Americhki automobili i ostali (off iz 8.6 milijardi...)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    #46
    Prius je jos jedna laz od strane Toyote. Malo im bilo sto su lagali koliko Camry ima konja (govorili da ima 210 hp, a ustvari ima 190 hp), pa su onda jos reklamirali Prius da moze preci 60 milja po galonu, a vlasnici Priusa uglavnom prelaze 35-40 milja po galonu.

    Dizajn C4 me na prvi pogled podseca na Prius. Detalji su razliciti, ali "linije" generalno nekako lici. Citroen daleko bolje izgleda.



    Comment

    • Corsa
      CBC Senator XXL
      • 22.09.2005
      • 450
      • Beograd

      #47
      Ma za potrosnju svi lazu,to ne treba da te cudi.U nekom auto casopisu sam citao da je i sa Mustangom(prosle generacije-valjda?),postojao problem kao i ovaj sa Camry-jem.Automobili nisu imali deklarisanu snagu.

      Comment

      • Horsepower
        CBC Senator XXL
        • 29.12.2005
        • 2000

        #48
        Nisam cuo za Mustanga (mada je moguce). Protekla generacija 1999-2004 (kao sto ja imam) je imala nekoliko opcija motora. 3.8l v6 190 hp (1999-2004), 4.6l v8 260 hp (GT 1999-2004), 4.6l v8 270 hp (Bullitt 2001), 4.6l v8 315 hp (Mach 1 2003-2004), 5.4l v8 385 hp (SVT Cobra R 2000) i 4.6l v8 390 hp (SVT Cobra 2003-2004).

        Znam da vecina kompanija laze za potrosnju, ali nisu velike cifre u pitanju. Kod Prius je 20-25 milja po galonu u pitanju, to je mnogo

        Comment

        • DC2R
          CBC Senator XXL
          • 06.12.2005
          • 334
          • Perth Australia

          #49
          Ja kad cujem da neko spominje japanska auta odmah pomislim na GT-R, EVO, STI, NSX, supru itd, nikako ne na camry, accord i tako dalje.
          Mislim da to dosta zavisi od okruzenja, znaci ja sam vamo okruzen sa pravim japanskim masinama, a vi tu u USA recimo i niste, koliko vidim nemate vi tu bas pravih import japanskih masina, recimo koliko vidim vi nemate nissan silivia S15 (2.0l turbo) koja u jap spec verziji radi 13.9s 1/4mile a nova ja kostala $40000, auto je stvarno legendaran i dosta povoljan za ono sto nudi (jedan od popularnijih za tuninig), sa malim modifikacijama ti auti rade low 13s, high 12s, sto je za te pare vise nego dobro.
          Jedno pitanje, zasto se recimo GT-R ili cak i ovi obicniji sky-ovi nisu nikada prodavali u USA, verovatno je isti razlog kao i u australiji, da zastite domace trziste. Vamo su pocetkom 90s pustili GT-R da se trka sa V8 Supercars (sve holden i ford), sta se desilo???, sve ih je rasturio, uzeo titulu i postavio rekorde koje ni dan danas nemogu da obore. Nakon svega toga menjaju pravila takmicenja (normalno u svoju korist tako da GT-R vise nemoze da ucestvuje) i drzava izmislja neke zakone po kojima taj GT-R ne zadovoljava neke standarde i nemoze biti legalno vozen u australiji (slicna stvar je bila i sa suprom).
          Zasto su to uradili??? pa zamisli Japanski Skyline sampion najpopularnijeg racing takmicenja u australiji, i jos da su pustili da se prodaje, ko bi kupio ford i holden posle velike blamaze koju im je nanjeo.
          Moze se slobodno reci da vamo u australiji GM i Ford opstaju uz pomoc politike (i to demokratske).

          Kazes mustang ima ime, a 350Z nema, pogledaj kad je izasao prvi Z model, ima sigurno preko 30god ako cemo vec o nekoj istoriji, a Skyline verovatno postoji i duze, mislim da su krenuli iz sezdesetih.

          Citroen C4 treba da provozas pa da vidis sta je savresenstvo i napredak automobilske industrije.

          Comment

          • Horsepower
            CBC Senator XXL
            • 29.12.2005
            • 2000

