Hyundai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cveleBMW
    CBC Senator XXL
    • 21.03.2006
    • 370
    • Beograd, Banovo Brdo

    #46
    Ukratko na postavljeno pitanje!!!
    Hyundai je od 2000 god. sa modelima jedan od kvalitetnijih i savremenijih automobila te klase!!! (podrazumevam i vrednosni status cena)
    Izuzetno pouzdan, mali potrosac i za divno cudo bas fino udoban autic!!! konkretno Getz!!!

    *jedna extra pohvala za kocenje, kocnice su im vrh*

    Comment

    • Flavio
      CBC Senator XXL
      • 13.06.2006
      • 1926
      • 012 Centar
      • KaraWagon 1.4T.Spark

      #47
      Bratov drugar radio glavu na Nexii '97.pre ~ 3 meseca,otisao dihtung.Cena za sve 250e !Motor 1.5,treba da je 8v.
      Sad Hyndai vs. Daewoo ?!?Koliko sam gledao i prevrtao ,treba da su slicni troskovi(+ - 10%).

      Comment

      • matan
        CBC Član
        • 07.08.2006
        • 35
        • Beograd

        #48
        Hvala, mada idem jutros da gledam jednu hondu pa ako nju ne kupim, onda cu gledati ova 2.
        Pozdrav.

        P.S. cveleBMW, ovaj hyundai je 97 god. tako da ne znam koliko se tvoj odgovor odnosi na njega?

        Comment

        • Flavio
          CBC Senator XXL
          • 13.06.2006
          • 1926
          • 012 Centar
          • KaraWagon 1.4T.Spark

          #49
          Originally posted by Dren
          Sta bi ?
          Lik mi se javio danas.Posle 17 dana .Video sam je,ista k'o ova na slici(i model i boja ):

          Auto je stvarno presao samo 61.800km,tip je prvi vlasnik ali kod nas.Naime,auto je '97. a uvezen je iz Italije '98. i odtad je kod njega.Ceo auto je gotovo bez zamerke.Dok radi motor pod haubom deluje red i mir,sve je na svom mestu.Masina i ne misli da dune,sa skinutim cepom ulja ni dasak.Jos je i zupcasti fabricki(na zadnjem pregledu u ovl. servisu mu rekose da jos nema potrebe za zamenom).Unutra jos mirise na novo,nista izakano,rez.tocak i oprema stoji spakovano,nikad vadjeno.Od opreme A/C,CB,pr.ELP,dogradjen alarm sa senzorima kad su otvoreni prozori,alu fabricke sa sve 4 TG-635 solidnog stanja.Auto dosta proveo u garazi,zimi slabo vozen jer su imali i Yuga paralelno.Onaj nov Yugo iz mog ranijeg posta je zetovski.
          Sve u svemu,auto deluje jako dobro i sacuvano.Al' nelezi vraze ... vidite da je u pitanju stara(valjda prvi model) Lantra.Ja sam bio razumeo da je to model posle ovog.A cena je ona sto sam napisao jos u prvom postu na ovu temu tj. "Trazio sam 4.200 ali dao bih ga za 4 soma"
          Mislim,auto je stvarno k'o casha,vidi se.Ali cena ... pa to je vec jaca cena i za model posle ovog a tek za ovaj ...
          c c c
          Trese me Alfa virus a nikako neka pristojna da se pojavi, a ovo me vuce zbog opsteg stanja i malene "km".Opet sam u rebusu

          Comment

          • Ljubo
            CBC Senator
            • 18.10.2005
            • 278
            • Kraljevo

            #50
            Samo odredi prioritete.

            Ako kupujes srcem - Alfa.

            Ako kupujes pametno - opisani primerak.

            Comment


            • #51
              Novi Accent







              [IMG]http://img291.imageshack.us/img291/5794/1009061733my9[/[IMG]

              Evo to je novi Accent i mogu vam reci da je odlican auto. U poredjenju sa starim serijama 2000 i ranije dosta je bolje uradjen u svakom pogledu.
              Ne bih mnogo polemisao ali za 12000 e za mene licno je bolji on od bilo kog nafriziranog polovnjaka za te pare. Naravno da enterijer nije na nivou VW, ali nije ni 25000 e ili koliko vec. Evo kako izgleda. Inaravno po uzoru na japance bogat je opremom i uzivanje je voziti ga . Ko je vozio japanca zna sta pricam.

              Comment

              • Saabo
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1724
                • Vrbas
                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                #52
                Drugar pazario u Hungariji Hyundai Coupe FX 2.0 turbo 2005 godiste sa 115 kw...

