BMW petica pala na testu severnog jelena

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    overspeed_1976 >> Nije u pitanju reklama, stvarnost i nista drugo, BMW nema sta da trazi na putevima u Severnim delovima sveta ukoliko nije iX model. I ovo nije nista drugo do istina, vec su 60% njih garazirani u mojoj okolini. Samo ti koji su napregli ekonomiju za kupovanje BMWa ovde (NOVOG) a ustvari nemaju dzep za njega, vozice ga i zimi jer nemaju pare da kupe jos jedan auto.

    Sorry, BMW je jako dobar auto, kompaktan, po tim pitanjima nenadmasan , dakle onaj pravi nemachki feeling kad zalupis vrata imas osecaj da si zavrsio u KASI. No, osecaj i stvarnost izdrzljivosti kionstrukcije neidu uvek rame uz rame.

    Nista ovo nema veze sa Scandinavijom, sa Svedskom, ovaj segment je jednako nadgledan kao i bilo koji drugi test.
    Svest Scandinavaca po pitanju sigurnosti je na jednom drugom nivou u odnosu na juznije krajeve... svi sa Juga dolaze u Kirunu i testiraju na poligonu zimsko ponasanje auta, nije u pitanju samo klizavica vec dinamika delova u sklopu na niskoj temperaturi.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Dutchman
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 741
      • Vracar centar sveta

      #32
      Ma shta kukate bre Looogan pao na testu , a nece taj BMW... ko da je to pa neka firma...
      Prevelika slika u potpisu!

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #33
        Jel testiran Logan u Kirunu?

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #34
          Gospodo, gospodo...

          O cemu pricamo uopste?

          Logan pao (i to ne zbog nestabilnosti sasije ili celog auta vec zato sto mu je felna zakacila asfalt), A-klasa pala, jos ne znam ni ja koja auta pala taj tupavi test, i onda klasa 5, koja vazi za POJAM ponasanja automobila u toj klasi.

          Sto se mene tice, cela ova prica i rasprava je deplasirana totalno, kad se eliminisu GOMILE varjabli iz takvih testova, i kad se budu izvodili u potpuno jednakim uslovima za sva vozila (sto je nemoguce obezvediti) na istoj brzini, od strane nezavisnih autocasopisa, onda mozemo pricati o problematicnim rezultatima, a do tada cela ova prica je totalno bespredmetna.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #35
            @206
            Ne padaj dzabe u vatru. Brick je vec sve lepo objasnio, a uz to uzmi u obzir i placeni marketing i...
            Jedino je tacno da su se proizvodjaci opustili da konstrukcijski resavaju stabilnost, vec to za njih zavrsava elektronika koja ide serijski u auto.
            Ja licno verujem u test severnog jelena.
            Ali ne verujem u nacin na koji se sprovodi (mislim na specificne uslove).
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #36
              Pa ovi imaju svoj testni poligon, svi testovi se rade na upravo toj stazi.

              Brzina je u pola Km/h (1/2km/h) ista.

              Uslovi su dakle isti. Konstrukcijom se radi komfor danas dok su presli na elektronskim pomagalima da obezbedjuju stabilnost auta.

              Pre nesto vise od godinu dana sam imao diskusiju o nedostatku BMW 3 serije gde je osecaj BMWa nestao u nepovrat,sve zahvaljujuci elektronici.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Nikola
                CBC Senator XXL
                • 29.09.2004
                • 975
                • Indjija/Vojvodina

                #37
                Al ste se zapalili

                Evo slicnog testa koji vrse nepristrasni nemci.... pa vi sami procenite



                Klikni ovde za DOWNLOAD

                Dosta kratko traje ali se pominju Opel Vectra, Peugeot 407, Alfa 159, Honda Accord, MB C klase, Ford Mondeo, BMW 3.......

                oko 10 Mb
                .:Cuore Sportivo:.
                Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #38
                  @ killaz:

                  Ne, ne, ne uzbudjujem se, ali stvarno. Mislim, ako ponekad "zvuchim" isuvishe ozbiljno ne znachi da sam se "primio" - mozhda samo imam malo "ushtogljen" i oficijelan nachin pisanja pa zvuchim ozbiljnije nego shto razmishljam. Ionako nije toliko ni bitno, mene ne brine previshe sve i da zaista ne prodje taj test, teshko da cu kupiti "peticu" pa da se zamislim nad ovim...

                  Samo, zaista posle Logana vishe ne verujem tim testovima "zdravo za gotovo", a njega su "prevrnule" shvabe tako da nema veze da li je test odradjen u Swe ili D ili gde vec... To je samo konkurentnost na trzhishtu, i ponekad mi neke stvari jednostavno "bodu" ochi, toliko...

