BMW petica pala na testu severnog jelena

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #16
    I tako, BMW petica u rangu sa Loganom...

    Lepo za pogledati, mada sam prestao da verujem tim testovima... Narochito ne kad ih rade u zemljama koje imaju auto industriju, jer odma' znam o chemu se tu radi. Marketing je jako oruzhje, jako efikasno na manje upucene i podlozhne edukavanju reklamom od 30 sekundi, a takvih (kupaca) je ogromna vecina...

    U ovom konkretnom primeru mi upravo neshta "pade na pamet". Naime, bez obzira na konkurenciju i kontinent, upravo BMW je poznat i najcheshce se definishe kao sportski sedan. Uostalom, BMW je postao to shto jeste upravo sportskim sedanima, pochevshi od 2002 pa na ovamo. E sad, trojak je neki entry nivo, sedmica vec najvisha klasa, a upravo ta petica je po koncepciji najblizha pojmu "sportski sedan" (shto upravo i jeste). A SAAB je novi model koji "nishani" BMW-ovu peticu nazvao Sport Sedan. A sad i ovaj test gde ista ta petica "pada"... Malo mnogo indikativno, rekao bih...

    Pozz =]
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • CLD
      CBC Senator XXL
      • 08.02.2005
      • 1225
      • Belgija - ranije Luna-Chico

      #17
      Nije malo mnogo indikativno nego to govori da vecina proizvodjaca pocinje da pravi konfekciju jel u trci za profitom nemaju vremena da ispitaju ceo proizvod do kraja. Pustaju u prodaju pa onda otklanjaju u hodu nedostatke.

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #18
        OK, ti znachi verujesh u ishod ovog testa, tj. da petica zaista nije proshla... To je tvoje uverenje, necu ni pokushati da te ubedjujem u suprotno... Ali, samo se seti priche sa Loganom, mislim da dalji komentar nije potreban.

        Da se sve vishe fushari u auto-industriji, i to chak i kod najboljih proizvodjacha pa recimo da jesi u pravu. Ali pricha da jedan BMW serije 5 ne prodje test severnog jelena po meni ne pije vodu. Bash zbog toga shto je uradjen u zemlji sa auto-industrijom pa je faktor konkurentnosti sa domacim brendom veoma prisutan.

        Sve me podseca na jedan uporedan test koji sam gledao na nekoj francuskoj televiziji - Peugeot 307 vs Audi A3 Sportback. Mislim da razliku u kvalitetu jasno odredjuje i cena izmedju dva modela, ali su svakako stavljeni na uporedan test. Davani su bodovi po kriterijumima poredjenja - pa je za faktor cene bila jasna pobeda 307-ice, ali ostalo... Ne kazhem da 307-ica nije jako dobar auto, ali je bilo smeshno gledati taj uporedni test iz perspektive nekog ko nije francuz. =]

        Treba li da napishem ko je pobedio...?
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • CLD
          CBC Senator XXL
          • 08.02.2005
          • 1225
          • Belgija - ranije Luna-Chico

          #19
          Dobro matori to je tvoje uverenje, a ni za Audi ne razumem zasto je boji od 307. Na tvoje mosljenje utice podneblje koje priznaje samo Nemacku auto industriju. Zasto priznaje tu auto industriju je vec druga tema. Inace sto ne bi BMW pao test.

          Comment

          • BRABUS
            CBC Senator XXL
            • 15.10.2004
            • 2399
            • London

            #20
            Jos jednom se dokazuje teza da su BMW automobili kod nasih ljudi perfekcija i da svi mogu da pogrese, samo BMW ne...

            Zasto se greska u BMW-u pravda teorijom zavere ? Zasto se bezgresnost BMW-a uzima kao aksiom ?

            Da je ovaj forum postojao u vreme pada A klase na ovom testu, garantovano niko nebi rekao da je u pitanju namestaljka i zavera protiv MB-a. U Mercedesovom primeru se pokazalo da je stvarno greska u projektovanju automobila i to je kasnije sredjeno....nakon toga je A klasa postigla veliki uspeh.

            Inace, Mercedes je sa 8 milijardi evra godisnje, kompanija koja najvise u Evropi izdvaja za Research and Development, daleko ispred svih u auto industriji...pa se takva greska desila.

            Zasto tvrdite da je BMW imun na greske ?