                Nigde ne mogu pronaci podatke da postoji uopste taj motor za njega?!
                Da li neko zna nesto o tome?
                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  #53
                  Hyundai Coupe (u Americi poznat kao Tiburon) nikad nije dolazio sa turbo motorom, tako da taj motor nemoze biti stock. Coupe/Tiburon dolazi sa 1.8L, 2.0L i 2.7L.

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #54
                    Nikad cuo za turbo u Hyundai Coupe-u. Znam za 2.0 i 2.7V6.

                    Comment

                    • BRABUS
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2004
                      • 2399
                      • London

                      #55
                      Ni ja nikad nisam cuo za taj motor, pogledaj jos jednom ispod haube

                      Comment

                      • Saabo
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1724
                        • Vrbas
                        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                        #56
                        Jos mu nazad na trecim vratima i pise turbo!!!
                        Unutra ima satove za Nm??? pritisak turbine... I zvizdi... jeste turbo!!!
                        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                        Comment

                        • Horsepower
                          CBC Senator XXL
                          • 29.12.2005
                          • 2000

                          #57
                          Ima on turbo, ali takav sigurno nije izasao iz fabrike.

                          Comment

                          • jevtic
                            CBC Senator XXL
                            • 26.11.2006
                            • 729
                            • beograd

                            #58
                            115 kw je inace snazan 2.0 motor iz kupea koji pri tom nije turbo.
                            ex - fabia 1.9 tdi
                            golf 2.0 tfsi

                            Comment

                            • APOGEE
                              CBC Senator
                              • 01.06.2005
                              • 243
                              • Beograd, Vracar

                              #59
                              Posto sam tek sad primetio ovu temu, evo mojih iskustava sa korejancima. Primetna je kod nas izvesna surevnjivost prema ovim vozilima koja je po meni bez osnova, ali svako ima pravo na svoje misljenje. Za mene je kod vozila prioritet pouzdanost i da ima relativno prostora, jer zbog moje visine ne mogu bas da se upakujem u bilo koji auto. Primer prvi. 1986 dok sam ziveo u Perth-u, Australija, kupio prvi Hyundai Excel, prva serija, kod nas poznatiji kao Pony. Motor 1,5 l, navodno od Mitsubishija, karburatorski, konja-ne znam tacno, taj podatak kod njih ne objavljuju, navodno nije bitno, a nisam ga nasao cak ni u shop service manual-u.???. Vozio sam ga skoro cetiri godine, prešao 65Kkm. Pored redovnog odrzavanja za sve vreme imao samo jedan defekt, gumeni oslonac motora, silen blok crkao i trece godine promenio akumulator. Ostalo ? ništa.

                              Pre prodaje 1990, kupac zahtevao da ovlasceno lice osiguravajuce komnpanije izvrsi procenu stanja vozila, koje je btw izgledalo kao novo i tad je konstatovano da su prednje fabricke disk plocice istrošene 20 do 30 posto a zadnje pakne (dakle na 65Kkm) 5 do 10 posto, gotovo netaknute.
                              Ovo me je narocito iznenadilo jer sam ranije u Bg-u na Golfu kecu menjao prednje plocice na 10 do 12 Kkm. Mora se napomenuti da su u Australiji putevi prva liga, svuda asfalt, nema rupa i sl., snega takodje nema, klima uglavnom suva.

                              Primer drugi, vozim Lanosa 1,5, SOHC 2001 godište, prešao do sada 62Kkm, Svakodnevno ga akam po centru Beograda, kratke relacije. Pored uobičajenog redovnog odrzavanja na 43Kkm promenjene fabricke gume, akumulator i prednje stock disk pločice. Letos, zadnji izduvni lonac i jedina vanredna stvar, pumpa za benzin (11200 din), koja je po mojoj proceni riknula zbog preopterećenog rada prouzrokovanog velikom kolicinom mulja u rezervoaru benzina, jer sam u roku od par meseci promenio 2 totalno zapusena filtera za benzin velicine omanje limenke. Do sada promenjeno jos napuklo gumeno crevce ibera (400 din) i mala salja za prebacivanje ventilacije (400 din).

                              BTW na daewootech forumu sam našao podatak da ovi auti prelaze na taksiju u Varšavi i preko 500Kkm.

                              Obzirom na cenu, mislim da su Korejski automobili odlican izbor, sto mi potvrdjuju i moja iskustva. Prednost dajem Hyundai-u mada mi se i Daewoo pokazao odlicno.
                              Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                              Comment

                              Working...
                              X