I tako, BMW petica u rangu sa Loganom...
Lepo za pogledati, mada sam prestao da verujem tim testovima... Narochito ne kad ih rade u zemljama koje imaju auto industriju, jer odma' znam o chemu se tu radi. Marketing je jako oruzhje, jako efikasno na manje upucene i podlozhne edukavanju reklamom od 30 sekundi, a takvih (kupaca) je ogromna vecina...
U ovom konkretnom primeru mi upravo neshta "pade na pamet". Naime, bez obzira na konkurenciju i kontinent, upravo BMW je poznat i najcheshce se definishe kao sportski sedan. Uostalom, BMW je postao to shto jeste upravo sportskim sedanima, pochevshi od 2002 pa na ovamo. E sad, trojak je neki entry nivo, sedmica vec najvisha klasa, a upravo ta petica je po koncepciji najblizha pojmu "sportski sedan" (shto upravo i jeste). A SAAB je novi model koji "nishani" BMW-ovu peticu nazvao Sport Sedan.
A sad i ovaj test gde ista ta petica "pada"... Malo mnogo indikativno, rekao bih...
Pozz =]

Lepo za pogledati, mada sam prestao da verujem tim testovima... Narochito ne kad ih rade u zemljama koje imaju auto industriju, jer odma' znam o chemu se tu radi. Marketing je jako oruzhje, jako efikasno na manje upucene i podlozhne edukavanju reklamom od 30 sekundi, a takvih (kupaca) je ogromna vecina...
U ovom konkretnom primeru mi upravo neshta "pade na pamet". Naime, bez obzira na konkurenciju i kontinent, upravo BMW je poznat i najcheshce se definishe kao sportski sedan. Uostalom, BMW je postao to shto jeste upravo sportskim sedanima, pochevshi od 2002 pa na ovamo. E sad, trojak je neki entry nivo, sedmica vec najvisha klasa, a upravo ta petica je po koncepciji najblizha pojmu "sportski sedan" (shto upravo i jeste). A SAAB je novi model koji "nishani" BMW-ovu peticu nazvao Sport Sedan.



Pozz =]
Comment