            I da....vidite recenicu u tekstu Naravno, Bavarci su poručili da će u najkraćem roku pozorno ispitati problem.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              SAAB sport sedan je nikako klasa BMW 5 , pada u manju grupu i tu je konkurentan 3 seriji (nije )

              Klasa 5 je sto i SAAB 9-5 , nema sta da se porede. Jedan sa prednjom vucom i gomilom Nm na prednjem trapu spremnih da iscupaju auto u zeljenom pravcu, drugi sa urodjenom manom zadnjeg pogona (sa velikom tesinom istog) i rezultat nemoze biti drugaciji.
              Zamerka je u testu na program elektronske stabilizacije , dakle jedan put kad je prosao bolje ne ne i kako treba imao je stabilizaciju ukljucenu a kad se zabacio skroz bila je ugasena. Kao prazan je relativno dobro uz pomoc elektronike prosao dok je sa punim autom podbacio totalno. Dakle, zamerka na sam program navodjenja, to ce BMW resiti ako vec i nije.

              Inace SAAB 9-5 je jedini auto na svetu koji svojim A stubovima odoleva severnom jelenu a i sa sofersajbnom koja je NOSECI deo karoserije po konstrukciji.

              I jos jedno, ako vec zelis porediti ova 2 auta , mada nevidim svrhu , nemogu se porediti jer su totalno razliciti, gde je jedan dobar drugi pada i obratno. Krajnji cilj musterija je savim razlicita grupa. BMW sinonim ekonomskog potencijala, SAAB sinonim choveka od tehnike.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                tim testovima... Narochito ne kad ih rade u zemljama koje imaju auto industriju
                taj konkretan test je izmisljen u Svedskoj, sprovodi se vec decenijama i posle toliko testiranja nesto mi je tesko da verujem da novinari bas eto imaju neki hir protiv BMWa, ili ranije Mercedesa, pogotovu kada se zna da se taj test ponavlja vise puta i da je rezultate moguce ponoviti, proveriti i da su kvantifikovani odnosno merljivi dovoljno pouzdano.

                to sto je sada BMW sa samo jednim modelom u pitanju meni ne deluje zabrinjavajuce i ne vidim osnova za sumnju u Svedsku kao zemlju apriori samo zato sto ima (ili vise nema) domacu auto produkciju.

                btw, niti Volvou niti Saabu na domacem terenu uveliko zastupljenim nije potreban marketing na temu testa severnog jelena- oni ga ispunjavaju kao standardnu osobinu dinamike voznje vec decenijama i bez ikakvih problema sto je potvrdjeno i statistikom iz prakse (medicinskim i osig. kompanijama istrazivanjima).

                ja zelim da verujem da u BMWu tacno znaju sta rade ali da je zov profita i stednje nesto cemu je tesko odoleti pa se i pomalo "zatvaraju oci" ako se moze.

                i inace mislim da su testovi (bilo koji) realniji kada se proba auto i sa opterecenjem, dakle i putnicima, a ne samo sa vozacem.

                to ukljucuju i crash test koji ni danas nazalost se ne radi sa putnicima niti sa prtljagom u opterecenom stanju.

                takav crash test je opet nesto sto u Svedskoj se radi vec decenijama pa je i sva oprema u kabini vozila posebno testirana na crash uslove poput mesta i nacina montaze zvucnika, montaze retrovizora, funkcije nalsona za glavu, raznih polica itd.

                pa cak i mesta podesavanja sedista, odnosno one poluge kojima se sediste podesava se testiraju pri crash-u koliko su bezbedne po vozaca i sve putnike.

                pa polozaj rezervoara za benzin....mnogo sitnica pa sam nacin montaze motora na nacin da se pri sudaru podvlaci ispod poda auta tako da ne ide nikada u kabinu.

                mislim da se mnogo veruje danas u sposobnosti elektronike, i to bezrazlozno jer je to samo dopuna osnovoj postavci ponasanja auta u voznji- ako je dobar auto u smislu podesenosti elektronika ima sporednu ulogu sama po sebi a ako je auto lose podesen nikakva elektronika nece bitno popraviti losu bazu.

                isto vazi i za kocione sisteme, upravljace, akustiku u kabini....

                ako osnovica u konstrukciji ne valja niti elektronika ne postize mnogo, samo maskira trajno postojece probleme.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  #23
                  OFF: Sri-ev gulash i djakonije od severnog jelena se nalaze OVDE!

