Kod mene u gradu pojavio se ovakav auto pa pošto ranije nisam imao prilike da ga vidim voleo bih da neko nešto napiše o karakteristikama ovog auta.Ja ću postaviti njegove slike a mogu vam unapred reći da je auto odlično sredjen a koga zanima, na njemu piše i da je na prodaju!
VW Golf III 2,8
Collapse
X
-
Ima moj prijatelj VR6-a vamo u australiji, auto je strava, oprema je do 00 (bucket sedista, kombinacija crno crvene koze itd), isli smo na 1/4mile u sredu navece, ja saon sa VR6 i jos jedan prijatelj sa BMW 328 (automatic), iskreno govoreci malo sam se razocarao u VR6, izukao je samo 15.6s a BMW 15.7 (i to automatic) ja sam uradio 15.1 (sa 1.8 4 cilindra
mada mi to nije najbolje vreme.
Neznam probali smo da startamo i sa semafora, prva brzina mu je ok, tu smo odprilike isti ali vec u drugoj ostaje iza mene a o trecoj da ni ne govorim, najbolja stvar mi je zvuk VR6, moj prijatelj ima KN filter i auto zvuci ubitacno, kao neki race spec engine. Sve u svemu mislim da VR6 ima dobar potencijal za dalje tuniranje, ipak je to 2.8 6 cilindra u relativno malom autu.
Comment
-
-
Golf VR6 je predstavljen 1992.Pochetni modeli su bili "ogoljeni", sa ABS-om, servom i elektro paketom opreme. Top-opremljen model sa "Highline" paketom opreme je predstavljen 1994. i imao je "full" opremu, ukljuchujuci kozhu, aircon, airbegove, "traction control"...
Bio je jedan od automobila koji je svojevremeno nudio izuzetno dobre performanse po prihvatljivoj ceni: ubrzanje 0-100 km/h za 7,1 sec i maksimalnu brzinu od oko 225 km/h. Motor V6 sa 12 ventila je isporuchivao 174 bhp na 5700 rpm i 235 Nm na 4200 rpm. Interesantna je bila konstrukcija samog motora jer je, kako bi se smestio u mali motorni prostor karoserije Golfa, "V" ugao izmedju cilindara bio izuzetno mali, ispod 45 stepeni.
Model VR6 je ponovo "ozhiveo" 2000. godine, u Golfu serije 4, ali nije dozhiveo toliku aformaciju kao VR6 Mk 3. Novi Golf VR6 je u standardnom paketu "dolazio" da pogonom na 4 tochka (VR6 4Motion).
@ Tetak: toliko do mene =]
Comment
-
-
To nije klasicni V motor vec mjesavina izmedju V i R motora,jer ugao izmedju cilindara iznosi svega 15 stepeni i oduda mu naziv VR.Inace ovaj se motor ugradjivao i u Corrada,Passata,Sharan i u VW Caravelle. Proizvodio se sa pogonom na sva 4 tocka u verziji 2.9 takozvani Syncro. Godine 97 je prestao da se proizvodi VR6.Da bi 1999 godine poceo da se proizvodi Golf 4 V6 koja mijenja naziv iz VR6 u V6 iz marketinskih razloga.Imao je 4 ventila po cilindru i 2.8 cm3 i razvijao je snagu od 204 ks pri 6200 obrtaja u minutu i 270 Nm najveceg obrtnog momenta pri 3200 obrtaja u minutu.Inace ovaj je motor slican kao i kod Golfa 3 VR6.Cijena Golfa III VR6 kada se je pojavila 1992 godine iznosila je 60.000 maraka.
Tetak kolika mu je cijena i koje je godiste?Ovamo u CG ima jedan sto se prodaje u oglase 96 godiste po cijeni od 3.500 eura.
Evo slika motora.
VR6 motor
V6 motor
Comment
-
-
Moj omiljeni Golf...bio je revolucija kada se pojavio. Niko do tada nije stavio toliku motorcinu u Golf klasu. Godinama nije imao konkurenciju sem Lancia Delte turbo HPE, ali se ona prodajno nije iskazala. Tek kada je BMW napravio 325i Compact dobio je opasnog takmaca.
Syncro verzija sa 2.9 je dosta retka, ali vrlo interesantna.
Nazalost, u eksploataciji se pokazao vrlo lose. Na dauertestu 100000km auto motor und sporta (a to je svakako casopis naklonjen VW) pokazao se kao dotada najgori nemacki auto koji je bio na tom testu. Dosta se kvario, a tome su doprinosili i vlasnici koji su ga uglavnom "gazili nemilice". Vrlo je tesko naci dobar primerak...a jos teze ovde.
Malo mi je cudno da otvaramo ovu temu...mislio sam da "svi" znaju za VR6.