            #50
            Originally posted by MUGEN_1981
            Ja kad cujem da neko spominje japanska auta odmah pomislim na GT-R, EVO, STI, NSX, supru itd, nikako ne na camry, accord i tako dalje.
            Mislim da to dosta zavisi od okruzenja, znaci ja sam vamo okruzen sa pravim japanskim masinama, a vi tu u USA recimo i niste, koliko vidim nemate vi tu bas pravih import japanskih masina, recimo koliko vidim vi nemate nissan silivia S15 (2.0l turbo) koja u jap spec verziji radi 13.9s 1/4mile a nova ja kostala $40000, auto je stvarno legendaran i dosta povoljan za ono sto nudi (jedan od popularnijih za tuninig), sa malim modifikacijama ti auti rade low 13s, high 12s, sto je za te pare vise nego dobro.
            Jedno pitanje, zasto se recimo GT-R ili cak i ovi obicniji sky-ovi nisu nikada prodavali u USA, verovatno je isti razlog kao i u australiji, da zastite domace trziste. Vamo su pocetkom 90s pustili GT-R da se trka sa V8 Supercars (sve holden i ford), sta se desilo???, sve ih je rasturio, uzeo titulu i postavio rekorde koje ni dan danas nemogu da obore. Nakon svega toga menjaju pravila takmicenja (normalno u svoju korist tako da GT-R vise nemoze da ucestvuje) i drzava izmislja neke zakone po kojima taj GT-R ne zadovoljava neke standarde i nemoze biti legalno vozen u australiji (slicna stvar je bila i sa suprom).
            Zasto su to uradili??? pa zamisli Japanski Skyline sampion najpopularnijeg racing takmicenja u australiji, i jos da su pustili da se prodaje, ko bi kupio ford i holden posle velike blamaze koju im je nanjeo.
            Moze se slobodno reci da vamo u australiji GM i Ford opstaju uz pomoc politike (i to demokratske).

            Kazes mustang ima ime, a 350Z nema, pogledaj kad je izasao prvi Z model, ima sigurno preko 30god ako cemo vec o nekoj istoriji, a Skyline verovatno postoji i duze, mislim da su krenuli iz sezdesetih.

            Citroen C4 treba da provozas pa da vidis sta je savresenstvo i napredak automobilske industrije.
            U USA od novijih modela nema Skyline (ima samo Infiniti G35), nema Supre (prestala se proizvoditi 1998), NSX ima ali je u poslednjoj godini proizvodnje.
            GT-R nikad nije stigao u Severnu Ameriku jer ga niko nebi kupio. To je auto nesto slicno NSX-u za koga niko nebi dao $90,000. Ljudi ce radije za $30,000-$40,000 manje kupiti Corvettu. GT-R i da je stigao u Severnu Ameriku, Amerikanci nisu a ni dan danas nemaju auto za te pare, tako da ne vidim zasto bi Americko trziste bilo ugrozeno.

            Z postoji od 1970 (to znam jer sam napisao istoriju o njemu za jedan nas sajt), ali ime se uvek menjalo. Ne samo da se nije zvao 350Z od pocetka, nego se nije zvao ni Nissan nego Datsun. Ime je menjao zavisno od velicine motora pre nego sto je nestao sa trzista 1996.

            Comment

            • Corsa
              CBC Senator XXL
              • 22.09.2005
              • 450
              • Beograd

              #51
              Originally posted by Horsepower
              Nisam cuo za Mustanga (mada je moguce). Protekla generacija 1999-2004 (kao sto ja imam) je imala nekoliko opcija motora. 3.8l v6 190 hp (1999-2004), 4.6l v8 260 hp (GT 1999-2004), 4.6l v8 270 hp (Bullitt 2001), 4.6l v8 315 hp (Mach 1 2003-2004), 5.4l v8 385 hp (SVT Cobra R 2000) i 4.6l v8 390 hp (SVT Cobra 2003-2004).

              Znam da vecina kompanija laze za potrosnju, ali nisu velike cifre u pitanju. Kod Prius je 20-25 milja po galonu u pitanju, to je mnogo
              Relativno malo snage izvlace iz velikih zapremina.Ovaj od 3.8 je slabiji od nekih 2.0.Recimo Hondin iz Civic (200ks)ili Astre OPC(240 ks-turbo motor),4.6 8v ima snage koliko i Alfin 3.2 itd
              Otisli smo predaleko od teme,.Nadam se da urednici nece zameriti

              Comment

              • DC2R
                CBC Senator XXL
                • 06.12.2005
                • 334
                • Perth Australia

                #52
                Sve zavisi koliko bi taj GT-R kostao, mozda i nebi bio toliko skup, ali opet ima tu dosta jeftinijih modela koji bi se prodavali verovatno dosta dobro ali to nikada necemo znati.
                Ja ti najvise govorim sta se desilo u australiji, tuzna prica, ali hvala bogu sada mogu da se uvoze polovnjaci direktno iz japana tako da je to jos bolje.

                Izvinja vam se sto smo otisli malo (vise) offtopic

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  #53
                  Originally posted by Corsa
                  Originally posted by Horsepower
                  Nisam cuo za Mustanga (mada je moguce). Protekla generacija 1999-2004 (kao sto ja imam) je imala nekoliko opcija motora. 3.8l v6 190 hp (1999-2004), 4.6l v8 260 hp (GT 1999-2004), 4.6l v8 270 hp (Bullitt 2001), 4.6l v8 315 hp (Mach 1 2003-2004), 5.4l v8 385 hp (SVT Cobra R 2000) i 4.6l v8 390 hp (SVT Cobra 2003-2004).