                  Za ostale pesma; "Drzhimo se teme" izvodjach "Forum Rulz"
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #24
                    Brick:

                    mislim da se mnogo veruje danas u sposobnosti elektronike, i to bezrazlozno jer je to samo dopuna osnovoj postavci ponasanja auta u voznji- ako je dobar auto u smislu podesenosti elektronika ima sporednu ulogu sama po sebi a ako je auto lose podesen nikakva elektronika nece bitno popraviti losu bazu.
                    isto vazi i za kocione sisteme, upravljace, akustiku u kabini....
                    ako osnovica u konstrukciji ne valja niti elektronika ne postize mnogo, samo maskira trajno postojece probleme.
                    Potpuno tacno. Proizvodjaci guraju ogromne pare pre svega u razvoj vozila sa alternativnim gorivima, zatim u razvoj dizela, elektronike...prioriteti su se izmenili. Stare dobre vrednosti su bacene u zapecak. Sigurni u elektroniku koja ce ispraviti greske vozaca, ali i manjkavosti nekog sklopa oni nemaju motiv da inzenjerijski dalje razvijaju neki sklop...mora da se negde stedi. Skinite elektroniku i videcete da se mehanicki nije mnogo napredovalo u poslednjih nekoliko godina kod ovih koji "trpaju" eletroniku i gde ne treba i gde ne treba. BMW je predvodnik u prozimanju svih sklopova elektronikom i u tome preteruju. Srecom, postoji i M3 CSL koji je pravi sirovi vozacki auto, ali njega treba znati voziti...sto mladjani Karic ocigledno nije znao, pa se slupao, unesrecio onu devojku i unistio auto. Nije bilo elektronike koja ce ispraviti njegovu gresku, a na koju je, siguran sam, bio navikao vozeci druga kola i dzipove iz njihovog voznog parka.

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      #25
                      Pre svega ja ne pokushavam da uporedim SAAB sa BMW-om. SAAB, pardon, GM to pokushava. A marketinshki nastup ovakvog tipa je jedan od nachina kako sebi obezbediti shto bolju poziciju u bilo kakvoj komparativnoj analizi dva modela. Elem, stvarno nije bitno, ulaziti u polemiku tipa "ko je bolji" je besmisleno i svako ce unapred znati pobednika, vec shodno lichnim afinitetima i uverenjima.

                      Ja i dalje verujem da je stvar chista ******shtina, a verujem i da ce ispitivanja koja su najavili iz Bavarske to i dokazati. Medjutim, nije u tome poenta, vec u chinjenici da je losha reklama vec emitovana. Koliko ce imati efekta ne znam, ali ce definitivno imati odjeka, ako nigde drugde a ono u Skandinaviji gde su, po svemu sudeci, severni jeleni cheshci na putu nego kod nas "kerovi"

                      BTW. Da, ja duboko verujem da je Audi A3 Sportback generalno neuporedivo bolji auto od Peugeot-a 307, ne uzimajuci u obzir ogromnu razliku u ceni. Ako se rachuna "dobijeno za ulozheno" tu vec mozhe da se dovede u pitanje ova konstatacija, ali taj test koji sam pomenuo je "izneo" 307-icu kao totalnog pobednika u svim kategorijama poredjenja. Mislim, stvarno ******shtina, ali sam ovo samo napomenuo iz razloga da se takvi testovi ne smeju uzimati zdravo za gotovo ako su radjeni u zemlji sa konkurentnom auto-industrijom. Da je 307-ica losh auto - daleko od toga, chak po meni najbolji/najlepshi auto od Peugeota posle 406-ice coupe, ali je bilo smeshno gledati njeno direktno poredjenje sa A3-kom, koja je, faktichki (ne i bukvalno), skraceni Audi A4, gde 307-ica "potuche" Audija "do nogu"... =] Ali, 'ajde...

                      Anyway, rekoh na pochetku: lepo za prochitati, ali sam ja vec poodavno jako rezervisan po pitanju objektivnosti ovakvih testova. Srecom pa ne mogu da priushtim tu peticu, ovaj bi me test jaaako zabrinuo.
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • kilson
                        Moderator
                        • 09.10.2004
                        • 3216
                        • NoviBGD
                        • AR 75 GT

                        #26
                        @overspeed_1976: Ne znam zashto se toliko uzbudjujesh, shta je problem? -Zato shto je test radjen u Swe pa zakljuchujesh da GM plasira priche? Test severnog jelena se redi u Svedskoj (stalno - bar koliko ja znam) i to nema nikakve veze sa GM-om...