Comment
-
-
Starce...TETAK je tek skoro postao naklonjen VW svetu, odrekao se japanaca, pa hoce da sazna jos neke detalje o istoriji svoje nove omiljenoe marke
Salu na stranu, VR6 se lose pokazao u eksploataciji, i bas iz tog razloga je uklonjen naziv VR iz svih motora te konstrukcije (kombinacija izmedju V i rednog motora, sa uglom izmedju cilindara od 15 stepeni). Inace, VR tehnologija je u VW-u strasno napredovala, pa tako se danas kombinacija vise VR motora nalaze kao pokretaci, VW Phaetona W12, A8 6.0, Bentley Continental...
Kod nas je skoro nemoguce naci neki VR6 koji vredi, jer su sve kante koje normalan servis nisu videle od kad su sredinom 90-tih ukradene na zapadu, pa stigle u Srbiju.
Auto ide kao sumanut, a zvuk mu je izuzetan...posebno kad se stavi neki aftermarket auspuh
Comment
-
-
Volkswagen Golf III je po mnogo čemu predstavljao merilo u svojoj klasi. Recept za uspeh ovog modela bio je prilično jednostavan. Kvalitet znatno više klase ponuđen je u manjem pakovanju sa ogromnom paletom motora od slabog atmosferskog dizelaša 1.9 SDI i nejakog benzinca 1.4 sa samo 60 KS pa do pravog dragulja VR 6 od 2.8 litra. Ukratko rečeno Golf III VR6 je rasni sportista, koji snagu, brzinu i više nego ubedljiva ubzanja može isporučivati dugi niz godina bez većih kvarova i problema. VR 6 je sve ono što GTI verzije Golfa nisu. U tom modelu Golfa III je izuzetan šestocilindraš koji je daleko uglađeniji i jači od bilo kog modela GTI. Naravno govorimo o Golfu III. Iako motor ima 174 KS, on uopšte nije napregnut, jer se ta ogromna snaga crpi iz velike radne zapremine od 2.792 kubnih centimetara. Kompresija samog agregata je samo 10,0 što je niže nego kod verzije 1.8 GTI 16V gde iznosi tačno 10,4. A ono što je još važnije kada je dugovečnost motora u pitanju je činjenica da motor odlično vuče još na niskom broju obrtaja tako da ga nije potrebno naterivati u crveno polje da bi se dobila ubedljiva ubrzanja. Maksimalni obrtni moment od 235 Nm ovaj motor postiže pri 4,250 o/min, ali je već na 3.000 o/min na raspolaganju oko 200 Nm. Na primer GTI 16V razvija maksimalni obrtni moment od 180 Nm tek pri visokih 4.800 o/min. Dakle brojke govore same za sebe, a u praksi su se i pokazale kao dovoljan razlog trajnosti VW-ovog šestaka.
VW Golf III je upravo sa motorom VR6 mogao ravnopravno da stane na crtu mnogo skupljim BMW-ima serije 3. (Ako izuzmemo M seriju). Jer mu je to ubzanje dozvoljavalo, samo 7,8 sekundi do stotke i 224 km/h maksimalne brzine. Pri tome je Golf III VR6 uvek ležao mirno, zahvaljujući ogibljenju koje je dodatno sportski trimovano, brutalnim kočnicama koje su efikasne i kada agresivno kočite pri brzinama većim od 200 km/h. Pouzdanost celog automobila je nešto manja nego kod slabijih verzija Golfa III, ali bolja od GTI modela. Što se rezervnih delova tiče, situacija nije baš vesela, iako se radi o Volkswagenu i to o Golfu III, jer je mnogo toga drugačije na ovom automobilu, počevši od potpuno drugačijeg izduvnog sistema pa na dalje. Ako zaista želite brz i kvalitetan automobil za neku razumnu sumu novca onda bi upravo ovaj auto mogao da posluži. Pomirite se sa činjenicom da ćete rezervne delove teško nalaziti, i to ponekad po dosta jakim cenama. Uostalom ovakav se automobil ne kupuje razumom već srcem, a ako imate bar gram benzina u krvi onda je odgovor jasan, bar nama.
www.automarket.co.yu
Comment
-
-
umene jedan drug ima Golfa 4 VR6 2003-godiste i stavio mu turbo,sada na malom boostu ima oko 350ks na tokovima,dere dosta auta posebno na vecim brzinama,a o zvuku i da nepricam
05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
03' inf. G35-Greddy TT narucen
95' M3 turbo-Prodat
97' M3-4 vrata automatik
95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)
Comment
-
-
Postavljena cena auta sa našim tablama je 5000E koja naravno može da se "krati".Meni se lično jako svidja kako ga je lik sredio u šta ćete i vi moći da se uverite kada ga danas po suncu budem slikao.Brabi brate, ako skokneš do VG foruma i pogledaš stare postove videćeš da je 80% moje ergele bilo iz VAG štale!Japosi su moja nova-stara ljubav sobzirom da vozim isključivo Jap. motocikle a pre svega Honde.Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
Comment