                  Znam da vecina kompanija laze za potrosnju, ali nisu velike cifre u pitanju. Kod Prius je 20-25 milja po galonu u pitanju, to je mnogo
                  Relativno malo snage izvlace iz velikih zapremina.Ovaj od 3.8 je slabiji od nekih 2.0.Recimo Hondin iz Civic (200ks)ili Astre OPC(240 ks-turbo motor),4.6 8v ima snage koliko i Alfin 3.2 itd
                  Otisli smo predaleko od teme,.Nadam se da urednici nece zameriti
                  Istina, ali zato
                  a)izvlace te hp pri daleko manjem broju RPM
                  b)kostaju malo

                  Na primer, moj Mustang je taj obican V6 sa 190 hp, a potpuno novi kostao je $16,700. Uz to dobio sam sve na power (sedista, prozori, vrata), cd i cassette player, cruise control, klimu, aluminiske felge, abs ...
                  Ta Civic , to nema kod nas tako da predpostavljam da si mislio na Acura RSX koja kosta $24,000. Pa buraz ti uporedi brojeve i sta od standardne opreme sam ja dobio za $8,000 manje.

                  Comment

                  • Corsa
                    CBC Senator XXL
                    • 22.09.2005
                    • 450
                    • Beograd

                    #54
                    Mislio sam bas na Civic .Taj auto je brutalna sportska masina,tako da nema mesta poredjenju sa tim Mustangom.

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      #55
                      Mozes postaviti sliku?

                      Ja ti samo govorim sta moje auto ima od standardne opreme i to za ispod $17,000.

                      Comment

                      • Corsa
                        CBC Senator XXL
                        • 22.09.2005
                        • 450
                        • Beograd

                        #56
                        Imas slika na netu koliko hoces,pa da ih ne postavljam ovde bezveze.Evo ti link gde ima par slicica i tekst http://www.channel4.com/4car/road-te...pe-r-2004.html[/url]

                        Comment

                        • Horsepower
                          CBC Senator XXL
                          • 29.12.2005
                          • 2000

                          #57
                          Kod nas se to auto zove Honda Civic Si, kostala je oko $20,000 prosle godine, motor je imao 160 hp. Taj model se vise ne pravi s obzirom da je nova generacija izasla nedavno.

                          Comment

                          • DC2R
                            CBC Senator XXL
                            • 06.12.2005
                            • 334
                            • Perth Australia

                            #58
                            E kad smo kod type R, ja vozim Integru type R (200KS standard) i to iz 1.8l, od modifikacija imam uradjen ceo sportski izduv plus air intake (znaci sada imam mozda nekih 215-220KS), trko sam se sa par V8 sa alicnim modifikacijama i mogu slobodno reci da nemaju sta da traze, na 1/4 mile sam radio 15s (mada je type r auto za krivine i stazu a ne drag), a moj prijatelj sa Holden commodore SS (5.7l Ls engine, usa made i to 04 model) 15.5s. O opremi u autu netreba nista da govorim, nije za poredjenje (moja ima recaro sedista, momo volan, CF umetke na unutrasnjosti, CD stack itd, i ss ima fin interior ali ipak nije ni blizu po kvaliteti)
                            Ja za mog sada mogu da dobijem iste pare kao i on za svog i ako je moj 4 god stariji, a njegov je bio skuplji u pocetnij kupovini ( $42K, Commodore SS $44K).
                            I neznam kakav je problem sa visokim obrtajima, to je vtec motor i tako je napravljen, znaci nista, ali bas apsolutno nista mu neskodi trenje do 8000rpm.

                            Comment

                            • Horsepower
                              CBC Senator XXL
                              • 29.12.2005
                              • 2000

                              #59
                              Taj Commodore SS (inace 2004 godine GM-ov 5.7l motor je izvlacio 350 hp) ili je neki veliki porodicni sedan koji je tezak preko 4,000 pounda ili je njegov vozac dosta smotan. Jer 15.5 sec vreme radi moj 190-hp Mustang.

                              Comment

                              • DC2R
                                CBC Senator XXL
                                • 06.12.2005
                                • 334
                                • Perth Australia

                                #60
                                Taj commodore je nesto kao sportski sedan (vidi se po izboru motora), za tezinu stvarno neznam (sigurno je tezi od type R, to svakako), vozac je ok, ali jednostavno sa tolikom snagom i tolikim motorom bas nesto i neidu. Mislim da je ttaj model ko njegov fabricki radio low 15s.
                                Svaka cast, ima ih i napucanih koji rade 13s pa 12s ali tu su vec ogromne pare potrosene ($7K+) a za te pare ja radim ceo motor (moguce i turbo kit) i jos par drugih sitnica.

                                Comment

                                Working...
                                X