                  @ BOOST:

                  Nazhalost, tachno - sad ce mi se neki nasmejati ali sam nedavno imao prilike da boravim u trojci E46 i sve mi je delovalo xtra i na mestu, ali meni se neuporedivo vishe svidja "feeling" u vozhnji koji imam dok sam u mojoj E36-ici. Zadovoljstvo u vozhnji se uvodjenjem svakog novog elektronskog "pomagala" sve vishe otudjuje od vozacha i automobil je sve "nezavisniji" i sve manje "komunicira" sa vozachem. Bio sam donekle razocharan, a mogu da zamislim/pretpostavim da je u najnovijoj trojci ovo josh vishe izrazheno. Ali, to je vec za neku drugu prichu...

                  U svakom sluchaju, ostaje samo da sachekamo i vidimo shta ce da se desi - "povlachenje" serije na update ili se nece desiti nishta. Ja duboko verujem da ce biti ovo drugo, ali da ne prejudiciram. U svakom sluchaju ce reklama imati kakvog-takvog efekta, a to joj je i cilj. =]

                  Ako je neko spreman na kladjenje - tu sam

                  Pozz
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • BRABUS
                    CBC Senator XXL
                    • 15.10.2004
                    • 2399
                    • London

                    #39
                    Originally posted by 206

                    Logan pao (i to ne zbog nestabilnosti sasije ili celog auta vec zato sto mu je felna zakacila asfalt), A-klasa pala, jos ne znam ni ja koja auta pala taj tupavi test, i onda klasa 5, koja vazi za POJAM ponasanja automobila u toj klasi.

                    Vazi kao pojam, sudeci prema auto-novinama.....

                    U tom slucaju treba verovati novinama, a ne verovati u slucaju da dokazu suprotno ?

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #40
                      Desice se, rekao je test vozac da su strucnjaci BMWa rekli da ce soft update biti odradjen pod hitno
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41
                        nije reklama, utvrdjen je defekt u specificnim okolnostima saobracaja.
                        nece se desiti nista spektakularno, inzeenjeri u BMW ce provesti koji vikend ili radni dan poneki sat duze, doradice softver da jos vise umiri dinamicke osobine vozila, izdace servisno uputstvo da se postojeci prodati primerci serije 5 pozovu da update softvera i Dunav tece dalje....

                        niti je BMW prvi niti neki posebni slucaj da proizvodjac aktuelni model u hodu usavrsava i otklanja decje bolesti.

                        ono sto se dogadja sa Windowsima i slicnim stvarima samo se preselilo u auto biznis- nedoradjeni proizvod se popravlja u hodu parama kupaca..

                        taj test severnog jelena koji Svedska primenjuje decenijama je izmedju ostalog i doprineo da BMW danas ima ponasanje na putu kakvo ima, daleko bolje od BMWa 70tih ili pocetka 80tih i pribliznije danas svedskoj skoli nego ikada. (blaga podupravljivost kao pomoc za bezbedno upravljanje u novijim modelima).

                        pa i Porse je napustio svoju tradiciju krajem 80tih i podesio svoja vozila da imitiraju tradicionalne vrednosti svedskog setupa dinamike vozila.

                        sa ili bez elektronike, svejedno, pokazalo se da odredjeni zakoni prirode uslovljavaju veoma slicne zahteve u konstrukciji ako se zeli slicnost rezultata.

                        uostalom na bazi testa severnog jelena koji je lokalni svedski standard nastao je i medjunarodni ISO nesto izmenjeni koji je danas uobicajen za svaki novi auto (nesto blazi od svedskog testa).

                        to je dorpinelo da su danas i auti fabrika koje su nekada bile poznate da prave nebezbedne automobile lose dinamike postigli zavidan stepen i bitno popravili osobine svojih danasnjih modela- dobrobit za sve vozace i sve putnike u smislu pouzdanijeg i bezbednijeg upravljanja i ponasanja vozila.

                        ne verujem da ce biti problema da BMW ispravi uocene nedosatke, uostalom siguran sam da oni odlicno znaju kako se pravi perfektan/idealan auto samo inzenjeri odavno nisu ona grupacija koja ima poseldnju rec sta ce se i kako proizvoditi i prodavati.

                        isto kao sto sam ubedejen danas postoji tehnologija da auto moze da se vozi bez apsolutno ikakve posete ikada bilo kom servisu bilo kada, samo tada ni cifre profita ne mogu ostati kao danasnje ..
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • CLD
                          CBC Senator XXL
                          • 08.02.2005
                          • 1225
                          • Belgija - ranije Luna-Chico

                          #42
                          Evo ga i snimak testa.
                          Boost prevodi.
                          mms://qstream-wm.qbrick.com/04755/BMW/0522_bmw_low.wmv

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #43
                            Stvarno me mrzi sve da citam al ja cu reci svoje.
                            Prvo prica ovde nekih ljudi o totalnoj stednji po pitanju stabilnosti i tako tim stvarima otkriva njihovo ne poznavanje u opste proizvodne prioritete kod proizvodjaca a narocito kod BMW-a. Otkriva i totalno nepoznavanje same tehnologije trapa i ogibljenja i samo njihovo lupetanje govori o tome da se nikada nisu ni sagli pod auto i pogledali trap a kamali jedan kao sto je BMW-om.
                            Cuj BMW nije vrsio testove na poligonu nego je izbacio peticu tek onako pa ce usput da resava probleme .
                            To je pezova politika. Stave auto u centar grada pa koliko se ljudi skupi oko njega uspeo ili ne...menjaj dizajn pa ponovo.