                        Ne znam zashto se toliko primash u kontekstu losha reklama? Pa da li je bolje plasirati loshu reklamu nechijim poginucem ili konkretno testom... Ne znam shta bi bilo da svojevremeno nisu A klasu na vreme povukli i preradili...
                        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                        Comment

                        • CLD
                          CBC Senator XXL
                          • 08.02.2005
                          • 1225
                          • Belgija - ranije Luna-Chico

                          #27
                          Kao sto sam rekao suvise se u nasoj zemlji gleda na ime, a tek onda na kvalitet. Takva nam je situacija u svakodnevnom zivotu i kao nacija mnogo patimo od BRANDOVA.
                          Svojevremeno ja sam postavio temu sta placamo kad kupujemo BMW i nisam mnogo pogresio sa tim pitanjem.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            Ja i dalje verujem da je stvar chista ******shtina,
                            ok ali ja se ne bih ni pod razno slozio sa tobom iz moje bogate prakse i iskustva.
                            naime, do sada sam veoma retko sretao aute koji ne menjaju karakter dinamike voznje (ponasanje u krivinama, uzbrdo, nizbrdo, kocenje) kada se promeni njihovo opterecenje.
                            konkretno, prazan auto sa recimo 2 odrasle osobe napred se ponasa na jedan nacin (kocnice, volan, zanosenje/putanja kretanja) a kada je pun sa recimo 4 (5) odraslih osoba i jedno 200-400kg u gepeku potpuno promeni osobine koje sam naveo.

                            prazan moze da bude bas ugodan za voznju a pun da bude veoma zamoran i da "vrluda" po putu samo tako, pri svakoj krivini da se direktno oseti problematicno ponasanje.


                            kada se na to doda i standardnih 50kg (pa sve do 100kg zavisno od modela auta) postavljenih na krov (krovni fiksni nosac) sto bitno povisava teziste auta jos se lakse uoci nesavrsenost konstrukcije i problemi sa dinamikom voznje.

                            sada da li je to zbog lose bazicne konstrukcije u smislu rasporeda masa, losih trapova (uglova), neuskladjenosti opruga sa amortizerima ili necega desetoga ne ulazim u detalje...tek za volanom i u sedistu mogu da se pojave prilicno razliciti osecaji kada se auto vozi prazan i kada se vozi pun.

                            ja sam iz iskustva uveren da to nije samo prazna prica, ******stina, sta vec i da nije nimalo napraviti dobro balansiran auto za sve uslove voznje i pri razno raznim uslovima opterecenja/ eksploatacije.

                            bez obzira na firmu/marku auta.

                            jednostavno ima dobrih i manje dobrih auta koji uspevaju da zadrze identicne ili slicen karakteristike voznje i osecaja u voznji bilo da su puni ili prazni.

                            ima i auta koji drasticno menjaju karakter vec prema opterecenosti- ja te ubrajam u najlosije podesene/ konstruisane.

                            opet bez obzira na marku, imidz iste ili cenu.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              A3-kom, koja je, faktichki (ne i bukvalno), skraceni Audi A4
                              A3 je podverzija Golfa,
                              A4 je podverzija Pasata.(ili obrnuto, svejedno).

                              bitno razliciti automobili po baznoj konsntrukciji i nameni.

                              Golf 4 nije nigde u Evropi pojam top konstrukcije u tom segmentu, koliko znam Focus je dugo vremena bio mera odnosno cilj koji treba dostici kada je bazna mehanika podvozja u pitanju.

                              btw, danas ne postoje losi automobili sami po sebi bilo koje evropske grupacije, obicno su razlike u detaljima a to sto novinari obicno povrsno kao testiraju nesto i to obicno neozbiljno meni sugerise da ni u jedan test sam po sebi ne treba previse verovati na prvu loptu.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • CLD
                                CBC Senator XXL
                                • 08.02.2005
                                • 1225
                                • Belgija - ranije Luna-Chico

                                #30
                                Inace zaboravih da napisem da je prosle godine u Belgiji poginula zena sa decom u tom Cudu od auta jel je neki sistem otkazao. Mozda se Dranix seca toga jer je bila velika frka oko te nesrece.

                                Comment

                                Working...
                                X