ne znam koji je motor ali moze biti samo jedan od dva V8 koja su u ponudi za ovaj model ( dizeli su namenjeni za vece pick upe ). Jedan je 4,6 V8 sa 248 KS a drugi je 5,4 Triton V8 sa 300 KS. Ipak, koji god da je u pitanju, ovaj F150 nije ni slab ni spor...
Bravo! to mora da je medju prvima ( ako ne i prvi ) koji je stavio svoja 4 tocka na teritoriju bivse drzavne zajednice SiCG ( da ne kazem prvi koji je usao u nasu zemlju ... ). Hvala na slikama.
obzirom na period kad je izasao ( '89 ), na tadasnji dizajn i konkurente, izgledao je sasvim solidno i imao je sasvim pristojnu snagu i performanse a i dobro se pokazao u nascaru. Ipak, ne bi ovu temu kvario diskusijama ovog tipa ( pogotovo ne sa vasim neargumentovanim komentarima )...
tako da bi bio zahvalan ako bi samo postovali slike i korisne informacije vezane za afirmaciju kulture americkih automobila u srbiji...Hvala!
Realno, i jeste ruzhan, kao i generalno svi automobili iz tih godina... Ali, onaj ford f150 je bash odlichan, stylingom je pobio sve ono shto se kod nas nagradjuje!
sticajem cudnih okolnosti, danas mi se ukazala prilika da provozam onaj beli Ford F 150!!!! Naravno da sam je prihvatio...
Auto je skoro stigao iz Las Vegasa, tamo je modifikovan a pored felni, najskuplja modifikacija je ludacki audio sistem, dvd playeri i monitori u naslonima za glavu. Ispod haube je 5,4 sa 300 KS koji nije diran. Iako ima samo jedan izduv, motor se odlicno cuje, tako da muziku nisam ni ukljucivao
Enterijer nije menjan, osim displeya na tabli, i nema nikakvih zamerki na materijal ili zavrsnu obradu osim rucice menjaca .( 22 000 milja ) a plastika je vec vrisnula...
Prostora u kabini ima dovoljno, mesta za 5 ljudi, kozna sedista a sedeti nazad nije neudobno ( kao kod Hiluxa ili kod drugih velikih double cab pick upova ) jer je naslon zadnjih sedista normalno postavljen a ne skoro vertikalno zbog oblika karoserije.
U voznji ( ako niste imali prilike da vozite veliki pick up, onda je slican velikom terencu ), F150 je prilicno pregledan i upravljiv, krug okretanja je velik tako da polukruzna skretanja treba dobro proracunati a cak ni onda nije sigurno da li ces proci iz jednog puta zbog ogromnih tockova. Auto je spusten a ima i felne od 24 inca! Jeste da veliki tocak znaci udobnost ali u ovom slucaju bas i ne. Rupe udara direktno, prenese na putnike a pri naginjanju karoserije cuje se cesanje guma! . Stvar je u tome sto je serijski F150 najbolji za nase puteve jer guta rupe a ova styling verzija je samo za ravan put. Ipak, ako se ostavi serijsko ogibljenje i 20 cola tockovi, dobije se isti bling-bling stil ali sa velikom udobnoscu.
Zvuk je brutalan, kad se da gas nema se utisak koliko se brzo ide ( zbog visine i dimenzija ) ali malo-malo pa vidim da mi kazaljka pokazuje 60 mp/h - 100 km/h . Uopste nije problem sa parkiranjem ili provlacenjem kroz saobracaj, retrovizori su ogromni, preglednost prama nazad je razumljivo ogranicena ali solidna a uz malo iskustva i rada volanom, sve moze da se uradi... Mislim da ne treba da pricam kako izgleda kad se stane na semafor i kad se turira, koliko pogleda pada na haubu i sta devojcice misle...
Ja sam i pre govorio da bi vozio ovakav auto kao daliy driver ( snaga, robusnost i sigurnost terenca, komfor limuzine, prakticnost kombija i brzina muscle cars ) i tek sad cu to jos vatrenije da tvrdim ali samo bi isao ka stock ogibljenju i manjim tockovima iz razloga udobnije voznje i prakticnosti...
Comment