                            Da pala je.... moguce sto da ne. Da nije to mozda krajnje merilo stabilnosti ili mozda neki konacni reper. Ja znam koliko 5-tica prolazi slalom 18 i ISO mokro-suvo; prazan-opterecen.
                            Znaci nije prosla taj test lose drzi, prosla je dobro drzi. Ladno jedan Daewoo matiz stabilniji od jednog BMW-a .

                            Jos nesto da dodam. Nekada je ne tom testu bio cilj izvuci se vozackim umecem ako se ikako moze da se auto ne prevrne ili okrene dok se sada radi po principu takmicenja da se auto natera namerno da izgubi kontrolu.
                            Znaci cilj je pokusati okrenuti auto. Da, jeste, to je danas veoma tesko i sa cimanjima na promenu tezista kombinovanu sa kocnicom i onda kada uspeju uraaaa.
                            Znaci sad ja ili bilo ko drugi moze proci taj isti test sa 10KM vecom brzinom a da uspe da auto odrzi na putu.
                            Toliko na brzaka
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              #44
                              @M Power


                              Kada bi pitao nekog iz BMW-a sta su im prioriteti: motori sa pogonom na alternativno gorivo (svaciji najglavniji prioritet), razvoj elektronike (ako to nije prioritet BMW-u, onda ne znam sta je, citaj njihove izjave), kompletna promena dizajna (citaj sta kaze Chris Bangle, sef dizajna BMW :"mi smo razvili potpuno novu filozofiju dizajna koji ce svojom fleksibilnoscu omoguciti BMW jos trideset godina daljeg razvoja tog koncepta"), razvoj dizela i novih benzinskih motora (BMW-ov prioritet u benzinskim motorima je olaksavanje istih, cisto za tvoju informaciju), itd, itd...te donji postroj...i sta ce reci...mozda donji postroj...
                              Normalno da se stedi, cak i u tako velikim firmama, a BMW je najmanji veliki nezavisni proizvodjac. To sto je BMW stavio aluminijum u elemente donjeg postroja je zbog olaksavanja kola i to se ne moze uracunati u veliki doprinos povecanoj stabilnosti.
                              Ne mora covek da se saginje pod trap da bi znao sta su prioriteti proizvodjaca, dovoljno je slusati sta ljudi iz te firme pricaju.

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #45
                                Originally posted by starac vujadin
                                . To sto je BMW stavio aluminijum u elemente donjeg postroja je zbog olaksavanja kola i to se ne moze uracunati u veliki doprinos povecanoj stabilnosti.
                                Dakle izvini al ne moj se uvredis. Iz ove recenice o aluminijumu i ne poznavanju ne ogibljenim masa se vidi tvoja losa tehnicka potkovanost. Ocigledno nismo na istom tehnickom nivou te ne mogu diskutovati sa ne upucenima u materiju.
                                Ipak bih trebao da se sagnes pod auto i prostudiras kako se navodi trap kod BMW-a ili MB a kako kod nekih jeftinijih marki a ne da slusas price po carsiji.
                                Drugo sta ti podrazumevas pod "stedi". Na vrsti materijala na kolicini? Stedi se na gumama ili benzinu prilikom testa?
                                Ocigledno vrtis standardnu pricu "pa stedeli su" a da ne shvatas o cemu se tu uopste radi i na sta se svodi stednja. Na potrosnju prvenstveno .
                                Znaci nema stednje na gumama, na felnama, na ramenima, na silen blokovima, na kocnicama, na kolicini i vrsti materijala te to sve ukupno nije glavni ili ti jedini uticaj za stabilnost vozila tako da je ta rec stednja najgluplja moguca izjava. Radi se o totalno drugim stvarima kao na usavrsavanju kompijutera za el. kontrolu stabilnosti, sto ne znaci da je ona jeftina i da se na njoj stedelo nego da treba da se koriguje(doradi) za odredjeni vozacki manevar
                                Brik je konkretno konstatovao
                                niti je BMW prvi niti neki posebni slucaj da proizvodjac aktuelni model u hodu usavrsava i otklanja decje bolesti.
                                Znaci ne radi se niokakvoj stednji vec o podesavanju softvera za tacno odredjenu situaciju.
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X