da se "povlaci". Jedino raja na politicare moze da ima uticaj, ili im prestaje mandat, inkasiranje, beneficije....
Kapitalizam (u nastajanju, kod nas) je u velikom "sukobu" sa demokratijom, i to treba koristiti, nezadovoljni pojedinac moze samo da kuka i kmeci.
Poz
Comment
-
-
Ako zaista misliš da masa(gradjani) može nešto da promeni onda si u velikoj zabludi ili si ne daj Bože naivan!
Šta misliš kako je nastao i "spontano" nestao "Narodni pokret Otpor"???
Sve je u ovom svetu relativno osim interesa...........Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Veruj mi, kao predsednik mesnog odbora jedne stranke, u vlasti,, jako se razumem, bez trunke naivnosti. Svako "zaboravljanje" naroda, jako kosta, svako "lazno obecanje" se "olupa" o glavu.
"Organizovane" aktivnosti, "proizvodnja" Otpora, bili su deo sirih priprema i obuke. Da bi se naucili i na primeru pokazali rezultati "profesionalne" (bolje receno vrhunske) politike.
Tada je bilo jos vise skeptika, a politicari "plupismeni", sto se politike tice.
A znam da je 100000 ljudi "opaka masa", plus poznanici, prijatelji... Sa toliko "glasova", mogao bih da "osvojim" vlast u bar cetiri beogradske opstine ili desetek manjih, po Srbiji, a to moze da bude i region. To jako dobro zna i Dinkic, i Ceda.....
Ne zeli niko da rizikuje gubitak partijske infrastrukture, zbog tvrdoglavosti ili kratkorocnog interesa (recimo dil-a sa nekim "uvoznikom") posto mu "interes" prestaje kada ne bude "faca".
Comment
-

Comment